Gesloten als restaurant. Blijft open als bar.

Wanneer u met de auto komt kunt u het makkelijkst parkeren in parkeergarage "LaVie". Deze is 24/7 geopend en gevestigd direct tegenover onze gelegenheid.

Venue Utrecht is op 10 minuten loopafstand van Centraal station. De makkelijkste looproute is via de Noordertunnel (onder CS) die direct overloopt in het Vredenburg.

Venue laten bezorgen?

• Veganistisch

1. Rob 466 punten

Prima gegeten met twee personen; soms iets te kleine porties, grotere eters zullen snel drie (halve) hoofdgerechten moeten nemen. Doordat ze werken met halve/kleine gerechten voor een halve prijs, kun je meerdere gerechten uitproberen/proeven. De aardappelsoep met o.a. kerrie, en de biefstuk met heerlijke aardappelpartjes, en de witte chocolade-crememouse zijn wat mij betreft de aanraders: heerlijk van smaak. Lekkere streekbieren ook.

De bediening is aardig, attent. Er werd zelfs gevraagd naar het gewenste tempo van uitserveren van het nagerecht. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Zelfs tips over hoe mijn biertje (Goust) ingeschonken en op smaak gebracht dient te worden. Het decor is een soort van theater-eetcafe-setting: ongeveer tien tafeltjes met een lange bar, en achterin een podium voor muziekoptredens (vanaf 22.00 uur). Muziek stond even te hard, erg fijn als je onder de speaker zit.

Groot pluspunt: hoge score (IENS) op gebruik van duurzame en streek ingrediënten/producten! Ongeveer €37,50 per persoon voor een driegangenmenu plus bier. Iets te prijzig naar ons idee, maar de AH-restaurantactie maakte de rekening acceptabel.