Brasserie de Raadskelder in Vaals

Beetje achteraf maar achteraf wel de beste

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:30 - 21:00

Digitaal reserveren is alleen mogelijk tot 15:00 uur, daarna is alleen telefonisch reserveren mogelijk.

Brasserie de Raadskelder is meer dan 15 jaar een begrip in Vaals en ver daar buiten. Een bezoek aan het restaurant betekent iedere keer weer een verrassende culinaire ervaring.
(Chefkok) Hans Moonen probeert u in een ongedwongen sfeer te laten genieten van de gerechten vaak passend bij het seizoen.

Wij werken met (h)eerlijke ambachtelijke streekprodukten uit de omgeving proef de smaak van Limburg.
Ook hebben we 4 heerlijke wisselende bieren vers van de tap.
Tijdens de zomeravonden is het heerlijk vertoeven op ons vernieuwde terras met zicht op de fonteintjes.
De Raadskelder is het ontdekken waard.

1. Personeel

1205517302 85
1302009594 91
1319553648 84
1442362020 91

1. We kwamen hier graag maar deze keer viel het tegen.
    De bediening was waarschijnlijk nieuw want moest alles vragen. Op de vraag waaruit de vegaschotel bestond kwam als antwoord: met couscous. Daar moesten we het mee doen. Het eerste glas witte wijn was een andere dan de 2de terwijl we er niet om een andere gevraagd hadden. De gerechten waren netjes opgediend, er was aandacht aan besteed en smaakte goed maar de kleding en kennis van het personeel is een aandachtspunt. Misschien wat opstartproblemen na weken dicht zijn.

2. Cees van der Burg

Heerlijk gegetenen en netjes rekening gehouden met allergie. Qua service had het net niets slimmer/beter gekund: lamsrack was niet geleverd, dat had je vooraf moeten zien, niet pas bij het bereiden. Ivm allergie werd de entrecote niet met pepersaus geleverd maar met ui en champignons, heerlijk en goed meegedacht, maar wel veel goedkoper dus was het beter geweest om een goedkopere versie in rekening te brengen. Kleine puntjes op de i dus, maar al met al een heerlijke en gezellige beleving.

3. Jan en Greet

In een zeer gastvrije sfeer hebben we genoten van een heerlijk diner. Vriendelijkheid en service staan hier voorop. Kortom een echte aanrader voor wie in alle rust wil genieten van culinaire gerechten.

4. Gisteravond weer heerlijk en alles GLUTENVRIJ gegeten. Speciaal voor mij worden frietjes apart gebakken etc. We kunnen hier met een gerust hart eten want de chef-kok is uitstekend op de hoogte. Daarbij is het eten overheerlijk en heel aardige mensen. Een echte aanrader!

Eén vorige recensie
  5. Lekker gegeten. Jammer dat het konijn werd overheerst door de saus. Leuke mensen

6. Regina Wintjes

Vorig weekend hadden wij een weekendje weg geboekt in Vaals.
    Per toeval kwamen wij uit bij dit restaurant.
    Het restaurant is karakteristiek ingericht met kunst en allemaal beeldjes.
    Eenmaal aan tafel kregen we een gratis amuse aangeboden van het huis.
    De gerechten hebben ons goed zeer goed gesmaakt.

Komen zeker weten hier weer terug.

7. Sfeervol restaurant waar je aardig kan eten. Kindermenu was perfect, ons menu vleesgerecht was te droog. Waar we medium besteld hadden waren sommige stukken doorbakken. Portie friet erbij was lekker, salade prima.
    Prijs vind ik erg hoog, aangezien kwaliteit van het vlees niet altijd goed was. Jammer aangezien je best veel geld betaald, en dar is het zeker niet waard.
    Kortom aardig eten, maar niet voor herhaling vatbaar.

8. Lekker gegeten met zeer correcte maar ook vriendelijke bediening. We waren hier al een paar keer eerder en het was weer in orde.

9. P.C. Baumann

Op oudejaarsavond hier gegeten. Heerlijke amuse. Het eten was met zorg bereid, mooi gepresenteerd en ook heel lekker. Voldoende aandacht van het bedienend personeel, ondanks de drukte met die speciale avond. Als wij nog eens in Vaals komen gaan we zeker weer hier dineren.

