Della Mamma in Vaals

Puur, eerlijk en genieten

Della Mamma laten bezorgen?

Bij Della Mamma vind u een geweldig restaurant met overdekt terras waar u heerlijk kunt eten in een geweldige sfeer. In onze pizzeria kunt u terecht voor het afhalen van de lekkerste pizza’s, pasta’s en andere Italiaanse gerechten.

Sinds 2012 is het Italiaanse restaurant geopend aan de Maastrichterlaan 97 in Vaals. Maurizio en Marco heten u van harte welkom om eens te komen proeven en genieten van de Italiaanse charmes die zij met jaren van ervaring hebben gecreëerd.

Della Mamma heeft twee verschillende panden op hetzelfde adres. In het ene pand is een Italiaans restaurant gevestigd, in het andere een pizzeria.

1320943744 87
1442074293 88
1458781955 88
1488020363 86
1492197278 86

1. Heel aardig en vriendelijk personeel. Heerlijk eten en een fijne sfeer. PREGO!! BELLISIMO!!

2. Heerlijk gegeten konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden.
    Vriendelijke bediening.
    Als we in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Gr. Ed.

3. Riobert Hodiamont

Wij waren er de eerste keer. Wat wij besteld hebben was van goede kwaliteit en super geserveerd. Wij zaten in de "wintertuin"en doordat een kachel defct was hadden wij het van achteren koud. Goed dat kan gebeuren.

Een klein min puntje was de zeeeer beknopte wijn kaart. Wij houden er van om na het eten nog een goede fles wijn te drinken. Prijs speelt hierbij geen rol.

Wij zijn lid van een diner groep "der Moffel"en zullen zeker met de groep terug gaan!

4. Heerlijk en gezellig gegeten

5. Gister heerlijk gegeten!! Gezellige sfeer!! Top bediening!! Prima prijs/kwaliteit verhouding...

6. Heerlijk gegeten met een prima service.

7. Herman Knops

Fijne ontvangst, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Een aanrader.

8. De Witte Mario

Zeer vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten. Mooie "Limoncello" afsluiter. Leuk terras.
    Gaan zeker terug.

9. We hebben prima gegeten bij dit Italiaanse restaurant in Vaals. Eten en bediening absoluut prima, paar minpuntjes tijdens ons bezoek: restaurant rekent €3 voor een karaf kraanwater met een schijfje citroen en wat ijsblokjes, achter op het overdekte terras (zo goed als een binnenruimte) werd stevig gerookt (niet meer van deze tijd) en de wachttijden waren redelijk lang. Eten wel goed en de moeite waard

10. Gisterenavond hebben wij met z'n tweeën bij Della Mama gegeten.
    Na enthousiast ontvangen te zijn en een lekker aperitief besteld te hebben, kregen wij de kaart.
    Enigszins teleurgesteld dat de antipasti van de website niet op de kaart stond vroegen wij hier naar.
    Mauricio legde de reden uit en dat ze alles konden maken wat wij wilden.
    En zo kregen wij een heel gevarieerde antipasti met salade, vis, garnalen, inktvis, prosciutto en carpaccio.
    De wijn die Mauricio daarbij adviseerde was een frisse Verdicchio Classico met een lichte tintelling. Perfetto.
    Na dit voorgerecht hoefden wij niet zo heel veel meer. Het advies om een Ossenhaas Della Mama te nemen op een bedje van rucola en een balsamico crema met daarnaast een beetje pasta en dit te delen met zijn tweeën was wederom een schot in de roos. De ossenhaas was zeer mals en goed bereid. Marco heeft het koken goed in zijn vingers.
    Vanavond klopte alles. De gastvrijheid, de aangename bediening en het goede eten en drinken.
    We hebben beloofd terug te komen als we weer in de regio zijn.

11. Klaas dokter

Gisteravond hebben wij de verjaardag van mijn dochter bij della mama gevierd. Het was een zeer fijne ervaring. Het personeel ontving ons al bij de deur op een zeer familiare manier. De groente soep was prima, de hoofdgerechten waren allen verschillend en erg lekkker, de nagerechten waren zeker voor herhaling vatbaar. Dus daar komt de proffesionele bediening nog een keer bij en dan kan ik alleen maar een 10 geven voor alles wat we ervaren hebben.

