Tantes Bistro in Utrecht

1374194154 46
1419186313 48
1520418671 44

1. Riet v Dam

2. Ik lees een hoop slechte ervaringen maar ik heb een hele andere...
    Ik heb hier met mijn vrouw heerlijk op het terras gezeten, heerlijk gegeten een lekker biertje gedronken en wij zijn goed bedient.
    Bovendien was de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed, Tantes.... tot gauw.

3. Edwin 23 punten

Gisteravond met een gezelschap van ongeveer 30 man/vrouw.

Ge-gourmet bij Tantes Bistro. 27,50 pp inclusief 5 drankjes is niet teveel geld maar wat wij voorgeschoteld kregen was nog geen 27 cent waard.

Kennelijk heeft de kok vlak voor zijn vakantie bedacht om alles een week van tevoren te snijden en in te vriezen. Onder in het bakje paprika stond nl een centimeter aan lekwater, de champignons waren bruiner dan die ene plek waar ik niet rechtstreeks in kan kijken en de uien zagen er glazeriger uit dan de jampotglazen van Freek de Jonge.

Daar kwam nog bij dat de tafels zo klein waren dat ze daar eigenlijk kniebeschermers bij hadden moeten leveren.

De bediening was traag en leek vooraf geïnstrueerd om maximaal 3 drankjes te serveren ipv de afgesproken 5.

Met andere woorden, ik heb van de 30 personen er niet één gevonden die tevreden was over Deze bistro. Ik ga daar nooit meer heen en raad anderen aan dit ook niet te doen.

Oh ja, doe je dit toch dan is het ook raadzaam om een gasmasker mee te nemen aangezien het daar helemaal blauw stond van de rook.

Groet Edwin.

2,8
  4. Met 31 man hier gegeten. Je denkt lekker te gourmetten maar op alles wat op tafel stond was behoorlijk wat aan te merken. Diepvries paprika die in de drap lagen, vergeelde uien, bruine champignons, veel te dikke tomatensoep, veel te weinig personeel......De 5 drankjes waar je voor betaald haal je niet want er is te weinig personeel om je bestelling op te nemen of te serveren, je hebt maar 2 uur. Waar je om vraagt krijg je niet. Je vraagt om tafels in een U opstelling en je wordt in een benauwd gedeelte geplaatst waar tafels achter elkaar stonden. Erg gezellig dus als je met een grote groep bent......Tot overmaat van ramp hebben er een groot aantal behoorlijk wat buikklachten overgehouden na dit etentje.

Wat een enorme tegenvaller is dit geweest. Voor herhaling vatbaar? NEE nooit meer!

5. Vandaag gegeten in Tantes bistro. Het hoofdgerecht was lekker, maar de bediening was zeer zeer slecht!

Er werd niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden, zaten in een donker hoekje en er werd totaal niet naar ons omgekeken.

Hebben moeten vragen om een nagerecht. De warme appel-kaneeltaart was ijskoud en ook de koffies waren niet in orde, net water.

Na het terugsturen van het nagerecht is het nooit meer teruggekomen. We hebben de rekening drie keer gevraagd, tijdens het vragen aan de bar hoorden we de bediening over ons praten... uiteindelijk bijna weggelopen zonder te betalen...

Wat een slechte service!

6. Samen met mijn vrouw en zoon en dochter gegeten. Teleurstellende ervaring. Veeeeel te lang wachten op de bediening. We moesten wel drie keer vragen om een beetje ketchup en we kregen het pas toen het eten al op was. Op de vraag of wij de kaart nog wilden zien voor het nagerecht kwam nooit een vervolg.. De kaart kwam gewoonweg niet, evenals de bediening. Uiteindelijk maar zelf op zoek gegaan naar de rekening en weg hier..

Ik begreep toen pas waarom er zoveel tafeltjes beschikbaar waren.

4,1
  7. Hier gegeten met een grote groep mensen. Het eten was ronduit slecht en smaakte naar niets. De tafels plakte en het vaasje op de tafel zat onder de vette vlekken. De bediening deed erg haar best maar kon ons niet eens vertellen wat we aten. Verder was het licht zo slecht bij het buffet dat we niet konden zien waar het buffet uit bestond.

De toiletten waren rommelig ( papier op de grond etc ) maar niet vies.

Al met al niet een hele beste ervaring voor ons. Maar misschien uitzondering op de regel...?

2,2
  8. Gisteren 27 augustus, gezellig met vriendinnen gegeten, was behoorlijk druk, maar de verse mosselen smaakten uitstekend en betaalbaar.

Ga zo door Tante, we komen beslist terug.

9. Onlangs even gebeld of er een gourmetje mogelijk was. De jongeman aan de lijn heeft t in orde gemaakt... Maar... De ambiance is aardig al word je met je gourmetje wel weggemoffeld in een uithoek van t restaurant. Bediening oogde leuk maar was niet om over naar huis te schrijven vandaar dat ik dat nu hier doe. Kwaliteit: idem.

Jammer want in het verleden stond "Tante" best goed aangeschreven.

3,9
  10. Heerlijk eten en goed betaalbaar, vriendelijk personeel.

