Pizzeria Bellissima in Vaals

1361975856 82
1458204196 79
1471951102 81
1513191819 75

1. We moesten bijna anderhalf uur wachten op ons eten, en ondertussen is er geen een keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Uiteindelijk was daar het eten voor 3 van de 4 van ons. De vierde moest nog 10 minuten extra wachten. Het eten zelf was wel oké. Niet vers. Ik snap niet waarom ze zo lang moeten doen over iets uit een potje opwarmen, want zo smaakte het eigenlijk wel.
    Toen we klaar waren met eten, wilden we betalen maar deed hun pinautomaat het niet. Het probleem lag dus bij hun maar wij moeten het oplossen. Mijn vader is toen gaan lopen naar de pinautomaat want "die is hier een klein eindje verderop". Hij heeft anderhalve kilometer heen en terug moeten lopen. Ze zeiden daarop lachend "je hebt tenminste wel even een fijne wandeling gemaakt".
    Ze zijn vriendelijk maar denken absoluut niet mee, service is slecht en het eten had ik zelf beter kunnen maken (nu ben ik ook wel redelijk goed in koken).
    Al met al; verspil je tijd er niet.

2. Leuke sfeer, bediening ok, eten was prima, geen culinair hoogstandje, maar een simpele goede italiaanse keuken

3. Willy Leurs

Geweldige bediening, vriendelijk en zeer attent. Hele mooie en sfeervolle accommodatie. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Een echte aanrader!

4. Wij hebben wederom heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

5. Wij hebben hier gegeten met onze 3 kinderen. We zijn pas net aangekomen in vaals dus wisten niet waar het eten goed was. En italiaans restaurant is meestal lekker. Maar nee....vreselijk....we waren in eerste instantie al verbaasd dat er geen italiaans personeel was. De bediening was niet professioneel. De witte wijn was niet zoet....de pizza's waren keihard.mijn dochter had pasta bolognese besteld maar mevrouw kwam met een pizza. Toen mijn dochter vroeg naar de pasta werd ze gek aangekeken ze moest de pizza maar opeten. Maar toen uiteindelijk de pasta kwam leek deze meer op soep. De slierten zwommen in de vieze saus. Onze borden waren niet leeg. Schandalig wat een smerig eten. Deze mensen kunnen beter stoppen met het runnen van een zaak.

6. Gezellige sfeer, uitstekende gastheer/gastvrouw, heerlijk gegeten in alle rust en dat ook nog zonder de hoofdprijs te moeten betalen. Wij hebben voor pastagerechten gekozen en een dessert. Dat smaakte prima. Zelfs het kopje espresso tot slot werd helemaal aangekleed. Echt een adres om te onthouden.

7. eindelijk na lang zoeken een prima Italiaans Restaurant gevonden..super-lekkere pizza en de bediening TOP.
    er wordt met liefde voor je gekookt.we komen nu iedere week terug om te genieten

8. Wat een top zaak! Enorm genoten!

9. Na een vriendelijke ontvangst hier héérlijk gegeten! We hadden gekozen voor Lasagne Speciale. In lange tijd niet zo prima gegeten als op dit adres! Jammer dat het voor ons te ver is om vanuit Rotterdam iedere keer naar Vaals te rijden. Nu we een weekend in Epen verbleven kwam dit goed uit.

10. Afgelopen zaterdagavond hier gegeten. Alleraardigste mevrouw bediende ons. Zelden zo'n heerlijke pizza gegeten.
    Echt een aanrader!!!!

11. martin renes

Sinds dat ik in Vaals woon, en dat is alweer 6 jaar, is dit restaurant favoriet wat betreft italiaans eten. De gastvrijheid en de betrokkenheid is overal in terug te vinden. Goed eten, schone w.c en keuken. De keuken is open zodat je precies ziet hoe er gewerkt word, en de bediening is vriendelijk en altijd en je kunt er heerlijk eten. Een aanrader.