12. Eerste indruk was goed, alleen de bediening liet te wensen over, doordat ze de drukte niet aan konden. Er werd niet gevraagd of we nog drinken of een dessert wilden, dus hebben we maar gevraagd of we konden afrekenen. Jammer, want hierdoor missen ze inkomsten en wij gingen met een onvoldaan gevoel weg. Te weinig personeel dus en erg gehaast.

13. Goed eten en vriendelijke bediening. Alleen erg jammer dat er op het overdekt terras (helemaal omsloten door 4 muren, dus in principe afgesloten ruimte) aan 2 tafeltjes naast ons gerookt werd.

14. Zéér positief. Het is gewoon een bijzonder goed verzorgd net restaurant met super vriendelijke bediening, goed klaargemaakt voedsel.

15. Martin van dijk

Geweldig lekker gegeten met 8 man. Eerlijke verse producten
    Echt een aanrader
    Wij wonen in de randstad maar komen hier zeker nog een keer terug

16. Leontine

Heerlijk gegeten met zijn vieren. Attente bediening. Verse producten. Om terug te komen.

17. VERHAGEN

Lieve bediening, lekker eten, gewoon doen!

18. Hartelijk ontvangen, is niet groot maar maakt het wel gezellig. Eten is heerlijk.

19. Michael Walker

Ik was er met mijn familie en iedereen was heel blij om hier gegeten te hebben. De bediening was super vriendelijk en het eten was geweldig! De sfeer was prettig en gezellig. Het eten is ook niet te duur. Graag weer!

20. Zeer vriendelijke bediening. Super lekker eten voor een goede prijs. Zaak is aan de kleine kant binnen maar de rest maakt dat allemaal goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Nicole Boelen

Heerlijk gegeten, je proeft de liefde in het Eten!
    Prijs kwaliteit helemaal toppie. Zeer vriendelijk personeel! Zeer de moeite waard.

22. Ons derde bezoek hier en telkens zeer goed. Het is een gewoonte geworden telkens we in de buurt zijn of naar Nederland komen, rijden we een stukje om en reserveren we hier. Goed eten van uitstekende kwaliteit en makelij. Tot volgende keer en nu 130 km naar huis.

23. Wij hebben hier heerlijke pizza's gegeten. Je voelt je direct bij binnenkomst zeer welkom.
    Als we weer in Vaals zijn, zullen wij zeker terugkomen!

24. Wij hebben heel lekker gegeten!! Vers en voldoende op je bord. En ze waren heel vriendelijk. Totaal geen opmerking dus.

25. Wij hebben ontzettend genoten van het eten en de gastvrijheid! Voor herhaling vatbaar!

26. Frans Bouwmans

Een heerlijke maaltijd in een zeer gemoedelijke en huiselijke sfeer.
    Kortom een geweldige eetervaring!

27. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!

28. Zoals altijd was het eten weer super en de bediening zeer goed.

We hadden een lekkere pizza en de trio van pasta.
    De spaghetti aioli en de ovenaardappels bij het vleeshoofdgerecht waren zeer goed.

Een aanrader.

29. Astrid Ruiz

The food was good. The waiters were nice speaking english and german also. However the food took too long to be ready, more than 1 hour and we only ordered pasta, it was simply too slow. Another table was there after us, with around 10 people and they got their food first.

30. Hoe dit restaurant aan zijn hoge waardering komt is ons een raadsel. De hoge verwachtingen die wij hadden liepen uit op een teleurstelling. De pizza was oké. Erg zoute salami en veel kaas, dat wel. De tong in saffraan saus was smakeloos evenals de pasta aioli. Die was gewoon overgoten met hetzelfde sausje dat voor saffraansaus moest doorgaan. Gelukkig een gemengde salade bijbesteld die samen met de aardappels uit de oven een lekkere combinatie vormden. Verder werd er gerookt op het overdekte terras. Bah! Geen dessert besteld. De koffie was oke.

31. Top heerlijk gegeten vriendelijke bediening een echte aanrader .

32. Gister gegeten met zijn vieren bij Ristorante Della Mamma, als vooraf bruscetta en carpaccio.. een aanrader! Als hoofdgerecht vier overheerlijke pizza's. Echt genoten. Zeer vriendelijke bediening, zelfs de chef kwam aan tafel vragen of alles naar wens was.

Volgende bezoek aan Vaals komen wij zeker terug!

