Ruime gratis parkeergelegenheid!

Vanaf A12: Neem de afslag Centrum / Jaarbeurs / Kanaleneiland. Na de afslag volg aanwijzingen Centrum / Kanaleneiland en sla af naar de Europalaan. Op de eerstvolgende rotonde (Europaplein) neem de 3de afslag naar de Beneluxlaan. Na 200 meter bij ZINNIA bord rechts afslaan. U kunt hier de auto parkeren. U ziet hier de Stadsboerderij Transwijk in Park Transwijk. Loop het pad in dat links van deze boerderij ligt. Na ongeveer 20m lopen bent u gearriveerd bij restaurant ZINNIA.

Vanaf A2: Neem de afslag Centrum / Jaarbeurs / Kanaleneiland. Na de afslag volg aanwijzingen Centrum / Kanaleneiland. Op de eerstvolgende rotonde (24 Oktoberplein) de eerste afslag naar rechts nemen naar de Beneluxlaan. Blijf rechtdoor rijden tot aan de 2de rotonde (Europaplein). Neem op de rotonde de 4de afslag. Na 200 meter bij ZINNIA bord rechts afslaan. U kunt hier de auto parkeren. U ziet hier de Stadsboerderij Transwijk in Park Transwijk. Loop het pad in dat links van deze boerderij ligt. Na ongeveer 20m lopen bent u gearriveerd bij restaurant ZINNIA.

TRAM: De sneltrams richting Nieuwegein en IJsselstein stoppen voor de deur. Stap uit bij halte Vasco da Gammalaan. Loop naar Park Transwijk toe. Na ongeveer 10 meter bent u gearriveerd bij Restaurant ZINNIA. Restaurant ZINNIA ligt naast de stadsboerderij Transwijk in Park Transwijk.

BUS: Bus 74 en 47 stoppen bij halte Europaplein. Loop richting Park Transwijk. Vanaf de halte is het 4 min lopen naar ZINNIA. Restaurant ZINNIA ligt naast de stadsboerderij Transwijk in Park Transwijk.

Bezorgrestaurants in de buurt van Zinnia

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1419117639 47
1465208082 60
1481968243 62

1. A. Moes

Goede sfeer, goed personeel en de bediening was super. We hebben weer genoten.

2. Ben bij verschillende sushi restaurants geweest en ben uit gekomen bij Zinnia. Ben er uiterst tevreden over, ben met verschillende mensen daar geweest en de ontvangst is uitermate vriendelijk, goede service en heerlijk eten. Krijgen we gasten dan nemen we ze graag mee naar Zinnia en de reactie's van iedereen is ontzettend positief!!!

3. Heerlijk gegeten, alleen sommige hapjes mogen wel wat warmer.

4. Ga nu voor de 3de kee, neem steeds nieuwe vrienden mee. Heerlijk!

5. Stefanie

Prima gegeten! De bediening was snel en er werd meerdere keren gevraagd of alles naar wens was. De crispy sushi is een aanrader!

6. Jaar geleden 2x geweest eigenlijk was het prima in orde. Bediening kon wat oplettender maar geen ramp.
    Afgelopen november (2014) weer wezen eten maar de sushi was duidelijk minder smaakvol. Ik had het gevoel dat de liefde er in de keuken wel vanaf was. Voor mij geen zinnia meer helaas.

7. Na wat (negatieve) recensies te hebben gelezen, hebben we toch besloten zelf te ontdekken wat hiervan waar is. Na telefonisch een tafel bij het raam te hebben gereserveerd, zijn we hier gisteren voor het eerst binnengestapt. Wij komen tot de conclusie dat je hier gewoon goed bereid eten krijgt voorgeschoteld. Ondanks het feit dat je in een grote ruimte zit, hielden wij er een intiem gevoel aan over. Personeel is onopvallend aanwezig en dat hebben wij als prettig ervaren. Als wij een punt van aandacht kunnen noemen dan is dat dat men bij het uitserveren beter moet aangeven wat er wordt neergezet. Al met al vinden wij het een prima restaurant en zullen hier zeker nog eens terugkomen.

