Brasserie Lodge 7 in Vaals

1281192371 77
1319542449 87
1428201006 86

1. Brian Hirsch

2. Zoals velen schrijven is het hier zeer goed vertoeven!
    De chef weet wat hij doet. Elk gerecht zit qua smaak goed in elkaar, de frisse accenten laten merken dat hij een goede leerschool heeft gehad, of zichzelf goed heeft ontwikkeld. Bij het tafelbrood zat een frisse pomoendip. Heerlijk!
    Als hoofdgerecht bestelden we hert met een geweldige peperkoekjus!
    Mooie uitgebalanceerde smaken en een enorme mooie opmaak! Dit verwacht je in sterrenzaken en niet in deze brasserie. Het oreo dessert is ook een prachtig plaatje net als de smaken! De huisgemaakte likeur zouden ze in de supermarkt moeten verkopen zo lekker!

Een regelrechte AANRADER!

4. We zijn verbluft van de kwaliteit van deze zaak. Onze beide gerechten overtroffen onze verwachtingen.
    Het vegetarisch taartje waanzinnig mooi en zeer zeer lekker! De biefstuk van het heuvelland was ook geweldig gepresenteerd. Chapeau! De beste zaak in het hele heuvelland.

5. Sinds lodge hun oude chef-kok weer terug hebben is het eten weer grandioos te noemen.
    Ze doen zeker niet onder aan restaurant kwaliteit! Een brasserie kun je deze zaak met deze avondkaart ook niet noemen maar zeker een geweldig restaurant. We zijn afgelopen zaterdag hier gaan eten en de zaak zat afgeladen vol. Dat is in het verleden toch anders geweest toen deze chef er niet was. Zeker komen we terug nu we weten dat het eten weer geweldig is!

6. We hebben zeer zeer goed gegeten en mede hierdoor schrijven we ook deze recensie. Voor het eten is het bezoek aan deze zaak zeer zeker waard! De canneloni van hoender en biefsfuk zijn fantastisch. Heerlijke sauzen en aparte groenten. Geweldige opmaak en keuze aan leuke gerechten. Maar de service is echt waardeloos!
    Hiervoor zouden we het liefst een -1 geven!
    Ze vinden het belangrijker om gezellig met elkaar te praten achter de bar dan ons de klant daadwerkelijk te helpen. Ze zijn niets, ook omringende rafels worden niet geholpen omdat ze plezier maken en elkaar belangrijker vinden dan een extra glas wijn of drank te willen verkopen. Waardeloos!

Bediening kan het eten niet tippen!

7. Jo Mullenders

Leuke omgeving en goed eten/bediening.

8. Deze avond zijn we gaan eten in Lodge 7. Het eten was zeer lekker en de inrichting is zeer sfeervol en aangenaam. De gastvrouw was ook heel vriendelijk. Wij hebben niets aan te merken op deze zaak en gaan zeker terug! Een aanrader!

9. AGNES

10. Wij zijn 13 augustus gaan eten in Lodge7. Leuke zaak op een fantastische ligging met uitzicht over een mooi natuurgebied. Eten is zeer goed. De bouillabais soep is geweldig. De dorade en surf en turf beviel ons ook echt goed. Alleen de jongere vrouw achter de bar doet haar werk niet echt met passie. Had al bij binnenkomst een lang gezicht en dat bleef ook tijdens ons eten zo. Misschien maar voor een andere baan kiezen?

11. We komen hier vaker voor de lunch tijdens een wandeling. De Hamburger of de Chicken Club Sandwich met frites zijn een aanrader. Net zoals de zelfgemaakte Quiche Lorraine. Het uitzicht is spectaculair en de bediening is goed en vriendelijk.

12. guido

13. Kom hier regelmatig en het is altijd heerlijk. Super mooie locatie met geweldig uitzicht. Ook het personeel is zeer vriendelijk!

14. Heerlijk gegeten, mooie tapas vooraf en als hoofd een rijkgevulde bouillabaisse! Super lokatie met een top uitzicht! Zeer vriendelijke en leuke dames is de bedining!

