Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Utrecht verdeeld zijn.

1. Internationaal Utrecht

Lokatie is in een sfeervolle gloedrode werfkelder. Met zijn zessen pasten we precies om een ronde tafel en konden we elkaar goed verstaan. Dat er geen muziek is, mis je hier niet door geroezemoes en het is niet hol. Op de verschillende gerechten hoefden we niet lang te wachten. Smaakvol opgediend en erg lekker. Goed opletten of je de borg voor de powerbank terug krijgt! Deed ik niet, maar werd direct soepel opgelost.

2. Chinees-Indisch Utrecht

Vandaag voor het eerst besteld bij Ying Bin
    We hadden Combinatie schotel, voor 2 personen, Babi pangang, Cha siu, Bami, Saté babi, Chinese pangsit goreng en Kippensoep.
    Het eten was heerlijk. en de bezorging was op de tijd dat ik had afgesproken.
    Het eten was nog goed warm.
    Hier ga ik vaker bestellen.

Ik kom hier nooit meer. Prijs/kwaliteit verhouding was zeer slecht. Hoge prijzen niet in verhouding met wat je krijgt. Burger was matig, niet veel smaak ook niet vullend. Aardappel met schil was flauw. Uiteindelijk wel gratis pancakes gekregen omdat wij zo ontevreden waren. Ober deed erg zijn best om alles naar wens te maken, tevergeefs.
    Ellis heeft wel potentie om een waardig restaurant te zijn, maar dan moet er héél veel gebeuren!

Djura Hight

Visgerechten op zelfde tableau als vleesgerechten. NIET DOEN geur vis gaat over naar het vlees. Apart serveren dus.

6. Internationaal Utrecht

Voor de eerste keer gereserveerd via butler. We waren vroeg, er moesten er nog 2 komen voor de Max Proms. Toen we compleet waren was er gelijk een meisje bij onze tafel en we hebben heerlijk gegeten, de saté was heerlijk, patat heet en leuk geserveerd in een mandje.de hamburger lekker en leuk op gemaakt, nog een toetje wat er leuk uitzag en heerlijk was. We hebben het meisje nog bedankt voor de bediening en het vrolijke gezicht. We komen al een paar jaar met ons vieren en wij blijven komen.

Afgelopen zaterdag met tweeën erg lekker gegeten. Aandacht en de bediening was top! Uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding. Kan de Ouzerie aan iedereen aanbevelen.

Super mooie plek aan de oude gracht! Even uit de drukte van het winkelende publiek. Heerlijke spaghetti met garnalen gegeten. Prijs kwaliteit is prima! Ga er zeker nog 's naar toe.

9. Internationaal Utrecht

Het was super gezellig en overheerlijk!
    Vriendelijke bediening in overvloed.
    Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad, de gezellige sfeer en alle zitjes het en der maakte het plaatje kompleet.

10. Internationaal Utrecht
  11. Indonesisch Utrecht

Ron Bosman

Verrassende gerechten, ook voor vegetariërs is er veel keus. Van mild tot pittig. De saté kambing is top!

L.G. van de Weg

Ik vond het eten erg lekker, de wijn ook.
    In het begin stond de muziek naar mijn smaak te hard maar op verzoek werd die zachter gezet en ging later zelfs uit. Ook de bediening vond ik erg plezierig.
    Het is niet de goedkoopste tapasbar, maar zeker betaalbaar en gezien er ook wat grotere porties bij zitten eet je ook minder verschillende tapas dan bij andere restaurants waar ze alleen echt kleine gerechtjes hebben, dus dat weegt er weer tegen op.
    Ik heb een heel gezellige avond gehad en mijn tafelgenoten, die nog nooit tapas hadden gegeten ook. Zij vonden het zeer verrassend.
    Ik zou er zelf zo weer gaan eten en ik kan het anderen ook van harte aanbevelen.

Mooie zaak en goede service.
    TIP!
    De werknemers cq eigenaar spreekt terwijl klanten wachten onder elkaar aan een stuk door in zijn moeders taal (Marokaans of Turks) i.p.v. Nederlands. Terwijl ze goed Nederlands kunnen spreken. Dit ervaar ik als niet prettig en is ongepast.

14. Zuid-Amerikaans Utrecht

Vandaag bij Lucy Lou gegeten. We hadden er hoge verwachtingen van aangezien de kaart en t mooie interieur.
    Helaas komen wij er niet nog een keer. De borden en het bestek waren vies, de bediening was matig terwijl het erg rustig was. Vooral het eten was slecht, de taco's waren sompig, taai, smaakloos, niet knapperig en gering gevuld. Onze zoete aardappelfrietjes waren te lang doorbakken. In het geheel proefde je af en toe iets wat naar afwasmiddel smaakte. Ook werd er door de zaak geschreeuwd wanneer het eten geserveerd kon worden en werden er dingen besproken die klanten niet hoeven te weten. Voor ons geen Lucy Lou meer.