8. Laatst hier met z'n vijven gegeten voor m'n zusters verjaardag, we hebben een leuke avond gehad!

De bediening was vlot, maar ze liepen er niet allemaal even netjes bij. Sommige in het zwart, sommige in een grijs t-shirt. De sushi werd vrij snel bij onze tafel gebracht na het bestellen, over het algemeen niks op aan te merken. Helaas alleen maar sojasaus en wasabi op tafel, had wat meer diversiteit in sausjes wel kunnen waarderen. De toetjes waren enigszins karig in keuze, de chocoladefontein was daarentegen wel weer een leuke aanvulling.

Zeker voor herhaling vatbaar!

9. Ieder bezoek wordt slechter en slechter. Sushi die niet lekker is, bestellingen die niet doorkomen, zelf vragen om iets te mogen drinken, personeel wat met hun telefoon staat te spelen.

En als je hun er op wijst word je genegeerd en kan er nog geen excuus vanaf.

Geen Zinnia meer voor ons.

2,1
  10. Toen we de eerste keer bij Zinnia gingen eten (eind vorig jaar) was het lekker, prima sfeer.
    De tweede keer (2 weken geleden) was het teleurstellend, ver van onze verwachtingen. De bediening was niet bepaald vriendelijk, het eten was niet zo lekker als daarvoor.
    Vergeleken met andere sushi restaurants in Utrecht ligt dit onder het gemmiddeld. Het was niet de prijs waard en zeker geen derde keer daar eten.

11. We gingen zeker een keer in de 3 weken naar Zinnia. Zinnia was mijn favoriete restaurant. Tot afgelopen zondag! Bij binnenkomst kon er nog geen goedenavond vanaf. Nu weet ik dat je hier niet voor de service heen hoeft te gaan (bij de meeste sushi restaurants trouwens niet) maar vanavond was wel heel erg. Het duurde erg lang voordat we onze eerste sushi kregen, er stond een jonge onervaren ober te dralen met een plateau sushi, wilde het op de tafel naast ons zetten maar die mensen waren al klaar, de ober ging toen eerst die tafel afruimen, (?) toen ik melde dat de sushi waarschijnlijk voor ons was, kregen we het bordje sushi incl de afgekloven lamskotelet botjes van de tafel naast ons erop geserveerd. Kan gebeuren maar niet echt smakelijk! De sushi was erg slap gerold, we maakte nog een grapje dat de kok zijn dag niet had. Maar bij iedere hap dacht ik "zo hoort het niet te smaken" (lees; dit is echt niet lekker). We werden eigenlijk steeds meer teleurgesteld. Toen we aan de enige vriendelijke, meedenkende en service gerichte serveerster vroegen of er misschien ander eigenaren waren, bleek dat dus zo te zijn. Sinds 2 dagen!! Het meisje vond het heel erg jammer dat onze avond zo teleurstellend was en heeft op eigen initiatief iets van de rekening gehaald. Heel jammer van mijn favoriete restaurant maar we gaan er niet meer heen.

1,3
  12. Gisteren 25-01-2014 wezen eten bij Zinnia. Wat een ramp!! Het eten duurde veel te lang voordat het op tafel kwam! Drankjes werden gewoon vergeten, maar stonden eind van de avond wel op je rekening! Het eten was hier en daar lauw. De miso soep helemaal! Gebakken rijst met paar doperwten totaal geen smaak! Sushi kon je proeven dat het al de hele dag had gestaan totaal geen verse kleefrijst!
    Kortom dit doen wij nooit meer! Bovendien afloop toetje, waren de slagroom soesjes diepvries bevroren! Gewoon een hap ijs. En ik ben totaal geen verwend nest, maar om ons heen zaten mensen die met zure gezichten aan tafel zaten, dat het te lang duurde of het verkeerde kwam op tafel. Zonde want de ambiance is best gezellig.

13. Wat is de service hier slecht zeg! Ze zijn zelfs zo brutaal om tijdens het afrekenen tot 2 keer aan toe om fooi te vragen tijdens ons kerstdinner. Dit terwijl je eten op tafel wordt gesmeten, de buitenlandse bediening onverstaanbaar is en je lang moet wachten op je eten. Daarnaast zie ik bij thuiskomst dat het dinner 25,95 kost op feestdagen ipv 29,95 die mij gerekend is!! Waardeloos!!

14. Helaas vanavond voor de laatste keer bij Zinnia gegeten. Dit restaurant stond altijd hoog op mijn lijstje,maar de bediening maakt er zo'n potje van. Als je erover klaagt zeggen ze dat ze vandaag met te weinig personeel zijn, maar de keren daarvoor werd hetzelfde gezegd. Je moet zelf om je drankjes vragen,lang wachten op het eten en dan maar afwachten of je krijgt wat je besteld hebt, bestelbon kwijt. Jammer van de lekkere sushi. Bye bye Zinnia!

