Online bestellen bij Restaurant de KleineBaron

Afhalen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Afhaalmenu

Gratis parkeren in de directe omgeving van ons restaurant

wo lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
zo lunch 10:00 - 17:00

Uitzonderingen

Gesloten

• 9 aug t/m 18 aug

Gezellig uit eten en altijd wel een heerlijke aanbieding!

Restaurant deKleineBaron is één van de gezelligste restaurants in Utrecht. Gevestigd op de hoek van de Sweder van Zuylenweg / Edisonstraat, vlakbij het Julianapark.
Met een gezellig terras en gratis parkeren in de omgeving. Ideaal voor een onvergetelijk diner in een sfeervolle omgeving.

Naast lunch en diner kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide high tea.

Ook voor catering bent u bij deKleineBaron op het goede adres.

Voor reserveringen 030-2445151 of reserveer direct online

Gesloten

• 9 aug t/m 18 aug

1463342028 56
1581952876 71

1. Kleinschalig restaurant met prima en goede kleine gerechters. Heerlijk gegeten en bij kunnen kletsen zonder ergens last van te hebben, Geen opdringerige mensen of personeel. Zeer vriendelijk.

2. Bakkers

Suuuuper lekker en ook qua maatregelen alles top!

3. Het eten was lekker, maar het restaurant kan sfeervoller. Er stonden bijvoorbeeld rijen met stoelen opgestapeld en de kaart was niet echt duidelijk. Wel was het eten erg lekker 👌🏻

4. De Opschepper

5. Marielle

Mini high tea, is ook echt mini, 5 kleine 1 haps zoete lekkernijen.
    Vriendelijk en net personeel. Zaak is fris en schoon.

6. Leopold

Heerlijk gegeten en gedronken, de bediening was zeer goed en prijs paste precies in onze klasse.

Eén vorige recensie
  7. J verra

Wij hadden een high tea geboekt. De bediening en de sfeer was gezellig en goed. Maar de high tea was een beetje weinig voor het geld wat je ervoor betaald. Daar mag wel iets meer kleine hapjes bij.

8. Het was er erg gezellig en alles op gepaste afstand.
    Het eten was erg lekker en hebben nog een heerlijk toetje gegeten.

9. Marion Krops

Het zag er allemaal goed uit. Theepot stond al klaar toen we binnen kwamen, op theelichtje. Helaas water toch niet helemaal warm, maar we kregen direct nieuw kokend water. Hapjes waren lekker. Prijs, tot wat je krijgt, lijkt mij erg duur, maar dat is mijn ervaring overal met die giftforyou bonnen. Wij hadden nog €10,00 extra betaald voor paar warme hapjes. De uiensoep was voortreffelijk van smaak.

10. De bestelling werd tot 2x toe niet goed geleverd. De kaart was anders. Weinig vegetarisch en vegan.

11. Een gezellige plek voor een lunch. Aardige bediening en leuke sfeer. Echter de kwaliteit van onze high tea was niet super. Beetje droog en niet van hele goede kwaliteit.

12. Recent een mini high geboekt. Vond het nog al een tegenvaller. Had het idee dat wij wat restjes kregen en datgene wat wij kregen kwam volgens mij rechtstreeks uit de supermarkt. Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

13. Marianne030

Beperkte menukaart, maar het eten smaakte prima en prijs/kwaliteit-verhouding was redelijk. Ook leuke entourage. Helaas was de bediening met van alles bezig maar niet met de klanten: we hebben erg lang moeten wachten en het ging erg onhandig allemaal.

14. Jack Custers

15. Floris-Jan Faes

De high tea was in het meerendeel lekker, maar deluxe was het niet. Voor een deluxe high tea verwacht je minimaal 2 keer een ronde met lekkere hapjes. Dit is er helaas maar 1 karige ronde met wat matig voorbereidde hapjes. Dit voor 17,50 per persoon wat écht te duur is. De stoofperen en uiensoep waren niet te eten. Verder waren de hapjes acceptabel, maar niet wat je verwacht als je een deluxe-high tea bestelt.

