Sushi Today in Utrecht

1319578425 80
1419416208 73
1519253991 78

1. Laura 181 punten

Wij komen hier al jaren! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en ondanks dat het een drukke volle tent is, zit je er nog best lekker.

2. Erg druk, maar door goede inrichting is Sushi today redelijk privé. Tja en het eten. ..... Wij hadden allebei één gerecht dat we minder lekker vonden, maar alle andere (5, toen 4, toen 3 en toen 2) waren heerlijk. Toetjes zijn ook fout: te lekker!

3. Smaken verschillen, maar de kwaliteit van de sushi vonden wij erg tegenvallen. Het is zeker beter geweest.

4. Anoniem

Wij (van Defensie) zijn uitermate tevreden over het etentje op donderdag 2 juni. De bereidheid om een andere tafel te dekken voor 17 personen was voortreffelijk. De bloemen die wij lieten bezorgen stonden er prima bij. Het eten was bijzonder lekker en uitgebreid. Het dessert was werkelijk te gek! De prijs was helemaal goed en de bediening was ook perfect.
    Kortom, van ons krijgen jullie een 10!

5. Kwaliteit en smaak van het eten was perfect. Bediening snel, maar een beetje onpersoonlijk. Is overigens niet gek in een concept als deze. Sfeer moet je zelf maken!

6. Weer met het gezin hier gegeten. Omdat het aanbod all-you-can-eat sushi in de omgeving van Utrecht enorm is, hebben wij Sushi to day een tijdje overgeslagen. Na een x-aantal maanden weer eens hier gaan eten en er vervolgens achter komen dat ook Sushi to day is overgegaan op allerlei frutseltjes op de sushi die hier niet altijd lekkerder op worden. Wil niet zeggen dat ik niet smaakvol gegeten heb. Heb ik wel. Keuze genoeg. Dames die de borden weghalen mogen wel een keertje lachen wat mij betreft. Staat toch gezelliger. Service is overigens erg snel.

7. M.van haren

Het was zoals gewoonlijk weer geweldig, we hebben weer genoten.

8. Met 7 personen gegeten bij sushi today. Eten goed verzorgd. Echter werden sommige gerechten niet bezorgd terwijl deze wel besteld waren en later op de avond duurde het alleen maar langer voordat de bediening kwam om drinken te bestellen.

Jammer dat half opgegeten gerechten in rekening werden gebracht (in ons geval waren dat er 3 van de 100). In een restaurant bestel je niet altijd iets waarvan je weet of het lekker is...

Dessert is een echte aanrader!

9. We vonden het erg warm en zaten wat krap. Ook werden bepaalde bestellingen gewoon niet gebracht. Verder was het oké.

10. Edwin Hummen

11. Jopie de Popie

Afgelopen zaterdag met een groep van 14 personen gaan eten bij Sushi today. Na bijna 3 uur lang wachten zijn we -halverwege de 3e ronde- maar weggegaan. Er kwam gewoon nauwelijks meer eten, omdat het druk was (vertelden de serveersters). Heel af en toe kwam er nog iets uit de keuken, maar sushi kregen we nauwelijks meer. Uiteraard moest er wel het volle pond betaald worden (14 x 37,50).

12. Hier heb je lekkere sushi en ook de warme gerechten zijn heerlijk. Je kan hier ook makkelijk en goedkoop parkeren en het toetjes buffet onbeperkt is ook heerlijk.

13. Voor een groep van 10 man gereserveerd voor een vrijdag, en uiteindelijk met 9 man gegeten omdat er 1 ziek was.
    We werden aan 2 keer een tafel van 4 man geplaatst; waardoor er 1 aan de kop moest zitten. Deze kon niet goed aan de tafel zitten en goed eten, omdat de tafelpoten in de weg stonden.
    We werden geserveerd door verschillende serveerders, en hierdoor kwam het voor dat we eten en drinken niet of dubbel kregen. Tevens hadden de serveerders het erg druk; er viel een glas naast ons op de grond, en de scherven werden niet opgeruimd door de serveerder die het liet vallen, omdat deze te druk was. Hetzelfde gold voor een stuk wasabi waar de serveerders ook maar door heen liepen, zonder het op te ruimen.
    Tevens stonden de tafels in het gangpad waar ook de achterdeur open ging; hierdoor tochte het elke keer wanneer deze openging door het personeel om afval e.d. weg te gooien, wat ook niet fijn was.
    Het was best groot het restaurant, en het was er toen ook druk. Toch vind ik dat geen reden voor de bovengenoemde omstandigheden; hier zou je als klant niks van moeten merken.
    Dit sushi restaurant is geen aanrader als je bediening en eetomstandigheden belangrijk vindt.