15. Gewoon prima. Pasta beef was heerlijk. Wijn was prima.

16. Annie Mallee

Prima gegeten en geluncht, vriendelijk personeel. Als ik in het zuiden ben komen wij zeker weer eten.
    Annie Mallee den haag

17. M. Alberda

Er werd ons van te voren gevraagd of we een aperitief wilden, en konden een aperol spritzer aanbevelen. Er werd geen prijs bijgezegd. Bij het afrekenen bleken we € 7,50 per glas te moeten betalen, voor een drankje dat gewoonlijk elders zo € 2,50 kost (en in Italië slechts 1,50). Wat een afzetterij. Ik heb nog gevraagd of he klopte, maar kreeg een onbeleefde reactie.
    Het drinken kwam pas toen het eten bijna op was.
    Bij een van ons tweeën werd het verkeerde gerecht opgediend (we hadden 1 vlees en 1 vis, maar kregen 2 vis...) Wel nieuw gekregen, maar geen excuses, niets, en we hebben dus apart moeten eten.
    Eten zag er prachtig uit, prachtig opgemaakte borden, maar de smaak was echt slecht, smakeloos!! Het vlees veel te doorbakken.
    De locatie is prachtig, maar voor de rest is het dik onvoldoende!!
    Veel te veel geld voor zeer matige kwaliteit en slechte gastvrijheid!!

18. Mooie locatie en sfeervol restaurant. Eten was zeer lekker. Wij waren hier met ons zoontje van 2 jaar oud die gewoon met ons mee kon eten. Vlotte en zeer vriendelijk bediening (gastvrouw). Recensies blijken dus nog steeds te kloppen.

19. Afgelopen week waren we samen een paar dagen in Limburg, om ons huwelijksjubileum te vieren. Hier gegeten op vrijdagavond. Het was rustig, maar inderdaad veel sfeer/kaarsjes aan. We hebben genoten! Eten was prima/vers, heerlijk, bediening erg vriendelijk en prijs goed in verhouding.
    Omdat het zo donker was, zijn we de dag erna nogmaals langsgereden om het uitzicht te bewonderen wat je hier overdag hebt. Geweldig! We hopen hier ooit nog eens terug te komen, als we Limburg weer bezoeken!

20. Heerlijk gegeten op een door de weekse dinsdag avond. Vlees van prima kwaliteit en alles heel verzorgd opgediend. Ondanks dat het niet druk was, waren wel alle kaarjes aan en zag alles er heel gezellig en sfeervol uit. Heel erg vriendelijke bediening!

21. Vandaag na een weekje vakantie in Limburg afgesloten met een voortreffelijke maaltijd in dit fraai gelegen restaurant.
    We hadden schnitzel en kabeljauw met frites, wijn en aardbeienverrassing en koffie toe. Alles was bijzonder goed, vers en prettige bediend.

We komen zeker nog een keer terug.

22. Cécile Janssen

Toplocatie, goed eten, redelijke prijs en onwijs vriendelijke bediening!

Zéér voor herhaling vatbaar

23. Tolle Aussicht und sehr originell. Exzellente Küche und dafür auch ein gehobenes Preisniveau. In jedem Fall ist es hier einen Besuch wert.

24. René en Miranda

Vanavond heerlijk gegeten. Attente bediening en een relaxte sfeer door het gebouw en de muziek. Geweldige locatie met dito uitzicht. Complimenten voor de olijven met knabbels vooraf en het brood bij de (verrassende) dagsoep. Entrecôte was perfect, zalmmoot was ook prima. Hangop met veel verse vruchten als dessert sluit het rijtje perfect af. Kortom, een aanrader. Jammer dat Heerenveen niet om de hoek ligt.

25. Uitstekende service, prachtig uitzicht en heerlijk eten! Samen met de hele familie (6 kinderen) hier gegeten en het personeel was heel geduldig met alle lawaai!

26. Renate en Ted

Het was een pittige wandeling om bij Lodge 7 te komen. Het moet wel heel bijzonder zijn om dit er voor over te hebben dachten we. ;-) En het was zeker heel bijzonder. Prachtig uitzicht en een zeer vriendelijke ontvangst.

