De Zwarte Madonna in Vaals

De Zwarte Madonna voor lekkere 3-gangen menu's vanaf € 17,50

Deal Smullen van een 3-gangen actiemenu in een sfeervolle ambiance, nu voor maar 19,50!

De Zwarte Madonna biedt heerlijke 3-gangenmenu's aan en speciaal voor deze deal doen ze er nog een schepje bovenop.
Reserveer nu deze deal en geniet van een 3-gangen actiemenu met een hemelse biefstuk, een zalige zalmmoot of een duivelse spaakham waarbij u niet extra betaalt voor sauzen en extra frites en waarbij u als nagerecht een grote coupe ijs krijgt. Tevens heeft u ook de keuze om een schnitzel, een scholfilet, kipsaté of Limburgs zuurvlees als hoofdgerecht te kiezen. En dit alles is nu voor maar 19,50!

27,50 19,50 -28%

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Gesloten

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

De Zwarte Madonna, naast Landal Vaals en op loopafstand van Kasteel Vaalsbroek, is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en kleine prijzen. Van dinsdag tot en met zondag heeft De Zwarte Madonna een geweldig driegangenmenu voor € 17,50, dat start met een kop lekkere soep en als hoofdgerecht Limburgs zuurvlees of schnitzel, scholfilet en kipsaté met heerlijke dikke frites. Het nagerecht is een ijsje met slagroom of een mooi kopje koffie.
Daarnaast worden er ook driegangmenu's met een hemelse biefstuk, een zalige zalmmoot of een duivelse spaakham geserveerd voor de prijs van € 21,50. Ook voor de kleintjes zijn er verschillende kindermenu's.

In het bijzonder sfeervolle restaurant, in het kloosterpark en naast het voormalige klooster, waar altijd Limburgse muziek klinkt, zit u op antieke bidstoeltjes uit een Belgisch zusterklooster. Verder zijn er een prachtige bar gemaakt van twee altaren, kerklampen, een biechtstoel en een rijk uitgesneden koorbank te bewonderen. De muren zijn geheel volgehangen met oude religieuze prenten en grote kerkbeelden, hetgeen voor velen een feest van herkenning is. Als het weer het toestaat zit u heerlijk op het ruime terras. U kunt bij De Zwarte Madonna genieten van onder andere een kopje koffie of thee (standaard met een likeurtje met slagroom en een glaasje water) voor slechts 1 euro, een heerlijke lunch en het fantastische driegangenmenu vanaf € 17,50.

en....Gratis parkeren op eigen terrein.

di lunch 10:30 - 17:00 diner 12:00 - 21:00

1332071775 76
1368719621 75
1442015313 84
1470519193 84

1. Lekker gegeten in de Zwarte Madonna. Prijs/kwaliteit goed. Eenvoudige gerechten en leuke prijs voor 3-gangen diner. Op loopafstand (over park) vanuit Landal Hoog Vaals.

2. Johan Groen

Na een kleine wandeling vanuit landal Hoog Vaals genoten van heerlijke gerechtjes. De bediening was naar alle tevredenheid en het eten z'n prijs meer dan waard.
    Zeker een aanrader.

3. Vinjori

Gisterenavond deze plek gekozen om te eten. Diverse reviews gaven aan dat het hier goed toeven is. Met een temperatuur van rond 30 graden heerlijk op terras gezeten. Ieder een 3-gangen diner gekozen. (Schnitzel en Biefstuk) resp. € 17,50 & € 21,50. Soep vooraf en ijs met slagroom toe. Zowel Schnitzel als Biefstuk waren heerlijk mals. Niets op aan te merken. Vriendelijke bediening door twee dames. Wij komen hier zeker terug als wij weer in Limburg zijn.

4. Voor een zachte prijs heerlijk gegeten, en ruim voldoende. Wat het zo gezellig maakt is de huiselijke bediening, alles is ongedwongen. De ham is aan te bevelen.

