Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

1. Huiskamerrestaurant Utrecht

Jammergenoeg een tegenvaller. Tafel gereserveerd voor 5 personen voor vrijdagavond 19 uur.
    Bij aankomst bleek de tafel klaar te staan, maar helaas,... eten hebben ze niet meer.
    Dat is niet vermeld bij het reserveren, en ook op de site van lijn 4 is niet duidelijk dat de keuken voortaan gesloten is, gezien je hier gewoon een tafel kunt reserveren, maar waarvoor? Voor nachos en een kaasplankje dus.
    Wel zo handig om vantevoren te weten, want op vrijdagavond om 19 uur met 5 personen iets anders zoeken is niet echt mogelijk. Dankzij de AH aan de overkant, hebben we nog iets voedzaams kunnen nuttigen.

Het eten was goed.
    Maar de bediening viel tegen vragen of de glazen gevuld kunnen worden en heel lang wachten op het eten.
    En het was heel koud.....

Waardeloos!! Veel te dure sliptong gekocht, die ze voor mij zouden schoonmaken. Thuis aangekomen blijkt de vis totaal niet goed schoongemaakt en valt de tong zowat uit elkaar! Belachelijk en dat voor €11,60 voor 2 tongetjes!

4. Barbecue Utrecht

Gereserveerd, vanuit Rotterdam gekomen om de tent te verkennen. Bij binnenkomst wordt ons verteld dat ons tafel niet gereed is en er wordt geen ander alternatief aangeboden! Kortom een zware teleurstelling!

Als je via Groupon reserveert wordt je als een hond behandeld. Er wordt geadverteerd dat het te reserveren is van dinsdag tot en met zondag maar helaas is het tot en met juni alleen mogelijk om op dinsdag en woensdag te reserveren (en in juni verloopt de bon!), de eerste mogelijkheid is zelfs pas eind maart (een maand later)! Dit is misleiding!! Je kunt niet in het weekend want ze zitten zogenaamd vol tot in juni terwijl je op de site van het restaurant wel gewoon een tafel kunt reserveren. De manager was ook erg onbeschoft aan de telefoon en gooide zo de hoorn er op. Hier wil ik absoluut niet meer eten. Daarnaast vind ik dat ze hun voorwaarden dienen aan te passen en moeten vermelden dat het niet mogelijk is om in het weekend de Groupon te gebruiken.

6. Internationaal Utrecht

Alex Eggen

Lekker gegeten in een prima ambiance.

7. Surinaams Utrecht

Roti (groot) besteld. De bezorging duurde vrij lang (bijna 2 uur) maar het was zeker het wachten waard. Heerlijk gegeten en het was in verhouding tot wat je krijgt en vergeleken met andere roti tenten in Utrecht totaal niet duur.

8. Surinaams Utrecht

Daniël

Filiz

Vriendelijke bediening: meisje nog wat onwennig, maar de eigenaar maakt dat goed door persoonlijk aan de tafel te komen en uitleg te geven. Open en eerlijk betreffende de kaart en de prijzen. Heerlijke wijn ook, en een paar voortreffelijke gerechten.

Het meest belachelijk restaurant met de slechtste service ik had 2x€1 ik ging binnen bij Charlie zelf 1x€1 wisselen voor 2x€0,50 ik stop buiten €1,50 in de automaat om een bamischijf te halen wat gebeurd er de €1 wordt geregisterd en de €0,50 niet ik druk op de witte knop wat je geld hoort teruggegeven maar hij zat vast hij was jammed ik geef het binnen aan ze komt aanlopen met een plastic vork zit ze zo in de machine te prikken alsof het invloed heeft ofzo ze opent het automaat er zat maar een €1 zegt ze ze vroeg als een Kattie wil je je €1 terug ik zei nee doei mevrouw ze denken ik loop zielig te doen voor €0,50.

Ali Birkoty

13. Internationaal Utrecht

Wij hebben bij Jozef gegeten in combinatie met de pubquiz van upbeatles die hier iedere maand wordt georganiseerd. Zoals gewoonlijk gezellig druk. Helaas was de quiz hap op waardoor we van de gewone kaart moesten bestellen. Ook lekker maar wel jammer vooral omdat dit wat duurder is. Verder prima service en we konden graag weer.