10. Nienke Stuiver

Het eten (vegetarisch menu) was geweldig. Alle complimenten voor de kok. Maar de bediening is wat anders. Wij werden geholpen door een jonge man die waarschijnlijk nét begonnen was. Maakt niks uit maar, de vlotte babbelaar was deze jongen de hele tijd luid en duidelijk aan het corrigeren en aan het leren hoe dingen horen, volgens hem. Dat doe je niet waar de gasten bij zijn! Dat doe je vantevoren dan laat je personeel alles proeven en vertel je iets over de wijnen en gerechten zodat het personeel bij vragen niet met z’n mond vol tanden staat.
    Tevens is het schandalig dat er in dit restaurant geen gratis kraanwater wordt geschonken (zeker náást een fles wijn). Het is sinds een aantal jaar verplicht en het geeft een serieus mindere belasting op het milieu.
    Wij zijn de discussie maar niet écht aan gegaan omdat de jonge ober die ons bediende het al moeilijk genoeg had met z’n praatjes makende baas. Dan maar een kritische recensie hier.

11. Antoinette Janssen

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en zeer vriendelijke bediening.

12. Middelkamp,Jos

Mooie lokatie, vlotte bediening en het eten was zeer goed!
    Toprestaurant!

13. Een geweldig ontvangst, gezellige sfeer met een persoonlijke touch. Er is erg goed rekening gehouden met onze dochter die glutenvrij moet eten. Het was geweldig. Onze dochter is niet zielig, omdat ze glutenvrij moet eten. De Raadskelder gaat serieus met dit dieet om. Complimenten. We hebben veilig en heerlijk gegeten! Top restaurant. Jullie zijn een vermelding waard voor de verenigingskrant 'Glutenvrij'.

14. Rein Jacobs

Hebben hier 12 december gegeten het was een topavond heerlijk keuzemenu met extra's kan dit restaurant alleen maar bij iedereen aanraden komen zeker weer terug.👍👍👍👍👍👍👍

15. Visser/Grandiek

Gastvrij ontvangen door vriendelijk attent personeel & eigenaar. Erg leuke inrichting!
    Enige minpuntje was het relatief lange wachten op het hoofdgerecht, maar eenmaal gearriveerd maakte dat meer dan goed.

16. Prima gegeten in een prachtige sfeer. Echt een aanrader.

17. We hebben voortreffelijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was erg vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Een echte aanrader!

18. Ton van Kesteren

Konijnenbout en tournedos waren verrukkelijk. Net als de warme groenten. Echt genoten.

19. Wies Krewinkel

Service liet nog te wensen over in verband met personeel in opleiding, voor de rest perfect. Hebben zich alle moeite gedaan om de zaken die niet zo goed gingen alsnog goed op te lossen.

20. MEERT Frans

Het eten was goed zonder meer. Het was niet verfijnd doch wel lekker. De sfeer op het terras was goed en de bediening was overdreven vriendelijk. Men was wel gedienstig en zeer behulpzaam en aan al onze wensen werd voldaan. Een positieve ervaring.

21. Huub Smits

Wederom voortreffelijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Al vele gerechten gehad en iedere keer weer een feest.
    Met het glutenvrij dieet voor mijn vrouw wordt voor 100% rekening gehouden. Gewoon top!

22. Anne Van Ee

Heerlijke plek om lekker te eten goede bediening en prijs kwaliteit is prima

23. van gorp

Heel lekker gegeten, mooie lokatie! Vriendelijke bediening, alleen men bracht volgende gang.
    En de borden en glazen waren nog niet afgeruimd van de vorige gang, klein minpuntje!
    Prijs kwaliteit is ok! Zeker een aanrader!

24. We hadden voor ons weekend Zuid Limburg dit restaurant gereserveerd. Tafeltje stond buiten klaar. Eten was echt super en bediening gastvrij, niet te opdringerig en zeer behulpzaam. Ik zou hier zeker weer gaan eten.

25. Marion Wings

Complimenten voor de keuken, alles zeer smaakvol en voldoende geserveerd.
    Kleine verbetering, wij zijn, het voelde heel even zo, op het terras genegeerd, de bediening zei wel goedendag maar liet ons daarna wat lang zitten en was zelf onderling aan het kletsen, Uiteindelijk daarna wel vriendelijk bediend, ook verrassend was de amuse van de keuken… zeer lekker.
    Al met al een aanrader om naartoe te gaan.