Verder is dit etablissement niet erg gezellig ingericht en de geur van de daghap (dat was kipsaté) hing in het hele eetgedeelte. Niet erg aangenaam.

16. Prima gelegenheid om ook midden op de dag af te spreken. Fijne sfeer en prettig personeel. Makkelijk om parkeerplaats te vinden. En gratis 😏.

17. Rene & Dini

Afgelopen Zondag gegeten Gezellige tent prima sfeer.

18. Richard de Bruyn

Het eten was prima! Het was koud in de zaak, hier kan beter op gelet worden.

19. Ik vond het een leuk restaurant, aan de bereikbaarheid plus parkeer gelegenheid kunnen zij zelf niet zo veel aan doen. Maar dat is voor mij iets minder.
    Leuk restaurant/buurt café, fijne huiselijk sfeer. Zeker een aanrader om toch een keer langs te gaan.

20. Heerlijk geluncht!
    We waren met een grote groep, maar was geen probleem. Het was lastig kiezen, want er stond zoveel lekkers op de kaart. Iedereen heeft gemaild.
    De lunchplank is een echte aanrader als je niet kunt kiezen…

21. Lekker gegeten met een grote groep. Prima spareribs, goede porties. De hamburger had wel wat groter mogen zijn. Uitstekende service van het personeel.

22. Ingrid Van oort

Ik vond de service niet goed. Na lang wachten waren de kroketten lekker maar moesten nog wel om saus vragen en vond het niet klantvriendelijk

23. Katy van Amerongen

We hadden een prachtige, lekkere high-tea bij de Kleine Baron. Een leuke sfeer en heel vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

24. Een echt buurtcafe, kindvriendelijk, en allerlei leuke daghappen e.d. buiten de kaart om.
    We hadden vooraf hertenham en chicken strips. Dat laatste is meer een gefrituurde borrelhap, hertenham was erg lekker en origineel. Hoofdgerecht hadden we saté en wildzwijnstoof. Het vlees was erg lekker van smaak en mals, de stoof was helaas wel veel te waterig. Nagerecht een plateau voor 1 persoon (was ruim voldoende voor 2 personen). In totaal waren we €81 kwijt, een prima prijs kwaliteit verhouding en gezellige avond. De bediening was niet erg klantvriendelijk. Hadden een cadeaukaart wat niet werkte, legde het probleem bij ons waar de fout niet lag. Kon uiteindelijk zelf ook via een site controleren of de kaart werkte, nadat ze er tegen ons chagrijnig om deed, jammer.

25. Gisteren een heerlijke high tea cadeau gehad van mijn vriend. Heerlijk zoet en hartig met verschillende soorten thee. Zoet en hartig was mooi in balans. We gingen vol naar huis! Vriendelijk personeel, goede service. Helemaal super! Voor herhaling vatbaar!

26. Ik wil niet teveel in details treden maar de kwaliteit van de service was echt dramatisch. Ze was niet ruimdenkend en elk aanpassinkje wat we wilden in het menu kostte extra geld. Toen ik vertelde dat ik zwanger was en daarom geen gerookte zalm mocht, kon ik een alternatief bijkopen!! De kwaliteit van de high tea (waar we extra voor moesten betalen) was echt teleurstellend. Toen we de bonbon uit de verpakking haalde was de chocola helemaal wit uitgeslagen (oud dus!), in plaats van scones met jam kregen we een mini krentenbol belegd met jam en helemaal vol gespoten met slagroom?! De wrap met zalm was doordrenkt in olie en het brood van de sandwich was uitgedroogd. Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij hier niet meer terugkomen en ook geen positieve reclame zullen maken.

27. Martin

28. Pim Naafs

29. Zeldenthuis

Lekker hoor! We hadden allebei een heerlijke zelfgemaakte soep, mijn partner tomatensoep en ik courgettesoep. En we hadden allebei een burger. Heerlijk.

30. Eten matig en te duur.

31. Westerveld

We hebben heerlijk gegeten bij de Kleine Baron, vond de vrouw die ons bediende ook erg vriendelijk en sociaal. Komen zeker nog een keertje terug.

