Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vaals verdeeld zijn.

1. Italiaans Vaals

Heerlijk eten maar bediening zeer onder de maat. Toelichting van gerechten wordt opgedreund en geen enkele klantgerichtheid of klantvriendelijkheid.

Eerlijk??? Nee voor mij de slechtste in jaren. Gyros puur fabriekswerk, vlees lekker gekruid maar droog, tzaziki ronduit naadje. Geen knoflook geen komkommer maar puur yoghurt met een shitload dille.... niet zoals t hoort. Een flinke berg patat om je bord af te vullen voldoet het voor mij niet, daar is een snackbar voor!. De kruidenboter is diep gevroren geweest want alleen dan loopt er melkachige nattigheid uit wanneer je je mes erin stopt om een broodje te smeren. De porties zijn voor een zware arbeider ronduit weinig maar daarom kost het waarschijnlijk weinig. Kortom.... zonde van je geld en je lekkere trek als je bekend bent met de griekse keuken. Zelf eet ik inmiddels bijna 25 jaar gemiddeld 1x per week a twee weken grieks vanaf de lijn Utrecht/ Den Haag tot Heereveen vandaar ik even mn mening hierover spui.

Erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Slechts 1 minpuntje: ze schenken geen kraanwater, omdat ze de kwaliteit niet kunnen garanderen... dit kwam op ons over als een smoes om duur flessenwater te verkopen.....

4. Pizzeria Vaals

Riobert Hodiamont

Wij waren er de eerste keer. Wat wij besteld hebben was van goede kwaliteit en super geserveerd. Wij zaten in de "wintertuin"en doordat een kachel defct was hadden wij het van achteren koud. Goed dat kan gebeuren.

Een klein min puntje was de zeeeer beknopte wijn kaart. Wij houden er van om na het eten nog een goede fles wijn te drinken. Prijs speelt hierbij geen rol.

Wij zijn lid van een diner groep "der Moffel"en zullen zeker met de groep terug gaan!

Alles verdient een dikke tien plus!
    Wanneer we weer in Zuid-Limburg zijn, wordt dit ons vaste adresje om lekker een avondje verwend te worden!

Wij hebben heerlijke gerechten uit de streek gegeten. Bediening is zeer vriendelijk. Wij waren erg vroeg omdat wij nog ergens naar toe moesten. Daar hielden zij rekening mee zonder dat alles afgeraffeld werd. Het eten was heerlijk in een sfeervolle omgeving. Zeker een aanrader.

7. Chinees-Indisch Vaals

Hele vriendelijke bediening en het eten is erg lekker. Ook erg geschikt voor grote groepen! Wij hebben met 10 man een aantal menu's en rijsttafels gedeeld. Goede ervaring.

Ik vind de frietjes heel lekker! En de sfeer ook heel goed! Alles is goed, vooral de prijs vind ik heel erg goedkoop. Ik zal vaker komen eten en dat beloof ik!

Hartelijke onvangst, gezelllig en sfeervol restaurant.
    Vriendelijke bediening en een leuke attente amuse vooraf van het huis.
    Voor, - en hoofdgerecht was heerlijk en voldoende.
    Wij hebben een smaakvolle en gezellige avond gehad.

10. Pizzeria Vaals

Heerlijk en gezellig gegeten

Brian Hirsch

Zoals velen schrijven is het hier zeer goed vertoeven!
    De chef weet wat hij doet. Elk gerecht zit qua smaak goed in elkaar, de frisse accenten laten merken dat hij een goede leerschool heeft gehad, of zichzelf goed heeft ontwikkeld. Bij het tafelbrood zat een frisse pomoendip. Heerlijk!
    Als hoofdgerecht bestelden we hert met een geweldige peperkoekjus!
    Mooie uitgebalanceerde smaken en een enorme mooie opmaak! Dit verwacht je in sterrenzaken en niet in deze brasserie. Het oreo dessert is ook een prachtig plaatje net als de smaken! De huisgemaakte likeur zouden ze in de supermarkt moeten verkopen zo lekker!

Een regelrechte AANRADER!

Eerlijk eten, leuke mensen, griekse sfeer, toppie.

14. Pizzeria Vaals

Gister heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer!! Top bediening!! Prima prijs/kwaliteit verhouding...

Dirk

We zijn verbluft van de kwaliteit van deze zaak. Onze beide gerechten overtroffen onze verwachtingen.
    Het vegetarisch taartje waanzinnig mooi en zeer zeer lekker! De biefstuk van het heuvelland was ook geweldig gepresenteerd. Chapeau! De beste zaak in het hele heuvelland.

Perfect eten genoten voor een redelijke prijs. Het restaurant kan ik eenieder aanbevelen.

joost vergouw

Heerlijk eten! Super gezellig!

19. Pizzeria Vaals

Heerlijk gegeten met een prima service.

Lekker gegeten in de Zwarte Madonna. Prijs/kwaliteit goed. Eenvoudige gerechten en leuke prijs voor 3-gangen diner. Op loopafstand (over park) vanuit Landal Hoog Vaals.

21. Pizzeria Vaals

Herman Knops

Fijne ontvangst, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Een aanrader.

Het was een super avond alles was goed, op tijd kunnen eten en op ons gemak. Heel vriendelijk personeel, super eten. Super gezellige sfeer.
    Niks aan toe te voegen.

Marion Ligthart Schenk

Met een groep van 9 mensen bij de raadskelder gegeten. Sfeervolle inrichting. Vriendelijk personeel, er was een hondje mee, zonder te vragen werd er een bak water voor hem geregeld. Nadat de bak water omgestoten was werd het met een grap direct weer schoongemaakt.
    Leuke menukaart, lekker gegeten, amuse inbegrepen.
    Het was een geslaagde avond en wij vinden dit restaurant een aanrader!

Heerlijk gegeten in een heel gezellige knusse sfeer!

Super heerlijk gegeten! Leuke sfeer, leuke achtergrondmuziek en hemelse gerechten. Top!!

Sinds lodge hun oude chef-kok weer terug hebben is het eten weer grandioos te noemen.
    Ze doen zeker niet onder aan restaurant kwaliteit! Een brasserie kun je deze zaak met deze avondkaart ook niet noemen maar zeker een geweldig restaurant. We zijn afgelopen zaterdag hier gaan eten en de zaak zat afgeladen vol. Dat is in het verleden toch anders geweest toen deze chef er niet was. Zeker komen we terug nu we weten dat het eten weer geweldig is!

27. Nederlands Vaals

Wichert van den Bosch

Heerlijk gegeten voor een goede prijs, vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht. We komen nog eens terug.

Johan Groen

Na een kleine wandeling vanuit landal Hoog Vaals genoten van heerlijke gerechtjes. De bediening was naar alle tevredenheid en het eten z'n prijs meer dan waard.
    Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en de bediening was top!

30. Pizzeria Vaals

De Witte Mario

Zeer vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten. Mooie "Limoncello" afsluiter. Leuk terras.
    Gaan zeker terug.