Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

1. Mark Van Der Wildt

2. West-Europees Utrecht

Ellen Fons

Afgelopen donderdag zijn wij t.g.v. het behalen van het diploma van een van onze kinderen met zijn achten wezen eten bij Puur. Het was super! Lekkere gerechten, die er prachtig uit zagen; een sfeervolle, ongedwongen, no-nonsense omgeving; aandacht voor mijn vegetarische zuivelvrije dieet; een gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader! Dank jullie wel voor al het lekkers en de leuke avond!

3. Pannenkoekenhuis Utrecht

D.Bosch

Zeer slecht. Buiten de bestelling van drank en eten werd er om 1 glaasje water gevraagd en dit werd niet geschonken. Ik vraag geen fles of kan, maar 1 glaasje. We zaten er met een groep, dus niet 1 pers. Maar dat mag niets uitmaken.

4. Fam. Verheijden

Zaterdagavond met een gezelschap van 6 personen heerlijk gegeten. Ruime opstelling van tafels en stoelen. Goed bereikbaar en geen parkeerkosten! De gerechten werden mooi opgediend en waren stuk voor stuk zeer goed van smaak. Vriendelijke bediening. We komen zeker weer eens terug.

5. jean

Als vanouds: even wachten op de gyros, maar lekkerder dan lekker en kakelvers.

6. Amerikaans Utrecht

Heerlijke steak en spareribs gegeten bij Broadway! Ook de desserts zijn erg lekker!

7. Heel vriendelijk stel dat hier samen de maaltijden klaarmaakt. Heerlijk eten in ruime porties voor een goede prijs en super service!

8. Nederlands Utrecht

Harstikke leuk was het afgelopen zaterdag. Ik was hier samen met mijn vriendin voor het vieren van haar verjaardag. We hebben super lekkere gerechtjes gegeten. Door het samsam idee hadden we uiteindelijk samen 4 voor en hoofdgerechtjes. De bediening was lekker vlot en informeel.
    Bedankt ook nog voor het meedenken met een feestelijk dessert!
    Tot snel weer.

9. Nederlands Utrecht

Vrijdag 27 juni met 3 personen gegeten. Bleek eerste dag van nieuwe kaart. Goed voor ons: erg leuke en smaakvolle gerechten. Op aanraden samsam-menu genomen. Krijg je 2 voor en 2 hoofdgerechten. Heel leuk.

10. Yolanthe

Erg donkere ruimte. Erg vieze omgeving, waarbij alles er vet uit ziet. De kok maakt makkelijke suffe grapjes die hij volgens mij standaard maak. Vlees ziet er goedkoop uit, veel pezen aan het vlees. Hij probeert een eitje te tikken maar ook dat mislukt tot 3x toe, de schilletjes zitten tussen je omelet...

No go!

2,7
  11. Ze waren onze bestelling vergeten en na een uur gewacht te hebben zelf actie ondernomen. Het eten kwam vervolgens snel op tafel maar alsnog ontbrak er een onderdeel van het menu. Geen excuses of niks vanuit het personeel. Hierbij zelf (weer) aangegeven wat er fout is gegaan en vervolgens 20% op drankjes gehad. Tot nooit!

12. pieter

Doordeweeks gaan eten bij Le Bibelot aan de Oudegracht. Mooi dichtbij de parkeergarage aan de Steenstraat. Wat donker maar gezellig ingericht. Hadden wel gereserveerd en dat was nodig ! Tafeltjes op Franse wijze dicht bij elkaar. Vriendelijke en snelle bediening. Borden mooi opgemaakt en eten zeer smaakvol. Goede prijzen.

13. Prima ijs, valt niets op af te dingen. Ik ben er ruim 17 jaar niet meer geweest. De reden is dat ik indertijd vroeg om een bakje met 1 bolletje ijs, voor mijn kinderen. Die waren toen nog heel erg jong. Dat kon niet, dan moest ik meer bolletjes ijs afnemen. Vond ik bizar, zelf op dat moment ook geen ijs genomen. Uiteraard de kinderen wel een ijsje gegeven.

Echter na zoveel jaar weer eens een ijsje gaan halen. Ik nam 3 bolletjes, in een bakje. Mijn vrouw wilde 2 bolletjes, ook in een bakje. Maar dat kon dus niet, voor een bakje dient de klant minimaal 3 bolletjes ijs af te nemen. Vond ik sneu, heel sneu. Dit kan toch niet in 2014!

Dit is voor mij echt de laatste keer geweest dat ik hier een voet over de drempel heb gezet. Nog maar te zwijgen over de "grappige" begroeting bij binnenkomst. Jammer, want met het ijs is nog steeds niets mis.

14. Wij hebben hier met een groep van een veertigtal personen prima gegeten. Vriendelijke en attente bediening van alle medewerk(st)ers. Goed eten en een leuke sfeer. Goed restaurant op een leuke lokatie, ga zo door, een aanrader!

15. Internationaal Utrecht

B

Leuk terras buiten. Prima voor zowel lunch als dinner. In de middag een broodje genomen, niks op aan te merken. Als avondeten gekozen voor een Black Angus, deze was erg lekker. Bediening was zowel vlot als professioneel, men ging goed om met onze wensen die soms wat afweken van de kaart. Zeker aan te bevelen, zowel prive als zakelijk.

16. B

Op het terras aan de gracht op een zondagmiddag gegeten, mooie plek. Ben gegaan voor een pizza, deze kreeg ik al na 15 minuten geserveerd. Prima kwaliteit. Dunne bodem, zoals het hoort. Ook de bediening was prima.

