Nieuwste foto's in Vaals

Laatste updates in Vaals

1. Bas Pleijers's profielfoto
    Bas Pleijers heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Bas Pleijers

De bediening was perfect. Het eten was zoals altijd voortreffelijk. Al met al een aanrader.

2. Ad en Lianne Hopmans's profielfoto
    Ad en Lianne Hopmans heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Ad en Lianne Hopmans

Vrijdagavond 11 januari 2019 bijzonder lekker gegeten in De Raadskelder. De ambiance is zeer aangenaam en de bediening erg prettig. Een must voor mensen die bovenstaande kunnen waarderen.

3. Marjo Smeets's profielfoto
    Marjo Smeets heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Lodge 7

Het team heeft besloten???? Het was mevrouw zelf die, zonder overleg met het team, uit haar slof schoot na de eerste woorden van mijn dochter en ons de deur wees. Niks overleg, niks verzoek om te vertrekken, nee, eten weg grissen en sommeren de zaak te verlaten! Als mevrouw enig verstand van zaken zou hebben, dan had ze kunnen begrijpen dat mijn dochter de uitleg van de vorige geaccepteerd had. Ze was immers terug gekomen mét 2 nieuwe gasten!!!! Heel begrijpelijk dat nieuwe eigenaren hun eigen zaak en menukaart ervan willen maken. Maar vertel dan niet de ene keer dat het gerecht nu zó is en zet de gast de volgende keer weer iets anders, een zeer uitgeklede versie voor de neus, met dezelfde, voor die versie te dure prijs! En een menukaart die nog steeds niet veranderd is, waar de gast dus niet aan kan zien, dat er iets veranderd is. Ben er dan niet verwonderd over dat een klant er dan weer iets over zegt! Als je dan je "stinkende best" doet om iets van je nieuwe zaak te maken, dan zou je al eens kunnen beginnen met je anders tegenover je gasten te gedragen. De verbaasde reacties van de andere aanwezige gasten sprak boekdelen. Als je bij iedere gast zo reageert, die een opmerking waagt te maken, dan ben je snel je klanten kwijt! Zeer onprofessioneel! Als zakenvrouw bij een wereldwijd bedrijf, weet mijn dochter als geen ander hoe je met je klanten moet omgaan, al hebben ze, wéér, wat aan te merken en dit is beslist niet de manier. Misschien iets om over na te denken? Jullie doen je stinkende best? Dat zal best, maar wel met een stinkend luchtje aan.

4. Marjo Smeets's profielfoto
    Marjo Smeets heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodge 7

Wat zonde dat de Lodge in andere handen is over gegaan. De nieuwe eigenaresse heeft schijnbaar nog nooit van klantvriendelijkheid en service aan vaste klanten gehoord. Vandaag zijn we door haar, samen met onze dochter, die ons had uitgenodigd en regelmatige gast was bij Lodge7, de deur uit gezet, omdat mijn dochter het waagde om een opmerking over het eten te maken, hetgeen mevrouw schijnbaar in het verkeerde keelgat schoot, waarop ze zéér onbeschoft tegen ons te keer ging en het eten weer voor onze neuzen weg pakte en zei dat we konden vertrekken! Wat er mis was met het eten? Onze dochter eet al sinds jaren de door haar zeer geliefde Club sandwich en heeft die vaak aangeprezen bij vrienden en familie die ze mee nam naar de Logde. Vlak voor de kerst was ze er weer, maar toen bleek de Club sandwich veranderd te zijn. Een deel bleek minder te zijn en er waren gebakken champignons en uien toe gevoegd. Mijn dochter gaf toen te kennen dat ze het jammer vond dat de Club veranderd was, dat die nou net was waar ze altijd voor kwam. Toen werd haar al, door de eigenaresse, op niet al te vriendelijke manier verteld, dat zij nu de nieuwe eigenaar was en dat zij dingen zouden gaan veranderen en dit nu hun nieuwe Club sandwich was. Oké, kon mijn dochter begrijpen, al vond ze het jammer en vond ze dat dat dan eigenlijk wel gemeld had kunnen worden, daar de menukaart nog steeds hetzelfde was. Maar de sandwich was toch wel lekker en dus togen we vandaag met zijn drieën naar de Lodge en de Club sandwich werd ons door onze dochter aanbevolen, met de mededeling dat ze hem wel veranderd hadden en er nu champignons en uien bij zaten, dat had de eigenaresse immers de vorige keer gezegd, dat dat hún versie van de Club was. We waren dus zeer verbaasd toen we de Club voorgezet kregen en er geen champignons en uien bij zaten en de sandwich op zich, met de bijbehorende patat, een stuk minder was dan de oorspronkelijke Club, maar de prijs was nog steeds hetzelfde! Toen mijn dochter dus vroeg hoe dit nu zat viel mevrouw gelijk naar haar uit, griste het eten voor onze neus weg en sommeerde ons te vertrekken! We zijn heel graag weggegaan! Zo'n onbeschoftheid hoeven we ons niet te laten welgevallen! Ze zijn dus nu een vaste klant kwijt en met haar alle mensen die onze dochter in de loop der jaren had meegenomen! Ga zo door beste mensen en je zult binnenkort de zaak kunnen sluiten. We zullen er niet rouwig om zijn. Misschien dat mijn dochter dan weer vanuit Utrecht naar haar favoriete restaurant kan komen met nieuwe eigenaren!