32. Was top geregeld en heel behulpzaam personeel. Ook heel lekker

33. Een ‘kleine’ high tea gereserveerd via een bon. De serveerster zei dat wij voor €4 pp een ‘volledige’ high tea kregen met sandwiches en wraps. Hier hebben wij voor gekozen.

De high tea werd geserveerd. Zeer klein.. de sandwiches waren 1/4 van een normale sandwich. Voor allebei 1. De wrap bestond ook uit 1 wrapje pp. (1/4 van een normale wrap) hier dus €4 pp voor betaald??? Daarnaast hadden wij aangegeven dat 1 persoon vegetarisch eet en zij hebben de volledige high tea Vega gemaakt, omdat dit makkelijk is... Vreemde keuze.

Het was het geld absoluut niet waard. Erg veel zoetigheid. Ik hou van zoetigheid, maar zelfs voor mij te veel. Geen aanrader. Wij komen hier niet meer terug.

1,7
  34. Juliëtte

Eten was lekker en meer dan genoeg, alleen het bolletje jam met room viel wat tegen, eerder een scone verwacht.
    Service was op zich vriendelijk, maar alles duurde erg lang. Reservering voor high tea was om 13.00 en het eten kwam tegen 14.00, ook het tweede potje thee werd vergeten.

35. Laurens

Gemiste kans: leverde giftforyou bon in, ik weet niet of ze daar van houden. 35 Euro voor 2 personen luxe lunch. De soep (zowel pastinaak als tomaten) leek gewoon gepureerd en geen echte soep. Duurde ook half uur voordat soep kwam. Clubsandwich op zich prima, maar best wel aan de prijs. Drankjes zitten kennelijk niet bij een lunch en moesten apart afgerekend worden. De luxe lunch is - al met al- 3 euro duurder via giftforyou dan dat je direct zonder waardebon afrekent. In totaal 45 euro voor 2 soep, 2 clubsandwich, 2 jus en 1 koffie. Prijs/kwaliteit verhouding klopt denk ik niet, had meer verwacht voor dat geld.

36. C.P. Bakker

Werden vriendelijk ontvangen, waren wel een kwartier te laat. Ondanks alle drukte en dat door mijn fout de inlevering van de bon is misgegaan, hebben we op eigen kosten de kleine high tea toch gedaan. Bediening deed ondanks alle drukte toch nog een poging om de bon in orde te maken, dat helaas mislukte. Vandaag gebeld en komen op een andere keer terug. Na afspraak maken ze het voor ons in orde en sturen dat rechtstreek naar de zaak.
    De high tea was ook lekker.
    Vriendelijke groet,
    Mevr. C.P. Bakker

37. Marieke

Super lekker geluncht. Gevarieerde kaart en waar voor je geld. De eigenaresse blijft vriendelijk ondanks dat ze het behoorlijk druk heeft!

38. Annelies Boon

Heerlijk eten en voldoende high tea hapjes super.

39. Heerlijke high tea. Vooral de thee smaken waren erg lekker.

40. Best jammer: leuk restaurant & prima eten.
    Vooraf n drankje: cola zero. Dat werd n Pepsi zonder zero. Mandje brood besteld.
    Na 35(!) minuten wachten toch maar gevraagd waar t brood bleef.
    Eh . vergeten.(!).. en gelijk kwam ons hoofdgerecht. (Wilt u nog brood erbij vroeg de gastvrouw. Nou, nee dus, gratis biertje ter compensatie gekregen.)
    Spareribs waren voortreffelijk! Burger XXL ook, alleen, hoe moet je zo'n ding eten?
    Gehannes met servertjes, want geen natte doekjes/kommetje water gekregen om m'n vingers schoon te maken (ander tafeltje wél)
    Nog een 7-upje besteld ter afronding, maar die ook nooit gekregen.De gastvrouw/serveerster stond lekker n bakje koffie te drinken.
    Tjonge jonge..Hoe moeilijk kan het zijn, wanneer er 4-5 tafels bezet zijn om je gasten een leuke avond te geven?
    Qua eten was t prima, maar ik ga dit restaurant niet aanraden bij m'n vrienden.