14. Heerlijkste sushi van Utrecht is hier verkrijgbaar! Service is top, eten is heerlijk en met zo'n dessertbuffet kun je mij zeker niet horen klagen!

Alleen erg jammer dat zij niet aan bezorgen doen!

15. We zijn er geweest met een grote groep. (14man)
    Hadden gereserveerd en gevraagd of ze een grote vierkante tafel voor ons konden maken zodat we er allemaal rondom konden zitten.
    Dit was allemaal geen enkel probleem!
    Werden vriendelijk ontvangen en hebben de hele avond heerlijk gegeten en gedronken.
    De sfeer is er uitmuntent en het eten wordt snel geserveerd.
    En voor wij van toetjes houdt moet zeker een keer bij SushiToday gaan eten. Je krijgt er niet genoeg van, al die lekkernijen achteraf. Je eet nadat je je buik rond hebt gegeten je buik met het dessertbuffet nog ronder.
    Zeer professioneel en groot aangepakt het dessertbuffet.

Voor herhaling vatbaar.!!!!!!

16. Ik heb bij veel sushi tenten gegeten in mijn leven maar dit is echt de beste waar ik ooit ben geweest.
    De service is top, het eten is zalig en het dessert buffet is een echte topper om mee af te sluiten.

Zeker een aanrader als je in Utrecht uit eten gaat!!

17. Jenny v/d Ven

18. KoosP 11 punten

Top bediening, sfeer is uitmuntend (we zaten in de gezellige ruimte met de rode lampionnen) en het eten was heerlijk.
    Eten werd snel geserveerd. Iedereen in de bediening is erg vriendelijk.

Dit was de 2de keer dat we hier waren en zullen zeker vaker terugkomen. Aanrader voor iedereen!

Ze hebben trouwens ook een erg uitgebreid dessert buffet.
    Heb genoten van de crème brûlée en het ijs.

Bedankt!

19. Jan Bosch

Het is de vaste stek geworden. Iedere week zitten we er wel een keer. Heerlijk eten. Fijne bediening en vooral snelle service. Pas één keer op een zaterdagavond gemerkt dat het echt druk was en de snelheid wat naar beneden ging, maar verder een ab-so-lute aanrader!

20. Bij verschillende sushi restaurants gegeten.
    Dit restaurant springt er met kop en schouders bovenuit.
    Grote keuze en wat vooral opvalt is de snelle bediening.
    Enige minpuntje, ik miste de jacobschelpen maar voor de rest een top tent waar u zeker heen kunt gaan.

21. Heerlijke Sushi En Sashimi, perfecte bediening.. Beste Sushi tent in de Provincie.

22. Lange wachttijden, zowel eten als het drinken. Hebben twee keer loempia's besteld en nooit gekregen, 3 keer naar gevraagd, drankjes werden vergeten en hebben 11 verschillende obers gehad. Vond het ronduit slecht! Er zijn in Utrecht veel betere sushi restaurants te vinden!

23. Leuk concept hoor! Vorige week hier met de kids gegeten en we hebben erg genoten. Bediening kan hooguit wat meer belangstelling tonen, is nl. nu iets te afstandelijk. Komen zeker nog een keer terug.

24. Loisss

25. Prima all inclusive Sushi restaurant. Heb genoten van alle sushi's en warme gerechten en ging met een hele volle buik naar huis! Beetje jammer dat je bij moet betalen als je iets niet opeet, vooral omdat je soms extreem grote porties krijgt. Zo had ik courgette besteld, gewoon als groente voor erbij. Toen kreeg ik letterlijk een halve courgette geserveerd. Het was echt veel te veel, maar ik was bang om het te laten staan. Dat zou eigenlijk niet moeten. Ik vind dat er in sommige gevallen wel een uitzondering mag worden gemaakt, natuurlijk wanneer iemand duizend dingen laat staan ze het extra in rekening mogen brengen.. maar soms krijgt iemand het gewoon echt niet op omdat de porties te groot zijn / of omdat ze het echt niet lusten. :)

Verder een mooi restaurant met aardig personeel. Het drinken hadden ze echter wel wat sneller mogen vragen/brengen.

