Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaals verdeeld zijn.

1. Leuke ontvangst gewoon goed eten en een snelle bediening is zeker voor herhaling vatbaar.

2. Mooie eetgelegenheid, vriendelijke en uitstekende bediening. Heerlijk eten en prachtig opgediend.

3. Eten was wel goed.
    Sfeer niet zo.
    Heel jammer dat ze postmix schenken.

1,8
  4. Erwin

We weten niet goed wat te eten vandaag maar bij het passeren van dit restaurant en het bekijken van het bord buiten gaan we hier eens proberen. Het is niet Grieks of Turks maar een combinatie. Laten we zeggen een mediterraans restaurant.
    Personeel is niet allemaal even vrolijk, de sfeer is wat minder hoewel niet onaangenaam. We nemen de Köfte Anatolisch en de Souvlaki. De Köfte Anatolisch is een gerecht met gehaktballen in een saus met ui, tomaat, paprika en sumak. Aardig gerecht. Het gehakt is smakelijk gekruid en de Anatolische saus is ruim aanwezig en ook lekker. De friet is droog, gelukkig heb ik voldoende van de saus van het vlees zodat ik dat samen kan eten en het niet zo droog smaakt. Op het bord ook wat sla, sinaasappel, ananas en meloen. Ik begrijp daar de combinatie met het gerecht niet van maar zal voor de decoratie zijn. Datzelfde geldt ook voor de dille op het vlees. Het is allemaal niet bezwaarlijk maar het komt mij wat "gemaakt" over.
    De souvlaki zijn twee spiesen met varkensvlees. Dat is geen aanrader. Het vlees mag niet rauw zijn maar helemaal droog doorbakken is het andere uiterste. Helaas is dat laatste het geval. Het is een stevige kauwpartij om het weg te krijgen. Ook hier biedt was saus uitkomst. De tzatziki is smakelijk en fungeert als smeermiddel. Later geef ik ook wat van de Anatolische saus waardoor het vlees toch nog wat smakelijk wordt. Ik begrijp dat de prijzen van de gerechten niet hoog zijn zodat de prijs/kwaliteitverhouding wel wat meer lijkt te kloppen. Wij gaan echter liever uit eten waar alles klopt en we wat meer moeten betalen. Wat ons betreft zeker geen aanrader.

6,1
  5. * de hostess zit op het buiten terras voor alle gasten te roken - niet echt een appetijtelijk gezicht.
    * Mijn vrouw wenst 2 voorgerechtjes als hoofd gerecht; "dat staat de keuken niet toe zei de hostess en dan zit meneer alleen te eten". Wat een een onzin. Dus heeft mijn vrouw de vegi-diner besteld uit noodzaak. Dit waren met name diepgevroren groenten die opgewarmd waren.
    * voor het afrekenen moet je zelf naar de kelder lopen ipv dat dit aan tafel kan gebeuren. No big deal - maar wel vervelend voor mensen die slecht ter been zijn.
    * Ik had de forel en die was heel goed!

6. We hadden een supergezellige avond met lekker koud drinken en heel goed eten. De plaats in de tuin was top. Wat wil je nog meer?😊

7. Eten was heerlijk. We hadden blijkbaar een goed tijdstip gekozen, want we waren alleen in het restaurant (beneden in de serre) en werden vlug en vriendelijk bediend. Helaas was de luchtventilatie niet optimaal (tropisch), maar dat drukte de gezelligheid niet :-)

8. Goede porties, lekker eten.

9. Vincent en Henny Knollema

Heel goede keuken. Bediening ook vlot en spontaan, prima gastvrouw, heel goede keuze.
    Eigenlijk is de naam "brasserie" ontstegen door de kwaliteit van de chef. Aanrader!!

10. L van Strien

Lekker gegeten en vriendelijk en attent personeel.
    Prijs kwaliteit verhouding prima.
    12-8-2023

11. We hebben erg genoten van ons diner bij de Raadskelder. De kwaliteit van het eten en het personeel was verrassend goed. Voor herhaling vatbaar!

12. Truus Pisano

Het eten was slecht bruschetta doorweekt pizza smaakloos.
    Ik had een dinerbon werd niet geaccepteerd terwijl dit restaurant wel erbij stond.
    Personeel was opdringerig te vlug aan tafel voor de bestelling.
    Er is een nieuwe eigenaar, onbeschoft bejegend ivm de dinerbon.
    Zal hier nooit meer naar toe gaan.

3,2
  13. Heerlijk verse producten ,vriendelijke bediening / eigenaresse die trots is op haar zaak. Houdt goed rekening met dieetwensen en denkt mee.
    Sfeervolle ambiance en mooie achtergrondmuziek die niet storend is. En dat alles voor vriendelijk prijs.

14. Kees Korver

Prima gegeten, heerlijke pasta gerecht! Mooie en heerlijke rode wijn en dat alles voor een nette prijs.

15. Menu welk geadviseerd werd, buiten de kaart om, viel helemaal bij ons in smaak 😂🥂👌

16. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr freundlicher Service, gemütliche Atmosphäre, kleine Karte, aber alle Geschmäker vertreten, wirklich sehr gute Küche.

17. Fantastisch lekker gegeten!
    Vriendelijke bediening in een gezellig decor (oude kelder met mooie gewelven)
    Zeker een aanrader...

18. Diana

19. Vertaal van English naar Nederlands

I am handicapped and asked for a table were I am more or less protected. But this they did not have, it was busy, understandable. On my question: ‘ if you make reservation is it than possible to have a table out of the busy part of the restaurant. The answer was no, we have no attention for this, it is better if you go to a less busy restaurant. I was flabbergasted, but thought oké. Good food here, but If handicapped you are not welcome here.