26. Jolanda de Vries

Heerlijk gegeten, leuke locatie en vriendelijk en behulpzame bediening. Echt een aanrader.

Komen zeker terug👍

27. Lilian

Prima eten en goede service. Het personeel is heel vriendelijk en de sfeer is gezellig.

28. Helaas n slechte ervaring gisteravond. Het was ongeorganiseerd, tekort personeel en er werd veel vergeten. We hebben er 3 uur gezeten en lang moeten wachten op ons voorgerecht (carpaccio) en het hoofdgerecht. Slappe patat erbij. Bij navraag bleken ze te kampem te hebben met tekort personeel oa door ziekte. Als tip gegeven: licht je klanten vantevoren in dat het hierdoor lang kan duren! Nu waren er kntevreden gasten en dat is jammer!

29. Vandaag in dit geweldige restaurant met 5 personen gedineerd. Wat een warm welkom door een hartelijke kundige gastvrouw. Ons werd het asperge menu geadviseerd met boterzachte asperges en overheerlijke zalm. Prima geadviseerd met een mooi glas wijn wat overigens zonder moeite voor geproefd mocht worden. Van Amuse tot nagerecht een ware smaakexplosie. Wij komen zeker terug. Dank je wel voor deze mooie gezellige avond. Vriendelijke groeten Fam Sassen.

30. Het eten is smaakvol en zeker de moeite waard. Wij hadden al ver van te voren een tafel gereserveerd en wat opties voor een gewenste tafel aangegeven en is het heel jammer dat je toch op een slechte en donkere plek in het restaurant een tafel toegewezen krijgt omdat die op dat moment nog beschikbaar was. Er zijn een paar leuke plekken om te zitten maar als die bezet zijn en je komt op bijvoorbeeld onze plek terecht doet dat veel afbreuk aan de beleving hier. Wij zijn vaker geweest maar ons laatste bezoek was helaas beneden verwachting door de plek in het restaurant.

31. Hele leuke ambience, vriendelijke en kundig personeel.
    Heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

32. de vos marleen

Lekker eten in een mooi kader. Zeer goede service, aangename sfeer. Prijs kwaliteit voor wat je krijgt.

33. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Vriendelijk personeel, fijne achtergrondmuziek en je krijgt redelijk veel eten. Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug.

34. We hebben heerlijk gegeten (Valentijns menu) leuk, gezellig restaurant. Minpuntje ze kwamen niet vaak langs voor nieuw drinken, verder was het top.

35. Chris Janssen

Alweer super lekker gegeten in dit sfeervol restaurant met een goede en plezierige bediening en zeker een grote pluim voor de kok.

Een echte aanrader!!

36. JP Palstermans

Zeer correcte ontvangst, bediening en lekker eten.
    Prijs kwaliteit zeer goede verhouding. Een aanrader.

37. Albert Drewes

Een sfeervolle plek met een mooie - niet alledaagse - menukaart waar we heerlijk gegeten hebben.
    Absoluut een aanrader als je in de buurt bent.

38. Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettige bediening.

39. Flesje peper olie op tafel op de pepers stond de schimmel,
    Er werd perfect rekening gehouden met intolerantie. Eten was goed maar de prachtig opgemaakte borden die ik op internet voorbij zag komen zag ik niet.
    Lekker gegeten.

40. In een woord fantastisch. Heerlijk gegeten, prima bediening. Zeker een aanrader.

41. Fam. Essers

Gisteravond gaan eten bij restaurant De Raadskelder in Vaals. Het eten was van zeer goede kwaliteit en zeer smakelijk. Prijs/kwaliteit helemaal in orde. De bediening kon niet beter! Zeker een aanrader en plek om vaker naar toe te gaan. ERG GOED!

42. Bas Pleijers

De bediening was perfect. Het eten was zoals altijd voortreffelijk. Al met al een aanrader.

43. Ad en Lianne Hopmans

Vrijdagavond 11 januari 2019 bijzonder lekker gegeten in De Raadskelder. De ambiance is zeer aangenaam en de bediening erg prettig. Een must voor mensen die bovenstaande kunnen waarderen.

