Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

1. Internationaal Utrecht

Het is alweer een dik jaar geleden dat ik mijn ervaring op eet.nu vwb Vlonders heb gedeeld. Ik ben voor mijn werk tegelmatig in Utrecht en hotel Mitland is centraal, mooie kamers en vooral een lekker bed, vandaar mijn keuze. Soms heb ik geen zin om extern te gaan eten en dan kom ik vanzelf in restaurant Vlonders (onderdeel van). Vandaag tournadous, lekker mals vlees, heerlijk. De bijgeleverde frietjes zijn gewoon vies en smaakloos, rechtstreeks uit de diepvries en van slechte kwaliteit. De groente, soort van wok groente, eetbaar maar veel te weinig aangezien je ongeveer een paar ons groente per dag zou moeten eten volgens het voedingscentrum, de majonaise uit een emmer, veel te zoet. Geen salade en de saladebar is inmiddels verwijdert! Huiswijn lekker. Dan de speciale koffie voor toe, pudding, stukje cake en een bolletje ijs met koffie, ik moet je eerlijk vertellen dat het wat tegen valt, citroen cq limoen ijs vind ik geen combinatie met koffie het geheel ziet er niet echt prikkelend uit, niet lang genoeg over nagedacht. Wellicht is het tijd geworden om een echte kok uit te nodigen en hem volledige vrijheid te geven, minder gericht om op korte termijn gekd te verdienen maar meer op kwaliteit. Het gevoel wat Vlonders oproept maken ze in mijn beleving niet waar.
    Overigens in de bediening, leuke beschaafde mensen, daar ligt het niet aan.

2. Internationaal Utrecht

De tafel was volgens afspraak gereserveerd, de bediening was efficient en snel, het eten was goed, de drankjes kwamen snel en de sfeer en ambiance was top!

Leuke locatie maar kwaliteit van het eten is niet bijzonder. De prijs is dan wel weer vriendelijk.

4. Internationaal Utrecht

Goeie sfeer, leuke gerechten en heel smakelijk. Superlekkere frieten! Onthouden we zeker voor een volgend bezoek aan Utrecht.

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel, gezellig en leuke inrichting.

6. Internationaal Utrecht

Annette Veldhuizen

Maaltijd salade boerenkool was kraak nog smaak aan. Geen dressing, niks dan groenten uit water/blik op het bord. Gewoon vies en geen aanrader.
    Wel leuke en aardige serveerster.

De ontvangst was prettig. Er werd een duidelijke uitleg gegeven over de menukaart. De bediening was goed. Het eten was erg lekker en de moeite waard om weer terug te komen.

Sigrid Uijterwaal

Jammer dat het altijd zo'n herrie is in de Poort. En jammer dat er een steentje in de salade zat. Maar de verontschuldigingen waren oprecht (over het steentje), het eten was goed en de irish coffee van het huis smaakte goed.

Willeke van Voorthuizen

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Le Bibelot. We kozen voor een menu van drie gangen, wat voordelig was. Het eten was voortreffelijk en prachtig opgediend. De bediening was prima. Helaas hadden wij niet meer genoeg tijd, om het nagerecht te kunnen gebruiken, daar wij op tijd moesten zijn, omdat wij naar een voorstelling gingen. We werden keurig bediend en hebben niet lang op ons eten hoeven wachten. We werden ook niet opgejaagd van: voorgerecht… hup hoofdgerecht en gelijk het nagerecht. De eigenaar bood ons koffie of thee aan, maar ook daarvoor hadden we geen tijd meer, waarop we toen een drankje (eerder die avond) niet af hoefden te rekenen. Daar waren we niet op uit, we hadden zelf gekozen voor een drie gangenmenu, waarvoor we eigenlijk niet voldoende tijd hadden uitgetrokken. Het gebaar van de eigenaar, hebben wij evenwel zéér gewaardeerd. Wij hopen hier graag terug te komen en de tijd te nemen om ook te genieten van een nagerecht en tevens nog even natafelen, waarvoor we nu ook helaas niet in de gelegenheid waren. Maar de tijd die we doorbrachten bij Le Bibelot, hetgeen we gegeten hebben, de prijs daarvoor, de bediening en de sfeer waren TOP!

Willeke van Voorthuizen.

Heerlijk gegeten. Veel te rustig, dat was jammer. Daardoor minder knusse film.

Leuke locatie, wel lawaaiig qua akoestiek. We hebben een prima lunch gegeten, maar moesten er bijna 3 kwartier op wachten. Misschien wat meer personeel inzetten in de spits...?

Als cadeau van een mini hightea mogen genieten, alleen is genieten hier niet van toepassing. Wat onwijs zonde dat ik de cadeaubon hier heb besteed. Er was zo goed als niets zelf bereid, een deel kwam uit de diepvries zoals de soesjes, apfelstrudel. Een krentenbol werd opgediend als krentenwegge. We hadden een upgrade naar een hartige/warme hightea, waarbij je mag verwachten dat de soep en de quiche warm wordt geserveerd. Dit was helaas niet het geval. Gelukkig van het gezelschap mogen genieten zodat we niet helemaal teleurgesteld naar huis gingen.

Prima gegeten in dit sfeervolle eetcafé. Shout out naar de bediening die snel, vriendelijk en geïnteresseerd hun werk doen. We hadden een beetje haast vanwege filmbezoek maar dat was geen probleem dankzij de snelle service. Aanrader.

