Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1510219081 34
1519451424 72
1520605467 73
1536762067 72

1. Werden netjes en snel geholpen. Eten prima en voor ons voldoende.

2. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.

3. Het restaurant was niet geheel volgeboekt maar ondanks dat hadden we het wel gezellig en het eten was prima.
    Overigens was het nergens in Utrecht druk deze avond, dat hadden we niet verwacht.

4. Het restaurant is prachtig, mooi gerestaureerd en sfeervol aangekleed.

Het personeel werkt erg rommelig en ziet er niet netjes uit, onverzorgd. Weinig horeca ervaring.

Het eten was prima, echter is het "Tapas" menu" eerder een gekke verzameling van verschillende voorgerechtjes met als hoofdgerecht een mixed grill. Eten was goed op smaak, heerlijk gegeten.

Veel wijn soorten waren op. De wijn die ons geschonken werd was aan de dure kant. Prijs/kwaliteit, onvoldoende.

5. Heerlijk gegeten en hartstikke gezellige sfeer.

6. Veel eten weinig smaakvol. En prijzig wat betreft kwaliteit / prijs. Wel een fijne plek in de stad en mooi aangekleed pand.

7. Leuke locatie maar kwaliteit van het eten is niet bijzonder. De prijs is dan wel weer vriendelijk.

8. Heerlijk gegeten. Veel te rustig, dat was jammer. Daardoor minder knusse film.

9. Wij waren de enige gasten wat al niet veel goeds beloofde.
    Het eten was niet wat wij hadden verwacht. De tapas die we hadden besteld kon je geen tapas noemen. Het was een bord met een gekke verzameling eten...kan het niet anders uitleggen! Hamburgers waren niet lekker en de ravioli was koud.

Het was een zeer matige keuken. Hier komen wij niet meer terug.

Jammer want het is wel een leuke plek.

10. Koelewijn

Prima gegeten, leuk restaurant.

11. Hoofdgerecht minder van kwaliteit.
    En het was koud binnen.

12. Wij kozen voor het twee-gangen tapa's menu. Heerlijk, vers en divers.

13. G Verhelst

Zeer lekker, smaakvol interieur, gezelluge sfeer. Een aanrader!

14. Voor een vrijdagavond waren er erg weinig mensen. Jammer voor hen want het eten was erg lekker en de bediening netjes maar ontspannen. Aanrader.

15. Prima plek aan de onvolprezen plek aan de gracht in hartje Utrecht. Het eten was goed, ofschoon geen hoogstandjes. Degene die bediende, de eigenaar vermoedelijk, leek net erg geïnteresseerd in zijn in zijn klanten, serveerde de gerechten beroepsmatig. Terwijl we daar nog heerlijk zaten te genieten, werd het terras al half opgebroken, parasols ingeklapt. Gelukkig waren er elders aan de werf nog goede alternatieven.

16. Vertaal van English naar Nederlands

The food was completely overshadowed by the poor service. I would recommend this place to no one.

17. Nathalie

Heerlijk aan het water gegeten met een groep van 15 personen. Gezellige sfeer en goed eten, voor een goede prijs!

18. Bediening was niet goed en tapas waren niet heel lekker helaas. Ik zou hier zelf niet meer terug komen, voor hetzelfde geld zou je ergens anders veel beter kunnen eten.

19. Patricia van Wilgenburg

Heerlijk gegeten.
    Heel gezellig aan de gracht.

20. ruth Sies

We hebben heerlijk gegeten en de bediening is erg leuk en snel. We hebben ook nog een gezellige mevrouw aan het tafeltje naast ons gesproken. En de plek is erg mooi om te eten.
    Als de bediening nog leert cognac van whiskey te onderscheiden, dan is het een perfecte ervaring.

21. Rademaker

Het eten was heerlijk! We hebben met zn 2en het tapas arrangement genomen met grand desert! We kregen het niet eens allemaal op...!
    De service kan beter. Er ging bij ons en tafels om ons heen het een en ander fout. Bestellingen kwamen niet door waardoor we een tijd moesten wachten op ons drankje. Ook de kennis over de menukaart was minimaal.. jammer!

22. We hadden verschillende gerechten. Enkele tapasdiners, lamscarre en entrecote. Eten was goed, misschien had er wat extra patat bij gekund.
    De bediening is prettig en voelt de sfeer goed aan.
    We zaten met het mooie weer buiten aan de gracht, dat is een prachtige plek.