44. Bob Davidzon

Een culinaire verrassing in een intieme, gastvrije ambiance.
    Zeer aanbevelenswaardig!

45. Sandra Blommers

Het was een zéér sfeervol en smaakvol eindejaarsdiner. Het eten was ronduit verrukkelijk.
    Dank jullie wel voor dit genot!!

46. J. Marelis

Was weer een fantastisch diner in een gezellige sfeer met goed verzorgde en niet overdreven bediening. In een woord perfect.

47. R. Rademaker

Warm ontvangst en sfeervolle schone ruimte. Het belangrijkste: zeer goed eten, alles is precies goed klaargemaakt. Complimenten! Een aanrader voor iedereen die een exclusief avondje uit wil in een warme en gemoedelijke sfeer.

48. Heerlijk gegeten in de Raadskelder. Heerlijke amuse. Super kwaliteit vlees, tournedos botermals én goed bereid. Ook de bijlages goed toebereid. Knapperige groenten en frietjes, lekkere salade! Voor herhaling vatbaar.
    Het interieur echter is helaas tamelijk overdone. Zeg maar volgepropt met bonte figuren. Minder zou zeker ook genoeg zijn. Vooral in deze mooie kelderruimte, die van zich al sfeervol is en het niet nodig heeft zo vol met decoratie gezet te worden. Een wat ingetogener inrichting zou beter passen.
    Overigens is het buitenterras in de zomer beslist een aanrader. Mooi terras, mooie lokatie!
    Personeel deels nog wat onervaren, maar vriendelijk, dat maakt alles goed.

49. In een sfeervolle omgeving heerlijk gegeten met vriendelijke en hulpvaardige bediening.

50. Henk Janssen

Een aantal weken geleden genoten van een culinaire verassing in de raadskelder. ViaVia bij jullie terecht gekomen en goh wat hebben wij genoten.

We komen zeer zeker snel terug.

Groet,
    Henk uit Dordrecht

51. Piet van den Heuvel

Veel verse producten gebruikt, ook veel aandacht voor glutenvrij.

52. Zeer gastvrij ontvangen en heel lekker gegeten. De porties zijn vrij groot, helaas niet alles opgekregen. De rode huiswijn is een aanrader.

53. Heerlijk gegeten! Personeel erg vriendelijk, omdat ik aangegeven had dat we 3 jaar getrouwd waren, kregen we het mooiste en meest romantische tafeltje, onder de boog en de tafel was versierd met rode en witte hartjes… Het eten was voortreffelijk, alles was met veel zorg bereid en prachtig opgediend. Zelfs de amuse was speciaal, mooi en erg lekker. Een échte aanrader, als we weer in Limburg zijn gaan we zeker terug!

54. Hannie En Jos schiffelers

Zeer goede ontvangst. Tafel leuk versierd ivm bijzondere gelegenheid. Eten was prima. Niet teveel, niet te weinig en goed gepresenteerd. Aanrader. Gaan wij zeker weer terug. Houden zo.

55. Maurice & Carla Nicolaye

Gisteren weer een hele gezellige avond gehad op het terras van de Raadskelder. Het eten was weer top, elke keer weer dezelfde kwaliteit, met liefde gemaakt en een plaatje op het bord.
    Nog lang blijven zitten en een lekkere fles wijn gedronken. Hard werkend en zeer vriendelijk personeel maken deze avond kompleet.
    Dankjewel team Raadskelder,
    Tot gauw,
    Maurice & Carla

56. 6 Jaar geleden ook al een gegeten hier en goed bevallen. Nu 6 jaar later weer in de buurt dus daar weer heerlijk gegeten. Zeer lekker eten voor een mooie prijs. Aanrader.

57. Perfect gegeten met een vriendelijke bediening.

58. Ralf Schiffers

Zoals altijd was het eten perfect!

59. Anoniem

Het was een hele mooie verzorgde avond. Het eten was uitstekend en de tafel was mooi versierd voor de jarige.

60. Fons Wijnen

Heerlijk gedineerd.
    Alles was vers en van goede kwaliteit en leuk opgediend.
    Bediening was keurig.
    Met al onze wensen werd goed rekening gehouden.

61. Corry Camps amps

Hele leuke sfeer en heel gastvrij.
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We gaan zeer zeker nog eens terug!