12. Emile en Karin de Werd

Wij hebben net heerlijk gegeten bij Sjaak en Thea van Pizzeria Bellissima. Deze mensen begrijpen hoe ze samen met hun crew, hun gasten in de watten moeten leggen. Top!

13. n.groesbeek

Zeer gastvrij. Service was prima, vriendelijk en correct. Men wacht iets langer op het eten maar dat komt omdat alles vers gemaakt wordt. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer aardige eigenaars die het de gasten graag naar de zin maken. Top avond gehad !

14. Voor de zoveelste keer weer super gegeten in dit restaurant. De bediening was vlot, en het eten heerlijk vers en ruim. Hier zou ik wel iedere dag kunnen eten, aanrader!

15. Kees 13 punten

Zelden zo onbeschoft behandeld als hier. Vijftig minuten wachten op het eten, dat maar niet kwam, lasagna (bij een Italiaan) was er niet meer. We waaiden weg omdat het personeel de achterdeur had opengezet, waait lekker door zo. Paar maal gevraagd waar ons eten bleef, nou, wij moesten maar wachten de cannenoli, moet nu eenmaal 20 minuten in de oven. Uiteindelijk zijn we maar vertrokken en zelfs toen moesten wij begrip tonen voor het feit dat "het druk was, zij een restaurant runden en het eten lang in de oven moest". Enige zelfkritiek kwam niet eens bij hen op. Hier komen we nooit meer.

16. Ger. 199 punten

Redelijk gegeten. Jammer van de diepvriesgroente in de minestrone soep. Pizzabodem deeg komt uit de vriezer, remrijskast spikkels op der rand van de bodem = jammer.
    Pasta niet al dente maar te gaar. Beetje sfeerloos restaurant, geen achtergrond muziekje, zoveel goede recensies terwijl er bijna geen gasten zijn op een zaterdag avond. Italiaans restaurant gerund door Nederlanders en dat proef je.

17. Unne Völser

Lief, lekker, goed, passie voor eten én..
    Zeker de Gamba's proberen.

Merci dat jullie er zijn.

18. Spontaan bezoek

Hier afgelopen zondag spontaan binnengelopen na een bezoek aan het drielandenpunt. Plaats zat dus meteen kunnen aanschuiven. Over het eten kan ik kort zijn lasagne goed , pizza smaakt meer naar brood dan een echte pizza smaak!! Op het moment dat ik de pizza zou krijgen kwamen 2 groepen mensen binnen waardoor mijn pizza vergeten werd en pas na 5 minuten ,dus inmiddels niet meer echt warm, werd gebracht door het keukenpersoneel. Deze was tevens tegen het verbrandde aan wat je ook proefde aan de pizza . Helaas geen 2e keer meer voor ons.

19. 13-06-2013 Fantastisch belegde pizza's gegeten in een frisse nette omgeving met een geweldige bediening.

20. Wat een fijne avond bij deze pizzeria. Heerlijk gegeten, zeer aardige mensen die met passie hun restaurant runnen. Super schoon en zeer gezellig interieur. Ga zo door,
    jammer dat we zo ver weg wonen. Maar als we in de buurt zijn, gaan we hier zeker eten!!

21. De lekkerste tomatensoep van zuid-limburg hebben ze hier! Een speciaal recept dat erg geheim blijkt te zijn. We komen hier regelmatig terug en nemen vrienden mee. Ook zij vallen voor het eten en met name de tomatensoep! Gewoonweg lekker!

22. Wat een mooie eet-ervaring. Het restaurant wordt door een man en vrouw met passie voor Italiaans eten gerund. Er heerst een rustige, fijne sfeer. Het eten is met liefde bereid en opgediend. We kregen heerlijke warme broodjes vooraf, we genoten van een heerlijke pasta en/of pizza en daarnaast een heerlijke Merlot-wijn erbij gedronken. Dit restaurant is een echte aanrader als je zin hebt in Italiaans eten in Vaals.

