Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaals verdeeld zijn.

1. Pizzeria Vaals

Een goede, snelle en vooral vriendelijke service, in een gezellig sfeervol restaurant.
    Eten was weer heerlijk (zijn hier al eens eerder geweest) en komen zeker weer terug. Zeker de moeite waard om er eens heen te gaan, raad het iedereen aan.

Prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening,

3. Chinees-Indisch Vaals

Ik kom er al jarenlang wekelijks, ook vanaf een andere plaats in midden limburg kwam ik er nog geregeld.

Een amicale bediening alsof je thuis komt en je voelt je echt welkom.
    Goede prijsverhouding en goed en veel voedsel, ook na eigen smaak en keuzes welke niet op de ruime keuze kaart staan, een wat ouderwets interieur maar wel oer gezellig.
    Veel buitenlands bezoek uit België en Duitsland kenmerkt de goede kwaliteit veel aanloop betekend altijd top vers voedsel.

4. Chinees-Indisch Vaals

Giorly Beaume

Top goed eten en bediening was ook goed.

6. Pizzeria Vaals

Conny Bodin

Prima eten. Het voorgerecht dat we op Internet hadden gezien stond niet op de kaart, maar is op ons verzoek wel geserveerd en was heerlijk.

Van een heerlijk kerstdiner genoten, alles was uitstekend verzorgt van Amuse tot nagerecht. Bediening gastvrij zoals wij van de Limburgers verwachten. Ze hielden rekening ermee dat wij een kind bij ons hadden en onze gerechten kwamen steeds als eerste. Chapeau voor de keukenbrigade en bediening. Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.

Tijdens een 3-daags verblijf in het hotel, hier 2 maal gegeten.
    Een hotelkeuken die er uitspringt door kwaliteit en inventiviteit.
    Goede wijnen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Glutenvrij was geen probleem en erg lekkere glutenvrije broodjes.
    Mede door de kwaliteit van het restaurant een erg aangenaam verblijf gehad.

9. Pizzeria Vaals

Heel aardig en vriendelijk personeel. Heerlijk eten en een fijne sfeer. PREGO!! BELLISIMO!!

10. Mediterraans Vaals

Orginele en lekkere smaakcombinaties, om je vingers bij af te likken! Daarnaast ook heerlijke bijpassende wijnen en de bediening is erg attent en layback. Een dikke aanrader

11. Pizzeria Vaals

Heerlijk gegeten konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden.
    Vriendelijke bediening.
    Als we in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Gr. Ed.

12. Italiaans Vaals

Heerlijk eten maar bediening zeer onder de maat. Toelichting van gerechten wordt opgedreund en geen enkele klantgerichtheid of klantvriendelijkheid.

Eerlijk? Nee voor mij de slechtste in jaren. Gyros puur fabriekswerk, vlees lekker gekruid maar droog, tzaziki ronduit naadje. Geen knoflook geen komkommer maar puur yoghurt met veel dille… niet zoals t hoort. Een flinke berg patat om je bord af te vullen voldoet het voor mij niet, daar is een snackbar voor! De kruidenboter is diep gevroren geweest want alleen dan loopt er melkachige nattigheid uit wanneer je je mes erin stopt om een broodje te smeren. De porties zijn voor een zware arbeider ronduit weinig maar daarom kost het waarschijnlijk weinig. Kortom… zonde van je geld en je lekkere trek als je bekend bent met de griekse keuken. Zelf eet ik inmiddels bijna 25 jaar gemiddeld 1× per week a twee weken grieks vanaf de lijn Utrecht/ Den Haag tot Heereveen vandaar ik even mn mening hierover spui.

Erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Slechts 1 minpuntje: ze schenken geen kraanwater, omdat ze de kwaliteit niet kunnen garanderen... dit kwam op ons over als een smoes om duur flessenwater te verkopen.....

15. Pizzeria Vaals

Riobert Hodiamont

Wij waren er de eerste keer. Wat wij besteld hebben was van goede kwaliteit en super geserveerd. Wij zaten in de "wintertuin"en doordat een kachel defct was hadden wij het van achteren koud. Goed dat kan gebeuren.

Een klein min puntje was de zeeeer beknopte wijn kaart. Wij houden er van om na het eten nog een goede fles wijn te drinken. Prijs speelt hierbij geen rol.

Wij zijn lid van een diner groep "der Moffel"en zullen zeker met de groep terug gaan!

Alles verdient een dikke tien plus!
    Wanneer we weer in Zuid-Limburg zijn, wordt dit ons vaste adresje om lekker een avondje verwend te worden!

Wij hebben heerlijke gerechten uit de streek gegeten. Bediening is zeer vriendelijk. Wij waren erg vroeg omdat wij nog ergens naar toe moesten. Daar hielden zij rekening mee zonder dat alles afgeraffeld werd. Het eten was heerlijk in een sfeervolle omgeving. Zeker een aanrader.

18. Chinees-Indisch Vaals

Hele vriendelijke bediening en het eten is erg lekker. Ook erg geschikt voor grote groepen! Wij hebben met 10 man een aantal menu's en rijsttafels gedeeld. Goede ervaring.

Ik vind de frietjes heel lekker! En de sfeer ook heel goed! Alles is goed, vooral de prijs vind ik heel erg goedkoop. Ik zal vaker komen eten en dat beloof ik!

Hartelijke onvangst, gezelllig en sfeervol restaurant.
    Vriendelijke bediening en een leuke attente amuse vooraf van het huis.
    Voor, - en hoofdgerecht was heerlijk en voldoende.
    Wij hebben een smaakvolle en gezellige avond gehad.

21. Pizzeria Vaals

Heerlijk en gezellig gegeten

Brian Hirsch

Zoals velen schrijven is het hier zeer goed vertoeven!
    De chef weet wat hij doet. Elk gerecht zit qua smaak goed in elkaar, de frisse accenten laten merken dat hij een goede leerschool heeft gehad, of zichzelf goed heeft ontwikkeld. Bij het tafelbrood zat een frisse pomoendip. Heerlijk!
    Als hoofdgerecht bestelden we hert met een geweldige peperkoekjus!
    Mooie uitgebalanceerde smaken en een enorme mooie opmaak! Dit verwacht je in sterrenzaken en niet in deze brasserie. Het oreo dessert is ook een prachtig plaatje net als de smaken! De huisgemaakte likeur zouden ze in de supermarkt moeten verkopen zo lekker!

Een regelrechte AANRADER!

Eerlijk eten, leuke mensen, griekse sfeer, toppie.

25. Pizzeria Vaals

Gister heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer!! Top bediening!! Prima prijs/kwaliteit verhouding...

Dirk

We zijn verbluft van de kwaliteit van deze zaak. Onze beide gerechten overtroffen onze verwachtingen.
    Het vegetarisch taartje waanzinnig mooi en zeer zeer lekker! De biefstuk van het heuvelland was ook geweldig gepresenteerd. Chapeau! De beste zaak in het hele heuvelland.

Perfect eten genoten voor een redelijke prijs. Het restaurant kan ik eenieder aanbevelen.

joost vergouw

Heerlijk eten! Super gezellig!

30. Pizzeria Vaals

Heerlijk gegeten met een prima service.