62. m.v.zijtveld

Het was erg druk, maar alles verliep vlekkeloos, het was nu de tweede keer, de eerste keer zaten we met nog een ander echtpaar, en gisteravond was het helemaal vol.
    Het eten was heerlijk!

63. Hier is duidelijk een chef aan het koken met passie, als je de Amuse van het huis krijgt is de toon gezet. Verder alles vers mals en vooral warm. De nagerechten zijn creatief en mooi opgemaakt. Dit restaurant is een absolute aanrader.

64. Mooi Kader.
    Prima bediening. Lekker eten!

65. Arianne ten Klooster

Verrassend leuke locatie met echt heerlijk eten! Onvewachts vewend met een amuse van het huis. En een feestelijk toetje met allerlei extra’s. Persoonlijke bediening. Van harte aanbevolen!

66. Wouter & Joanne

Geweldige ervaring. Het is duidelijk dat de chef passie heeft voor zijn vak. Het bedienend personeel maakte de ervaring compleet.

67. Leo Ortmans

Voortreffelijk gegeten. Een echte aanrader!

68. Mooie kaart, prima gegeten met een mooie begeleidende wijn. Sfeer goed en bediening zeer prettig.

69. C. Meertens

Netjes, vriendelijk, behulpzaam, lekker en veel.

70. Margriet

Lekker zuurvlees gegeten.
    Vriendelijk personeel.

71. Als redelijk verwende smulpapen tijdens een weekendje Vaals tijdig gereserveerd bij eigenaar Marcel en kok Hans. Prettige ambiance. Er was een misverstand tussen de organisatie die reserveert en de eigenaar, maar dat werd keurig opgelost. Het eten was werkelijk fantastisch, vanaf amuse tot en met het nagerecht. Opmaak, smaakcombinaties, kwaliteit van de ingredienten (vers). Een glas bubbels met een grote framboos op de rand en een halve blauwe druif in het glas, lekker! We moesten even op de taxi wachten en kregen van het huis een ijskoude limoncello. Een eind uit onze woonrichting (200 km) maar we gaan er zeker nog een keer langs met vrienden. Heerlijk. Bedankt Hans en Marcel!

72. Rustig en gezellig restaurant, mooie locatie onder het oude gemeentehuis. Voor een goede prijs krijg je een heel fijne maaltijd incl amuses van het huis!

73. Het eten is voortreffelijk!!! Nog nooit zo een heerlijke (en goed bereide) tournedos gegeten. Alles wordt netjes opgediend en verzorgd. Mbt de bediening: bij drukte lijkt het een beetje rommelig en missen ze overzicht (en naar mijn mening horeca-ervaring). Het duurde erg lang voordat onze tafel werd afgeruimd en we het toetje konden bestellen. Maar we willen niet muggenziften: dit restaurant is een echte aanrader!!!

74. Jessy Knops

Gezellige ambiance, heerlijk eten, vriendelijk personeel.
    Het was niet voor het eerst dat wij gekozen hebben voor de Raadskelder in Vaals.
    Wij gaan zeker weer terug.

75. Norbert Poppe

Zeer verzorgd: de steak was perfect bereid, de pepersaus zoals het hoort, al mocht ze iets overvloediger geweest zijn.
    Bij het dessert liep het helaas mis: de voorraad vanille-ijs was op en de meeste desserts op de kaart waren gebaseerd op vanille-ijs. Niet getreurd, wij gaan zeker opnieuw naar De Raadskelder.

76. Prima restaurant.
    Alle vier hebben we goed en lekker gegeten.
    Prima keuze uit verschillende gerechten.
    Amuse vooraf van het huis.
    Enig minpunt: een glaasje kraanwater bestellen bij een glas wijn was niet mogelijk.
    (Wel spa blauw 0.2 Ltr).

77. Kerstin Bade

Het was heerlijk en de boorden waren mooi opgemaakt.
    De kleuren en kunst werken geven het restaurant een leuke gezellige sfeer.
    Personeel was super aardig en wij komen zeker terug.