23. Je voelt je van harte welkom, men probeert je 't enorm naar de zin te maken (ze gaan in op speciale wensen zoals o.a. zachter gebakken). Rijkelijk belegde pizza's, verse ingredienten. In 1 woord fantastisch! Komen hier zeker nog terug.....

24. Wij waren als een van de weinige afgelopen weekend die niet met de amstel gold race hadden meegedaan.
    Eten was gewoon goed, we kunnen natuurlijk niet alles beoordelen maar wat wij hadden was gewoon lekker. Funghi al forno en scampi in griglia, mijn vrouw had tagiatelli di salmone.
    Kregen na afloop spontaan een rondleiding van de eigenaar door pas verbouwde keuken in de kelder.
    Zoals het er daar uitzag was een afspiegeling van hoe het in het restaurant toegaat, erg goed dus.
    Wij zullen er zeker nog eens naartoe gaan als we in de buurt komen.

25. Hier komen we al jaren , heerlijke pizza's en pasta's. Gewoon vriendelijk en hard werkende mensen die goed hun best doen en heerlijk eten bereiden !

26. Met mijn echtgenote gaan eten in deze gelegenheid.

Om te beginnen hadden we 2x minestrone soep besteld. Spijtig genoeg was de soep gebonden en dus zeker niet italiaans.

Mijn gekozen pizza "Belissima" was heel lekker, mijn echtgenote had tagliatelli besteld en kreeg penne.

De capuccino was dan weer echt italiaans.

Bediening was vriendelijk.

27. Hopeloos. Kinderen vijf kwartier laten wachten zonder brood. Een bord spaghetti duurde ruim anderhalf uur.

28. Geweldig restaurant, super kwaliteit, kom er bijna iedere week.

En het gaat nooit vervelen.

29. Al jaren terend op dezelfde fantasieloze kaart. Daarbij komt nog dat de kwaliteit van de pizza's vroeger op de oude locatie veel beter was. Hoewel aan de nochalante kant, was de bediening door de vrouw des huizes zeer vriendelijk. Dat dan weer wel!

30. Marco en Lisette

Helaas zijn wij niet zo enthousiast over dit restaurant. De pizza was vrijwel smaakloos en bevatte rauwe champignons. De sfeer is ook niet zo super, beetje strak. Vanuit het restaurant gedeelte konden wij de voetbaluitslagen vanuit het afhaalgedeelte horen. Niet echt gezellig. Ook tijdens het eten werd ons niet gevraagd of het ons beviel of dat we nog iets drinken wilden. Gemiste kans.

31. Geweldig lekker eten, echt Italiaans. Ga hier eten!

32. maaike en jan

33. 23-10-10 met 6 mensen hier gegeten, hebben allemaal een pizza genomen, werkelijk voortreffelijk. De bediening was ook erg vriendelijk en goed. Prima prijs kwaliteit verhouding.

34. Wij, wonend in de buurt van Rotterdam, hebben hier in april 2009 voor het eerst gegeten (zie recensie 11/04/2009). Gisteren voor de 2e keer langs geweest, en wat bleek: de eigenaar kon zich ons nog heel goed herinneren! Ongelooflijk, je hebt dan oprecht aandacht voor je klanten! We werden hartelijk welkom geheten en hebben wederom heerlijk gegeten! We kwamen weer dezelfde erg vriendelijke bediening en gastvrijheid tegen. Het laatste bleek ook tijdens het afrekenen: de eerste 2 dranken waren namelijk van de zaak. Chef, nogmaals bedankt voor je unieke gastvrijheid en we komen zeker weer, maar dan ook met onze jongens!

35. Mooi restaurant, smaakvol ingericht en geleid door een NL echtpaar die met veel plezier kookt in de open keuken en absoluut een heerlijke pizza neerzet. Kleurplaat voor de kinderen en een aardigheidje toe en dat voor een nette prijs! Hier koken mensen die van het vak houden, een aanrader!

36. Heerlijk Italiaans gegeten. Zeer goeie pizza & gamba's. Personeel is attent en heeft een kindvriendelijke instelling.