41. Ismet Talsma

Het eten, de bediening en de sfeer waren voortreffelijk.

42. Prima, lekker gegeten, in een gezellige ambiance.

43. Ik ben met mijn kleindochter bij de kleine Baron geweest. En daar van een heerlijke high tae genoten. Super gezellig en heerlijk.

44. Wil Jacobs-Kannegieter

De sfeer was erg gezellig. De service was goed en het eten was uitstekend.

45. Heerlijke hightea, gevarieerd hapjes zowel zoet als hartig, prettig personeel en leuke sfeer.

46. Slechtste high tea ooit! Geen service, zelf steeds moeten lopen om te vragen of er een nieuwe theepot kon komen. Daarnaast werd het eten zonder enige uitleg op tafel gelegd. Geen enkele keren werd gevraagd of het naar wens was. Eten was ook erg weinig voor wat je betaald. BELACHELIJK!

47. Yochanan

Reservering op basis van Gift for you. Daarvoor zijn als lunch twee gerechten mogelijk, die we allebei besteld hebben.
    De ervaring was uitstekend: vers, méér dan voldoende. Goede bediening. Beslist reden om terug te komen, ook zonder giftcard.
    Overigens hebben we de gerechten gedeeld. Ging uitstekend!

48. Nadat we aangekomen waren, was het op eerste gezicht een leuke wijk restaurant. Uiteindelijk bij het toewijzen van onze tafel was het een zeer gezellig café met een vet aanvoelende tafel. De tomatensoep was oprecht lekker en had zelfs een zoet tintje. Het eindelijke lunchgerecht was optimaal een "k" sensatie. Een club sandwich met eiersalade ipv bacon. Verder was het "lekker" belegd met kipfilet en ham wat uit de koeling van de supermarkt kwam. Het broodje had een "overheerlijke" smaak van rucola sla. Voor een bedrag van 40 euro totaal was dit een ervaring apart en zeker niet de moeite waard voor herhaling.

49. Het was weer heerlijk.
    Zoals altijd.

50. Heerlijk gegeten, gezellige zaak!

51. Hadden online gereserveerd voor de lunch, en kregen direct een bevestiging. We stonden alleen bij aankomst voor een gesloten deur vanwege een besloten feest. Advies: bel altijd even!

52. M.wakkir

Bij dit gezellige restaurant werden we hartelijk ontvangen.
    Al snel werd ons gevraagd wat we wilden drinken en kregen we daarna de menukaart.
    Het eten was prima. Al met al een reden om hier nog eens heen te gaan.

53. Op het laatste moment nog even gereserveerd voor een groep van 5. Heerlijk gegeten; 3 gangen. Een heel goede prijs-kwaliteitverhouding. Het was een beetje koud binnen, maar misschien zat dit in mij omdat we net een wandeling in de winterse wind hadden gemaakt.
    Alles bij elkaar: helemaal top, ik zou de KleineBaron aanraden als je betaalbaar en lekker wil eten.

54. Lekker gegeten, fijne sfeer en aankleding. Op ons verzoek om binnen een uur te kunnen eten een vlotte bediening.
    De huisgemaakte risotto was heerlijk.

55. Lekker gezellig net of je in warme huiskamer terecht komt.
    Niet zo grootschalig waardoor je gezellig zit.
    Kortom aanrader. Service top. Schoon alles.
    Gaan zeker terug komen.

56. Leuk en gezellig plekje om wat te eten. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

57. Gezellig en zeer lekker en heel erg gast vrij.

58. Tweede keer dat wij er geweest zijn, vorige keer al ontevreden, was nu niet anders. Kinderkaart was niet beschikbaar, moest nog geprint worden. Bediening kon maar half vertellen wat er dan op stond. Het voorgerecht kwam tegelijk met het hoofdgerecht. De inktvisringen waren meer deeg dan inktvis. De sparerips waren niet bijzonder, maar prima. Bediening was vooral met andere dingen bezig. Wij gaan er niet meer heen.