23. Vorig jaar hier gegeten en toen was het heerlijk maar helaas zaterdag hier geweest en wat een tegenvaller. Carpacia vol met mayo, mixed grill was weinig, flauw en een goedkope saus erbij. Ik weet niet wat er veranderd is maar het was zeer slecht.

24. Heerlijk gegeten, prachtige locatie.
    Personeel erg klantvriendelijk

25. Het eten is niet slecht maar het water wat op de tafel staat kost 5,50. Daarnaast stonden er op de rekening ook drankjes die we niet genuttigd hadden. Het personeel staat naar elkaar te schreeuwen en ruzie te maken onder onze ogen. De kwaliteit van het eten is niet verkeerd maar het is wel aan de prijzige kant. Het interieur is top, maar de totale beleving is vrij matig.

26. A schreurs

Heerlijk 2 gangen tapas menu gegeten. Gevarieerd vis, vlees en groente.
    Goed van smaak, fijne bediening. Je kunt gezellig aan het water zitten.

27. Leonie peek

Ik had een tafel aan de werf gereserveerd maar daar werd niet naar gekeken, “pech ik kan geen klanten wegsturen “
    Tapasschotel voor 2 stond op site voor 19,95, wij moesten 23,95 afrekenen.
    De schotel kwam in twee schalen, een met broodjes tapenade en tomaat en een heel klein stukje carpacio en de ander met alleen stukken gegrild vlees, weinig of geen groente en bakje jus.
    Bij de vraag of het had gesmaakt melde ik dat er wel weinig variatie in de tapas zat. Er werd daarop geantwoord “je wilde toch geen vis “
    de eigenaar / ober zat hele avond op n stoel aan het bier en er werd voordat we klaar waren al om ons heen opgeruimd en tafels verwijderd.
    Erg slecht!

28. Marjolein

De bediening vonden wij matig, de serveerster liep er rond alsof het haar niet heel veel interesseerde, ze deed niet echt haar best om het ons naar de zin te maken. Daarnaast kreeg ik een rare reactie toen ik aangaf dat mijn stukje eendenborst niet goed gaar was. De ene helft was wel goed gebakken, de andere helft niet. De serveerster vertelde mij dat dat hun manier is van het bakken van eendenborst. Voor zover ik weet, bak je een stukje vlees niet voor de helft wel en de helft niet gaar. Een slecht argument dus. Ze bood geen excuses aan, ze zou het alleen doorgeven aan de keuken. Bij het afrekenen meldden wij nog dat er op internet andere prijzen staan, die best een aantal euro’s schelen. Ze gooide het op een aanbieding, wat gewoon niet waar was. Kortom: ze had haar woordje klaar en was niet van plan toe te geven dat ze de boel slecht voor elkaar hadden.
    Ook de prijs-kwaliteitverhouding vonden wij matig, voor een 3-gangen tapasmenu betaalden wij €28,50 p.p. De koude voorgerechten bestonden uit wat broodjes, caprese, carpaccio en 2x tonijn op de plank, wat wij persoonlijk jammer vonden. De warme tapas stelden ook niet veel voor, er lag onder andere kabeljauw, eendenborst, zalm en een gehaktbal op het plankje. Vooral de gehaktbal vonden we een afknapper. Als je uiteten gaat verwacht je andere gerechten dan je eigen huis-tuin- en keukengerechten. Kortom: het menu vonden we erg simpel. Het grand dessert stelde ook niet zoveel voor: 3 bolletjes ijs, tiramisu en een soort deegrolletje met ijs er in. We vonden dit absoluut niet de €11,90 waard, waar het voor verkocht werd. Al met al heeft het restaurant ons teleurgesteld, het wordt zeer goed gepresenteerd op de website, maar het valt best tegen. Qua inrichting en sfeer is er niets op aan te merken, de bediening kan alleen een stuk enthousiaster.

29. Zeer vriendelijke attente bediening, in een prachtige ambiance!
    Hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad.

30. J. Paauwe

Hoewel het dagmenu afweek van het menu op internet (waarvoor we gekomen waren) werd dit keurig opgelost door de eigenaar. We konden een 3-gangen menu samenstellen uit de menu kaart tegen een heel kleine meerprijs t.o.v. het dagmenu. Uitstekende service. Eten was heerlijk. Sfeer gezellig en gemoedelijk. Bediening snel, vriendelijk en heel attent. Zeker een aanrader om terug te komen.

31. Prima restaurantje, gezellig aan de gracht gelegen.

32. Amazing service and food!!
    Totally recommend it!

33. Mooie sfeervolle locatie.
    Wij hadden gekozen voor een Tapasmenu, lekker veel en erg lekker!
    Vriendelijk personeel en snelle service, we hoefden niet lang op ons eten te wachten.

