Op dit adres zit nu: Pleyn

1320951374 10
1384682088 33
1520109858 52
1551975215 39
1711302003 43

1. Eten en drinken is hier ok, maar de bediening nogal ongeïnteresseerd.

6,3
  2. Met collega biertje gedronken op het terras.
    Tafel was smerig!
    Bier was lauw!
    2E biertje bestellen duurde erg lang, ook twijfel achtige temperatuur.
    Serveerster hoorde de klacht van het lauwe bier aan, maar deed er niets mee.
    Extreem duur voor echt slecht biertje.

1,2
  3. Bospaddestoelensoep met twee broodjes waren ok. Bediening vriendelijk. Advies: let goed op je spullen. Mijn schoudertas had ik aan mijn stoel gehangen. Achter mij was een ander tafeltje met iemand die later kwam en eerder weg ging. Toen ik weg ging, merkte ik dat mijn schoudertas open was en mijn portemonnee weg. Ik geschrokken. Personeel was hier laconiek onder.

5,3
  4. Lekker Zeyn

Na het lezen van diverse negatieve (niet recent) recensies hier toch gegeten na ons bezoek aan het theater. Werden vriendelijk welkom geheten aan de deur. Ondanks dat het heel druk was konden wij eerst een drankje doen aan de bar om vervolgens een tafeltje te krijgen. De serveerster heeft ons prima geholpen en gaf ons zelf in de drukte voldoende aandacht. Prijzen zijn wel prijzig voor een 3-gangen diner (32,50) maar omdat wij naar het theater waren geweest mochten wij 10% korting ontvangen. De carpaccio, biefstukje en dessert waren wel voldoende en lekker.

Zo zie je maar dat je niet altijd af moet gaan op recensies en geef ik bij deze mijn complimenten naar het team van Zeyn! Ga zo door!

Als ik jullie een tip mag geven zal ik wel iets aan de sfeer en akoestiek doen in jullie restaurant.

5. Voor de eerste keer gereserveerd via butler. We waren vroeg, er moesten er nog 2 komen voor de Max Proms. Toen we compleet waren was er gelijk een meisje bij onze tafel en we hebben heerlijk gegeten, de saté was heerlijk, patat heet en leuk geserveerd in een mandje.de hamburger lekker en leuk op gemaakt, nog een toetje wat er leuk uitzag en heerlijk was. We hebben het meisje nog bedankt voor de bediening en het vrolijke gezicht. We komen al een paar jaar met ons vieren en wij blijven komen.

6. Zo slecht heb ik een restaurant nog nooit meegemaakt!
    Eten koud.
    Sate verre van gaar, en als je er iets van zegt hoort dit bij dit type sate…
    Eten wat koud was werd het vlees uitgehaald en de rest kwam later stond even in de oven.
    Niet aan te bevelen… BAH.

1,2
  7. Voorafgaande een bezoek aan het Beatrix theater bezocht, zoals waarschijnlijk zovelen. Er is getracht het gezellig te maken, maar in mijn beleving hierin gefaald. Kil, ongezellig licht en een "doorloop". Eten was vers, kwalitatief goed. Bediening waardeloos. Aardige dames, maar oog voor wat de klant nodig heeft, is er absoluut niet. Een beetje te makkelijk allemaal, waarschijnlijk zorgt de locatie er wel voor dat er niet veel moeite voor de klant gedaan hoeft te worden.

8. Voor de voorstelling hier gegeten. Er was genoeg plaats bij binnenkomst. Erg lange wachttijd qua eten. Personeel niet echt vriendelijk. Het eten was niet om naar huis over te schrijven. De kipsaté zit weinig smaak aan. De friet was doorgebakken en te vet. Het ijs was dan wel weer lekker.

2,1
  9. Timothy Hansen

Openingstijden staan helaas niet op de deur vermeld, maar volgens hun eigen site zijn ze zondag tot 21.00 open.
    Maar toen we er vandaag (zondag 21 augustus) om 18.30 kwamen, zaten ze potdicht.
    Dit is niet de eerste keer dat ons dit overkomt.
    Weg met deze tent! Utrecht CS verdient iets beters.

