Brasserie Lodge in Vaals

1323819872 88
1376202930 89
1501922268 85
1564781938 76

1. Wegens omstandigheden was er een kleine menukaart. Geen probleem, toch een goede lunch gehad.

2. Harry 47 punten

Uit eten gaan zou een feestje moeten zijn. Helaas denken ze daar bij Lodge anders over.
    Voor het reserveren moesten wij iets schuiven met de tijd, kan gebeuren. Wij kwamen een half uurtje eerder. Helaas bleken de menukaart op de website en die in het restaurant niet dezelfde. Toch maar en keuze gemaakt.
    De vitello tonato bestond uit uitgedroogde fricandeau en de tonijn ontbrak zo goed als volledig. Jammer.
    De bavette en parelhoen bleken uitverkocht. Wederom jammer. Resteerde alleen een te dure kalfsschnitzel. We vonden het al iets minder leuk worden. Helaas was deze gepaneerd en was alle saus erover uitgegoten in een te klein bord. Er lag wat groente onder maar deze was zo goed als onbereikbaar. Als klap op de vuurpijl rook en smaakte de schnitzel overduidelijk bedorven.
    Toen ik discreet aan de bar meldde dat mijn vlees niet vers rook werd daar amper op gereageerd. Beduusd nam ik plaats achter mijn verder onaangeroerde gerecht. Het eten was mij helemaal over. Bij het afrekenen stond de schnitzel voor 50% op de rekening. Toen ik melde dat ik dat wel wat vreemd vond, kreeg ik op een dusdanige manier op luide toon de wind van voren, dat het hele restaurant kon meegenieten. Want ik zou wel de patatjes hebben opgegeten. Nou niet dus. En voor het soort klanten als ik, konden ze het nooit goed doen werd mij verweten. Eén ding is zeker ze hoeven voor mij ook geen poging te doen. Ik kom hier nooit weer en ik kan iedereen alleen maar aanraden ditzelfde te doen.

3. Na een positive ervaring en dito review een jaar geleden, helaas (wederom) een zeer negatieve bij Brasserie Lodge.
    Mijn vriendin en ik bestelden iets te drinken en te eten (broodje carpaccio en aspergesoep; kan die vegetarisch? Ja, geen probleem). 20min later kwamen mijn ouders en bestelden eveneens een drankje en 2 broodjes carpaccio. Terwijl andere tafels die later besteld hadden, al eten geserveerd kregen bleef het bij ons leeg. Op navraag of ze ons wellicht vergeten waren, kregen we geen terugkoppeling. Na ca. 45min na aankomst van mijn ouders kwamen twee carpaccio. Daar bleef het bij. Toen ik na 5min mijn hand opstak naar de eigenaar riep deze op 20 meter afstand, ten overstaan van een vol terras dat het druk was en we wat geduld moesten hebben. Onbestaanbaar….zo laat ik me niet benaderen. Ze waren onze eerste bestelling gewoon vergeten. Kan gebeuren. Het was ook druk. Maar geef dat even aan. Toen mijn vriendin het tegen een andere serveerster uitlegde werd het zowaar nog bonter gemaakt: als we eerder hadden willen eten, hadden we eerder moeten komen werd er gezegd.
    Nog nooit ben ik zo onbeschoft behandeld in een horecazaak.
    Dat de soep even later ook nog met ham kwam en dat er bij de rekening met geen woord gerept werd over een compensatie doet niet eens meer ter zake.
    Doodzonde dit, voor zo’n mooi zaak.

4. Alleen iets gedronken (verse muntthee). Snelle, vriendelijke en aardige bediening.
    Mooie aangelegenheid met prachtig uitzicht.

5. Jan van Tongeren

Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten en men houdt zich consequent aan de afgesproken corona regels.

6. Vanmiddag met mijn zoon en kleinzoon naar Lodge 7.
    De bediening was lief maar sprak alleen maar duits.
    Ze wist van toeten nog blazen en moest steeds iemand erbij halen die in de keuken wat deed.
    Mijn zoon bestelde spiesjes, dat was niet te vreten en de riolerings lucht, die in het restaurant hing, was nu ook niet echt smakelijk.
    Zeker geen aanrader!