78. Alles top!! Eten was top. Sfeertje was goed en de bediening was top

79. Aad van der Linde

Wij hebben op Valentijnsdag bij De Raadskelder gegeten en daar hadden ze echt wel iets speciaals van gemaakt, met versierde tafels en een speciaal menu. Van buiten is het restaurant mooi verlicht en als je de trap afloopt en naar binnen gaat, sta je echt in een kelder met mooie gewelven.
    Het eten was erg lekker, voor een zeer acceptabele prijs kregen wij een speciaal 5 gangen diner. Zeker een aanrader!

80. Ursula Reuter-Breith
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen war sehr gut, wir saßen wirklich gemütlich in einem orginiell aufgemachten Kellerrestaurant. Der Service war aufmerksam und nahm auch auf das Kind Rücksicht.
    Die Anrichtung der Gerichte war phantasievoll, das Preis-Leistungs-Verhältnis gerade in Hinblick auf die Menus absolut gerechtfertigt. Wir kamen auf Empfehlung eines Freundes und können das in jeder Hinsicht nur bestätigen. Sollte unser Weg wieder in die Nähe führen, werden wir auf jeden Fall wieder kommen!

81. Prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening,

82. Top goed eten en bediening was ook goed.

83. Erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Slechts 1 minpuntje: ze schenken geen kraanwater, omdat ze de kwaliteit niet kunnen garanderen... dit kwam op ons over als een smoes om duur flessenwater te verkopen.....

84. Alles verdient een dikke tien plus!
    Wanneer we weer in Zuid-Limburg zijn, wordt dit ons vaste adresje om lekker een avondje verwend te worden!

85. Wij hebben heerlijke gerechten uit de streek gegeten. Bediening is zeer vriendelijk. Wij waren erg vroeg omdat wij nog ergens naar toe moesten. Daar hielden zij rekening mee zonder dat alles afgeraffeld werd. Het eten was heerlijk in een sfeervolle omgeving. Zeker een aanrader.

86. Hartelijke onvangst, gezelllig en sfeervol restaurant.
    Vriendelijke bediening en een leuke attente amuse vooraf van het huis.
    Voor, - en hoofdgerecht was heerlijk en voldoende.
    Wij hebben een smaakvolle en gezellige avond gehad.

87. Perfect eten genoten voor een redelijke prijs. Het restaurant kan ik eenieder aanbevelen.

88. joost vergouw

Heerlijk eten! Super gezellig!

89. Het was een super avond alles was goed, op tijd kunnen eten en op ons gemak. Heel vriendelijk personeel, super eten. Super gezellige sfeer.
    Niks aan toe te voegen.

90. Marion Ligthart Schenk

Met een groep van 9 mensen bij de raadskelder gegeten. Sfeervolle inrichting. Vriendelijk personeel, er was een hondje mee, zonder te vragen werd er een bak water voor hem geregeld. Nadat de bak water omgestoten was werd het met een grap direct weer schoongemaakt.
    Leuke menukaart, lekker gegeten, amuse inbegrepen.
    Het was een geslaagde avond en wij vinden dit restaurant een aanrader!

91. Super heerlijk gegeten! Leuke sfeer, leuke achtergrondmuziek en hemelse gerechten. Top!!

92. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en de bediening was top!

93. Het vlees was mals, was goed bereid. De huiswijn was oke. De bediening is onvindbaar, erg traag en lijkt nauwelijks affiniteit met het vak te hebben. Karafjes water hebben ze niet. De uiensoep was erg zout en de bijbehorende broodjes met kaas hadden best even gegrild mogen worden.

94. alain de mey

Lekker gegeten in een mooi kader , vriendelijke bediening , prijs kwaliteit top

95. Ik kan niks anders zeggen als een geweldige avond, en het eten was voortreffelijk!

96. Monique

Buiten op het terras met een groep van 8 vrienden heerlijk gegeten.
    Bediening was erg attent en vriendelijk. Menukaart is trouwens erg grappig
    Komen heel graag terug bij de Raadskelder

97. Jo Thewessen

30 Juni eten gehad ter ere van verjaardag mijn vrouw met 18 personen goede atente bediening heerlijk ge eten en lekker potje bier en glas wijn gedronken is voor herhaling vaatbaar

98. Charl & Carin

Lekker op het terras van een drankje en een overheerlijke tapasplank genoten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

99. Peter en Annet

Heerlijk gegeten. Voortreffelijke bediening die op een leuke manier aanbevelingen deed. (Muziek mag wel iets zachter.)

Volgende pagina