5. Lodge7's profielfoto
    Lodge7 heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Lodge 7

Wij als team hebben vandaag besloten om afscheid te nemen van deze gasten. Na eerdere gesprekken en in discussie gaan over onze gerechten die wij doorvoeren, beviel het in eerste instantie al niet. Zwijgend over de keer erna. En inderdaad de rekening werd gepresenteerd gepresenteerd ( drankjes) met het verzoek om elders te gaan. Jammer dat deze gasten niet meegaan in een overnemende zaak die zijn stinkende best doet.

6. New Management doesn't understand customer service's profielfoto
    New Management doesn't understand customer service heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodge 7

New Management doesn't understand customer service

Vertaal van English naar Nederlands

Been coming to the Lodge for years, always ordering the same dish: the Club Sandwich.

4 weeks ago I visited again after not having been there for a couple of weeks. I looked at the (unchanged) menu and ordered my sandwich. When brought to the table, I was unpleasantly surprised to discover that the dish had been changed quite a bit. When I asked about it, it turned out the restaurant had changed hands. The new owner told my they would be keeping up the old menu, with their own twist, until they would changeover to a entirely new concept end of January. Although I was surprised because of the unexpected and unannounced change, the dish still tasted great.

So, today I visited again with my parents. After looking at the (again unchanged) menu, I told them the sandwich had changed, but still tasted great cause it now had 2 nice thick slices of bread and fried mushrooms and onions on top of it. Our excitement, however, dropped when the dish got served and the slices of bread had been cut in half and no mushrooms or onions where to be seen. When I called out to the owner to point out that the dish had been changed again ánd been dressed down significantly (price $15 still unchanged) she lashed out at me. I had barely said a word when she started a scene in the full restaurant, yelling (an I quote): "You again?! This is the way we do it and if you don't like it we don't want you here!". When I tried to reason with her that she could hardly expect no comments to be made when the menu/price had stayed the same but the dish had been changed again and been cut in half too, she literally picked up our plates and summoned us to pay and leave the restaurant. It will come as no surprise that we not wished to stay another minute after having been treated this way because of no fault of our own...

Too bad after all these great times, but the way we've been treated by the new owners is nothing else but to be considered absolutely appalling. Luckily for them, we will never be returning again.

7. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Angelo

Goed lekker eten. Kom er altijd graag. Vriendelijk personeel.

8. Bob Davidzon's profielfoto
    Bob Davidzon heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Bob Davidzon

Een culinaire verrassing in een intieme, gastvrije ambiance.
    Zeer aanbevelenswaardig!

9. Sandra Blommers's profielfoto
    Sandra Blommers heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Sandra Blommers

Het was een zéér sfeervol en smaakvol eindejaarsdiner. Het eten was ronduit verrukkelijk.
    Dank jullie wel voor dit genot!!

10. Stefan Schipper's profielfoto
    Stefan Schipper heeft een recensie geschreven voor Della Mamma

Stefan Schipper

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Vers bereid door vakmensen.

11. J. Marelis's profielfoto
    J. Marelis heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Was weer een fantastisch diner in een gezellige sfeer met goed verzorgde en niet overdreven bediening. In een woord perfect.

12. Piet Deuze's profielfoto
    Piet Deuze heeft een recensie geschreven voor Della Mamma

Piet Deuze

Fantastisch eten met prima service.