7. Lulu Stoffer

We waren met een groep van 18 mensen en moesten blijven wachten bij de ingang, na 10 minuten mochten we gewoon ergens zitten. Er waren 4 andere tafels, totaal niet druk maar het was echt totale chaos. Bediening was echt ontzettend slecht, hebben ruim drie kwartier moeten wachten tot we überhaupt mochten bestellen. Daarna ook nog ruim een half uur op ons drinken moeten wachten. Slechtste service ooit! Tafels niet opgeruimd, geen eten tegelijk met drinken mogen bestellen, na 50 minuten kregen we te horen dat het eten opnieuw besteld moest worden. Echt echt echt het slechtste restaurant waar ik ooit geweest ben. Niet heen gaan!

8. Prachtige plek en op zich vriendelijke bediening maar wel jammer dat we zo lang moesten wachten op onze lunchgerechten. Geen bijzonder moeilijke bestelling met een tosti Hawaï, twee uitsmijters en een broodje carpaccio. Ongeveer 40 minuten later dan toch wel lekker gegeten. Maar de prijzen zijn echt te hoog. 7,50 Voor een simpele tosti (bleek ook de verkeerde te zijn; de Hawaï kost meer dan 9 euro) is echt te zot. Zeker als je ziet dat het een standaard Panini is. Had nog gehoopt dat ze er een bijzonderheid van zouden maken in de keuken gezien de prijs en wachttijd maar helaas. Verder prima in orde. Uitsmijters prima maar niets bijzonders (8,50). Broodje carpaccio lekker maar ook erg aan de prijs voor een paar stukjes vlees. Tip: vriendelijkere prijzen vragen en snellere service.

3,3
  9. mariska kuyer

2 Dagen een event gehad in lodge 7. Het was geweldig weer en het ligt op een schitterde locatie.
    De lunch was goed verzorgd en heel lekker.
    Ook de aperitiefjes tussen 17.00 Uur en 18.30 Uur waren geslaagd.
    Deze locatie is zeer aan te bevelen.

10. Wat een afgang, we zijn hier een aantal keren geweest, genoten van het uitzicht en de maaltijden.
    Nu: op zondagmiddag om 14.30 Uur nog maar twee stukjes kwarkgebak en een apfelstrudel, op de lunchkaart zijn met een pen gerechten doorgestreept. De entree is allerbelabberst met tot op de draad versleten mappen en volgestouwd met rotzooi.
    We komen niet meer terug, jammer het WAS zo goed.
    Personeel probeert de zaak recht te houden, maar die kunnen beter een andere baan zoeken.

11. Geweldige locatie. 👍
    Wij hebben genoten van de gastvrijheid, klantvriendelijkheid en het heerlijke eten.
    Ook de hapjes vooraf waren voortreffelijk.
    Een aanrader, wij komen zeker terug.

12. peter rompen

Hebben vandaag bij open haardvuur in een gezellige sfeer met vrienden geborreld en heerlijk gegeten. Een pluim voor de kok en de vriendelijke gastvrouw. Gaan dat zeker vaker doen.

13. Jan mertens

Gezellige sfeer, uitstekend eten.