33. Super lekker gegeten bij Della Mamma. Echt een aanrader, vooral de ossenhaas.

34. Nog nooit zo slecht Italiaans gegeten. Pasta carbonara was zo zout dat het niet meer eetbaar was. Idem voor de broccoli, maar nu door allesoverheersende hoeveelheid knoflook. Portie brood vooraf was zeer minimaal. Restaurant is totaal niet op kinderen ingesteld. Kinderen kregen waanzinnige portie voor waanzinnige prijs. Zeer teleurstellend einde van een dagje uit (Gaia Zoo is wel een aanrader).

35. Tof restaurant, ruime keuze en vriendelijke bediening.

36. Heerlijk gegeten tijdens een vakantie in vaals op 21 juni.
    Zowel de voor- als hoofdgerechten waren goed bereid met verse ingrediënten.
    Ook het personeel was zeer vriendelijk!
    Leuk overdekt terras aan de achterkant, wat je in eerste instantie helemaal niet verwacht.
    Kortom een aanrader!

37. Netty van der Gaag

Op 18 juni heerlijk gegeten bij Della Mamma. De bruchetta's smaakten heerlijk en waren een mooie starter om te delen. De ossenhaas was perfect en ook de gegrilde zalm (op de huid gebakken) was heerlijk. Heerlijk ook de gegrilde aardappel en de pasta erbij.

38. Dastmaltschi

Wij waren woensdag 15 juni met tien vrouwen van de yogagroep uit eten bij della mamma. Het was heel gezellig, buiten op het overdekte terras..
    De verhouding van prijs tot geleverde prestatie is goed.
    Het personeel is zeer vriendelijk.
    Marielle Dastmaltsch

39. Twee dagen achter elkaar een bezoek gebracht aan mijn favoriete Italiaanse restaurant van deze streek. Er is veel variatie in gerechten, waardoor ik twee dagen achter elkaar van twee totaal verschillende gerechten heb kunnen genieten. De eerste dag ben ik voor de pizza funghi gegaan en het is echt een aanrader als je net als ik dol ben op champignons. De dag erna koos ik voor een salade met kip die me ook zeer goed in de smaak viel. We hebben niet alleen mogen genieten van het lekkere eten maar ook de bediening was erg vriendelijk en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Zelfs de chefkok deed even de moeite om een kort praatje te maken. Ik ben zoals gewoonlijk heel erg te vreden over mijn bezoekjes. En als je opzoek bent naar een gezellig echt Italiaans restaurant. Ga dan zeker langs Vaals.

40. Ons eerste bezoek aan Della Mamma is goed bevallen. Zowel de wiite als rode huiswijn zijn van goede kwaliteit.
    Als voorgerecht hadden wij Antipasto misto, een lekker gerecht maar wel een pittige prijs voor hetgeen je krijgt. De Quadrifoglio was echt Italiaans en heel smakelijk. Ook de Scaloppina met een sublieme saus van gorgonzola/ham was heerlijk.
    De bediening was vriendelijk en gaf goede uitleg over de gerechten.
    Kortom zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

41. Regelmatig hebben wij van de uitstekende Italiaanse gerechten genoten bij Della Mamma en laatste keer werden wij na het perfecte voorgerecht verrast met een heerlijke ossenhaas met spaghetti a olio en gegrilde aardappel, kortom voortreffelijk. De bediening is altijd supervriendelijk en correct, met een leuk persoonlijk contact. We verheugen ons er op als met de zomer het terras achter weer open is! Een toppertje!

Marie-Lou & Luc

42. Eerste keer naar restaurant Della Mamma in Vaals geweest. Super lekker gegeten,we hadden Scaloppina Marsala en een Pizza Quattro Stagioni, beide gerechten waren overheerlijk, en als dessert een lekkereTartufo. Klein restaurant maar ontzettend gezellig. Zo'n vriendelijke bediening hebben we nog nergens meegemaakt,de chefkok zelf kwam vragen of alles naar wens was. En we zagen hoe na afloop met heel veel zorg de tafel schoon werd gemaakt voor de volgende gasten. We hebben 2 uurtjes genoten van dit geweldige restaurant waar je echt als gast behandeld werd. Della Mamma in Vaals, voor jullie familiebedrijf een welverdiende dikke 10! En zeer zeker tot ziens 👍 F. Bertrand

43. bohe1

1 punt
  44. Bob Hennekes

Vanavond bij Bella Mamma gegeten en moet bekennen dat het even geleden is dat ik bij zo een goede Italiaan heb gegeten. Voorgerechten waren subliem van smaak en ook de hoofdgerechten waten buitengewoon smakelijk. Alles was vers, zelfs de bloemen op tafel werden tussentijds gewisseld, uiterst vriendelijk en service gericht personeel.