Ook heel mooi ingericht binnen.

11. Wij zijn hier op 3 juli 2010 geweest.

Wij vonden het een zeer slechte ervaring. De bediening was erg ongeinteresseerd, de sfeer in het restaurant laat ook te wensen over (alles is er oubollig en niet schoon) en het eten was verre weg van lekker. Je krijgt een hele berg sla op je bord en heel weinig vlees. Het smaakt ook echt niet lekker.

Er hangt geen gezellige en gemoedelijke sfeer, toiletten erg oud, niet schoon. Ze zijn toe aan een opknapbeurt op alle fronten! Gaan hier niet meer naar toe.

12. Als klein kind kwam ik hier elke Kerst... Na een tijdje hier niet meer geweest te zijn besloot ik om maar eens een keer terug te gaan... lekker aan het water.

Wat had ik daar achteraf spijt van. Het eten was verschrikkelijk, zelfde geld voor de bediening, sfeer interesseerde me niet meer, want ergerde me aan alles. En het is veel te duur. Kwaliteit/prijs verhouding klopt niet.

Nee, ga hier zeker weten nooit meer heen!

13. Een aantal jaren geleden al was ik hier met een groep van 8 mensen om te gourmetten. De prijs was laag, maar de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten en de omgeving ook.

Veel te kleine tafels waar niet alles op paste. Het personeel gaf de schalen met patat zo in je handen, en je moest maar zien waar je er mee bleef. En de hele kelder blauw van de walm van alle gourmettende groepen.

Maar het ergste was het afrekenen. We waren er al voor gewaarschuwd dat je hier de drankrekening achteraf heel goed moet controleren. En inderdaad: er bleken veel meer drankjes op de rekening te staan dan we hadden gedronken. Totaal ongeveer 25 euro teveel. Toen we reclameerden kregen we zonder probleem die 25 euro terug.

Slecht eten, slechte omgeving, en dan nog opgelicht worden ook: we komen hier nooit meer.

14. Vrijdag avond gegeten op het terras van tantes bistro.
    Echt een aanrader, heerlijk eten en lekker naar bootjes kijken die langs varen.

De bediening was zeer attent en de kaart biedt veel keuze.

15. Ook ik was voor een kennismaking met Fox reisgenoten tevreden over het gebodene. Organiseerde voor groepen van rond de 10 personen 3 keer een bijeenkomst bij "Tante". Voor de prijs een goed product op bistro niveau en vriendelijk personeel. Met een tevreden gevoel gingen we naar huis.

16. Na de negatieve recensies op eet nu gelezen te hebben, met angst en beven naar de kennis making van de Fox reis getogen.
    Wij hebben niets verkeerd ontdekt.

Het eten was goed. (ook de prijs). De bediening was goed en vriendelijk. Omdat het iets verder van het station is was het bij aankomst (16.00uur) vrij rustig, maar dat kan ook een voordeel zijn.

Wij hadden een gezellige bijeenkomst.

17. Lekker bier, leuke open haard, aardige bediening, eten was aardig maar niet bijzonder.

18. We hadden een plek recht bij het niet gezellige raam, terwijl het restaurant niet eens vol zat. We hadden allemaal ons vlees medium besteld, alleen bij niemand was ook maar een stukje rood vlees te bekennen. Het vlees was echt droog en niemand heeft het dan ook opgegeten. Ook hing er geen sfeer en als we hard praten hadden we het gevoel dat we door iedereen werden aangekeken. Geen aanrader dus dit restaurant.

19. marijke van male

gisteren 16 februari een high tea gehad in tantes bistro!
    bijzonder slecht!!!!
    soesjes en mini tompouces net uit de vriezer-heel koud zo op een bord gedeponeerd!! kersenbonbons, sandwiches met niet herkenbaar beleg, alleen de sandwiches met een flinter zalm waren herkenbaar! als dit een high tea is? thee met pickwick zakjes geen bordje voor de theezakjes! en dan € 16,50 sorry!!! een high tea is leuk als er verse producten worden geserveerd op een etagere en verse thee en bonbons,niet diet diepvries en verpakt materiaal(kersenbonbons) sorry!!! ver beneden de maat en er wordt niet gevraagd of alles naar wens is, niets van dit alles!!zeer smakeloos en het getuigt van weinig creativiteit!!!ekel

20. Loek Wolff

Gourmet, het enige goede daarvanwas de naam. Blikvoer ?? diepvries vlees?? Eens maar nooit weer

1,2
  21. Ik heb hier één keer gegeten en dat was meteen de laatste keer. Het eten is hier ronduit slecht. 25 euro betaald voor een menu, en dat was het echt niet waard, ik heb voor het eerst in mijn leven het eten laten staan, en niemand die dan vraagt of het heeft gesmaakt. Zowel mijn vader als mijn broertje hebben er later ook een keer gegeten, en zij hadden dezelfde ervaring. Een afrader dit restaurant!!

2,7
  22. Cora de Jong

Gezellige sfeer, gezellige bediening, maar je moet hier niet naar toe gaan als je voor kwaliteit gaat. Ik heb de tournedos wel eens anders gehad!