Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

1. Johan Verhaar

Met een goede vriend heb ik op zaterdagavond gegeten bij Peters Bistro. Reserveren is aan te raden, dat heb ik ook gedaan. Gereserveerde tafels zijn ingedekt en vrij te kiezen. De bediening is vlot en beleefd. Ik heb genoten van de rilette van eend, geserveerd met een mouse van blauwe kaas en gekonfijte rode ui. De inrichting van het restaurant is sfeervol, ik ga er graag nog eens heen.

2. Sfeer en bediening was prima.
    Wel prijzig viel ons gelijk op. Op zich geen punt, maar het vlees was te doorbakken en dus te droog. Dat is erg jammer. Een tip zou zijn te vragen hoe men zijn vlees graag heeft. Turks brood kwam ook elastisch op tafel. Dus niet warm of knapperig of vers. Misschien even onder een rooster zodat het brood wel lekker wordt. Alle bijgerechten waren verder prima.

Ik zou er niet weer naar toe gaan.

3. Kip & overheerlijk bier, wat wil je nog meer?
    Nou bij dit restaurant kan het! Overheerlijke, sappige kip & lekkere verschillende bieren.
    Goed betaalbaar & leuke/professionele service.

4. Als je van kip houd is dit echt the place to be!
    Nergens anders eet je kip zo lekker als bij t Kippegie daarbij is het leuk eten zo met de open keuken je kunt zien hoe de chef de lekkerste kip en andere heerlijke gerechten klaar maakt en de sfeer is supergezellig en de bediening zeer vriendelijk.

5. Chantal

6. Eten was goed, bediening ook goed.

7. Barbara

8. Het eten was heerlijk. Bestellingen gingen via een QR-code en werden vlot uitgeserveerd.
    Bediening door vriendelijke dames. En het toetjes-buffet was ook overheerlijk en een gezellige afsluiting van de sushi hapjes. Ik was vrijdag 75 jaar geworden en we waren met z’n zessen komen eten op zondag, omdat mijn kleinzoon een kinderfeestje had op vrijdag, dus ik had eigenlijk wel verwacht dat ik toch nog korting zou krijgen vanwege mijn verjaardag, maar helaas. Maar voor de rest is het een aanrader om een avondje gezellig uit eten te gaan.

9. Internationaal Utrecht

Lèneke Knipscheer-Hamburger

We hadden een combinatie van koffie, lunch, bowlen en nog iets drinken na afloop. Alles was perfect op elkaar afgestemd.
    Maar vooral de service krijgt van ons een dikke 10. Men had ongelofelijk goed oog voor waar onze (speciale) groep behoefte aan had. En de vriendelijkheid van het personeel was geweldig. Petje af.

10. Gezellige, sfeervolle tent en de bediening is super vriendelijk en gastvrij. Het eten is super vers en de smaak is geweldig. Ik heb nog nooit zulke goede kip gehad.

11. Marcel Nieuwpoort

Mooi restaurant, gezellige ongedwongen sfeer.
    Heerlijke kip en krommerijn friet.
    De cocktails waren geweldig.
    Top avond gehad.

12. Zeer vriendelijke bediening.
    Eten goed.
    Tent is leuk ingericht, maar er was verder niemand. Ze zijn meer gericht op de lunch en high tea naar het schijnt.
    Jammer, want enig geroezemoes zou het nog gezelliger maken.

13. Beste kip van Utrecht! Gezellige sfeervolle zaak, bediening is vriendelijk en gastvrij. Eten is heel vers en echt heerlijk van smaak. Heb nog nooit zulke goeie kip gegeten!

14. Yvette Haasbroek

De saté is nergens zo lekker als bij t kippegie, ook de kleine hapjes kip zijn om je vingers bij af te likken.
    Jammer dat de Pornstar martini niet apart werd beoordeeld want deze geef ik een 10+
    Het restaurant heeft een gezellige ongedwongen sfeer.

15. Wat een super bediening en wat een heerlijk eten. Kip was heel erg mals en een geweldige sate 😁Ook de prijs is zeker niet duur en je krijgt zeker waar voor je geld. Echt een heerlijke avond gehad met super lieve en aardige bediening. Wij komen zeker weer terug.
    TOP‼️

16. Petra De Bie

Ik ben er 1 keertje geweest om een hapje te gaan eten de kip was heerlijk en niet te vergeten het personeel was heel erg beleeft. Het is voor herhaling vatbaar, heb een gezellige avond gehad. Bedankt

17. Gezellig restaurant. Goede sfeer. We hadden een heerlijk menu met vooraf een leuke proeverij met van alles wat. Als hoofdgerecht super lekkere halve kip en kipschnitzel. Heerlijke friet met bijgerechten en sausjes. En het toetje was ook echt top. Lekkere cocktails en wijntjes. Leuke avond!

18. Frank & Leidi Nieuwenhuijs

Een heerlijk ongedwongen restaurant met kippegies die je zo van het bot zuigt. Heerlijk mals! En van de andere (voor)gerechten blijf je ook heerlijk smullen. Biertje erbij en door het vriendelijke en gezellige personeel een relaxte sfeer. Absolute aanrader! Wij komen zeker terug!

19. Super gezellig. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

20. Sammy Wagensveld

Fijn restaurant met lekker eten. Niet teveel poespas maar gewoon lekkere kip van een goede kwaliteit en een goede smaak

21. Michelle Melcior

22. Leon de Gilde

Overheerlijke kipgerechten en meer (halve kip is top), super sfeer en gezelligheid, eerlijke prijs-kwaliteit en snelle/ klantvriendelijke bediening! Ga hier zeker vaker eten! Echt een aanrader!

23. SUPER! Ik heb in mijn leven lang niet zulke goede kip gegeten, super vriendelijk personeel en de prijs voor kwaliteit was een koopje! Wat een super restaurant. Ik schrijf niet zo snel een review maar ik deel deze in de vriendengroep! Goed bier, lekkere friet, en een fijne malse goed gekruide kip! Groet Vincent.

24. SuchiTime Utrecht had an amazing service. Good quality and tasty (they even brought me a gift an extra pack of sushi!)

25. Jacqueline Fincke

Het enige minpunten was dat wij steeds lang moesten wachten op de bediening. Elke keer moesten wij wenken.

26. Het was gezellig goed eten 👍 en goede service alles was heerlijk en lekker top

27. Peter Keijzer

28. Willem Jan Raijmakers

Ontspannen, rustig, een goede plek om bij te praten, ook in de winter.

29. Johan Schuin

Prima aardig personeel. Goede (nieuwe) menukaart.

30. Oost-Europees Utrecht

Heerlijk gegeten goulash soep, varkensmedaillon en gepofte met kaneelijs. Komen hier vaker altijd goed.