14. Wat zonde dat de Lodge in andere handen is over gegaan. De nieuwe eigenaresse heeft schijnbaar nog nooit van klantvriendelijkheid en service aan vaste klanten gehoord. Vandaag zijn we door haar, samen met onze dochter, die ons had uitgenodigd en regelmatige gast was bij Lodge7, de deur uit gezet, omdat mijn dochter het waagde om een opmerking over het eten te maken, hetgeen mevrouw schijnbaar in het verkeerde keelgat schoot, waarop ze zéér onbeschoft tegen ons te keer ging en het eten weer voor onze neuzen weg pakte en zei dat we konden vertrekken! Wat er mis was met het eten? Onze dochter eet al sinds jaren de door haar zeer geliefde Club sandwich en heeft die vaak aangeprezen bij vrienden en familie die ze mee nam naar de Logde. Vlak voor de kerst was ze er weer, maar toen bleek de Club sandwich veranderd te zijn. Een deel bleek minder te zijn en er waren gebakken champignons en uien toe gevoegd. Mijn dochter gaf toen te kennen dat ze het jammer vond dat de Club veranderd was, dat die nou net was waar ze altijd voor kwam. Toen werd haar al, door de eigenaresse, op niet al te vriendelijke manier verteld, dat zij nu de nieuwe eigenaar was en dat zij dingen zouden gaan veranderen en dit nu hun nieuwe Club sandwich was. Oké, kon mijn dochter begrijpen, al vond ze het jammer en vond ze dat dat dan eigenlijk wel gemeld had kunnen worden, daar de menukaart nog steeds hetzelfde was. Maar de sandwich was toch wel lekker en dus togen we vandaag met zijn drieën naar de Lodge en de Club sandwich werd ons door onze dochter aanbevolen, met de mededeling dat ze hem wel veranderd hadden en er nu champignons en uien bij zaten, dat had de eigenaresse immers de vorige keer gezegd, dat dat hún versie van de Club was. We waren dus zeer verbaasd toen we de Club voorgezet kregen en er geen champignons en uien bij zaten en de sandwich op zich, met de bijbehorende patat, een stuk minder was dan de oorspronkelijke Club, maar de prijs was nog steeds hetzelfde! Toen mijn dochter dus vroeg hoe dit nu zat viel mevrouw gelijk naar haar uit, griste het eten voor onze neus weg en sommeerde ons te vertrekken! We zijn heel graag weggegaan! Zo'n onbeschoftheid hoeven we ons niet te laten welgevallen! Ze zijn dus nu een vaste klant kwijt en met haar alle mensen die onze dochter in de loop der jaren had meegenomen! Ga zo door beste mensen en je zult binnenkort de zaak kunnen sluiten. We zullen er niet rouwig om zijn. Misschien dat mijn dochter dan weer vanuit Utrecht naar haar favoriete restaurant kan komen met nieuwe eigenaren!

15. New Management doesn't understand customer service
    Vertaal van English naar Nederlands

Been coming to the Lodge for years, always ordering the same dish: the Club Sandwich.

4 weeks ago I visited again after not having been there for a couple of weeks. I looked at the (unchanged) menu and ordered my sandwich. When brought to the table, I was unpleasantly surprised to discover that the dish had been changed quite a bit. When I asked about it, it turned out the restaurant had changed hands. The new owner told my they would be keeping up the old menu, with their own twist, until they would changeover to a entirely new concept end of January. Although I was surprised because of the unexpected and unannounced change, the dish still tasted great.

So, today I visited again with my parents. After looking at the (again unchanged) menu, I told them the sandwich had changed, but still tasted great cause it now had 2 nice thick slices of bread and fried mushrooms and onions on top of it. Our excitement, however, dropped when the dish got served and the slices of bread had been cut in half and no mushrooms or onions where to be seen. When I called out to the owner to point out that the dish had been changed again ánd been dressed down significantly (price $15 still unchanged) she lashed out at me. I had barely said a word when she started a scene in the full restaurant, yelling (an I quote): "You again?! This is the way we do it and if you don't like it we don't want you here!". When I tried to reason with her that she could hardly expect no comments to be made when the menu/price had stayed the same but the dish had been changed again and been cut in half too, she literally picked up our plates and summoned us to pay and leave the restaurant. It will come as no surprise that we not wished to stay another minute after having been treated this way because of no fault of our own...

Too bad after all these great times, but the way we've been treated by the new owners is nothing else but to be considered absolutely appalling. Luckily for them, we will never be returning again.

16. Arie en Coby van Rijn

Vanavond in Lodge 7 gegeten. De service en het eten waren uitstekend. Aardige mensen en een goede sfeer. Wat een mooie plek. Wij komen zeker terug.

17. Marc driessen

Mooi uitzicht maar prijzen buiten proportie.
    Matig opgediend eten. Een broodje 11,60.
    Service kosten 1 euro. Best wel belachelijk.