We hebben een vier-gangen verassingmenu genomen. Helemaal top! Verse producten en een zeer goede bereiding.

We waren blij dat we lopend waren, was wel even nodig na al het vele eten.

27. Wij zijn vaste gast en vinden het iedere keer een genot om bij jullie te komen eten.

Prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, goed eten!

Komen snel weer!

28. Helaas geen goede bevindingen. We hebben daar op 1e Paasdag gegeten. Het begon leuk. Leuk tafeltje met mooi uitzicht en aparte snacks vooraf. Als hoofdgerecht had ik carpaccio. Dit was oud (zag ik aan de kleur) en verder weinig smaak en of salade. Als hoofdgerecht had ik de zalm (korst in sesamzaad) met een sausje (soja/chili) op een bedje met groente. Zowel de groente als de saus was koud! Mijn vriend had als hoofdgerecht de schnitzel op een bedje met aardappelpuree. In de puree zat een stukje papier (waarschijnlijk van een staafje melk of suiker). Dat was de druppel! We zijn weggegaan en hebben de volle pond moeten betalen. Wij komen hier niet meer terug!

29. Wat een geweldige en gezellige plek om heerlijk te eten, en van een geweldig uitzicht te genieten. Mijn vriend komt uit Amersfoort en ik was met hem de mergelroute gaan rijden en zijn bij jullie gestopt omdat het meteen onze aandacht trok. We hebben lekker buiten in de zon op het verhoogde terras gezeten..De bediening was zeer vriendelijk en ze waren in voor een gezellig praatje ondanks de drukte op 2e paasdag..We komen zeker snel nog eens terug met familie. Succes verder met deze geweldige zaak.

30. Lodge 7 is een culinaire parel, echt een topper!

Hou er wel rekening mee wanneer je er 's avonds wil eten dat je er bent voor 19.30, na 20u ontvangen ze geen gasten meer...

We waren er op 12/04, we kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu.

Stuk voor stuk verfijnde gerechten, de kwaliteit was voortreffelijk!

Ook de presentatie mocht er zijn. De bediening door de supervriendelijke dame was fantastisch!

Er heerste een gezellige, knusse sfeer...met een subliem uitzicht op de mooie streek, we kwamen er helemaal tot rust.

Het hele team verdient een dikke pluim!

Bedankt voor de gezellige avond, wij komen hier graag nog terug! Jammer dat Vaals zo ver van Oost-Vlaanderen is…

Groetjes!

31. Renee

32. Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Volop keuze en eten en wijnen zijn van goede kwaliteit. In de zomer is het lekker toeven op het terras met schitterend uitzicht. In de winter heerst er een knusse sfeer in het restaurant. We gaan hier regelmatig naartoe. Wel vooraf even reserveren, want het is er altijd druk.

33. Nu een paar keer gegeten, maar altijd heerlijk!

Supergezellig met een heel mooi uitzicht, zowel in de zon als in de regen.

Vriendelijk personeel.

34. manon

35. Houben-Bellemans

Zaterdag 30 Oktober 2010

We bezochten voor het eerst op deze regenachtige zaterdagmiddag, met een gezelschap van 6 personen de Lodge 7. Ook al was het uitzicht beperkt door de regen, we genoten meteen van de heerlijke rust en de warme sfeer binnen. We werden vriendelijk bediend en bestelden koffie en 4 kersen-, en 2 kruisbessen-taarten. Dat was heerlijk smullen! En daarbij trokken de regenbuien voorbij en kwam de zon weer tevoorschijn. We vertrokken daarna lekker uitgerust verder met onze toer door Zuid-Limburg.
    Toen we tegen de avond richting Vaals terugkeerden draaiden we voor de 2e keer toch weer de iets legere parkeerplaats naast de Lodge 7 op. Om voorzichtig te kijken of er nog een tafel voor 6 vrij zou zijn. De sfeer was wederom heel rustig, warm en aangenaam en meteen een tafel voor ons 6 vrij. Meteen ook weer een vriendelijke bediening, en een geheel nieuwe Wintermenu-kaart waaraan het personeel nog moest wennen. We hebben wederom heerlijk en heel gezellig kunnen genieten van een voortreffelijk avondmaal. Onze borden waren helemaal leeg en de kok kreeg van ons alle eer! Echt super gezellig, ik kom uit Vaals trouwens en de rest kwam uit Vlaanderen en we komen graag nog vaker.

