Polpette in Utrecht

Een knus restaurant met Italiaans karakter!

Polpette is een kleinschalig restaurant met een huiselijke en moderne sfeer. Wij bieden plaats aan circa 30 personen in het restaurant en hebben tevens een klein terras. Wij zijn geopend van woensdag t/m zondag voor lunch, borrel en diner.

Wij serveren onder andere diverse antipasti en warme gerechten met het formaat van een tussengerecht. Je kunt ervoor kiezen om diverse gerechten met elkaar te delen, of om gewoon zelf enkele gerechten te proberen. Uiteraard ontbreekt het niet aan heerlijke huisgemaakte dolce en hebben wij bijpassende wijnen, bieren en cocktails.

Polpette is gevestigd in een hoekpand aan de Croeselaan in hartje Utrecht, vlakbij de Veilinghavenkade in de Dichterswijk. Op loopafstand vind je onder andere het Beatrixtheater, de Jaarbeurs, bioscoop Kinepolis, het hoofdkantoor van de Rabobank en station Utrecht Centraal.

Ben je op zoek naar een smakelijke bijdrage aan een gezellig dagje uit, of zoek je een plek voor een ontspannende lunch of borrel met collega’s? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Over de Chef:
Mijn naam is Morena Abbatangelo. Als klein meisje stond ik tijdens het koken al naast mijn Italiaanse moeder op een krukje aan het aanrecht. Hier is bij mij de passie voor koken ontstaan. Op mijn 14e begon ik in de horeca als afwashulp en sindsdien heb ik de horeca nooit meer losgelaten.

Inmiddels heb ik jarenlang in de horeca gewerkt, onder andere als chef-kok en restaurantmanager van een drukbezocht restaurant in Utrecht. Mijn ultieme droom om zelf een Italiaans restaurant te beginnen is echter nooit weggegaan. Met de opening van Polpette is het moment gekomen dat ik mijn droom eindelijk kan waarmaken. Ik kan dan ook niet wachten om je te mogen verwelkomen in mijn restaurant!

• Veganistisch

1. Ambiance
    • Gezellig
    • Romantisch
    • Huiselijk
  3. Omgeving
    • In het centrum

1. Heerlijk eten, knusse sfeer, persoonlijk. Gewoon top!

2. Top ervaring gehad! Gezellige sfeer en heerlijk Italiaans eten. Heb er met 3 vriendinnen gegeten en we zijn allemaal super te spreken over het restaurant Polpette. Daarna hebben we nog lekker na geborreld op het knusse terras. Zeker een aanrader!