2,7
  18. Voortreffelijk gegeten tijdens de feestdagen. Het kerstmenu was top! Lekkere verassende amuse.
    Rosbief en wildzwijn waren heerlijk. Nog beter dan een restaurant met een ster waar we vorig jaar aten!

19. Zoals velen schrijven is het hier zeer goed vertoeven!
    De chef weet wat hij doet. Elk gerecht zit qua smaak goed in elkaar, de frisse accenten laten merken dat hij een goede leerschool heeft gehad, of zichzelf goed heeft ontwikkeld. Bij het tafelbrood zat een frisse pomoendip. Heerlijk!
    Als hoofdgerecht bestelden we hert met een geweldige peperkoekjus!
    Mooie uitgebalanceerde smaken en een enorme mooie opmaak! Dit verwacht je in sterrenzaken en niet in deze brasserie. Het oreo dessert is ook een prachtig plaatje net als de smaken! De huisgemaakte likeur zouden ze in de supermarkt moeten verkopen zo lekker!

Een regelrechte AANRADER!

20. We zijn verbluft van de kwaliteit van deze zaak. Onze beide gerechten overtroffen onze verwachtingen.
    Het vegetarisch taartje waanzinnig mooi en zeer zeer lekker! De biefstuk van het heuvelland was ook geweldig gepresenteerd. Chapeau! De beste zaak in het hele heuvelland.

21. Sinds lodge hun oude chef-kok weer terug hebben is het eten weer grandioos te noemen.
    Ze doen zeker niet onder aan restaurant kwaliteit! Een brasserie kun je deze zaak met deze avondkaart ook niet noemen maar zeker een geweldig restaurant. We zijn afgelopen zaterdag hier gaan eten en de zaak zat afgeladen vol. Dat is in het verleden toch anders geweest toen deze chef er niet was. Zeker komen we terug nu we weten dat het eten weer geweldig is!

22. We hebben zeer zeer goed gegeten en mede hierdoor schrijven we ook deze recensie. Voor het eten is het bezoek aan deze zaak zeer zeker waard! De canneloni van hoender en biefsfuk zijn fantastisch. Heerlijke sauzen en aparte groenten. Geweldige opmaak en keuze aan leuke gerechten. Maar de service is echt waardeloos!
    Hiervoor zouden we het liefst een -1 geven!
    Ze vinden het belangrijker om gezellig met elkaar te praten achter de bar dan ons de klant daadwerkelijk te helpen. Ze zijn niets, ook omringende rafels worden niet geholpen omdat ze plezier maken en elkaar belangrijker vinden dan een extra glas wijn of drank te willen verkopen. Waardeloos!

Bediening kan het eten niet tippen!

23. Jo Mullenders

Leuke omgeving en goed eten/bediening.

24. Deze avond zijn we gaan eten in Lodge 7. Het eten was zeer lekker en de inrichting is zeer sfeervol en aangenaam. De gastvrouw was ook heel vriendelijk. Wij hebben niets aan te merken op deze zaak en gaan zeker terug! Een aanrader!

25. Wij zijn 13 augustus gaan eten in Lodge7. Leuke zaak op een fantastische ligging met uitzicht over een mooi natuurgebied. Eten is zeer goed. De bouillabais soep is geweldig. De dorade en surf en turf beviel ons ook echt goed. Alleen de jongere vrouw achter de bar doet haar werk niet echt met passie. Had al bij binnenkomst een lang gezicht en dat bleef ook tijdens ons eten zo. Misschien maar voor een andere baan kiezen?

26. We komen hier vaker voor de lunch tijdens een wandeling. De Hamburger of de Chicken Club Sandwich met frites zijn een aanrader. Net zoals de zelfgemaakte Quiche Lorraine. Het uitzicht is spectaculair en de bediening is goed en vriendelijk.

27. Kom hier regelmatig en het is altijd heerlijk. Super mooie locatie met geweldig uitzicht. Ook het personeel is zeer vriendelijk!

28. Heerlijk gegeten, mooie tapas vooraf en als hoofd een rijkgevulde bouillabaisse! Super lokatie met een top uitzicht! Zeer vriendelijke en leuke dames is de bedining!