Dus een echte aanrader als je eens in de buurt van Vaals komt. Mensen bedankt voor het smakelijke en gezellige diner.

Bob & Jolanda

45. Gisteren wezen eten bij Della Mamma. We hebben in de tuin gezeten. Ten eerste was de carpaccio niet mooi van kleur [grijs]! De pizza die wij kregen voorgeschoteld was niet te eten! Ik had de recensies op internet gezien, dus dit zit wel goed! Niet dus! Foto's op de site van het restaurant komen niet overheen met wat wij ervaren hebben [in de tuin].

46. Gisteren met 21 man gegeten. Het was echt super fijn om hier te mogen eten. We hadden mensen bij ons die rolstoel afhankelijk zijn en een beperking hebben. Hier gingen ze super leuk mee om en wisten ze ons allemaal te vermaken.
    We voelden ons allemaal heel erg welkom en het eten smaakte ook nog eens heerlijk. Twee broers die eigenaar zijn. Die een groot hart voor hun eigen bedrijf hebben. Wij zijn hun zeer dankbaar voor de avond.

47. Ondanks de drukte hebben mijn vrouw mijn en ik super gegeten en was de service snel en goed. De dag menu's is een aanrader. Tot snel Marco en Maurizio.

48. Martin Fuest

Lekkere pizza, lekkere pasta, vriendelijk personeel, maar voor een pizzaria veel te duur!!!

49. priscilla

Heel vriendelijk ontvangen. Restaurant is gezellig, bediening en kok aardig. Eten was super. Zowel de broodjes als de pizza. Heerlijke bodem en goed belegd.

Voor herhaling vatbaar.

50. Eerste keer lekker gegeten, toppizza.

Vandaag wou ik er eten met een stel vrienden blijkt dat hij dicht is terwijl Eet.nu anders zegt. Dan maar aan de overkant bij de snackbar eten.

Goede pizza, lekker en goede kwaliteit voor de prijs maar erg jammer dat de de openingstijden niet gewijzigd zijn.

51. Wij komen speciaal uit Maastricht naar Vaals toe om te genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten voor een zeer goede prijs. De sfeer en gezelligheid is zeer gemoedelijk. De complimenten!

52. Wij zijn types die nooit snel 2x achter elkaar bij hetzelfde restaurant gaan eten.
    Maar bij Della Mama was het gewoon vanzelf sprekend. Heerlijk, echt heerlijk gegeten. Hele fijne ongedwongen en vriendelijke sfeer.
    Wij geven de keuken een dikke 10 en de bediening ook een verdiende dikke 10.
    Wanneer wij vanuit Amsterdam in de buurt zijn gaan we echt hier weer eten.
    Als extra compliment willen we de eenheid en gezelligheid die jullie uitstralen echt met een hoog cijfer op een voetstuk zetten.

53. Zaterdagavond gegeten met z'n vieren. Door omstandigheden moest een van ons vroegtijdig weg direct na de bestelling. Door personeel perfect opgevangen en geregeld. Pizza's waren voortreffelijk. Wanneer we weer in Vaals zijn komen we hier weer terug om de rest van de kaart te proberen.

54. Heerlijke pizza's met goede verse producten. Voor de liefhebber probeer eens de limoncello gemaakt op grootmoeders wijze.

55. Zeer leuke gasten. Altijd overheerlijk eten keer op keer weer.

56. Arnold en Jeanet

De recensies via Eet.nu wekken zeer hoge verwachtingen, dus besloten we afgelopen week om er 2 keer te gaan eten.

Niet te geloven hoe het de eigenaar is gelukt om van zo'n relatief kleine ruimte (buiten niet meegerekend) zo'n fantastisch en sfeervol restaurant te maken. Het eten was formidabel van kwaliteit en dat geldt eigenlijk voor alles bij Della Mamma. Ondanks onze Nederlandse vakantie dit jaar waanden we ons even in italië.

Als we de volgende keer weer in Zuid Limburg zijn, zijn we zeker van de partij.