20. Math. Mols

Weer heerlijk gegeten in een leuke sfeer, lekker glas wijn, prima bediening, kortom… een aanrader.

21. m.v.d.zanden

We hebben heerlijk gegeten, het was erg druk maar dit was niet te merken aan het personeel.
    Wel jammer dat het dan erg rumoerig is, zeker voor mensen met hoorapparaat, maar daar kan je weinig aan doen.

22. Peggy Cornelissen

Zalige ontvangst.
    Goede bediening met heerlijke uitleg kaart en de suggesties buiten de kaart.
    Alles super vers bereid en op een normaal tempo voorgezet echt genoten van de gerechten en de bediening waar een babbeltje perfect in past.
    Ze hebben interesse in de klant.

23. Andreas Krützen

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Alles ok und super! Leider ist es im Restaurant viel zu laut; schlechte Akustik!
    Unterhaltung bei Tisch kaum möglich.

24. Paula kamps

We hebben heerlijk gegeten. Goed vers en warm. De bediening was heel goed en de sfeer zeer gezellig. Het was zeer geslaagd en we zullen zeker vaker gaan. Mijn kennis die mee was heeft al een nieuw etentje op het oog met zijn kinderen daar. Super dus.

25. Greet Vanbelleghem

Het was een heel leuke ervaring om daar te eten ; de menukaart op zich is al heel verrassend! We namen de suggesties (gerookte zalmsalade en daarna superlekkere hertenfilet) ; De witte wijn tijdens het voorgerecht was men vergeten (jobstudent), maar de bazin heeft dit dan vergoed met een extra groot glas rode wijn. Ze is heel begaan met het goed voelen van de klanten! Een eerlijke goed keuken met een bazin met een groot hart!

26. Christiane Lichtenberger

Vertaal van English naar Nederlands

We had a very pleasant evening in the Vols! The service was super fast, the food really good and the prices are totally fair. We will come back!

27. Met 6 man wilden wij van een gezellige avond genieten. één persoon kon niet zoveel eten en wilde een voorgerecht samen met ons hoofdgerecht. Dat was alleen mogelijk als ze €5,- (hoofdgerecht toeslag) extra betaalde, volgens hun systeem. Dit was voor ons niet te begrijpen, omdat dit in andere restaurants geen probleem is.
    De dame meende dat vorige gasten daar al vaak misbruik van maakten en dat ze daarvan niet konden leven.Zodoende werd het als voorgerecht besteld en wij ons hoofdgerecht.
    Het zat mij niet lekker, waarop ik een poging waagde de dame aan te spreken om onze hoofdgerechten samen te serveren, waarop zij ons begon te drijgen het restaurant te verlaten. Wij wilden onze avond niet verpesten en gaven dan een ok voor het systeem !
    Zodoende wachten wij af totdat het voorgerecht genuttigd was, waarop wij een fles wijn als goedmakerdje kregen. In de kaart stond "groente van het seizoen" en geserveerd werd een klein kommetje met piepklein beetje sla en fruit. Bij navraag kwam het antwoord "Het is buiten warm en iedere dag wel iets anders is".
    De betaling wilden wij graag splitsen in 3 delen, dat ging erg moeizaam. de dame vertelde dat ze dat normaal niet doen maar door ons gezijk maakte ze een uitzondering.
    De dame beledigde mij ten diepste en adviseerd de volgende keer naar Mc Donald's te gaan.
    Ik wil jullie hier allemaal nooit meer zien.
    Wij wilden dit eigenlijk niet online zetten. maar de dame bleef met beledigen doorgaan en ook mijn vrouw helemaal op 100 gejaagd heeft, terwijl ze de hele tijd rustig was.
    Dit was het onderste niveau wat je kunt meemaken en we moesten haar eigenlijk aanklagen voor psygische schade en onze slapeloze nacht.
    Wij schamen ons rot voor onze vrienden. Wij gaan heel vaak in goede restaurants en hebben zoiets onbeschofts en vernederend gedrag nog nooit meegemaakt.
    Deze mevrouw kan beter een keer bij Mc Donalds gaan werken onder Amerikaans management, dat dan maar voor korte duur zal zijn.

28. Kitty Goebbels

Eten en drinken pas prima.
    Was alleen enorm druk.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    Hebben toch gezellig gegeten en bediening was vlug en correct.

29. IJssalon Vaals

Chocolade ijscoupe een 9 en mijn advocaat ijscoupe een 6. Ik heb er nagenoeg geen advocaat aan geproefd terwijl de chocolade coupe echt smaakvol was. Aardige mensen in de bediening, mooie salon, voor herhaling vatbaar dus. Een 8 als gemiddeld cijfer.

30. Grieks eethuis Troje in Vaals…. In mijn beleving een Griekse kantine. Ontzettend lawaaierig, akoestiek is beroerd.
    Mijn mixed-grill schotel was kantine niveau, al het vlees smaakte hetzelfde, de gyros was nog het best te eten. Een omgekeerde plastic mayonaise tube op tafel en het kantine gevoel was compleet. Nadat we hadden besteld stond het eten binnen enkele minuten op tafel, erg snel en zo bleek ook geheel liefdeloos. Vulling en geen voeding! Heel klein beetje salade (1 hapje) en een eetlepel tzatziki. Oh ja, smaakloze diepvries frietjes. Er werd wel gevraagd of wij klaar waren en niet gevraagd of het ook had gesmaakt, je voelt je ook niet welkom, het is een soort van ouderwetse fabrieks kantine gevoel. Ik geef een 3 voor het geheel maar eigenlijk is dat nog een te hoog cijfer. Jammer want de ervaringen op eet.nu, het gemiddelde cijfer, riepen een andere verwachting op. Wat mij betreft nooit meer liefdeloos kantine voedsel eten in Vaals.