5. Wij hebben met 8 personen heerlijk gegeten, biefstuk was heerlijk, vriendelijke bediening!

6. Plus punt:
    - locatie sfeervol uitgedost, genoeg om je heen te zien. Mooi!
    - Lekkere koffie met advocaatje

Min punt:
    - Binnen hing een vieze oude frituurvet lucht en een soort mist waardoor wij maar ook meerdere mensen continu moeten hoesten. Geen luchtverversing/afzuiging.
    - Eten beneden de maat, soep uit een Unox zak (waarschijnlijk). Oké de prijs is er dan ook naar. Dus verwacht geen kwalitatief eten... NOOIT weer!! weggegooid geld.
    - Personeel kan de drukte niet aan. De flinke jongedame die er werkt behandeld je alsof je een zeer lastige klant bent. Terwijl wij alleen om iets te drinken vroegen.
    - Personeel heeft onderling ook de nodige irritatie. Dit was ook goed te merken pffff.
    - Honden binnen in het restaurant toegelaten, vind ik in een eetgelegenheid no done!

7. Perry Leijten

Eenvoudige menukaart maar wel in een heel aparte sfeer met bidstoeltjes en prachtige bar van altaren. Aardige mensen bij de bediening.

8. Hilde en Bert

Heel goed!! Eten was heerlijk! Sfeer was heel apart. Service was prima! Onze honden worden er ook verwend : ) We gaan zeker nog eens terug!!

9. pierre erens

Met AH eetbonnen gereserveerd met 8 pers. en 1 kind. 1 persoon lactose intolerantie opgegeven bij reservering. Nog zelden zo goed verzorgd.

Eten was heerlijk en ruim voldoende. Eigenaren en personeel zeer vriendelijk. Spaakham was heerlijk.

Deze zaak zeker een aanrader.

10. Prijs/kwaliteitsverhouding was wat ons betreft prima in orde. Geen ingewikkelde gerechten. Hoeft toch ook niet altijd toch? Lekker gegeten en we gaan zeker nog eens terug.

11. Oplichters, niks vers en de prijzen zijn allemaal lokkertjes.

12. Arnoud van Den Broek

Op vakantie in Vaals en superlekker zoervleisj gegeten bij de zwarte Madonna. Echt een prachtige locatie met toch wel het lekkerste eten dat ik ooit op vakantie in Nederland heb gegeten. Zo goed dat we morgen weer terug gaan!!

13. Tip gekregen van bewoners uit de buurt.
    Wij waren met 5 volwassenen en 1 kind.
    4 van ons hadden gepaneerde scholfilets. Naar onze mening had het paneersel er niet op gehoeven, maar dan was er weinig vis overgebleven. Paneersel overheerste sterk. Goede bediening, keurige zaak.
    Was goed vertoeven na 10 km wandelen, komen zeker eens terug.
    Tip:uitklapbaar babycommode aan de muur op het toilet is erg handig. Nu moet je in de auto of op de grond je kind verschonen.
    We komen zeker eens terug.

14. Een echte aanrader als je in de buurt bent !!! Super gegeten en je kijkt je ogen uit van wat je er allemaal ziet. We komen zeker nog een keer terug.

15. Johanna van der Weide

Wij vonden het een mooie locatie. Verrassend. Een ongedwongen sfeer.

16. Was een hele fijne middag en we hebben heerlijk kunnen genieten.

17. WMiddelhuis

Genoten van de locatie en het interieur. Erg bijzondere sfeer. Gastvrij personeel. Eten eenvoudig maar goed. Gewoon eens doen.

18. Het eten was prima voor de prijs die ervoor gevraagd wordt; niets bijzonders maar op zich goed bereid. Kindermenu was wat weinig (zelfs voor kinderen van 1 jaar en 3 jaar) en erg zout. Bediening is aardig maar niet bijzonder snel en een tweede drankje bestellen zou ik doen bij binnenkomst, dan weet je in ieder geval zeker dat je rond het hoofdgerecht je drankje hebt. De sfeer is leuk door de aankleding en het uitzicht op de tuin.

19. Dinsdag 8 september met ze vieren heerlijk gegeten bij de zwarte Madonna.

Wij hebben genoten, het eten met name de spaakham is echt een aanrader. Het personeel is uitermate vriendelijk en de sfeer is niet in woorden uit te drukken. Bij alle gerechten is het alsof er een engeltje over je tong ....... Top, top en nog eens top.