36. Heerlijk ontspannen gezeten, gegeten en gedronken. Complimenten hoe de kaart compact en toegankelijk is, zonder dat deze saai is. Heerlijke combinaties! De ambiance blijft fantastisch met het Limburgse heuvellandschap als decor. Bediening is erg vriendelijk en warm.

Bedankt voor de heerlijke avond, wij komen snel weer!

37. Voor mijn moeders verjaardag daar gegeten. Schitterend uitzicht. Attente bediening. Kleine kaart, maar daardoor wel alles met zorg bereid. Wel behoorlijk grote porties (zeker voor 70 tig plussers en enkele kleinere kinderen) waardoor het dessert er niet meer bij kon. Ons zullen ze daar vaker zien.

38. Het uitzicht, de bediening, het eten en de prijs,

In een woord uitmuntend.

39. Vandaag gegeten bij Lodge in Vaals.

Ligging, accommodatie en bediening is prima.

Echter, het eten, sate met friet voor € 15,00 p.p. was zwaar onder de maat, ronduit slecht! Vlees van slechte kwaliteit en verbrand. Van ons commentaar wilde de kok niets weten!

Dus, jammer, eens maar nooit meer.

09/07/2010.

40. Vandaag heerlijk geluncht bij Lodge 7. Schitterend uitzicht, heerlijk eten en vriendelijk personeel. De broodjes waren mooi aangekleed met ruime salade en leuk opgemaakte borden.

Een aanrader!

41. Geweldige ervaring. De bediening is heel attent en supervriendelijk. Het eten was heel lekker en een echte aanrader is de salade met scampi.

42. Lambert & Annie Muijs (50 jarig huwelijk)

Op 6 februari 2010 hebben wij ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd bij Lodge 7 te Vaals.

We zijn begonnen met 'n hapje & 'n drankje, met daarna 'n geweldig 4 gangen diner!

Voor 2 gasten was het absoluut geen probleem om rekening te houden met 1 glutenvrij en 1 vezelarm dieet!

De verzorging en entourage was perfect geregeld, derhalve kunnen en willen wij Lodge 7 absoluut aanbevelen voor 'n dergelijk feest!

Nogmaals bedankt, wij zullen deze avond nooit meer vergeten!

43. Wij komen hier regelmatig een hapje eten, iedere keer weer is het dik in orde.

Het eten is er heerlijk, voor ieder wat wils. Ook wordt de kaart regelmatig gewisseld, waardoor je iedere keer weer een nieuwe keuze hebt. De borden worden mooi opgemaakt en de hoeveelheid is altijd meer dan genoeg.

Het hele team verdient een dikke pluim, wij blijven jullie bezoeken!

44. Ben & Lies

Verrast, zagen wij een nieuwe inrichting, een andere eigenaar.Op onze vraag kregen wij te horen dat sinds september Murphys was overgegaan in Lodge 7. Ook de kaart had veranderingen ondergaan, een kleine ietwat beperkte kaart, maar voor ons voldoende. Het eten was prima.In die vacantie week nog eenmaal geluncht en vrijdags nog een diner.Bij ons volgende bezoek aan deze mooie streek zullen wij Lodge 7 zeker bezoeken.
    Veel succes.

45. vermeulen

veel gehoord over de nieuwe zaak lodge 7. de zaak is zeer stijlvol en een met de natuur je komt er heerlijk tot rust.de bediening is zeer correct en vriendelijk en het eten is heerlijk. eindelijke goede uitbaters.veel succes!

46. Gerda en Pierre

we waren erg benieuwd naar de vernieuwde zaak. Maar het is ons prima bevallen en we hebben er heerlijk
    gegeten. Jammer dat er die avond niet veel gasten waren.
    Het is een echte aanrader, we komen zeker nog eens terug!