17. leonardo

Mooi en gezellig restaurant op de Lijnmarkt. Een heerlijk 4 gangen verrasings-menu gegeten met de famillie! Een zaak waar je absoluut een keer gegeten moet hebben!

18. Mooie locatie, lekker drankje gedaan op het terras aan de voorkant, daarna heerlijk gegeten aan de achterkant aan de gracht.
    Vriendelijk personeel en goed eten. Ook als je wat minder tijd hebt kan je hier goed terrecht, het eten staat snel op tafel.

Mij gaan jullie zeker vaker terugzien!!

19. Jóia Silva

20. Joia Silva

Dit is een heerlijke tent waar wij met de familie bijna wekelijks komen. We worden altijd ontzettend goed geholpen en het is altijd gezellig met een goede sfeer. Ali maakt het eten altijd snel en lekker klaar. Zeker een aanrader om lekker en snel een goede snack te halen!

21. Joep verkoos

Heerlijke broodjes voor een goede prijs, niks mis mee en vol belegd.

22. Dirk Jan Rex

Toch maar weer eens geprobeerd. Het gedateerde jaren 60 interieur nodigt niet uit. En nu komt het ergste: álles wordt opgewarmd, ik herhaal álles wordt kant en klaar in een magnetron gemieterd. Ook de openingstijden zijn niet van deze tijd.
    Het eten, sorry dat ik het zeg, kan ik alleen maar op deze manier kwalificeren: niet te eten. Één portie ramas special en één portie ramas vega, boel was half lauw, ei was groen van binnen en megadroog. Persoonlijk zou ik de keuringsdienst van waren eens langssturen. Hoe durven jullie deze troep af te leveren! Schande!

1,1
  23. Beter snackbar gyros bestaat er niet!
    Gruwelijk lekker gewoon, bestel er al zeker ruim 12 jaar bij m'n oude buurman!

24. Luca

Heerlijk gegeten!! Wat een unieke locatie! Sfeervol! Wij komen terug!! Afgelopen maandag avond heerlijk gegeten bij Tapas restaurant amor. Het was op een dinsdagavond en het restaurant zat helemaal vol! Een goed teken vonden wij. De tapas smaakten goed. Amor is het meest sfeervolle restaurant van Utrecht! Super locatie aan het water van de oudegracht in Utrecht, zeer sfeervol. Binnen heerst een warm nonchalant gevoel en we werden gelijk ontvangen door de gastvrouw die ons verwees naar een tafel. Wat een geluk, want we hebben een meer dan prima avond gehad, 8 vrienden van ons schoven ook nog aan.

Ik begon met een lekker glas prosecco en de rest nam een perfecte Mojito met verse munt en limoensap. Isabella was bekend met Amor en is helemaal verzot op de Pastilla de Pollo (Een hartig taartje van mals kipfilet met uien, amandelen, koriander en een mooie saffraansaus) voor maar 16.50. Haar vriend Ties koos voor allemaal verschillende tapas van vis en vegetarisch. Wat vooral aangenaam is in dit restaurant, is dat de porties tenminste een fatsoenlijk formaat hebben. Niet van die minihapjes. En de keuze groot. De gerechtjes komen allemaal na mekaar, eet heel leuk. En een vriend van ons had de gegrilde zachte lamsspies met een pikante saus besteld.

Wij zelf begonnen met tapas, zoals een spies van visfilet en gamba's, en een carpaccio van zalm en manchego kaas en een heerlijke dressing met pijnboompitjes. Daarna bestelden we een aantal zeer smaakvolle gerechten, zoals gegrilde aubergines gevuld met paddestoelenragout en een gegrilde entrecote met een zachte romescosaus. Als dessert bestelden we allemaal de heerlijke chocoladetaart, echt een aanrader!

We waren zeer tevreden en de prijs/kwaliteit-verhouding is een positief voorbeeld voor de horeca in Utrecht. Wij hebben hier met z'n tienen absoluut een geweldige avond beleefd, alles klopte! Echt een restaurant waar ik blij van word! De locatie is uniek in een mooie, grote werfkelder. Het is een gezellige ruimte en er worden ook regelmatig feesten en partijen gegeven, dat kunnen wij ons goed voorstellen, de ruimte leent zich er uitstekend voor. Fatsoenlijke prijzen, prima informele sfeer en absoluut steengoede tapas.

25. Leuk en groot restaurant waar men een all you can eat formule toepast. Het nadeel is echter dat men steeds zelf moet lopen en niet echt gezellig met elkaar kan praten en tafelen. Qua prijs / kwaliteit verhouding is dit concept wel beter dan de Japanse concurrenten omdat men hier incl drank kan bestellen. Ruime keuze aan eten en toetjes welke ook van hoge kwaliteit zijn. Sfeer is er niet echt en de service bestaat uit het afruimen van alle borden. Men wordt niet bediend.

26. Aziatisch Utrecht

maryse

27. Het lijkt of producten zo bij de groothandel vandaan komen. Ossenhaas? Bij de groothandel koop je het zo. Kwestie van ontdooien en een paar parmezaanse geschaafde stukjes kaas eroverheen strooien van Albert Hein en je hebt een 'voorgerecht'. Pasta penne rigate, potje Bertoli? Uitgedroogde, nog te pellen, grote garnalen op een blad ijsbergsla, om te huilen. De tiramisu uiteindelijk als nagerecht. Als we er van uit gaan dat de kok dit zelf gefabriekt heeft: doe ik zelf beter.
    Uit eten gaan doe je om er veel plezier van te hebben en net dat stukje meer dan je zelf kan doen. Duur en slecht. Nooit meer. Navraag leert dat dit restaurant in het verleden goede resultaten scoorde. Daar is niets meer van over. Sorry.

1,9
  28. maryse