57. Fantastisch gegeten. Perfecte bediening, zeer service gericht.

58. Goed restaurant, bediening zeer alert en netjes. Aanrader!

59. In een woord WOW! Het 4 gangen menu was heerlijk! Pasta perfect "al dente"! En een grandioze, huisgemaakte Tiramisu als afsluiter, hoog Nonna gehalte!
    De bediening was heerlijk verfrissend, op een passende manier gedienstig, zonder opdringerig te zijn!
    Het was een paar uur vakantie in La Bella Italia.
    Blijf zo! Top!

60. Mike Knubben

Een aanrader voor een heerlijk Italiaans gerecht. Leuke ambiance (vooral op het terras achter). Super lekkere pizza's.

Ik ben vol lof over de wijze waarop de jongens hier hun vak uitoefenen. Alles wordt vers bereid en dat vertaalt zich naar de uiteindelijke smaak, maakt niet uit wat je bestelt. Heerlijk romantisch avondje gehad met mijn vrouw en zeer tevreden huiswaarts gegaan.

Regelmatig kiezen wij ervoor om het eten thuis te laten leveren en wij zijn altijd tevreden. Ook aan de telefoon word ik zeer vriendelijk te woord gestaan.

Super-aanrader en ook van mij deze tip: "ga zo door jongens"!

M.Knubben, Vaals

61. Peter Gevaert

Een klein maar fijn Italiaans restaurant. Gastvrijheid en kwaliteit staat hoog in de Italiaanse tri colore. Een aanrader. Top!

62. Natalie Foster & Robert Douwstra

Zaterdag 9 November hebben wij heerlijk genoten bij della mamma! het eten was super! en de bediening was heel goed! Prijs was helemaal goed met de kwaliteit! Dit is zeker een aanrader als je in de buurt bent van Vaals! Een super gezellig restaurant met een Italiaanse sfeer!
    Lekkere muziek! daar houden we van;)

63. Martin Scherpenborg

Zeer vriendelijke ontvangst. Lekker drankje, soepje en pizza op tegen een zeer nette prijs. Onverwachte aanrader.

64. Nog nooit zo lekker Italiaans gegeten. Bediening gezellig, sfeer ongedwongen, hele leuke binnentuin!

65. een blije eter

We werden heel persoonlijk ontvangen en naar een tafeltje geleid. De bediening was vriendelijk, aanwezig als het moest maar niet overdreven met een leuk italiaans woordje tussendoor. Natuurlijk een italiaans achtergrond muziekje. Het eten: een erg verse salade met een prima dressing en ook twee pizza's die ruim voldoende belegd waren en precies de juiste mate van smeuigheid/droogheid hadden.
    Ook het kopje Cappuccino was met liefde gemaakt en erg lekker. Een aanrader!

66. Hans V.d. G.

Heerlijke avond gehad.
    Met 6 volwassenen 3 kinderen heerlijk gegeten.
    Hier wil je terugkomen als je er ooit geweest bent.
    Aanrader.

67. Monique

68. Afgelopen zaterdag hebben we hier met twee gezinnen gegeten. Hoewel de uitstraling van het restaurant vrij eenvoudig is, hebben we hier echt heerlijk gegeten! Super bediening, attent, vriendelijk, gastvrij en zeer kindvriendelijk. De prijzen voor kinderporties zijn meer dan redelijk te noemen. Ik kan iedereen aanbevelen om vooral bij Della Mama te gaan eten!

69. Wat een geweldige bediening! Zo super beleefd en enthousiast maak je maar zelden mee. Een genot.
    Lekkere pizza en pasta gegeten na een toeristisch dagje uit.

70. we hebben heerlijk relaxed en gezellig gegeten voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.met name de gastvrijheid en passie voor het eten was prima.

Frits en Gemmie

71. We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen en werden gelijk naar de sfeervolle binnentuin gebracht (het restaurant oogt wat "strakker"). De pizza's waren heerlijk en ook met kinderen werd rekening gehouden, een bord spaghetti voor de kids kost 5 euro. Er werd ons meerdere malen gevraagd of alles naar wens was. Dit restaurant is zeker een aanrader!!

72. De Italiaanse broers van Della Mamma weten nog wat gastvrijheid betekent. Attent, vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk. Verzorgd en smaakvol. Hebben op het ruime binnenterras echt genoten.
    Zelfs de kleine hond van mijn ouders werd als kleine gast behandeld.Kortom: een perfecte avond !