20. In één woord geweldig!

Eten prima kwaliteit en zeker met de prijs van 15.95 een 3 gangen menu. De porties waren ook behoorlijk groot. Ben je dol op kipsaté of zuurvlees; beide zijn een aanrader net als de Belgische friet erbij.

Het enige piepkleine minpuntje was dat de koffie heel sterk was, te sterk.

Personeel gastvrij en een prima sfeer, kortom een aanrader.

21. R. Henderson

Het eten was goed, maar zeer eenvoudig, alleen wij gingen er heen met de AH actie en toen ging de prijs ineens met €7,55 per persoon omhoog.

22. mevr. reumkens

Zeker niet gaan eten met de ah restaurantbon. Je krijgt namelijk een veel duurder menu van 27.50 voorgeschoteld ipv de gangbare menu's van 15,95 en 19,95. Toen ik zei dat ik een van deze menu's wilde kreeg ik als antwoord: "ja dat kan, maar dan betaalt u wel 27,95". Bediening is niet professioneel.

23. C. Nies

3 Gangenmenu geweldig. Heerlijke schnitzel en lekkere knapperige frietjes. Bediening heel attent. Komen zeker terug als we in de buurt zijn.

24. Gisteren, 16 mei, met 4-en wezen eten. Gezellig apart restaurantje, waar het eten erg goed is. Lekkere soep, goed stukje vlees, heerlijke frietjes, salade is ook erg lekker. Wij hadden koffie na, met een lekker likeurtje erbij! Maar bovenal de bediening was erg vriendelijk en attent, we hadden een kindje bij ons van 9 maanden, op ons verzoek of ze zijn eten op wilden warmen, voldeden ze, met een vriendelijke aai over zijn bol werd het eten ook nog eens netjes gebracht, niets was hen teveel. Wij voelden ons zeer welkom bij deze vriendelijke mensen. Dank hiervoor!

26. Henk Jansen

Als je binnenkomt denk je van waar ben ik terecht gekomen maar als je zit wordt je op een vlotte en leuke wijze geholpen. Je hebt keuze uit een aantal menu's en zowel de Hemelse biefstuk als het zuurvlees waren uitstekend. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

27. j.Notermans

De schnitzel en de frites waren heerlijk, voor de prijs is het aan te raden. Komen zeker nog eens terug.

28. Heerlijk gegeten en ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening.

Aanrader!

29. Aardige ontvangst! Muziek veel te hard en niet passend bij "gewijde" sfeer. Erg lang wachten op het eten. Zeker met kleine kinderen vervelend. Biefstuk was goed, zuurvlees was matig maar zalm was slecht, erg droog en doorbakken. Frietjes leken wel opgewarmd. Na alle goede recencies viel het ons tegen.

30. Lekker gegeten, vooral de frietjes en zuurvlees waren erg lekker en goed warm. Groetjes.

31. h.donners

Hadden er graag een bezoek gebracht en iets gegeten, maar helaas telefonisch niet te bereiken op zondagmiddag? Te druk?

32. Marian Breunesse

Het was heel gezellig en de service perfect. Een aanrader, nogmaals bedankt.

33. Lekker en goedkoop gegeten, goede en vriendelijke bediening. De ambiance was zeer apart. Echt een aanrader.

34. R. Winkens

Zeer slecht. Het 'restaurant' is absoluut niet in staat om de naam horecafaciliteit waar te maken:

- te lang wachten (anderhalf uur) voor een Schnitzel terwijl er nog geen vijf mensen in het restaurant waren
    - bediening heeft geen enkele horecaervaring
    - eten is van matige kwaliteit in die zin dat voor de prijs weliswaar niet veel verwacht kan/mag worden maar het op z'n minst warm zou kunnen zijn.

35. F.Buisman

Een aparte ervaring om in gedeeld museum te kunnen eten en geen poespas.
    Snelle correcte bediening

36. Bakker

Uitstekend gegeten. De bediening was goed. No nonsens. Gaan zeker nog terugkomen.

37. P. Hekkens

Zeer gezellige en geslaagde avondmaaltijd gehad. Een lolletje en lekker eten. Geen poespas, alles lekker eenvoudig in een geweldige ambiance.

