Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

Anika

Sushi Wang is een knus en gezellige restaurant waar de mensen naar je wensen luisteren. Ik ben een moeilijke eter en de eigenaar had naar ons verzoek de ingredienten aan te passen in de keuken. Geweldige service. Sushi wordt na het bestellen vers achter de sushibar voor je klaargemaakt. Ze hebben nog een keuken een verdieping lager waar warme gerechten worden klaargemaakt. Een zeer uitgebreide keuzes wat je niet verwacht in zo'n kleine restaurant. Ook de sashimi's zijn heel erg vers.

Anika

Joost de Bruijn

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. ruime keus, gevarieerd menu
    wat ons betreft een aanrader!

We had a great dinner at Chef's Table. The menu was just perfect, very tasteful and fabulous presentation. Really Michelin * level. The sommelier was very nice and the service was great. Big recommendation!

Jeroen van Beek

6. Eetcafé Utrecht

A vianen

ZEER MAAR OOK ZEER SLECHT GA NOOIT NAAR UTRECHT
    PERSONEEL LOOPT ALS EEN KIP ZONDER KOP
    GA ER WEL HEEN ALS JE HEEEEEEEEEL LANG WIL WACHTEN OP ETEN SERVICE ENZ ENZ

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede sfeer.

8. Chinees-Indisch Utrecht

jankees

9. Chinees-Indisch Utrecht

mvt

eadegroot

Volgens DUIC heeft Meneer Smakers onlangs op dit adres een hamburgerrestaurant geopend'
    Dus zal Baskose wel gesloten zijn.

mvrgrt

erik de groot

Weken van te voren reserveerd voor 8 personen. Bellen dag van te voren op om reservering te annuleren. Ze zouden een evenement hebben. Mee denken in een oplossing was niet aan hun besteed. Het was immers mijn probleem.

12. Internationaal Utrecht

Jacqueline

Prettige akoestiek in de ruimte. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service.
    Vlotte bediening en lekker gegeten. Kortom een aanrader.

13. Internationaal Utrecht

Ruth Intven Bock

Heerlijk gegeten en bediening uit de KUNST!

14. Pizzeria Utrecht

PizzArt

Ronduit slecht!

De bezorging duurde meer dan 2 uur. Iedere keer als ik belde (minstens 5 keer) werd mij verteld dat het nog maar 10 min zou duren. Ik werd gewoon steeds aan het lijntje gehouden. Geef dan op zijn minst aan dat het nog lange tijd zal gaan duren…

Na lange tijd wachten kwam het dan eindelijk… Wij hadden ondertussen zo'n honger, dat feitelijk alles wel zou moeten smaken… Niet dus. Deze tent heeft het gewoon voor elkaar gekregen om zelfs in deze situatie het eten verschrikkelijk te laten smaken. Sushi was één en al rijst, er zat amper vis op en de vis die erop zat was enorm karig en taai! Letterlijk niks smaakte. Sushi uiteindelijk weggegooid.

De baas had aangegeven dat het geld geretourneerd zou worden… Er wel welgeteld 5 euro teruggestort.

Dit nooit meer!

Eric van den Hengel

Enige gast op moederdag. Dat is wel erg karig. Eten prima.

17. Mediterraans Utrecht

We hebben heerlijk gegeten. We kozen voor het 7 gangenmenu. Ieder gerecht was een kunststukje op zich. Prachtig om te zien en zeer smaakvol. De wijnen pasten er stuk voor stuk heel goed bij! Het is niet goedkoop maar het was het geld wat ons betreft meer dan waard! We komen zeker nog eens terug.

Eten viel erg tegen met name erg droog vlees.. Leek beetje vergane glorie.

19. Italiaans Utrecht

Sebastiaan

We hebben hier avond gegeten voor mijn zus haar verjaardag. De sfeer was erg leuk alleen af en toe een beetje luid. Heb eten was echt verrukkelijk ik had de Duo van lam die heerlijk was. Mijn tafelgenoten waar ook zeer te vreden over hun maaltijden. De service was er goed en alert, moesten een beetje lang wachten op het eten maar dat was het zeker waard. Ik kan het zeker aanraden!

20. Internationaal Utrecht

DaanF

Het was weer heerlijk! Erg leuk dat we verschillende onderdelen van gerechten mochten proeven toen we niet zo goed wisten wat we wilden bestellen! Service goed, helpt bij bij matchen drankjes bij eten, en het eten ook goed. Roodbaars, saltimbocca en flespompoen met kaasfondue vielen allemaal erg in de smaak!

Zoals gebruikelijk vlot en servicegericht personeel in een uitzonderlijk ingericht restaurant! Goede prijs-kwaliteit-verhouding.

Echt een aanrader!

21. Internationaal Utrecht

Kas Ander

Reeds diverse malen geweest en iedere keer was het goed te doen. Tot aan vanavond!