59. Hier mini high tea gedaan met gift for you bon ingeleverd. Aan het begin werd gezegd dat mini high tea alleen zoet was en dat we voor 4 euro konden uitbreiden met hartig. Dit hebben we gedaan. Ik vond de sfeer goed, maar de high tea tegenvallen. Ik miste een sandwich bij de high tea. Het was veel bladerdeeg bij hartig en wij vonden de soep niet lekker. De wrap met kip sate vond ik niet zo'n lekkere combinatie. De zoete hapjes waren niet zo bijzonder helaas. Het is een leuke plek maar de high tea kan wel beter. Er werd wel netjes gevraagd of de theepot gevuld moest worden.

60. Gewoon prima eten en hele leuke bediening.

61. Bep Veldhuijzen

Woensdag 2 januari een giftforyou mini high tea ingewisseld bij de kleine baron, in Utrecht.
    Vond de zoete hapjes erg tegenvallen, nadat ik betaald had kreeg ik te horen dat we nog een pot thee zouden krijgen…

62. De beide dames werkten regelmatig langs elkaar heen. Een gaf ook toe dat ze nog niet zolang samenwerkten. De sate was niet zo lekker vanwege voor ons afwijkende marinade. Voor de rest was het doorsnee.

63. Rita Vd Woude

Lekker gegeten in ontspannen sfeer, gastheer was heel vriendelijk.

64. De kleine baron is een mooi en fijn restaurant met een goede sfeer.
    Het personeel is aardig en goed.
    Het eten en drinken is erg lekker, het ziet er netjes en verzorgd uit.
    De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Je krijgt zeker waar voor je geld.

65. Adrie van Dorp

Het eten was heerlijk. Goed van smaak. Leuk opgediend. Gezellige ruimte. Vriendelijke bediening.

66. Lunchbon gift for you besteed. Zaterdagmiddag. Gezellig druk. Vlotte bediening. De pompoensoep was iets te scherp. De 'burgerbol' en de 'sandwich' lekker 'aangekleed'.
    We hebben er genoten. Gratis parkeren vind je ook niet veel in Utrecht.

67. Restaurant bezocht met een GiftForYou lunch bon.
    Besteld:
    2× koffie.
    2× Soep, een saté en een burger.
    2× Jus d'orange.
    Vriendelijke mensen.
    Eten matig kwaliteit.
    Alsnog afrekenen €12, -!
    Erg duur voor wat je hier eet/drinkt voor deze bon.

68. Jammer dat alle onderdelen van de high tea uit een doos (diepvries) kwam.

69. Komen al een aantal jaren regelmatig bij de Baron. Perfect restaurant als je ff geen zin heb om te koken en voor weinig geld even gezellig uit wil eten. Ook zomers regelmatig op het terras te vinden om lekker in de zon een biertje te drinken en een bittergarnituurje te eten. Leuke kaart die regelmatig wisselt en ook vaak buiten de kaart om leuke gerechten. Prijs / kwaliteit? Prima in orde! Gaat altijd alles goed? Nee, maar dat is nergens. Al met al een aanrader om voor een leuk bedrag lekker eten of te borrelen!

70. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel, gezellig en leuke inrichting.

71. De ontvangst was prettig. Er werd een duidelijke uitleg gegeven over de menukaart. De bediening was goed. Het eten was erg lekker en de moeite waard om weer terug te komen.

72. Leuke locatie, wel lawaaiig qua akoestiek. We hebben een prima lunch gegeten, maar moesten er bijna 3 kwartier op wachten. Misschien wat meer personeel inzetten in de spits...?

73. Als cadeau van een mini hightea mogen genieten, alleen is genieten hier niet van toepassing. Wat onwijs zonde dat ik de cadeaubon hier heb besteed. Er was zo goed als niets zelf bereid, een deel kwam uit de diepvries zoals de soesjes, apfelstrudel. Een krentenbol werd opgediend als krentenwegge. We hadden een upgrade naar een hartige/warme hightea, waarbij je mag verwachten dat de soep en de quiche warm wordt geserveerd. Dit was helaas niet het geval. Gelukkig van het gezelschap mogen genieten zodat we niet helemaal teleurgesteld naar huis gingen.

