parkeerplaatsen in de buurt

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

WELKOM OP DE SITE VAN AUBERGE NAPOLEON IN VAALS.

EEN NOSTALGISCH DORPJE IN DE BUURT VAN HET DRIE LANDENPUNT. ALS U DE EERSTE KEER IN VAALS KOMT KAN HET ZOMAAR ZIJN DAT U ONZE ZAAK VOORBIJ LOOPT.

BENT U ECHTER EENMAAL BINNEN, VALT U METEEN DE GEZELLIG INGERICHTE SFEER OP.

DAAROM MOETEN WIJ HET OOK NIET HEBBEN VAN DE BUITENKANT, MAAR WEL VANONZE NAAM DIE WIJ IN DE LOOP DER JAREN DOOR MOND OP MOND RECLAME HEBBEN VERWORVEN.

ONZE KEUKEN IS ALOM BEKEND EN HET IS DAN OOK NIET VERWONDERLIJK DAT WIJ EEN GROOT AANTAL VASTE KLANTEN GEREGELD MOGEN VERWELKOMEN. MAAR OOK U ALS NIEUWE KLANT BENT VAN HARTE WELKOM.

WIJ SERVEREN OOK GLUTENVRIJE - LACTOSEVRIJE EN VEGETARISCHE GERECHTEN!

• Rookruimte

1391946857 80
1472027067 86

1. Pascalle Lassauw

2. Linda Engels

Geweldig restaurant, gezellige sfeer. De gastvrouw is zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt met je mee. Er staat een geweldige chef-kok in de keuken, alles is zeer smaakvol en je merkt de passie voor het koken. Voor ons was dit de tweede maal dat we hier hebben gegeten en het is voor ons te ver rijden (2 uur) om dit tussendoor een keer te realiseren maar misschien doen we het toch een keertje. Medio september zijn wij hier weer op vakantie en gaan er dan zeker weer heen

Met andere woorden een super restaurant

3. Vooraf kregen we een lekkere amuse. De porties zijn groot in verhouding met de meeste restaurants waar we waren eten.
    De garnalenkroket smaakte zeer goed en was vergezeld van een frisse salade. De varkenshaasjes waren lekker, alleen de peppersaus had wat romiger gemogen.
    De bediening is super vriendelijk en attent. We komen zeker terug.

4. We werden prettig ontvangen door de eigenaresse van het smaakvol, enigszins rustiek, ingerichte restaurant. Voordat we aan ons menu begonnen werden we verrast met een heerlijke amuse. We konden gemakkelijk een keuze maken uit de gevarieerde gerechten die in het menu opgenomen waren. Het eten werd fraai geserveerd, en smaakte uitstekend. De drankjes waren netjes geprijsd. We kijken terug op een geslaagde avond.

5. Sjoukje Froentjes

Heerlijk gegeten met dank aan de actie van AH. Vriendelijk te woord gestaan en ons laten verassen. We zaten er mooi op het dakterras. Alle gerechten met zorg bereid en dat proef je!

6. Marieke

Heerlijk gegeten! De eigenaresse heeft passie voor haar vak en verstand van het eten en drank. Ze denkt met je mee (indien gevraagd) en geeft goede tips. Ze zorgt dat je je een welkome en gewaardeerde gast bent door een praatje te maken. Omdat we twee keer in dezelfde week hier gegeten hebben stelde ze zelf een alternatieve invulling van het 3-gangen menu voor! Kwalitatief goed eten, leuk decor, goede service voor een leuke prijs.

7. Gezellige entourage en een uitstekende keuken. Combineer dat met vriendelijke en behulpzame bediening en je hebt alle ingrediënten voor een gezellige avond. Wij komen zeker terug.

8. Wild gegeten bij Napoleon: dat was een geweldige ervaring. De hazerugfilet smolt op de tong en was vergezeld van een verrukkelijke saus. De licht gebonden kastanjesoep vooraf was ook al een goede keus. Eindelijk een restaurant waar het bordje zelf ook de aandacht krijgt en goed voorverwarmd wordt, zodat je ook rustig eten kunt; zo blijft alles op temperatuur en dus op smaak. Prachtig interieur voor wie graag in een klassieke en kalme ambiance wil tafelen en vriendelijk personeel. Een aanrader!

9. Sehr schöne Terrasse und sehr angenehme und freundliche Bedienung. Das essen ist wirklich in Ordnung, allerdings etwas gehoben im Preis, was ich ein klein wenig zu hoch finde. Alles in allem aber vollkommen in Ordnung.

10. Afgelopen week met een klein gezelschap bij deze gelegenheid gegeten. Bij het voorgerecht ging mijn voorkeur uit naar de Hollandse garnalen. De presentatie van dit gerecht was prachtig, helaas smaakten de garnalen ietwat droog, maar wat wil je in Limburg?

De biefstuk met room-champignonsaus, had ik als hoofdgerecht uitgekozen. Dit gerecht smaakte erg goed! Goed gebakken en veel lekkere groente vulden het bord. Daarnaast was de saus verrukkelijk. Op de tafel kwam een schaal aardappeltjes te staan, maar omdat wij liever patat verkozen boven de piepers kregen we er een schaaltje friet bij van de alleraardigste serveerster.