10. Voor de voorstelling gegeten en was smaakloos, te laat geserveerd en daarom ook te duur voor wat je krijgt.

11. Corina 1637 punten

Voor de musical 'Moeder ik wil bij de revue' gaan lunchen bij Zeyn, ideaal gelegen naast het theater. We werden vriendelijk verwelkomd en we konden gewoon een tafel uitzoeken. Na een korte wachttijd stond al iemand aan onze tafel om onze drankjes op te nemen. Deze stonden ook snel bij ons op tafel. De ambiance is vrij massaal, wat ook logisch is gezien de lokatie. De inrichting is modern. Overal is het thema Zeyn goed doorgevoerd met spreuken op de muur en het oranje van de letters is overal terug te vinden. De menukaart heeft de vormgeving van een dagbladpagina waarop zeer overzichtelijk alle gerechten en dranken op staan genoteerd. Ook is aangegeven wat er aan te bevelen is. Zo koos ik voor de pita met pulled pork en mijn partner koos voor de kroketten met brood. Het eten stond binnen tien - vijftien minuten bij ons op tafel. Mijn pita met pulled pork zag er heerlijk uit. Het was ook een flinke portie. Op het broodje waren ook pepers, gebakken uitjes, een heerlijke saus en wat sla te vinden, wat een smakelijke combinatie was met het malse pulled pork vlees. Mijn vriend gaf aan dat zijn kroketten lekker waren en het brood vers van de bakker leek te komen. De bediening kwam tussendoor vragen of het smaakte en vroeg ons of we nog iets wilden drinken. Ik verbaasde mij over de lage kosten toen ik de rekening kreeg, welke overigens bij vragen snel werd gebracht. Het is een ideale lokatie bij het bezoeken van de jaarbeurs of het theater. Ik schrok van het aantal slechte recensies over deze plek, gezien wij hier nu echt heerlijk hebben gegeten. Laat u niet afschrikken en ga ervoor! De tent is het wel waard.

12. Ik gebruikte hier de lunch. Waardeloze tent van het niveau 'één keer/nooit meer'. Zeer traag personeel, te hoge prijzen en niet echt bijzonder eten (dat m.i. te lang onder een warmtelamp had gestaan). Het enige dat goed te noemen was het brood. Voor ieder die overweegt hier naar binnen te gaan (vanwege de centrale ligging): Doe. Het. Niet. De andere kant het station uit en je hebt keuze uit vele betere opties dan Zeijn.

2,9
  13. Er staat naast de ingang een groot bord, 'softijs voor €1,-'. Dus zijn we met 10 kinderen naar binnen gegaan. Blijken de softijsjes na ruim 20 minuten wachten wel groot en lekker maar toch €4,-

Als we vragen waarom dit zo is krijgen we geen excuus maar een opmerking van de heer achter de bar. Dat bord is niet van ons en staat daar verkeerd, en het commentaar kwam via de serveerster. Meneer was zelf te beroerd achter de bar vandaan te komen.

Trieste bediening en geen wonder dat het restaurant bijna leeg is....

2,6
  14. Na alle negatieve recensies toch besloten hier te gaan eten, omdat we die avond een voorstelling zouden bezoeken in het Beatrix theater.
    Bij binnenkomst meteen begroet door een serveerster en binnen 5 minuten werd onze bestelling opgenomen. Als voorgerecht een plankje brood, smaakte prima. Hoofdgerechten waren een hamburger en een salade kip, beide heerlijk. Ook hierna werden we nog prima bediend en hebben we genoten van onze cappuccino. De uiteindelijke rekening viel ook reuze mee, circa 22 euro pp (voorgerecht, hoofdgerecht en 3 drankjes).
    Door de eerder gelezen recensies waren we wat huiverig, maar toch is Zeyn zeker het bezoeken waard.