Het is een prachtig restaurant wat verwachtingen schept die helaas niet zijn uitgekomen. Bij binnenkomst werden we niet aangekeken waardoor we wat onhandig opgepropt moesten blijven staan. Eerste opname voor drankjes duurde zeker een half uur. Wijnkaart zonder uitleg op tafel. Bediening niet sympathiek. Uiteindelijk eerste gang na twee uur op tafel. Geen stokbroodje vooraf. Hoofdgerecht was koud, groenten waren of niet geblancheerd of gewoon nog rauw, ben ik niet achter. Door het vlees moest je zagen. Voor bijgerecht was voor iedereen welgeteld een kwart aardappel die volledig uitgedroogd was.
    Al met al dank zijn gezelschap en locatie een gezellige avond gehad, maar heeft niet aan verwachtingen voldaan.

15. Lunchroom Utrecht

Bidoe is zeer achteruit gegaan. Kipfilet bakken ze van tevoren en dit stoppen ze in bakken, waardoor het taai en koud geserveerd word. De bidoeburger is wel een aanrader, die maken ze wel vers. Indien je hier gaat eten, bestel dan geen gerecht met kipfilet stukjes, maar kies voor de bidoeburger

r bijlo

Bezocht op woensdag 7 november 2018 rond lunchtijd. We kwamen er bij toeval terecht.
    1. De bediening was ronduit onvriendelijk en kortaf. Wij voelden ons niet welkom.
    2. De pompoensoep was een waterig aftreksel waarin een paar zacht geworden pijnboompitjes dreven. Het soepbordje was slechts gevuld met een bodempje soep. Waar was de pompoen en waar was de soep vroeg ik mij af. Achteraf spijt het mij dat ik die vragen niet heb gesteld aan de bediening.
    Het geheel maakte absoluut geen professionele indruk. Wij komen daar niet meer.

18. Afhaal en bezorg Utrecht

Goeie snackbar maar jammer dat ze de kaassouflees altijd net zo lang frituren als de kroketten.
    Een kaassouflee hoeft maar 3 minuten… anders verbrand je m!

Bert en Karin

Wat een heerlijk restaurant! Hier word je met grote toewijding bediend door buitengewoon vriendelijk personeel. Menukaart toont verrrassende combinatie van Spaanse en Griekse tapas. Die brengt je als vanzelf in Mediterraanse sfeer, want het eten is echt verrukkelijk!

Al 2 keer meegemaakt dat ik via de app bestel en dat er niemand komt. Dan bel je op en hoor je geen excuses of niks en zeg je van dan laat maar en krijg je als antwoord : oke bedankt fijne avond... eten is wel goed maar service slecht, bestel in ieder geval niet meer.

De vissoorten zijn enorm. Heerlijke salades en de gebakken vis is ook heerlijk. Je proeft dat het vers is en ook de olie is erg vers.
    Goede service en aardige meneer en mevrouw. Toppers!!!

22. Aziatisch Utrecht

We hebben genoten, zonder uitzondering heerlijk, attente bediening. Super!!

Vreselijk trage bedienig, eten koud en zeer onbeschofte ober.

Personeel heeft weinig motivatie. En hangt gewoon zelf aan de bar.

25. West-Europees Utrecht

Laura Kuperus

26. Italiaans Utrecht

Gisteren samen met mijn vriend uitgebreid gedineerd bij San Siro en het was heerlijk. We hebben 4 gangen op en we hebben van elke gang genoten. Echt lekker. Je betaalt iets meer dan in een doorsnee tentje, maar dat is het wat mij betreft helemaal waard. Normaal ben ik meer van de hipster tentjes, maar dit keer wilden we een klassiek restaurant en dan is San Siro een aangename verrassing. Vriendelijke, snelle en professionele bediening. De Pinot Grigio was heerlijk, maar de rode huiswijn ook zeker!

Wij waren de enige gasten wat al niet veel goeds beloofde.
    Het eten was niet wat wij hadden verwacht. De tapas die we hadden besteld kon je geen tapas noemen. Het was een bord met een gekke verzameling eten...kan het niet anders uitleggen! Hamburgers waren niet lekker en de ravioli was koud.

Het was een zeer matige keuken. Hier komen wij niet meer terug.

Jammer want het is wel een leuke plek.

We hadden omdat we toch toevallig in Utrecht waren, een mini-high tea gedaan bij deze gezellige zaak, het was heel relaxed, nog lekker weer dus we zaten lekker buiten, heerlijk theetje en kopje koffie en zalige hapjes, je moet het niet als echte lunch zien, maar gewoon een lekker snoeperijtje om een uurtje of 15.00 u...wij vonden het in ieder geval gezellig en lekker!

We hebben hier opnieuw super lekker gegeten. Alles klopte weer. Kwaliteit van het eten, bediening enz enz. Natuurlijk komen we weer terug!

Helaas geen aanrader. Het eten is prima maar niet bijzonder (bij elk gerecht zit dezelfde garnituur), maar de bediening laat het volledig afweten puur uit gebrek aan horecaervaring. Het is heel lang wachten op je eten en op de vraag welke wijn er bij het eten paste kregen we als antwoord: dat weet ik niet want ik eet zelf vegetarisch. Voor de prijs die je betaalt verwacht ik beter.