73. Afgelopen week twee maal in dit leuke restaurant gegeten.
    Absoluut een aanrader. Jammer dat ze niet in Apeldoorn zitten of bezorgen, dan gaan we er zeker vaker heen.

Niet alleen is het eten en de presentatie goed (verse producten, goede smaak, originele recepten), maar ook de eigenaren zijn super enthousiast en met passie met hun vak bezig. We hopen dat het restaurant een succes blijft.

Als we in september weer terug zijn in Limburg, dan komen we zeker terug. En dan hopen we natuurlijk weer op een traktatie uit de geheime fles.... ;-)

Groeten uit Apeldoorn.

74. Klein gezellig restaurant, we gingen er samen met vrienden en iedereen was meer dan tevreden nadien.
    Zeer vriendelijke bediening en lekkere pasta's en pizza's.
    Als ik daar nog in de buurt ben ga ik zeker terug.

75. Dit is sinds kort een van de mooiste en beste Italiaanse keuken van Zuid-Limburg. We rijden vaker vanuit Maastricht om deze overheerlijke pasta's en pizza's te eten en te genieten van de geweldige omgeving. Héérlijk!

76. Met een groepje van 5 vriendinnen hier gegeten. Zaten binnen, wat een vrij kleine ruimte is. Kregen een welkomsthapje (bruchetta) van het huis. Snelle bediening die ook een praatje maakte en echt heerlijk gegeten! Het was duidelijk te proeven dat alles vers was gemaakt, en ook leuk versierd op het bord (soep en pasta). Jammer dat we het niet op kregen...

77. Op zondag 12 februari hebben we met vier personen en ons dochtertje van 2 gegeten bij Della Mamma. We werden zeer vriendelijk ontvangen in het nette restaurant. We kregen een gratis voorafje en kleine broodjes voor onze dochter. Soep, pasta's en vooral de pizza's waren heel lekker!
    Zeker een aanrader!! Wij komen weer terug!

Complimenten voor de twee zoons die het restaurant in februari 2012 hebben overgenomen van hun vader, die ook een restaurant heeft in Valkenburg.

78. Wij [5pers] hebben hier heerlijk gegeten,nog echt een goede pizza,en ook de pasta was zeer goed.
    Klein restaurantje,goede bediening,en zeer vriendelijke eigenaars.
    Achter het restaurant is er in de zomer nog een mooi tuin/terras.
    Als we weer in de buurt zijn gaan we daar zeker weer eten.
    Gewoon gaan eten daar!!

79. Het was voor mij en mijn gezin een geweldige ervaring om dit mee te maken. Zelden heb ik zo lekker gegeten en zo een top service meegemaakt! Mochten er mensen in de buurt van Vaals zijn, dan is het zeer zeker waard om langs te gaan en deze jongemannen te bewonderen tijdens hun werk!

80. Heel erg lekker gegeten met 5 personen, er werd speciaal voor ons tiramisu gemaakt deze was op "geen probleem maken we het toch even" het is een heel klein restaurantje dus wel even bellen of er plek is. Zelden zo lekker gegeten bij een Italiaan. We hadden zowel pizza, pasta als vlees.

81. We waren met drie-en hier om te eten. Helaas niet zo entousiast over dit restaurant. wij hebben pizza's en scaloppina met viersoorten kaas met pasta besteld, en de pasta was hard. De pizza was vrijwel smaakloos en verbrand. De sfeer nog slechter, veel lawaai door de andere gasten.
    Erg jammer, niet meer als ik in deze kant ben, jammer voor de tijd en het geld.

82. Ben hier nu 4 maal geweest, 2 maal wezen eten en 2 maal afgehaald. Echt een goede pizza, ook de pasta is goed, vraag bij de pizza om een dunne bodem en de pizza van het huis (5 soorten, echt super). Kom zeker nog vaak terug, de beste pizzeria van Vaals.

83. Heerlijk weer eens een Italiaan die weet hoe het moet. Prachtige grote tuin aan de achterzijde, met goede bediening. Gaan we zeker weer naar toe.

84. Esther 131 punten

Heerlijke gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. Echt Italiaanse smaken. Eten was top. Bediening ruim voldoende.

Het restaurant gedeelte is om te zitten nou niet echt heel sfeervol. Maar de binnentuin is echt top.