ma vanaf 11:00

do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

1. Bediening correct en vriendelijk. Maaltijden matig tot slecht. Paella met chorizo, ik heb geen chorizo gezien, ronduit onsmakelijk van smaak, moeite gehad om het op te eten: rijst was niet goed van consistentie,echt ongaar, wel geel, maar niet door saffraan, geen noemenswaardige groente, hoeveelheid vis: erg weinig. Portie: klein boterhambordje: €18,00!! Nasi: zelfde verhaal: klein boterhambordje, nauwelijks toevoegingen.Kosten :te hoog voor het gebodene. Kortom, de kok moet weer naar school.

2. Marja van Kampen

Donderdag 23 november met een groepje collega's hier gegeten. Ik koos als hoofdgerecht "slibtong" en dat is mij heel slecht bevallen. Het smaakte nergens naar, veel te gaar, 3 dunne op elkaar gelegd met iets onduidelijks erboven op. De graatjes kon je amper losmaken. Alles was goorwit, ongekruid. Ik heb het gemeld toen halverwege werd gevraagd hoe het smaakte. Ik geef toe dat er aangeboden is wat anders te maken, maar mijn lust was weg.

De overige collega's hadden allemaal een ander gerecht.