74. We hadden omdat we toch toevallig in Utrecht waren, een mini-high tea gedaan bij deze gezellige zaak, het was heel relaxed, nog lekker weer dus we zaten lekker buiten, heerlijk theetje en kopje koffie en zalige hapjes, je moet het niet als echte lunch zien, maar gewoon een lekker snoeperijtje om een uurtje of 15.00 u...wij vonden het in ieder geval gezellig en lekker!

75. Met de gift for you bon een lunch genuttigd bij de kleine baron. Vriendelijke gastvrije bediening. Lunch was heerlijk, een soepje vooraf en keus uit 3 gerechten. Prima prijs kwaliteit verhouding, een echte aanrader.

76. Kleine eetgelegenheid, gezellig, ongedwongen prima personeel.

77. Ontzettend leuke mensen goed eten. We komen zeker nog eens terug erg gastvrij 😊

78. Elise Baron

79. Wij waren er met oudjaar met zijn vijven, het was leuk en gezellig bij jullie en we hebben ook heerlijk genoten van het eten… gewoon super avondje gehad. Toppie.
    Groetjes uit BRABANT XXX.

80. Op de website en naar aanleiding van telefonisch contact werd gegarandeerd dat we glutenvrij kunnen eten. Na een paar happen vind ik meerdere croutons in mijn eten. Dit aangegeven en de kok vond niet dat hij ook maar iets verkeerd had gedaan. Asociaal... hier heb ik dus de komende 3 dagen last van. Totaal geen aanrader dus!

81. Stefanie

Wat een teleurstelling! Verdacht vissig, bijna bedorven ruikende tonijn bij voorgerecht, rauwe pasta, zalm vol met harde graten, koude saus, rauwe biefstuk, lange wachttijden, onbeschoft personeel.

Eens maar nooit weer dus!

82. Wij komen hier regelmatig, het eten is een stuk beter geworden. Voorheen waren de broodjes erg mager belegt, dit is nu zeer royaal!! Wij gaan verhuizen, maar zullen zeker weer eens terugkomen voor een borrel of lunch :)

83. Een aantal keer gegeten maar daar zijn we snel mee gestopt. Slechte keuken, los van de te hoge prijs die ze er voor vragen, is het eten echt niet goed.

Borrelen doen we er nog wel af en toe. Maar pas op met wat je besteld. Staat een leuk kaartje op tafel met een speciaalbier Goose Island ipa. Nu werk ik zelf in de bierbranche en van een speciaalbiertje mag je verwachten dat het meer kost. Maar € 6,- voor een biertje rekenen is je gasten legaal oplichten. Voor dit bier mag je zeker geen € 6,- rekenen.

Dus helaas Kleine Baron voor ons zijn jullie definitief afgeschreven. Wij zitten voortaan gezellig bij de concurrent waar je zeer veel waar voor je geld krijgt.

84. Onlangs weer lekker gegeten met mijn partner in dit gezellige familierestaurant. We komen hier regelmatig dineren met vrienden en doordat de kaart vaak wordt geüpdatet krijgen we altijd weer iets nieuws en lekker voorgeschoteld. Ik vind het wel leuk om te kunnen variëren en om lokale gerechten uit te proberen. De prijzen zijn helemaal niet duur want je krijgt genoeg, zeker als je kiest voor een drie-gangenmenu. Je kan er ook overdag genieten van een lunch of high tea dus dat staat nu als eerste op ons lijstje. Als de bediening net zo vriendelijk en snel is als in de avond, dan hoor je ons zeker niet klagen. Het Julianapark is om de hoek dus nadien kunnen we nagenieten van een fijne herfstwandeling!

85. Martine Keur

86. Een heel leuk restaurant, ik heb hier heel gezellig gegeten met vrienden. Veel keuze en het eten is echt top. Aanrader!