13. R. Rademaker's profielfoto
    R. Rademaker heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

R. Rademaker

Warm ontvangst en sfeervolle schone ruimte. Het belangrijkste: zeer goed eten, alles is precies goed klaargemaakt. Complimenten! Een aanrader voor iedereen die een exclusief avondje uit wil in een warme en gemoedelijke sfeer.

14. marie-louise's profielfoto
    marie-louise heeft een recensie geschreven voor Della Mamma

marie-louise

Met Eetclub van 7 personen hier gegeten. Erg lekker en vriendelijke medewerkers, gezellige sfeer. Ik ga hier zeker nog vaker, samen met mijn familie, eten.

15. John willems's profielfoto
    John willems heeft een recensie geschreven voor Della Mamma

John willems

Super gegeten is echt een aanrader als hè in de regio bent

16. Haagmans's profielfoto
    Haagmans heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Heerlijk gegeten in de Raadskelder. Heerlijke amuse. Super kwaliteit vlees, tournedos botermals én goed bereid. Ook de bijlages goed toebereid. Knapperige groenten en frietjes, lekkere salade! Voor herhaling vatbaar.
    Het interieur echter is helaas tamelijk overdone. Zeg maar volgepropt met bonte figuren. Minder zou zeker ook genoeg zijn. Vooral in deze mooie kelderruimte, die van zich al sfeervol is en het niet nodig heeft zo vol met decoratie gezet te worden. Een wat ingetogener inrichting zou beter passen.
    Overigens is het buitenterras in de zomer beslist een aanrader. Mooi terras, mooie lokatie!
    Personeel deels nog wat onervaren, maar vriendelijk, dat maakt alles goed.

17. F. Huiskes's profielfoto
    F. Huiskes heeft een recensie geschreven voor Auberge Napoleon

F. Huiskes

Keurige voorkomende bediening. Voortreffelijk bereid wild gegeten voor een schappelijke prijs. Ook toegankelijk voor mensen met een hond, wat wij heel erg konden waarderen.

18. Joselien's profielfoto
    Joselien heeft een recensie geschreven voor Della Mamma
    Pizzeria Vaals

Een sfeervol restaurant met heerlijk, puur Italiaans eten. Erg vriendelijk personeel!

19. Quax's profielfoto
    Quax heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

In een sfeervolle omgeving heerlijk gegeten met vriendelijke en hulpvaardige bediening.

20. Tamara's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor Della Mamma
    Pizzeria Vaals

Heel mooi kader, wij hebben in de verwarmde serre gegeten.
    De bediening ging heel vlot en her personeel heel vriendelijk.
    Het eten was zeer goed.
    Wanneer we in de buurt zijn, gaan we zeker en vast terug.

21. Martin schulzer's profielfoto
    Martin schulzer heeft een recensie geschreven voor Culinar
    Mediterraans Vaals

Martin schulzer

Super leckeres Essen, tolle Atmosphäre und wirklich sehr freundliches Personal.

22. Henk Janssen's profielfoto
    Henk Janssen heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Henk Janssen

Een aantal weken geleden genoten van een culinaire verassing in de raadskelder. ViaVia bij jullie terecht gekomen en goh wat hebben wij genoten.

We komen zeer zeker snel terug.

Groet,
    Henk uit Dordrecht

23. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van In de Oude Watermolen

Beste Marjolein,

Bedankt voor je bericht en wat jammer dat dit niet mogelijk was! Om verdere teleurstellingen te voorkomen hebben wij vooralsnog de melding over de glutenvrije mogelijkheden verwijderd.

Met smakelijke groet,
    Chris
    Redactie Eet.nu

24. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor In de Oude Watermolen

Marjolein

Heeel jammer dat glutenvrij lunchen niet lukte. We hadden op internet gezocht naar restaurants met glutenvrij op de kaart en dit resto kwam als eerste boven. NIET leuk als je met je gezin lekker wil eten en 1 van je kinderen heeft coeliakie.

25. Irma Luppe's profielfoto
    Irma Luppe heeft een recensie geschreven voor Della Mamma

Irma Luppe

Eten heerlijk, fijn personeel, gezellig sfeervol restaurant. Niets op aan te merken.

26. Piet van den Heuvel's profielfoto
    Piet van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

Piet van den Heuvel

Veel verse producten gebruikt, ook veel aandacht voor glutenvrij.