Roti All In in Utrecht

Roti All In laten bezorgen?

1193515690 50
1411219862 50
1442320457 40
1481196202 49
1520071947 60

1. Roti (groot) besteld. De bezorging duurde vrij lang (bijna 2 uur) maar het was zeker het wachten waard. Heerlijk gegeten en het was in verhouding tot wat je krijgt en vergeleken met andere roti tenten in Utrecht totaal niet duur.

2. Wat was het weer heerlijk. Lieve vrouw, maakt alles zelf in een kleine keuken. De bezorgtijd kan lang zijn vanwege het lange bereiden en vanwege de kleine schaal van de winkel. Maar als je online bestelt en afhaalt is het perfect op tijd klaar. De roti is echt heerlijk, super netjes ingepakt blijft goed warm. Tevens goedkoopste roti in Utrecht. Met extra roti plaat genoeg voor 2 personen. Ik haal mijn roti altijd hier en ben heel tevreden!!

3. Na 1,5 uur wachten op mijn eten gebeld. Het eten moest nog gemaakt worden, zou minimaal nog een half uur duren. Daar heb ik hen op aangesproken, omdat dit niet de eerste keer is. Vorige keer moest ik 2,5 uur op mijn eten wachten. Dit was een jaar geleden dus ik hoopte dat dit na alle slechte reviews verbeterd zou zijn (eten is namelijk wel erg lekker). Helaas. Mij werd vervolgens verteld dat het kwam door te weinig bezorgers en daarna kwam het door drukte in de zaak. Ik heb mijn geld terug gevraagd, wat volgens het restaurant vandaag of morgen uiterlijk terug gestort zou worden. Ik heb toen een bevestigingsmail gevraagd. Hierin stond dat het nog max. 10 dagen ging duren voor ik mijn geld terug heb. Weer naar het restaurant gebeld, tien dagen oke, maar zeg dat dan ook eerlijk. Ik werd afgesnauwd door de eigenaar. Toen heb ik gezegd dat ik een klacht in wilde dienen. Dit mocht niet. Ik zou het geld vanavond rond een uur of 12 terug krijgen. Belachelijk. Geen tijd voor een door de weekse dag. Men kon niet eerder, want de bezorger (de enige volgens de eigenaar) had een persoonlijke afspraak waardoor 'ie pas laat kon vertrekken. Bovendien zou hij ditmaal op de fiets komen ipv met een scooter. Geen reden waarom. Belachelijke service.

4. Erg lekkere roti voor een prima prijs!

5. 19:00 uur eten besteld nooit aangekomen...

6. De prijs- kwaliteitverhouding weegt niet op tegen de service. Inmiddels wacht ik 3 uur op mijn bestelling. Bij telefonisch contact wordt de hoorn erop gegooid als ik vraag naar de verwachte duur. Helaas heb ik vooraf betaald.

Blijkbaar is het een beter restaurant voor afhalen.

7. Arme man (die mijn bestelling kwam brengen, 2 uur te laat). Wat zal hij veel boze mensen treffen, want ja, honger maakt chagerijnig, nietwaar?

De service is echt belachelijk slecht. Maar, ja, het eten wel lekker.

Ik vind wel dat deze tent van thuisbezorgd af moet, want ze kunnen duidelijk niet mee in de verwachting van de klanten van nu. Verder: gewoon blijven bestellen, maar wel alleen als je tijd hebt (en een boterham tussendoor eet) om uren te wachten...

8. Om 17:00 besteld via thuisbezorgd.nl bij Roti All in en het is inmiddels 19:00 en nog steeds is het eten niet bezorgd. 30 minuten geleden gebeld en werd aangegeven dat ze nog aan het inpakken zijn. Dit is mijn eerste bestelling bij dit restaurant en gelijk mijn laatste. Ik lees heel veel recensies van andere mensen dat het elke keer meer als 2,5 uur duurd voordat je je eten hebt. Ik heb dus geen enkel goed woord over voor dit restaurant en wil andere mensen adviseren NIET te bestellen bij dit restaurant!!!