87. Dit restaurant zit bij ons in de buurt en gemiddeld geven we het één keer per jaar 'een kans', maar telkens gaat er wel iets mis. De bediening is vaak onervaren en gestrest en het eten is weinig fantasierijk en kwalitatief niet goed genoeg, zeker niet voor die prijzen. Het zit er vaak vol, dus hadden we verwacht dat er wel het e.e.a. verbeterd zou zijn. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, maar de rest van de avond voelden we ons behoorlijk genegeerd. Toen onze bestelling eindelijk werd opgenomen, bleken er alweer een paar gerechten op de kaart op te zijn. Dit is bij al onze bezoekjes aan De Kleine Baron het geval geweest. Voor de zekerheid maar geen voorgerecht besteld, omdat we best wel honger hadden, maar ook weer ruim een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Het eten was wel lekker, maar ronduit 'gewoontjes' te noemen, en het was eigenlijk net iets te weinig allemaal. Het nagerecht kwam ook erg laat, maar was lekker. Geen enkele keer gevraagd of we nog iets wilden drinken, dit moesten we zelf aangeven. Bij het afrekenen moesten we flink in de buidel tasten, en dat is mijn grootste bezwaar voor dit restaurant: de prijs-kwaliteitverhouding is helemaal zoek. Voor dit geld verwacht je een attente bediening en iets bijzonders op je bord. De enige reden die ik kan bedenken dat deze tent zo populair is, is dat het simpelweg de enige in de buurt is, en de bewoners van Zuilen en Elinkwijk graag in eigen buurt uit eten willen. Als er tegenover een concurrent wordt geopend die net iets beter is, vrees ik dat ze het niet zullen redden.

88. Carel Schut

Lang van plan er te gaan eten (oud Edisonstraat bewoner). Het was lekker druk, vriendelijke bediening, die vooraf meldde dat het i.v.m. de drukte het wat langer kon duren en kregen lekker een broodje van het huis met kruidenboter, prima service. Vooraf lekkere courgettesoep en pompoenquiche. Als hoofdgerecht ganzenborstfilet en wild zwijn, erg lekker allemaal, lekker kaasplankje en de crème brulee na. Het leuke is dat je ook halve porties kan krijgen, een goede zet! Kortom als we weer in de buurt zijn zeker weer heen!

89. Tweede kerstdag hier gegeten met 4 personen. Restaurant gevonden op internet (we komen niet uit de buurt).
    Hartelijke ontvangst met een welkomstdrankje. Sfeer was goed, gezellige kerstaankleding.
    Vriendelijke en attente bediening.
    Als voorgerecht alle 4 de cocktail met garnalen besteld. Deze was goed, niet bijzonder.
    Als hoofdgerecht 3x gestoofd konijn besteld en een kalfsbiefstuk.
    Het konijn smaakte goed, helaas kwamen we er later achter dat de kok de bijbehorende saus was vergeten. De kalfsbiefstuk was erg taai. Na dit aangegeven te hebben bij de bediening werd een nieuwe bereid. Echter bleek ook deze niet erg mals, zonde. De kalfsbiefstuk werd geserveerd met salsa. In onze ogen een wat vreemde combinatie. Als garnituur werd op het bord gemixte (soep?-) groente en een stukje aardappelkoek geserveerd. Volgens het menu zou er ook salade bij zitten. Na dit gevraagd te hebben kregen we deze alsnog. Vers, maar wel erg kaal (sla met paar plakjes komkommer). Een schaaltje friet oid erbij had zeker gemogen ter aanvulling.
    Als nagerecht 3x petit grand dessert besteld en 1x kaasplank.
    Grand dessert bestond uit een stukje brownie, bolletje sorbetijs, stoofpeertje en een soort van speculaasbavarois.
    Ook dit vonden wij een wat vreemde combinatie, het stoofpeertje was o.i. passender geweest bij het hoofdgerecht. Smaak was verder in orde.
    Ter compensatie van de taaie biefstuk en vergeten saus kregen wij een kop koffie aangeboden van het huis.
    Al met al een gezellig restaurantje met vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Helaas schiet deze kok te kort om ons nog eens terug te laten komen.