15. Zuid-Amerikaans Utrecht

Ymke Blom

16. Internationaal Utrecht

Twan

17. Internationaal Utrecht

Eten van goede kwaliteit, mooi op borden opgediend en voor ieder wat wils.
    Mooie presentatie! Wij hebben genoten!

18. Egyptisch Utrecht

M.A. Gawargy

19. Internationaal Utrecht

Wederom geweldig gegeten! Genoten van de smakelijke en zeer verzorgde gerechten, waarbij de chef-kok persoonlijk ons te woord kwam aan tafel voor onze wensen. Werkelijk enthousiast! Een aanrader!

20. Internationaal Utrecht

John

21. Internationaal Utrecht

Achmed

Lech Kowalski

- Eten en drinken van een goed niveau, lekkere en smaakvolle gerechten.
    - Service is ondermaats, in het begin slechte communicatie via Whatssapp (dienst die door het restaurant wordt aangeboden). Werden niet naar de tafel geleid, zaten vervolgens aan de verkeerde tafel, want tafel waar we aan zaten was niet gedekt voor 5 personen (van tevoren aangegeven). Verder geen uitleg wat betreft het 3- of 4-gangen menu, moesten we zelf naar vragen. Ander dingetje is de taal, spreken Frans, maakt het bestellen er niet gemakkelijker op. Wanneer fles water op was werd niet opgemerkt, bij vragen om nieuwe fles kregen we plat i.p.v. bruisend. Daarnaast is fles 0,75L water €5, dat is écht teveel. Na hoofdgerecht geen soepele overloop naar krijgen van menu voor dessert en na dessert niet meer gevraagd of we nog thee/koffie wilden. Service was dus ondermaats voor wat je betaalt.
    - Sfeer is goed en knus.
    - Prijs/kwaliteit is wel wat aan de prijzige kant. Daar verwacht je wel een betere service voor te krijgen.

Al met al gezellige avond, alles goed/prima/lekker, maar verwacht niet teveel van de service.

Mooi restaurant. Tafels staan wel heel erg op elkaar. levensgevaarlijke doorloop voor open keuken (glad) Kwaliteit van het eten goed. Kwantiteit kan beter. Vriendelijke bediening. Wij waren op een drukke zaterdagavond. Er was veel te weinig bediening waardoor het een zeer lange zit werd en je de bediening bijna vast moest pakken om je eten en drinken te kunnen bestellen.

24. Aziatisch Utrecht

Trendy, industriële locatie, goed bezocht met smakelijke keuken maar met wat chaotische weinig alerte bediening. De prijs kwaliteit en hoeveelheid staan ook niet in verhouding. Een reden voor iedereen om hier voorlopig weg te blijven is dat al je kleding na een avond ruikt alsof die boven de frituur heeft gehangen! Alles in de was na afloop en wat doe je met je jas?! Kortom ; dit is het gewoon niet waard hoe goed de keuken ook zou zijn…

Vriendelijk, goeie sfeer, mooie gerechten, voor mensen die wat last hebben van minder goed horen, zou t een puntje kunen zijn als er meerdere gezelschappen hebben geboekt, die natuurlijk meer geluid produceren, maar dat is echt een detail. Ik ga de Ouzerie absoluut aanbevelen.

26. Internationaal Utrecht

Marja van Kampen

Donderdag 23 november met een groepje collega's hier gegeten. Ik koos als hoofdgerecht "slibtong" en dat is mij heel slecht bevallen. Het smaakte nergens naar, veel te gaar, 3 dunne op elkaar gelegd met iets onduidelijks erboven op. De graatjes kon je amper losmaken. Alles was goorwit, ongekruid. Ik heb het gemeld toen halverwege werd gevraagd hoe het smaakte. Ik geef toe dat er aangeboden is wat anders te maken, maar mijn lust was weg.

De overige collega's hadden allemaal een ander gerecht.

Alessandra

We had a great evening tonight! A super high-quality meat, a few glasses of ripasso Zenato wine and a very cosy atmosphere... what else?! Thank you, see you soon! :)

Een heel leuk restaurant aan de gracht met heerlijk eten (en vers) en heel vriendelijke bediening. Een top avond gehad!

29. Eetcafé Utrecht

Remko