9. Slechte ervaring 2,5 uur al aan wachten op de bestelling al 2 maal gebeld!!

10. Uitstekend! Elke keer lees ik recensies over deze zaak en deze zijn vaak negatief wat me echt verbaasd. Ik woon al 7 jaar in Utrecht en sinds ik deze zaak heb gevonden kom ik hier elke maand. Het eten is fantastisch! En, als je binnen komt, vergeet je dat je in Nederland bent. Blijkbaar als ze brengen kan het wat langer duren, maar als je aangeeft dat je het eten komt ophalen, zijn ze altijd op tijd! Ik vind het jammer dat ze zo vaak slechte recensies krijgen, want dit eten voor deze prijs met zoveel liefde ga je niet snel ergens anders vinden. Bel ze gewoon, bestel en haal het op en je zult, op tijd, genieten!

11. Het eten is echt super! En nog goedkoop ook, veel goedkoper dan de andere roti tenten. En je krijgt ook nog eens extra veel. Het wordt vers voor je neus klaar gemaakt dus kan je verwachten dat het wat langer duurt. Tegenwoordig bel ik van te voren en geef ik de tijd door dat ik het op kom halen, ik kan het dan altijd direct meenemen.

Een aanrader, maar bel wel even je bestelling van te voren door!

12. Geen aanrader! we hebben 3 uur en 10 minuten op ons eten moeten wachten, en als we belden om te vragen hoe lang het nog zou duren zou de bezorging binnen 10 minuten aankomen, nou niet dus!
    Voor de 3 uur en 10 minuten dat we hebben gewacht hebben we een hele lage korting gekregen van 5 euro, echt schandalig!

Ze geven belachelijk weinig groente mee en alles was daarbij ook nog flauw van smaak.

Dit was voor ons echt één keer en nooit meer!

13. Vertaal van English naar Nederlands

Horrible delivery service! I placed an order through thuisbezorgd.nl at 19:59, followed up on it at 20:41 and was told it'll be here in 30-40 mins but nothing arrived. They finally called me at 22:14 saying the delivery is on the way... Guess what? Delivery guy arrived at 22:50!!

Don't order delivery service from them unless you're willing to starve for 3Hours! We live only 3.5 km away from their restaurant, by the way. I'm not the type who bothers writing reviews but this, by far, has been the most horrible service I've come across with.

14. 18.00 besteld. 20.00 gebracht na 2 telefoontjes. Ik kreeg 2 euro korting...

Eten echter heerlijk!

15. Allereerst wil ik zeggen dat de roti echt goed is.

Absoluut niet gierig, je krijgt een grote bak, lekker veel groente, goed ingetrokken aardappels en lekkere malse kip.

Over de kwaliteit van het eten heb ik niks te klagen wil je een roti (goede) dan zou ik iedereen Rotti all in adviseren.

Ik ben zelf Surinaams en ben groot geworden van roti's. Ik vind dat ik dan ook kan zeggen wat een goede roti is en wat niet!

Alleen de levertijd is verschrikkelijk slecht, het duurt gewoon lang.

Je kan beter als je om 6 uur wilt eten (bezorgd hebben) zeggen dat je om 5 uur wilt eten, dan krijg je de roti rond 6.

Je kan het ook positief zien, ze zijn altijd druk dus een teken dat het goed loopt en bij veel mensen dus in de smaak valt!

16. Wij hebben om 18.15 2 maal Roti bestelt bij Roti All in. Na 5 kwartier hebben wij gebeld waar het eten bleef, ons werd verteld dat ze bezig waren met inpakken. Het is inmiddels 20.30, 4 telefoontjes verder en we hebben nog steeds geen eten... Een zéér slechte service!

17. Ik heb vandaag heelijk gegeten bij Roti, all in. Het duurde klein beetje langer dat verwacht maar het eten was heerlijk. Super.

18. Na 2x te hebben gebeld met het excuus dat ze het nu aan het inpakken zijn, na 2 uur wachten maar afgebeld...te belachelijk voor woorden dat het zo lang moet duren!

19. Het duurt lang voordat je het krijgt. Dat is altijd zo, zelfs als je in de tent besteld. Maar het is echt wel lekker en daarbij alles is vers. Bij andere tenten ligt veel in van die warmhoud bakken.

20. We hebben 1,5uur op onze bestelling gewacht (1x moeten bellen) en het lange wachten was het totaal niet waard. We hebben de slechtste roti ooit gegeten, totaal geen surinaamse smaak, erg slecht! Absoluut niet aan te raden! Wij hebben uiteindelijk nog maar een pizza besteld.