29. Gewoon prima. Pasta beef was heerlijk. Wijn was prima.

30. Annie Mallee

Prima gegeten en geluncht, vriendelijk personeel. Als ik in het zuiden ben komen wij zeker weer eten.
    Annie Mallee den haag

31. M. Alberda

Er werd ons van te voren gevraagd of we een aperitief wilden, en konden een aperol spritzer aanbevelen. Er werd geen prijs bijgezegd. Bij het afrekenen bleken we € 7,50 per glas te moeten betalen, voor een drankje dat gewoonlijk elders zo € 2,50 kost (en in Italië slechts 1,50). Wat een afzetterij. Ik heb nog gevraagd of he klopte, maar kreeg een onbeleefde reactie.
    Het drinken kwam pas toen het eten bijna op was.
    Bij een van ons tweeën werd het verkeerde gerecht opgediend (we hadden 1 vlees en 1 vis, maar kregen 2 vis...) Wel nieuw gekregen, maar geen excuses, niets, en we hebben dus apart moeten eten.
    Eten zag er prachtig uit, prachtig opgemaakte borden, maar de smaak was echt slecht, smakeloos!! Het vlees veel te doorbakken.
    De locatie is prachtig, maar voor de rest is het dik onvoldoende!!
    Veel te veel geld voor zeer matige kwaliteit en slechte gastvrijheid!!

2,6
  32. Mooie locatie en sfeervol restaurant. Eten was zeer lekker. Wij waren hier met ons zoontje van 2 jaar oud die gewoon met ons mee kon eten. Vlotte en zeer vriendelijk bediening (gastvrouw). Recensies blijken dus nog steeds te kloppen.

33. Afgelopen week waren we samen een paar dagen in Limburg, om ons huwelijksjubileum te vieren. Hier gegeten op vrijdagavond. Het was rustig, maar inderdaad veel sfeer/kaarsjes aan. We hebben genoten! Eten was prima/vers, heerlijk, bediening erg vriendelijk en prijs goed in verhouding.
    Omdat het zo donker was, zijn we de dag erna nogmaals langsgereden om het uitzicht te bewonderen wat je hier overdag hebt. Geweldig! We hopen hier ooit nog eens terug te komen, als we Limburg weer bezoeken!

34. Heerlijk gegeten op een door de weekse dinsdag avond. Vlees van prima kwaliteit en alles heel verzorgd opgediend. Ondanks dat het niet druk was, waren wel alle kaarjes aan en zag alles er heel gezellig en sfeervol uit. Heel erg vriendelijke bediening!

35. Vandaag na een weekje vakantie in Limburg afgesloten met een voortreffelijke maaltijd in dit fraai gelegen restaurant.
    We hadden schnitzel en kabeljauw met frites, wijn en aardbeienverrassing en koffie toe. Alles was bijzonder goed, vers en prettige bediend.

We komen zeker nog een keer terug.

36. Cécile Janssen

Toplocatie, goed eten, redelijke prijs en onwijs vriendelijke bediening!

Zéér voor herhaling vatbaar

37. Tolle Aussicht und sehr originell. Exzellente Küche und dafür auch ein gehobenes Preisniveau. In jedem Fall ist es hier einen Besuch wert.

38. René en Miranda

Vanavond heerlijk gegeten. Attente bediening en een relaxte sfeer door het gebouw en de muziek. Geweldige locatie met dito uitzicht. Complimenten voor de olijven met knabbels vooraf en het brood bij de (verrassende) dagsoep. Entrecôte was perfect, zalmmoot was ook prima. Hangop met veel verse vruchten als dessert sluit het rijtje perfect af. Kortom, een aanrader. Jammer dat Heerenveen niet om de hoek ligt.

39. Uitstekende service, prachtig uitzicht en heerlijk eten! Samen met de hele familie (6 kinderen) hier gegeten en het personeel was heel geduldig met alle lawaai!