14. Chinees-Indisch Utrecht

Volgens DUIC zit op dit adres nu ina corner, een Indonesisch retaurant

15. Indiaas Utrecht

Prima eten, vriendelijke bediening, 1 tip (ook voor de bediening: Het gemengde voorgerecht voor 2 personen (Mixed Starter), bevatte veel gelijke zaken aan de Tandoori Mixed Grill, dus als je het leuk vindt om veel verschillende dingen te proberen, is het verstandig om als je hoofdgerecht wat anders te kiezen. Als je dat gerecht juist héél lekker vindt kan het geen kwaad natuurlijk…

Die avond draaide men enigszins boven normaal restaurant niveau lounge-muziek (Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Stéphane_Pompougnac voor de stijl) en ik kan me voorstellen dat als je daar niet van houdt dat dat gaat irriteren.

Alles prima. Leuk sfeertje. Aardige bediening.
    Kaart is beperkt. Op zich toch voldoende keuze vis/ vlees. Eten was oké maar niet bijzonder.
    Leuk om een keer te eten. Maar niet per se voor herhaling vatbaar.

17. Italiaans Utrecht

Was super gezellig.

18. Snackbar Utrecht

Vandaag voor het eerst besteld en laten thuisbezorgen.
    We hadden 2 Franse friet mayo, en 1 Franse friet speciaal.
    Verder nog 1 xxl frikandel speciaal, kroket en 2 cheese burger.
    Het was erg lekker maar veel.
    De friet kon je met 6 personen eten ipv 3.
    De frikandel was heel groot en lekker.
    Op mijn friet wilde ik geen zout en dat kreeg ik ook niet.
    Met was wel jammer dat het niet helemaal warm meer was, maar wij wonen op Tolsteeg.

19. Steakhouse Utrecht

Meerdere keren lekker gegeten bij dit restaurantje. Gezellige sfeer in de werfkelder en zomers buiten aan de oude gracht.

20. Internationaal Utrecht

Leuk zitten, prima bediening, eten viel tegen. De ravioli was echt niet lekker. Keep it simple zou beter zijn.

21. Nederlands Utrecht

Repelsteeltje

Vertaal van English naar Nederlands

Good food and nice service in a very nice old Dutch building. This is one of the few restaurants in which the menu is chosen by the customer (no chef's surprises). This is a big plus! Very good French duck!

F Bartstra

Erg gezellig restaurant met een kleine maar uitstekende menukaart. Heerlijk vasqueras gedronken. Communicatie in het Frans wat de sfeer extra verhoogt. Een absolute aanrader voor Utrecht, dunkt me.

24. Internationaal Utrecht

Gezellig eetcafé, leuke locatie, prima kaart, leuk opgediend. Bediening was vond ik minder goed, niet zo vlot en gaf verkeerde informatie over gerecht. Tenslotte zag er onverzorgd uit.

We celebrated Valentine’s Day there with our two-year-old daughter. It was a wonderful evening with an incredible meal and fantastic wait staff. Thanks so much!

Dramatische service, slecht, onopgeleid en ongeïnteresseerd personeel. Eten niet lekker, rauw en koud vlees. Werd opnieuw opgewarmd?? Niet eens iets nieuws. Dessert van het huis wat werd aangeboden is nooit gekomen....

27. Internationaal Utrecht

Ik had deze gelegenheid speciaal uitgezocht vanwege de toegankelijkheid en de aanwezigheid van een rolstoeltoilet.
    Helaas stonden er fietsen voor de traplift waardoor hij onbruikbaar was en de toilet was dicht.
    De kaart was minimaal, dit had ik kunnen weten maar de toegankelijkheid vond ik belangrijker.
    Mijn naam stond niet bij de reserveringen en gelukkig was er een plaatsje vrij waardoor wij toch konden zitten.
    Ik dit alles teleurstellend.

28. Internationaal Utrecht

Lekker geluncht bij Jozef.
    Sfeervol ingericht en vriendelijke bediening.
    Hotdog: zeer bijzonder.
    Kroket: lekker.