Enige minpunt is de fles water met prik die op tafel staat, deze bleek achteraf €5,50 te kosten.

34. Kan moeilijk een oordeel geven, wij waren alleen in de zaak en vulde een beetje kil aan.

35. Heerlijk gegeten, fijne service en goede snelheid. Het was alleen heel erg koud binnen, misschien de kachel wat hoger de volgende keer.

36. Alles prima. Leuk sfeertje. Aardige bediening.
    Kaart is beperkt. Op zich toch voldoende keuze vis/ vlees. Eten was oké maar niet bijzonder.
    Leuk om een keer te eten. Maar niet per se voor herhaling vatbaar.

37. De vistrio is een echte aanrader. Het gerecht was mooi geserveerd en overheerlijk. De bediening mag van mij wat spontaner, maar waren netjes. Sfeer is goed. Wel fris binnen, dit probeerden ze op te lossen door heaters neer te zetten.

38. Aly van Beek

Mooie zaak. Heel vriendelijk personeel snel we hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

39. Top locatie! Boven verwachting goed gegeten, vooral de ravioli. Zeer vriendelijke en sympathieke bediening. Een aanrader voor iedereen.

40. De mixed grill die ons werd aangeraden was heerlijk. De bediening was professioneel, vriendelijk en persoonlijk. Prijs kwaliteit kon niet beter. Mooie, sfeervolle locatie op typisch Utrechtse locatie. Top!

41. Gezellig restaurant in gewelfde kelder aan de gracht. Goed eten, voldoende grote porties. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

42. Met een vriendenclub heerlijk en ontspannen gegeten. Een onzichtbare maar daardoor uitstekende service. Heerlijk eten met een prima glas wijn. Leuke tafelopstelling voor ons als groep.

43. Zondag met 8 personen heerlijk gegeten bij Tafel aan de Gracht. Het was voor mij de 2e keer, ik durfde wel met het hele gezin, die uiteenlopende smaak hebben, hier te gaan eten.
    We hebben veel verschillende gerechten genomen, allemaal met zorg gemaakt, al was de vitello tonato te koud geserveerd. Sympathieke bediening.
    Het was te rustig voor een dergelijk goed restaurant. Een absolute aanrader!
    En originele, frisse inrichting voor een werfkelder.

44. maarten smits

De inrichting en de locatie zijn prima voor elkaar. Het stonk alleen behoorlijk (visachtige lucht) en er zaten steeds fruitvliegjes rond onze tafel. Het voorgerecht was Ok; het hoofdgerecht eigenlijk te koud. De bediening vonden wij te onpersoonlijk en niet hartelijk. Om deze redenen hebben we het dessert elders gegeten

45. E. Vañ der Plaats

Heerlijk gegeten. Leuke gezellige lokatie. Personeel dat rent om je het na de zin te maken.

46. Gezellige plek om te eten. Bediening was prima, maar de kok had blijkbaar een mindere dag. Over het algemeen goed eten, maar enkele slordigheden. Vandaar een mindere score voor eten en drinken. Alles werd verder prima verholpen.

47. Super gezellige locatie.
    Prima tapas gegeten.
    Locatie vanaf straatkant niet erg uitdagend om trap af te dalen.

48. Op 2e kerst met mijn familie daar gegeten. De kerstsfeer zat er goed in. Personeel erg vriendelijk en oplettend. Alle glazen bleven goed gevuld. Er was een kerstmenu samengesteld, maar tegelijk was er ook ruimte om gewoon van de kaart te bestellen of wat te wisselen. In verband met jonge kinderen werd deze flexibiliteit echt door ons gewaardeerd. We hebben een fijne avond gehad en heerlijk gegeten.
    We gaan snel weer terug.

49. Onlangs met grote groep gedineerd aan royale tafel. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, schoon toilet.
    Op ons verzoek werd er door de kok één groot voorgerecht samengesteld met voor ieder wat wils, ook voor de vegetariers.
    En zo ook voor het hoofdgerecht met heerlijke stukken vlees.
    Aanrader!

50. Mooi restaurant maar het eten viel tegen.

51. Mooie sfeer als je binnenkomt. Eten geweldig. Moesten op tijd weer weg vanwege een voorstelling in het Beatrix theater. Was geen probleem en alles ging op tijd. Prima service.

52. Super mooie plek aan de oude gracht! Even uit de drukte van het winkelende publiek. Heerlijke spaghetti met garnalen gegeten. Prijs kwaliteit is prima! Ga er zeker nog 's naar toe.