Jammer dat we te ver weg wonen en eerst 200km moeten rijden anders zouden we hier met regelmaat gaan eten.

Een echte aanrader.

37. Keurig restaurant, alleen zijn de pizza's van slechte kwaliteit. Ook de spaghetti was overgaar en er zat totaal geen smaak aan het eten. Je kunt merken dat het restaurant gerund wordt door Nederlanders en dat het geen echte Italianen zijn.

38. De pizza was heerlijk, het restaurant gezellig en de bediening uiterst vriendelijk. We hebben een geweldige avond gehad; tot de toetjes geserveerd werden. Die werden niet tegelijkertijd gereserveerd, in tegenstelling tot de pizza's die elkaar opvolgden. De tiramisu van een paar vierkante cm smaakte exact hetzelfde als die van onze vrienden bij de Albert Heijn; terwijl we daarvoor de hoofdprijs mochten betalen. Ook zaten er kristallen in het ijs; kortom de pizza's zijn voortreffelijk, prijs/kwaliteit een perfecte 9. Maar de toetjes... wij slaan ze voortaan over!

39. Sinds 2003 vaker daar gaan eten. De bediening is uiterst vriendelijk en het eten zeer goed. Zeker een aanrader.

40. Wel een goeie, lekkere pizzeria!

41. Alleen maar een dikke plus, superzaak, geweldig eten.
    Heb nog nergens anders zo lekker een pizza gegeten (en dat zijn er nog wel wat)

42. Irene

43. Vaessen

Zaterdag 28 maart 2009

We zijn voor het eerst bij Bellisima gaan eten, met vier personen.

Het overtrof onze stoutste verwachtingen. Het was in een woord geweldig. Zowel kwaliteit, bediening, gastvrijheid, prijs.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

44. Het is wel zeer raar, dat geen enkel restaurant in Vaals zo veel aandacht krijgt, op zo korte termijn. Ik wens bellissima veel succes,
    maar blijf eerlijk!!!!!!!

45. Kelly en Jim

Zeer aan te bevelen restaurant.
    Het eten is werkelijk voortreffelijk en de ambiance is perfect.
    Heb geen beter italiaans restaurant hier in Nederland gevonden.
    Alles wordt vers bereid en de broodjes zijn heerlijk!!
    Chapeau!

46. Irene van der Stoop

Wij hebben op 15 februari 2009 in dit restaurant gegeten en het was werkelijk geweldig. Een zeer vriendelijke bediening, prima eten EN de beste Italiaanse cappucino, die ik ooit in Nederland heb gedronken! Onze complimenten, ook voor het verzorgde uiterlijk van het restaurant.

47. Jan Hendriks

VOORTREFFELIJK ETEN moet zeggen nog nooit van mijn leven zo'n lekkere pizza gegeten. Hele vriendelijke eigenaars.

48. Ria Janssen

Heerlijk italiaans restauarant echt voortreffelijk je proeft dat het allemaal vers bereid is een aanrader

49. Roel Pluijmen

Beste mensen,
    Even voor de goede orde:
    Dit restaurant is al een tijdje verhuist naar huisnummer 137.

Op het oude huisnummer 97 zit (of heeft) ook iemand gezeten. Misschien een verwarring?

Mijn mening (op nummer 137)

Prima restaurant en heerlijk eten voor weinig geld!

50. Paul en Zini

Grote berg blikvoer met natte lap deeg er onder moet pizza voorstellen.Te gaar gekookte pasta met koksroom en kaaspoeder, salade met dressing uit zo'n fles waarin die stukjes zo mooi zweven en geen olie te bekennen etc. Niet doen!

51. vatsige natte pizzas

52. Afgehaalde maaltijden voortreffelijk.
    Warm-smaakvol, komen zeker terug!!

53. heerlijk eten voor een hele mooie prijs gewedig

54. Bianca de Bie

Heel gastvrij en heerlijk eten voor een leuke prijs

55. Eenvoudig Restaurant Pizzeria, schoon/vriendelijk/betaalbaar.