In de zittingen van de stoelen zaten scheuren, de deksel van een toilet wat compleet afgebroken, de sausjes bij de wok waren hun smaak kwijt, de sate en de bitterballen waren erg lauw, de drink-automaat was defect, de koffie was als thee, het gebakken vlees wordt gepakt met de tang waarmee ze ook het rauwe vlees pakken, het ijs wordt niet aangevuld en is niet bevroren, enz.

Ik weet wel dat er een grote renovatie aan komt maar dan nog is het geen reden om zulke "kwaliteit" te leveren!!!

Wij komen er in ieder geval niet meer!

Leonie peek

Ik had een tafel aan de werf gereserveerd maar daar werd niet naar gekeken, “pech ik kan geen klanten wegsturen “
    Tapasschotel voor 2 stond op site voor 19,95, wij moesten 23,95 afrekenen.
    De schotel kwam in twee schalen, een met broodjes tapenade en tomaat en een heel klein stukje carpacio en de ander met alleen stukken gegrild vlees, weinig of geen groente en bakje jus.
    Bij de vraag of het had gesmaakt melde ik dat er wel weinig variatie in de tapas zat. Er werd daarop geantwoord “je wilde toch geen vis “
    de eigenaar / ober zat hele avond op n stoel aan het bier en er werd voordat we klaar waren al om ons heen opgeruimd en tafels verwijderd.
    Erg slecht!

23. Chinees-Indisch Utrecht

Een gezellige “ouderwetse” Chinees (Foeyong Hai, Babi Pagang, enz) met ook Indonesische gerechten. Inrichting restaurant is wel Chinees en gezellig. Bediening is zeer vriendelijk.

24. Italiaans Utrecht

Zeer slecht restaurant. Veel te groot opgezet, lijkt wel een fabriek. De kaart wordt gewoon voor je op tafel gegooid, de bediening is zeer onvriendelijk. Lasagne zit weinig smaak aan, smaakt vooral naar tomatenpuree. Het eten was echt heel slecht. Ons zie je hier niet meer terug.

25. Internationaal Utrecht

Jan Aarden

Oudaen is een prima gelegenheid - het eten is ons goed bevallen, erg goede wijn en plezierige bediening.
    Ik kan het aanbevelen.

Marjolein

De bediening vonden wij matig, de serveerster liep er rond alsof het haar niet heel veel interesseerde, ze deed niet echt haar best om het ons naar de zin te maken. Daarnaast kreeg ik een rare reactie toen ik aangaf dat mijn stukje eendenborst niet goed gaar was. De ene helft was wel goed gebakken, de andere helft niet. De serveerster vertelde mij dat dat hun manier is van het bakken van eendenborst. Voor zover ik weet, bak je een stukje vlees niet voor de helft wel en de helft niet gaar. Een slecht argument dus. Ze bood geen excuses aan, ze zou het alleen doorgeven aan de keuken. Bij het afrekenen meldden wij nog dat er op internet andere prijzen staan, die best een aantal euro’s schelen. Ze gooide het op een aanbieding, wat gewoon niet waar was. Kortom: ze had haar woordje klaar en was niet van plan toe te geven dat ze de boel slecht voor elkaar hadden.
    Ook de prijs-kwaliteitverhouding vonden wij matig, voor een 3-gangen tapasmenu betaalden wij €28,50 p.p. De koude voorgerechten bestonden uit wat broodjes, caprese, carpaccio en 2x tonijn op de plank, wat wij persoonlijk jammer vonden. De warme tapas stelden ook niet veel voor, er lag onder andere kabeljauw, eendenborst, zalm en een gehaktbal op het plankje. Vooral de gehaktbal vonden we een afknapper. Als je uiteten gaat verwacht je andere gerechten dan je eigen huis-tuin- en keukengerechten. Kortom: het menu vonden we erg simpel. Het grand dessert stelde ook niet zoveel voor: 3 bolletjes ijs, tiramisu en een soort deegrolletje met ijs er in. We vonden dit absoluut niet de €11,90 waard, waar het voor verkocht werd. Al met al heeft het restaurant ons teleurgesteld, het wordt zeer goed gepresenteerd op de website, maar het valt best tegen. Qua inrichting en sfeer is er niets op aan te merken, de bediening kan alleen een stuk enthousiaster.

Lekker gegeten, heerlijke vrijdagmiddag gehad. Onder het genot van een biertje, hapje en een uitgebreid diner hebben we met een groep erg genoten bij de Stan & Co in Utrecht. Echt een aanrader!

Steven Ammerlaan

Bloompje

Op één van de eerste warme avonden dit jaar supergezellig en heerlijk buiten gegeten!
    Helaas geen Prosecco maar wel een lekkere Asti.
    Een variatie van verschillende gerechtjes per gang, erg lekker maar het zou Italiaanser mogen.
    We gaan zeker nog eens terug om de sfeer binnen te proeven.

30. Nederlands Utrecht

Het was een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel.
    De kaasfondue was erg lekker.

Beetje jammer dat wij op een plek zaten waar we af en toe geplaagd werden door rioollucht.
    Daar is blijkbaar niks aan te doen en komt omdat het gebouw zo oud is.