26. Hans 305 punten

Als verjaardagscadeau afgelopen mei gegeten bij SushiToday en genoten van de heerlijke gerechten. Er is keuze voldoende en je moet echt je best doen om het maximale aantal gerechten te halen, zeker als je nog ruimte over wilt houden voor het lekkere dessertbuffet.

Leuk om diverse gerechten te kunnen uitproberen en van elkaar te kunnen proeven. En de prijs-kwaliteit verhouding is net als de bediening goed.

27. Gert-Jan

Ik heb meerdere keren gegeten bij Sushitoday. Ik vond het heerlijk. Er is ontzettend veel keus uit diverse gerechten. Je mag 5 rondes 5 gerechten kiezen, maar ondanks dat ik met een paar flinke eters ben gekomen, haalden wij ronde 3 maar.

De bediening is erg vriendelijk. Met name Rafael verdient een pluim met zijn eeuwige glimlach. Laatst heb ik een blik in de keuken kunnen werpen en toen zag ik dat alle sushi vers bereid werd.

En dan de prijs. Deze is voor wat je krijgt echt laag.

Zijn er dan ook nog negatieve dingen te melden. Ja wanneer je op een plek wat achteraf zit kunnen ze je nog welleens vergeten. Een opmerking hierover bij de bediening loste dit probleem direct op.

We hebben ook getimed hoelang het duurt voordat het eerste gerecht na het ophalen van de kaart duurt. Binnen 2 minuten hadden we de eerste gerechtjes al binnen. Binnen 10 minuten stond alles op tafel.

Kortom een echte aanrader. Je kunt overigens parkeren onder de galgenwaard. Bij het afrekenen krijg je van hun een uitrij kaart.

28. Goed restaurant. Ik kom hier altijd doordeweeks eten, dan is het wat rustiger en je kan dan rekenen op snelle service! De bediening is erg vriendelijk, elk gerecht wordt netjes uitgelegd.

Veel keuze uit verschillende gerechten en ze hebben ook nog eens een heerlijk dessertbuffet. Het is niet iets wat elk sushitent biedt, dus ik ben er erg blij mee als toetjesliefhebber! Zeker uitproberen wanneer je in Utrecht bent!

29. Alex Pina

30. Wij hebben prima gegeten bij SushiToday.

De gerechten kwamen door elkaar, dus soms had de één al 4 gerechtjes terwijl de ander nog niks had, maar dat was geen probleem aangezien de porties redelijk groot waren en we nu dus van elkaar konden proeven..

Ik kan me voorstellen dat wanneer je de échte sushi gewend bent, dat dit van een wat mindere kwaliteit is dan je gewend bent. Ik ben geen sushi-kenner, maar hou wel van lekker eten en wij waren allevier tevreden.

(je moet ook geen culinaire hoogstandjes verwachten met deze prijzen)

Het personeel was wat jong, maar ze deden hun uiterste best en waren vriendelijk.

We hebben de vijf gangen niet gehaald omdat we vol zaten na drie gangen, maar dit had niks met de snelheid van het personeel te maken.

We zaten achterin, bij de bankjes. Lekker rustig en alle ruimte. (tip voor als je reserveert)

31. Wij hadden meer geluk dan nadere tafels die na 1.5 uur slechts 1 ronde hadden gehad. Niet slecht voor zo'n fabriek al hoewel we beter gewend zijn. De Mierikswortel smaakt naar munt en totaal niet pittig, terwijl de soyasaus (geen kykoman) veeeel te zout was. De bedening loste dit op door het aan te lengen met water waardoor je totaal geen smaak meer had. Foei! Sommiger van de bediening lopen er onfris bij met haren die bijna in je eten hangen. Te massaal en onoverzichtelijk voor het personeel. Als je ergens achteraf zit moet je veeeel geduld hebben. Veel verbeteren om professioneler te worden.

32. Super gegeten.

33. Marriette

Heerlijk gegeten, veel afwisseling, dus er is voor iedereen iets bij.

34. Als je een uur kan wachten op je eerste warme sushi, dan is dit restaurant misschien iets voor jou :P.