Popocatepetl The Mexican ligt in het centrum van Utrecht en is daardoor lastig te bereiken met de auto. Je kunt je auto op loopafstand parkeren bij parkeergarage Kruisstraat (Kruisstraat 2), Janskerkhof of iets verderop bij parkeergarage La Vie (Sint Jacobsstraat 1).

Kom je op de fiets? Dan kun je jouw fiets stallen aan de overkant van de straat.

Vanaf Utrecht Centraal pak je op het busstation gemakkelijk de bus naar Popocatepetl The Mexican. Plan je reis via 9292ov.nl. Uitstappen doe je bij halte Janskerkhof of de Stadsschouwburg. Vanaf beide haltes is het ongeveer drie minuten lopen naar Popocatepetl The Mexican.

ma vanaf 17:00
di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

There is a new Mexican in town! Vanaf de borrel tot de late uurtjes: The Mexican houdt van bites to share, cocktails en Mexican food. Drink een cocktail aan de bar, deel bites met vrienden & familie en schuif aan voor het diner. Hasta Pronto!

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

ma vanaf 17:00
di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

1. Vriendelijke pesoneel. Eten naar verwachting. Geen daglicht in restaurant. Ook geen uitzicht dus naar buiten.

2. [J] 785 punten

Bij Popocatepetl wel vaker gegeten, ook in andere vestigingen. We waren altijd erg tevreden en de kip was naar mijn mening altijd erg goed, goed mals en goed gekruid!

Nu is het restaurant verbouwd en de iets wat oubollige Mexicaanse uitstraling is verdwenen, het is nu zeer strak en eigenlijk meer 13 in een dozijn. Sfeer is naar ons minder.

En dan het eten. Ik had burrito, en de andere een enchilada. De inhoud van beide gerechten was grotendeels hetzelfde en bevatte veel rijst, bonen en wat kip. Veeeeeel rijst, weinig kip. Alles smaakte hetzelfde en als 1 eenheidworst. Kant-en-klaar eten smaakt vaak nog beter. Weinig kruiden, weinig smaak, het is een wonder dat we niet meteen zijn gegaan.

Wij zijn zeer teleurgesteld. Wij komen niet meer terug.