15. Het is een mooie zaak en het eten is goed. Daarom is het jammer dat de bediening zo ontzettend slecht is en dat het niet om de gasten gaat. We moesten zelf vragen om iets te drinken. Door het personeel werd niet gevraagd of we bekend waren met het concept. Vervolgens moesten we er continu zelf voor zorgen dat ze ons lijstje met bestellingen meenamen (met het idee dat we door een aantal zelfs genereerd werden). Er zijn meerdere dingen door de bediening omgestoten. Tussendoor werd er gevraagd of de sushi al mee mocht terwijl wij nog aan het eten waren en het concept draait om alles opeten ivm verspilling. Aan het eind hadden we niks meer besteld en toch kwamen ze drie keer naar onze tafel met gerechten, waarbij wij vervolgens aangaven dat het niet van ons was. Als toetje ijs besteld: 2x aardbeien en 2x vanille. Kregen we vier schaaltjes met aardbeien en vanille. Vervolgens moest we weer zelf om koffie en thee vragen. Koffie was er niet meer, omdat de automaat al was schoongemaakt. Bij het betalen van de rekening wilden we de rekening door de helft en toen werd het afgerond nar boven (als een soort fooi) en dat is niet aan het personeel om te bepalen, maar aan de gast. Kortom, ik hoop dat ze wat beter personeel gaan inzetten. Met alleen goed eten kom je er niet.

16. Moortje

Wel een beetje een fabriek. Sushi smelt daarentegen wel weg op je tong. Sfeer is goed. Restaurant van buiten een eyecatcher met blauw licht. Helaas heb ik wel t idee dat er in de bediening veel studentjes staan die niet alles even goed in de gaten houden. De sushi komkommer bleef uit, zelfs na drie keer bestellen. De komkommers waren vast op. Voor de rest wel oké.

17. We hebben heerlijk gegeten en de service was prima.
    Ook goed voor een snelle hap, maar ook voor een lekker avondje tafelen.

18. Ik heb hier 2 keer gegeten, 1 keer op een woensdag en 1 keer op een zaterdag.
    De woensdag was mij heel goed bevallen, al het eten kwam mooi verspreid telkens.
    Alleen de zaterdag was wat minder. Het duurde eerst 20 minuten voor ons om iets te drinken werd gevraagd, kregen daarna na 3 kwartier pas een deel van onze bestelling en daarna weer een half uur later de andere helft. En volgende ronde hebben we hierna niet meer gedaan,want we hadden geen zin om nog eens anderhalf uur te wachten op ons eten. Zijn daarom maar naar het dessert buffet gegaan om ons toetje te eten, maar deze bleek gewoon leeg te zijn. Het enige dat er nog was, was wat fruit en 2 stukjes spekkoek, ipv de vele soorten taartjes waar ik de vorige keer uit kon kiezen. Alles was gewoon al op.
    Ik zal zeker nog eens teruggaan naar het restaurant maar niet meer in het weekend.

19. Wij zijn daar nu meerdere malen wezen eten, de sfeer is goed.
    Bediening is goed en vooral de shushi is erg heerlijk.
    We zijn op aanraden van een goede vriend daar gaan eten.
    Nou wij geven het aan iedereen door dat je daar erg lekker kan eten en qua prijs ook erg aantrekkelijk. Dus de moeite waard.

20. Net nog gegeten...heerlijk. Alleen €5,50 voor een fles water is overdreven...ook al snap ik dat ze het daar van moeten hebben.

21. Voor de twee keer gegeten met drie personen.

Eten is prima, bediening is goed, bestellingen goed opgehaald.

Drank ging 1x mis (kwam niet).

Sfeer wel ok.

Prijs/kwaliteit is goed.

Prima Sushi op korte afstand van Nieuwegein!

22. We hebben hier eerder met 50 personen gegeten. Erg goed geregeld. Later nog eens met 5 personen gegeten!

Service is goed en het eten is ook heerlijk! De ligging van het restaurant is wat vreemd.

23. M.Schonis

Met 20 personen (team) gegeten en omdat we zo tevreden waren later nogmaals gereserveerd voor 2.

Prima service en vooral heerlijk eten en erg gevarieerd.