40. Renate en Ted

Het was een pittige wandeling om bij Lodge 7 te komen. Het moet wel heel bijzonder zijn om dit er voor over te hebben dachten we. ;-) En het was zeker heel bijzonder. Prachtig uitzicht en een zeer vriendelijke ontvangst.

We hebben een vier-gangen verassingmenu genomen. Helemaal top! Verse producten en een zeer goede bereiding.

We waren blij dat we lopend waren, was wel even nodig na al het vele eten.

41. Wij zijn vaste gast en vinden het iedere keer een genot om bij jullie te komen eten.

Prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, goed eten!

Komen snel weer!

42. Helaas geen goede bevindingen. We hebben daar op 1e Paasdag gegeten. Het begon leuk. Leuk tafeltje met mooi uitzicht en aparte snacks vooraf. Als hoofdgerecht had ik carpaccio. Dit was oud (zag ik aan de kleur) en verder weinig smaak en of salade. Als hoofdgerecht had ik de zalm (korst in sesamzaad) met een sausje (soja/chili) op een bedje met groente. Zowel de groente als de saus was koud! Mijn vriend had als hoofdgerecht de schnitzel op een bedje met aardappelpuree. In de puree zat een stukje papier (waarschijnlijk van een staafje melk of suiker). Dat was de druppel! We zijn weggegaan en hebben de volle pond moeten betalen. Wij komen hier niet meer terug!

4,5
  43. Wat een geweldige en gezellige plek om heerlijk te eten, en van een geweldig uitzicht te genieten. Mijn vriend komt uit Amersfoort en ik was met hem de mergelroute gaan rijden en zijn bij jullie gestopt omdat het meteen onze aandacht trok. We hebben lekker buiten in de zon op het verhoogde terras gezeten..De bediening was zeer vriendelijk en ze waren in voor een gezellig praatje ondanks de drukte op 2e paasdag..We komen zeker snel nog eens terug met familie. Succes verder met deze geweldige zaak.

44. Lodge 7 is een culinaire parel, echt een topper!

Hou er wel rekening mee wanneer je er 's avonds wil eten dat je er bent voor 19.30, na 20u ontvangen ze geen gasten meer...

We waren er op 12/04, we kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu.

Stuk voor stuk verfijnde gerechten, de kwaliteit was voortreffelijk!

Ook de presentatie mocht er zijn. De bediening door de supervriendelijke dame was fantastisch!

Er heerste een gezellige, knusse sfeer...met een subliem uitzicht op de mooie streek, we kwamen er helemaal tot rust.

Het hele team verdient een dikke pluim!

Bedankt voor de gezellige avond, wij komen hier graag nog terug! Jammer dat Vaals zo ver van Oost-Vlaanderen is…

Groetjes!

45. Renee

46. Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Volop keuze en eten en wijnen zijn van goede kwaliteit. In de zomer is het lekker toeven op het terras met schitterend uitzicht. In de winter heerst er een knusse sfeer in het restaurant. We gaan hier regelmatig naartoe. Wel vooraf even reserveren, want het is er altijd druk.

47. Nu een paar keer gegeten, maar altijd heerlijk!

Supergezellig met een heel mooi uitzicht, zowel in de zon als in de regen.

Vriendelijk personeel.

48. Houben-Bellemans

Zaterdag 30 Oktober 2010

We bezochten voor het eerst op deze regenachtige zaterdagmiddag, met een gezelschap van 6 personen de Lodge 7. Ook al was het uitzicht beperkt door de regen, we genoten meteen van de heerlijke rust en de warme sfeer binnen. We werden vriendelijk bediend en bestelden koffie en 4 kersen-, en 2 kruisbessen-taarten. Dat was heerlijk smullen! En daarbij trokken de regenbuien voorbij en kwam de zon weer tevoorschijn. We vertrokken daarna lekker uitgerust verder met onze toer door Zuid-Limburg.
    Toen we tegen de avond richting Vaals terugkeerden draaiden we voor de 2e keer toch weer de iets legere parkeerplaats naast de Lodge 7 op. Om voorzichtig te kijken of er nog een tafel voor 6 vrij zou zijn. De sfeer was wederom heel rustig, warm en aangenaam en meteen een tafel voor ons 6 vrij. Meteen ook weer een vriendelijke bediening, en een geheel nieuwe Wintermenu-kaart waaraan het personeel nog moest wennen. We hebben wederom heerlijk en heel gezellig kunnen genieten van een voortreffelijk avondmaal. Onze borden waren helemaal leeg en de kok kreeg van ons alle eer! Echt super gezellig, ik kom uit Vaals trouwens en de rest kwam uit Vlaanderen en we komen graag nog vaker.