15. Een ontevreden klant

Na een tafel gereserveerd om met 4 personen te eten te hebben kwam er iemand de bestelling opnemen om wat te drinken en de kaart te brengen, daarna kwamen wij lang niet in het zicht, er was geen belangstelling of wij wat uitgezocht hadden op de kaart...Na ons verzoek dat wij toch wel wat wilden gaan bestellen, werd dit niet geheel enthousiast opgenomen. Daarna begon het grote wachten!!Iedereen in de zaak leek eten te krijgen behalve wij, inmiddels waren wij al heeeel lang aan het wachten.Net toen wij op wilden stappen kwam het voorgerecht en gaven we ze nog een kans....Maar na het voorgerecht werdt het WEER lang wachten. Toen kwam het eten, lauw, zeer lauw, waarschijnlijk had het eten ook lang op ons moeten wachten, zonder dat we het van elkaar wisten....Ik heb de hamburger terug gebracht.Er werd na lang wachten een nieuwe gebracht, mijn tafelgenoten hadden toen hun eten al op en de stemming was er niet leuker op geworden van de vele ergenissen!Kwaliteit van het eten was trouwens slecht.Kunnen we zelf veel beter!Hoe kan het dat het hier zo druk is?De gunstige locatie?Door ervaring moeten deze mensen weten dat het druk is op een zaterdag wanneer er wat te doen is bij de buren( Beatrixtheater en Jaarbeurs)Ze danken hun bestaan er van dus doe er ook wat mee.Excuses werden wel aangeboden en er werd wel wat aan de prijs gedaan .Het was ze zelf ook wel opgevallen dat het allemaal niet zo netjes was verlopen...Ze zouden er wat mee doen.Dat hopen we dan maar!!!!

1,6
  16. Ontevreden klanten

Een plek om nooit meer terug te gaan. Het heeft 15 min geduurd eerdat we iemand van de bediening aan tafel kregen, ondanks dat we 2 keer iemand hadden geroepen. Via nonverbale communicatie werd ons duidelijk gemaakt dat we niet zo ongeduldig moesten zijn. We konden eindelijk onze drankjes bestellen maar de karaffen water waren op terwijl de tent niet eens vol zat. Ter compensatie kregen we wel 2 (!) glazen water tijdens het uur dat we daar hebben gezeten bij een buitentemperatuur van 30 graden. De drankjes stonden op tafel en toen werd het hoofdgerecht besteld. Daar hebben we 45 minuten op moeten wachten. De aardappelen waren niet gaar, de vis was ook niet goed gebakken met hier en daar rauwe stukjes vis nog tussen. Toch nog de volle prijs moeten betalen. Dat was voor ons 1 keer en daarna nooit meer.

17. Fam Berns

De biefstuk was van ons beiden echt niet te eten: droog, taai, lauw, en zonder enige smaak.
    De groenten die erbij werden geserveerd waren ook nogal smakeloos. Na een klacht hierover kregen we een nieuwe portie. De biefstukken waren enigszins beter, ze waren nu tenminste wel warm, toch nog veel te ver doorbakken, en veel smaak hadden ze nog steeds niet. De bijgeleverde portie groenten was de 2e keer bijna gehalveerd.
    Omdat we nog maar weinig tijd hadden hebben we het er maar bij gelaten. Achteraf hier wel spijt van.
    Ik heb zelden in een restaurant zo onder de maat gegeten tegen een veel te hoge prijs.

18. Wat kan men hier nog veel leren. 1e drankje duurde lang en druk was het niet. Ondanks dat we hadden aangegeven dat we niet veel tijd hadden duurde het brood(dat droog was) 15 minuten. Toen ze dat door hadden werd het hoofdgerecht wel meteen uitgevraagd. (na vragen van ondergetekende) Hoofdgerecht van mij was redelijk (saus uit pakje) van mijn vriendin erbarmelijk slecht. We hebben geprobeerd om contact te krijgen met de bediening, maar dat lukte niet.
    Moet er wel bij vertellen, dat nadat we het eindelijk konden aangeven 1 van de gerechten wel van de rekening is gehaald.

3,3
  19. Groot en ongezellig.
    Vieze tafels. moest zelf aangeven of de tafel schoongemaakt kon worden. Voorgerecht voor 2 personen, verschillende hapjes bestaand uit 3 sausjes, rolletje zalm en eendenborst. Hoofdgerecht zeewolf. Was heel flauw en had kraak nog smaak. Moesten ook lang wachten en kregen kwartier voor dat wij weg moesten naar de voorstelling Miss Saigon ons eten. Kwam nu goed uit omdat het niet lekker was, dus alles ging bijna zoals het was opgediend weer terug. Bediening ook slecht.
    Kreeg geen servet bij het voorgerecht en moesten hier zelf om vragen. Zeker geen aanrader.