21. Wat een beuntent! Na 2 uur wachten maar ergens anders besteld...

Ze bellen zelf ook niet om te zeggen dat het langer gaat duren.

22. Eerste bestelling duurde al langer dan een uur. Uiteindelijk eten gekregen wat wel redelijk op temperatuur was, alleen was er een dikke laag olie in het bakje kip.

Tweede bestelling een week later duurde anderhalf uur en wilde toen afbellen maar er werd verteld dat de bezorger eraan kwam.

Eten was weer heel vettig en koud.

23. Moest na 45 minuten ook even bellen waar mijn eten bleef.

Binnen een uur uiteindelijk toch bezorgd. Alles was kwa temperatuur goed en geen gierige hoeveelheid.

24. Na 2 uur wachten maar afgebeld. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de reacties hieronder.

Eerdere bestellingen kwamen wél redelijk op tijd door, en de roti is best lekker.

25. Vreselijk wat een tent! Ze bellen niet om te zeggen dat het langer gaat duren. Als je na ruim een uur belt om te vragen hoe het met de bestelling staat zeggen ze dat ze aan het inpakken zijn. Weer een half uur later bel je weer en zeggen ze: we wachten nog op een bezorger. Hm, staat mijn ingepakte roti al een half uur te wachten op de bezorger? Wat zal ik lekker eten zometeen...of...straks...??

26. Na bijna twee uur gewacht te hebben, hebben we de bestelling maar afgebeld.
    Zeer slechte service!

27. schoonheim

dit kan je toch geen roti noemen he ga dan maar naar een surinamer dit is te slecht voor woorden mensen bestel hier nooit

28. Pfff, 2 uur en 20 min moeten wachten op mijn eten!!! ""en dit is niet de 1e keer" Erg jammer, maar ondanks dat blijf ik bestellen omdat het erg lekker is.

29. sil en kaa

Slap en boos van de honger na twee uur en een kwartier wachten. Uiteindelijk verschijnt een kleine, natgeregende man met een te grote helm. Hij verontschuldigt zich als de eigenaar, die zelf maar is gaan bezorgen want 'het personeel is niet goed'. Ons hart breekt. Gegeten voor de helft van de prijs. Op de roti niets aan te merken, behalve dat die niet vegetarisch was (zoals in een ver verleden besteld).

30. Renée en Eddy

Ook wij hebben bijna 2 uur moeten wachten en toen de bestelling eindelijk kwam bleek dat onze 2 bijgerechten er niet bij zaten (wat ze dus ook niet hadden verteld toen we belden om te vragen waar de bestelling bleef). Rotigerecht 1 was goed van smaak, bij gerecht 2 ontbrak ook nog eens de groente...Hier bestellen wij iig NOOIT meer (recensies hadden we dus ook duidelijk pas na het doen van de bestelling gelezen..)

31. OMG! Ik heb na 1,5 uur wachten maar eens gebeld waar mijn eten bleef! Jaaa, hij loopt nu de deur uit... Hmm... Nou maar hopen dat het smaakt, want ik rammel letterlijk van de trek!

32. Pffff! 2 en een half uur moeten wachten op rijst met wat hete kip en een wat groenten! Dat is echt te lang. Het eten smaakte prima, niet uitzonderlijk, maar ruim voldoende.

33. Niet lekker!

34. Maarten en Maaike

De roti van All in is lekker! Zo lekker dat we steeds tegen beter weten in bestellen, terwijl we weten dat het minstens 2 uur duurt voordat het er is. Tip: vaak bellen en onderhandelen over de prijs als het te lang duurt. Wij eten altijd voor de helft!

35. Zeer slecht ik ben al een tijd aan het bellen en ik wacht al zo'n 2 uur op mijn eten! Dit is echt ABSOLUUT geen aanrader

36. Via internet besteld, ik wacht al meer dan een uur en ze zijn steeds in gesprek dus geen idee hoe lang het nog duurt! Ik val bijna flauw...

37. Het eten (besteld via internet) hier is prima, ook is het voldoende voor de prijs.

Bestel alleen ruim vban tevoren en reken erop dat je een nog een keer moet bellen, want ze vergeten de bestellingen regelmatig of ze zijn VERSCHRIKKELIJK traag!