De bediening was mooi, twee alleraardigste vrouwtjes die de bestellingen opnamen en serveerden. Helaas duurde het wel lang voordat we het eten hadden, één van de weinige minpuntjes van de avond, naast dus de ietwat droge garnalen. Zeker een aanrader als je in Vaals bent.

11. Laatst hebben we met een familie etentje bij Auberge Napoleon gegeten. Maar het is al lang geleden dat ik voor zo'n hoge prijs zo slecht gegeten heb. Geen van de gangen heeft me ook maar enigszins gesmaakt en zelfs de frieten waren vies. Ik vind het restaurant echt een afrader! Wel was de bediening vriendelijk.

12. Prima gegeten. Kerstcadeau oma en petekind. Prima verzorgd, vriendelijk en lekker lang getafeld.

Vriendelijke en persoonlijk bediening van eigenaresse.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

13. Wij waren totaal onbekend in Vaals en kwamen bij toeval terecht bij het sfeervolle restaurant Napoleon. We werden zeer gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De gastvrouw vertelde ons dat ze sinds een paar maanden een nieuwe kok had die ze graag bij bepaalde gerechten de vrijheid wilde geven om zijn creativiteit te uiten. Dat pakte zeer goed uit!

Wij hebben zeer zeker het voornemen om hier weer te gaan eten, als we in de buurt zijn.

14. Wij hebben vanavond genoten van een heerlijk kerstdiner en komen hier vaker.

De carpaccio en de tournedos smaken altijd geweldig en de service is elke keer enorm vriendelijk. De sfeer is bij de drukte zoals vanavond ook erg fijn. De prijzen zijn misschien ietsje aan de hoge kant, maar dat mag de pret niet drukken. Een aanrader!

15. Omdat er niet zo heel veel recente referenties aanwezig waren en hierbij ook nog enkele negatieve hebben we drie keer nagedacht of we wel hierheen zouden gaan. Toch maar gedaan en absoluut geen spijt gehad. Een hartelijke ontvangst door de gastvouw, een goede en eerlijke uitleg over het eten, een geweldige sfeer in het restaurant. Ik had een tournedos besteld. Nog nooit zo'n lekker stukje vlees gehad als deze. Zou wel willen weten waar die vandaan komt. Mijn vrouw had de hertenfilet. Ook zij heeft genoten. Tot slot. Ik kon niet kiezen tussen het vanilleijs of de chocolademousse. De gastvrouw heeft een toetje van beiden laten maken. De gastvrouw spande zich tot het uiterste in om het naar je zin te maken. Mogelijk dat in drukkere tijden wat minder aandacht is, maar de inkoop van ingrediënten is goed geregeld. Ze had wel net een nieuwe kok die precies begreep hoe ik mijn tournedos wilde hebben. Als ik nog eens in de buurt kom dan ga ik zeker daar eten.

16. De eerste keer geweest! Gezellige sfeer, prima bediening en uitstekend eten! We zijn erg tevreden geweest met de kwaliteit van het eten. Hier zullen we zeker nog eens terug komen. Dit is in ieder geval een aanrader!

17. marion wild

Wij hebben hier op 18 september gegeten met 6 personen.

Het eten was heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk en de uitstraling van het restaurant was sfeervol. Helaas hadden we tussen de middag iets te laat / te veel gegeten zodat wij niet konden genieten van het waarschijnlijk overheerlijke dessert.

Wij komen zeer zeker nog een keer terug in dit restaurant.

18. Het eten was goed maar de bediening was erg slecht bezig. De obers deden goed hun werk, maar de supervisor was behoorlijk chagrijnig en dat was zonde.

Wij waren aanwezig op zondag 13 september in de middag.

19. Een sfeervol restaurant met een goede keuken en een uistekende bediening.

20. sjeng crombach

LET OP!!! Bij het bestellen van een zeetong zeer uitdrukkelijk afgesproken dat ik de vis zelf zou fileren, tot mijn stomme verbazing kreeg ik 4 filetstukjes op mijn bord (plateservice voor Euro 32.50)! Hier kan nauwelijks sprake zijn van een vergissing!!! Laat U zich in ieder geval niet beetnemen.....!! Tafelgenoot was ook niet tevreden met de geserveerde tournedos; werd geserveerd op een schijf aardappelpuree. Dit is absoluut geen combinatie. Ook de verse groente (spruitjes )werd geserveerd in een vette sauce. Omdat het niet smaakte hebben wij daarom geen dessert en koffie besteld. Kortom voor veel geld een mislukking!!! Absoluut geen aanrader!

21. R.Utermark

Na lange tijd weer geweest. Het was weer prima, smaakvolle ambiance, vriendelijke bediening.Goed eten tegen een redelijke prijs. Aanrader.

22. Tijdens mijn vakanties in Limburg is dit ons vaste sdres.De combinatie van het goede eten en de geweldige bediening zorgt ervoor dat mijn vakantie net dat beetje extra's

23. Marcel & Louise

Perfect vezorgde gerechten in een geweldige ambiance. Ruime menukeuze, maar daarnaast nog heerlijke gerechten buiten de kaart.
    Echte aanrader!

24. Diego en Ellis

Wij hebben gekozen voor het menu en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Het is niet exclusief met zeker aan te bevelen. Bediening is hartstikke aardig.

25. Catharina Odekerken

Hebben vanavond heerlijk gegeten.De bediening was perfect.Zullen zeer zeker terug gaan.