90. Restaurant in de buurt eens proberen. De sfeer was Oké, maar niet bijzonder. De bediening was beleefd, maar het eten was echt beschamend. Schol besteld. Er was bijna geen vis tussen de graten te vinden en het weinige wat ervan afkwam was veel te droog. Hierover geklaagd en dan een antwoord krijgen dat dit aan de visboer kan liggen waar ze de vis inkopen!
    Een advies, niet aan beginnen.

91. Slechte ervaring. Lang wachten op eten en drinken en totaal geen sfeer. Voor ons nooit meer!

92. c. halsema

Een zeer gastvrije ambiance, getuige ook het feit dat wij iets wilden dat niet op de kaart stond. Ingrediënten waren in huis en dus werd het geserveerd. Klasse! Leuke kaart met producten uit de provincie Utrecht. Gratis parkeren in de nabije omgeving. Wij komen zeker terug!

93. We dachten Laten we eens lekker in de buurt gaan eten bij het gezellige tentje. Menukaart van te voren beken, zag er goed uit dus een uur van te voren gereserveerd.

We zaten een beetje weggestopt in een hoekje maar het was gezellig. Drankjes en menukaart kregen we snel. Maar het opnemen van de bestelling duurde al iets te lang. Toen de eerste drankjes op waren, kwam er niemand langs om de volgende op te nemen. Ook zagen we überhaupt niemand om aan te spreken.

Pas na ruim een uur kregen we het voorgerecht, nu gelukkig ook de drankjes kunnen bestellen. De gazpacho was helaas niet lekker de rest was goed. Een halfuur nadat we ons voorgerecht op hadden gingen we maar eens vragen wanneer we ons hoofdgerecht konden verwachten.. Dit zou nogmaals 20 minuten wachten. Dus zijn we weggelopen en hebben we een heerlijk patatje gegeten bij de snackbar er tegenover.

Na 2 uur dus nog geen hoofdgerecht op! Hele slechte ervaring!

94. Prima ervaring gehad bij De Kleine Baron. Prijs kwaliteit verhouding van het eten was goed. Bediening vriendelijk en maakte ons er netjes op attent wat de daghap was.

De Kleine Baron is zeker een aanrader voor ieder die voor een redelijke prijs gezellig een avond uit eten wil.

95. Gezellig met vrienden uit eten geweest bij De Kleine Baron. Voor volwassen als kinderen voldoende keuze uit diverse biologische producten. Vriendelijke bediening en gezellig terras.

96. Voor de 3e keer gegeten en wederom geen succes. Belachelijk lang moeten wachten op hoofdgerecht en drankjes tot 2 maal toe.

Jammer dat dit soort simpele, kleine dingen niet goed geregeld worden. Geen horecamensen.

Het eten is minimaal qua smaak

97. Leuk, een restaurant in de buurt!
    Nu nog hopen dat je er een beetje goed kan eten.
    Wat een aanfluiting! Alles komt van de groothandel en is veel te duur.
    Onkundige bediening en de tent schoonmaken terwijl er gasten aanwezig zijn, erg onprofessioneel.
    Toch maar weer het centrum in voor een goed bord eten...

98. Gegeten met kinderen. Personeel is erg vriendelijk, goeie service. Eten was goed, lekker en (net) voldoende. Schaaltje friet en groente er standaard bij zou helemaal mooi zijn. Leuke sfeer en een echte aanwinst voor de buurt. Elise, nog van harte met de titel Zuilenaar van het jaar 2011! We komen nog eens terug!

99. Gezellige ambiance. De kwaliteit van het eten was goed. De kok moet wel wat meer kruiden durven te gebruiken.

100. Vorig jaar voor het laatst bezocht, het werd weer tijd. DeKleineBaron gaat voorruit, vlotte gastvrije bediening en een verbeterde keuken. Heerlijk op het terras gezeten, zat helemaal vol. Genoten van de Burger van 200 gram en Wokschotel, vervolgens een creme brulee, nog nooit zo'n lekkere gegeten, echte aanrader dus!

Volgende pagina