49. Heerlijk ontspannen gezeten, gegeten en gedronken. Complimenten hoe de kaart compact en toegankelijk is, zonder dat deze saai is. Heerlijke combinaties! De ambiance blijft fantastisch met het Limburgse heuvellandschap als decor. Bediening is erg vriendelijk en warm.

Bedankt voor de heerlijke avond, wij komen snel weer!

50. Voor mijn moeders verjaardag daar gegeten. Schitterend uitzicht. Attente bediening. Kleine kaart, maar daardoor wel alles met zorg bereid. Wel behoorlijk grote porties (zeker voor 70 tig plussers en enkele kleinere kinderen) waardoor het dessert er niet meer bij kon. Ons zullen ze daar vaker zien.

51. Het uitzicht, de bediening, het eten en de prijs,

In een woord uitmuntend.

52. Vandaag gegeten bij Lodge in Vaals.

Ligging, accommodatie en bediening is prima.

Echter, het eten, sate met friet voor € 15,00 p.p. was zwaar onder de maat, ronduit slecht! Vlees van slechte kwaliteit en verbrand. Van ons commentaar wilde de kok niets weten!

Dus, jammer, eens maar nooit meer.

09/07/2010.

53. Vandaag heerlijk geluncht bij Lodge 7. Schitterend uitzicht, heerlijk eten en vriendelijk personeel. De broodjes waren mooi aangekleed met ruime salade en leuk opgemaakte borden.

Een aanrader!

54. Lambert & Annie Muijs (50 jarig huwelijk)

Op 6 februari 2010 hebben wij ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd bij Lodge 7 te Vaals.

We zijn begonnen met 'n hapje & 'n drankje, met daarna 'n geweldig 4 gangen diner!

Voor 2 gasten was het absoluut geen probleem om rekening te houden met 1 glutenvrij en 1 vezelarm dieet!

De verzorging en entourage was perfect geregeld, derhalve kunnen en willen wij Lodge 7 absoluut aanbevelen voor 'n dergelijk feest!

Nogmaals bedankt, wij zullen deze avond nooit meer vergeten!

55. Wij komen hier regelmatig een hapje eten, iedere keer weer is het dik in orde.

Het eten is er heerlijk, voor ieder wat wils. Ook wordt de kaart regelmatig gewisseld, waardoor je iedere keer weer een nieuwe keuze hebt. De borden worden mooi opgemaakt en de hoeveelheid is altijd meer dan genoeg.

Het hele team verdient een dikke pluim, wij blijven jullie bezoeken!

56. Ben & Lies

Verrast, zagen wij een nieuwe inrichting, een andere eigenaar.Op onze vraag kregen wij te horen dat sinds september Murphys was overgegaan in Lodge 7. Ook de kaart had veranderingen ondergaan, een kleine ietwat beperkte kaart, maar voor ons voldoende. Het eten was prima.In die vacantie week nog eenmaal geluncht en vrijdags nog een diner.Bij ons volgende bezoek aan deze mooie streek zullen wij Lodge 7 zeker bezoeken.
    Veel succes.

57. vermeulen

veel gehoord over de nieuwe zaak lodge 7. de zaak is zeer stijlvol en een met de natuur je komt er heerlijk tot rust.de bediening is zeer correct en vriendelijk en het eten is heerlijk. eindelijke goede uitbaters.veel succes!

58. Gerda en Pierre

we waren erg benieuwd naar de vernieuwde zaak. Maar het is ons prima bevallen en we hebben er heerlijk
    gegeten. Jammer dat er die avond niet veel gasten waren.
    Het is een echte aanrader, we komen zeker nog eens terug!