38. Leuk, gezellig, vlot. Goede prijs kwaliteit verhouding.

39. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Keuze uit 6 driegangen menus. Bijzondere inrichting met religieuze stukken. Niet duur, goede kwaliteit eten.

40. j.Smits de Groof

Wij vonden het een prettige ambiance, en een uitstekende omgang met de kinderen. De mobiliteit voor de kinderen die naar buiten konden tussen de bedrijven door, een vlotte goed georganiseerde bediening. We komen beslist nog vaker terug.

41. Lekker eten in een hele leuke ambiance met een goede bediening, wat wil je nog meer?

42. rob en ellie hamers

WIj waren net in dit bijzondere restaurant. Heerlijk gegeten voor een ongelooflijk laag bedrag. De sfeer en bediening is ook nog eens perfect. Wij gaan deze zaak zeker nog eens bezoeken en promoten bij onze familie en kennissen. Een aanrader.

43. Hetty den Daggelder

Zeer ongedwongen sfeer, op het terras is het heerlijk vertoeven, een zonnetje, 18 graden, meer heb je niet nodig om heerlijk te ontspannen. De kaart heeft voor ieder wat wils en de prijzen zijn verrassend. De inrichting van het restaurantgedeelte is uniek, laat de katholieke uitstraling je niet afschrikken om hier te gaan eten, alle gezindten zullen zich hier welkom voelen. In de keuken worden alleen verse producten gebruikt, kervel en echte gehaktballetjes in de soep, zelf gemaakte gefrituurde aardappelen en een verse salade, de bediening is vlot en als het niet te druk is dan wordt er door de ober verteld over de omgeving en over de foto's en schilderijen in het restaurant. Gewoon doen!!!!!!
    Martin en Hetty

44. J.W. van der Veer

Als we in de buurt zijn gaan we er zeker naar toe, voor de koffie, lunch of diner. Aan menigeen het adres gegeven, mond op mond reclame is het beste. Museum indrukwekkend.

45. Marion en Ed

Heerlijk gegeten , voor weinig geld ,komen zeker terug als we weer in Limburg zijn

Met vriendelijke groet .
    Marion en Ed
    Amstelveen

46. Een tijdje geleden met vrienden Wim en Truus hier heerlijk gegeten. Drie van ons aten Surinaams en een soep, schnitzel en nagerecht. Het was prima voor elkaar en gezellig. Zeker doorgaan met het Surinaamse eten zou ik zeggen! Is weer eens iets anders en smaakt goed.

47. We hebben goed surinaams gegeten. De sfeer was wat grimmig, het was wel wat druk. Er liepen 3 man personeel, waarvan een buitenlandse man. Deze liep de hele godsganselijke tijd maar te klagen en te tieren. Hij vond zich zelf erg grappig, wij vonden hem ronduit brutaal. Bij het afrekenen gaf die man geen wisselgeld retour. Bij navraag kregen we een brutale " nou en!" te verwerken. Uiteindelijk werd het wisselgeld door zijn collega terug gegeven. Ondanks het goede eten zullen wij nooit meer terugkeren. Tenzij deze werknemer daar niet meer werkt.

48. Een bijzondere inrichting, met verschillende mooie spulletjes die misschien nog wat verder gestyled kan worden aaan de voorzijde.fijne bediening snel en attent. Het vlees(biefstuk) was echt van goede kwaliteit en goede portie, geen pezen. Gewoon een makkelijke keuken met weinig verrassing. We gaan er zeker nog een x terug!

49. b scheeren

eten was prima!
    personeel was vriendelijk en leuke omgeving

50. Is wel leuk maar niet speciaal, wel een leuke locatie met het mooie musem erbij. Misschien een andere formule dan is het wel oke.

51. Wij hebben heerlijk surinaams eten gehad. Een werkelijk onspannen en super aardige bediening.
    Helaas waren er niet zoveel klanten aanwezig. Deze zaak verdient beter.

52. Surinaams eten in Vaals?! Het kan nu echt.

Top lokatie, aardige bediening. Jammer van de kleine kaart.

Roti in vergelijking met de Randstad en Suriname wel aan de dure kant.

Kouseband en de kip wel aan de waterige kant. Smaak van de aardappel en roti goed. Lekkere sambal..