53. Alessandra

We had a great evening tonight! A super high-quality meat, a few glasses of ripasso Zenato wine and a very cosy atmosphere... what else?! Thank you, see you soon! :)

54. Een heel leuk restaurant aan de gracht met heerlijk eten (en vers) en heel vriendelijke bediening. Een top avond gehad!

55. Gisteravond gedineerd bij tafel aan de gracht. Was teleurstellend. Wij hadden tapas menu van de chef gekozen. Was weinig verrassend. Veel "kant en klare" hapjes waar weinig aandacht door de chef aan besteed hoeft te worden.
    Bediening was chaotisch, slecht te verstaan en rende door het restaurant. Toilet was smoezelig en de kraan in het damestoilet was kapot, wat je ontdekt als je al met zeep in je handen staat.
    Al met al toch jammer want eten is best aan de prijs.

56. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening! Mooie wijn. De inrichting is gezellig en past goed in de werfkelder.

57. Wat een verborgen pareltje aan de gracht! Heerlijk vers eten met een Italiaans tintje, fantastische bediening en top ingericht met een heerlijk warm vuurtje bij de ingang. Zo’n plek waar je uren wilt blijven hangen na het eten omdat je je er thuis voelt. Een enorme aanrader dus!

58. minie eising

Heerlijk gegeten bij Tafel aan de gracht. Leuke kaart en prettige bediening. Tarbot was super lekker klaargemaakt en met een heerlijke witte wijn geserveerd. Aanrader!

59. Groente was slecht gegaard. Vis bevatte veel graten. Bovendien was het eten niet warm genoeg. Dit ook medegedeeld aan de bediening, echter geen respons terug gekregen uit de keuken. Zeer slecht.

60. Erik Jan de Jong

Leuk net restaurant in een werfkelder. Lekkere gerechten, lekkere wijn. Verse producten in de gerechten. Uiterst vriendelijk personeel. Wel iets aan de prijs...echter zeker een aanrader.

61. Gezien de foto’s gingen we goedsmoeds naar dit restaurant. Het is inderdaad aan de gracht en heel erg leuk ingericht! Gezellige sfeer.

De rest viel eigenlijk een beetje tegen, zeker voor €82 (2x voorgerecht, 2 hoofdgerecht en 1x nagerecht). Eten was gemiddelde kwaliteit. Eendenborst met bospaddenstoelen was niet heel mals en kregen we helaas zonder de bospaddenstoelen.

Verder heb ik notenallergie (bij de reservering en ter plaatse aangegeven), maar mijn voorgerecht was alsnog met pesto. “Pijnboompitten zijn geen noten was de reactie”. In het nieuwe voorgerecht zag ik nog steeds resten pesto. Jammer, je kan er tenslotte alleen maar dood van gaan.

Ik adviseer een ander restaurant voor het geld en herken me ook wel in de andere recensies.

62. Mooie tent op een mooie locatie maar laat je niet misleiden. De service is totaal niet oprecht. Vragen of het heeft gesmaakt maar ondertussen de andere kant opkijken met totale desinteresse. Je krijgt een klein glaasje 'cola' echt zo klein en zonder het flesje erbij, waarschijnlijk gewoon cola uit een grote fles van een B supermarkt. Teleurstellend voor het geld wat je ervoor moet neerleggen.
    Bovendien, het voorstellen van een portie bitterballen, terwijl je alleen vraagt om een drankje vonden wij persoonlijk erg opdringerig. Had die 'extra serviceverlening en moeite' beter geïnvesteerd in een beschaafde en respectvolle omgang met je gast.
    Het was niet mogelijk om alleen een drankje te drinken aan de tafeltjes aan de gracht. Toen alle andere randtafeltjes gevuld waren met gasten kwam er een groepje van 4 mensen voor een drankje. Het kon niet anders dan dat zij plaats moesten nemen aan de gracht tafeltjes. Na een grote zucht van de ober mochten ze toch dan wel daar gaan zitten. Zij hebben hier 15 minuten gezeten zonder te worden geholpen. Tip: besteed eens wat meer aandacht aan de gasten dan aan elkaar. Super irritant als je als team alleen maar met elkaar loopt te klooien in de keuken (en ja dat hoor je buiten ook).

63. Hules Oscar

De bediening is vreselijk slecht. De dame was heel erg onbeleefd. Ze serveerde ons verkeerde drankjes, en schreeuwde tegen ons toen wij er wat van zeiden. Manager deed niks, en we moesten alsnog betalen! Dit kan gewoon niet!