Diverse parkeer garage's.

• OV

Diverse bussen uitstappen
    -Neude ( bij poskantoor )

1.2 km vanaf centrale station

Mr. Jack's laten bezorgen?

Online eten bestellen

1520899922 50
1532032208 65
1665619641 53
1676751927 53

1. Goedkoop en prima eten. Wel beetje muffe geur in het restaurant, ouderwetse inrichting en ook vrij harde Griekse(?) muziek. Bediening was prima.

2. Wil je echt lekkere pizza, dan moet je niet naar mr jacks. Wil je gewoon een snelle hap en niet te veel geld uitgeven, dan is het the place to be. Pizza is niet slecht en vooral goedkoop. Personeel is aardig en kan goed helpen mits het maar niet erg druk is. Voor je hier iets haalt bedenk eerst wat voor kwaliteit je verwacht, is deze hoog kan je beter naar een andere eetgelegenheid gaan.

3. Naar onze mening een zeer slecht restaurant. Wij hebben ons verbaasd over de bediening. Onbehouwen en gekke manier van bedienen, vieze handen en vieze kleding.
    Griekse schotel waarvan de kipfilet wel oké was maar de gyros totaal niet te eten was. Stukken vlees die niet gaar waren en toen wij dit aangaven bij de bediening, scheurde hij het vlees aan tafel open, rook eraan, veegde zijn handen af aan het schort wat hij aanhad en haalde zijn schouders op. “Maar drinken wel goed???” Nou ja aan een flesje cola kun je niet veel aan fout doen....
    Verder rook het restaurant naar een soort rubber/ kunst planten die al in geen jaren een fris windje hadden gehad... niet aantrekkelijk voor de eetlust.
    Al met al niet voor herhaling vatbaar!

1,4
  4. Van tergouw

Vlees was goed patat was vies slap. De bediening was goed. De zaak zelf is vies alles wat je aanraakt is vet overal zit stof.

5. 35 Jaar geleden was dit voor ons arme studenten een ideale plek om betaalbaar uit eten te gaan, en er is sindsdien niet veel veranderd. Zelfs de kok van toen werkt er nog. Mr. Jack's heeft niet veel ambities, ook niet qua interieur dat je hopeloos verouderd, of retro-sfeervol kunt noemen. De inboedel is ook geen spat veranderd, maar vertoont ondertussen wel barsten, letterlijk, in de sponningen, spiegel en wc-pot. En overal spinnewebben. Maar de ontvangst door een vriendelijke jongeman is netjes. Ik bestel een Griekse schotel, en die is precies zoals die hoort, en goed betaalbaar. Mijn zoon gaat voor een Pizza Hawaii die hier Macedonia heet, en is daar (voor Euro 5!) zeer tevreden over. Een klein glaasje Ouzo doet dan wel Euro 3. Had van het huis gemogen. Ook net als vroeger… Door de Pizzaprijs net beter dan gemiddeld.

6. Gisteren hire voor het eerst gegeten met mijn zoon.
    Mijn zoon had de ODYSSEUS-SCHOTEL Dat is Gyros, 1 Kipfilet, 1 Suflaki, 1 Sutzuki, 1 Schnitzel, 1 Lamskotelet, 1 Grote Bol van Rijst-tomaat-uitjes, geserveerd met Friet en Gemengde Salade.
    Ik had de PERICLES-SCHOTEL dat is Gyros, 1 Varkenshaas, 1 Suflaki, 1 Sutzuki, 1 Schnitzel, 1 Lamskotelet,
    1 grote bol van rijst tomaat uitjes, geserveerd met friet en gemengde salade.
    Het was lekker, maar had iets warmer mogen zijn.
    De service is niet goed.
    Drinken besteld en moesten er lang op wachten.
    Ook voor de 2de keer drinken bestellen duurde het lang.
    Het eten was dus goed en service niet.

7. Was leuk en lekker eten.

8. anoniem

Het was echt verschrikkelijk! De baas was heel agressief en gaf geen goede uitleg met de broodjes! Normaal krijg je een voorafje van het huis, maar nee, het werd niet eens aangegeven dat het geld kost. En de kruidenboter was zuur en veel te zout, het leek wel bedorven. Mijn mousaka was ook niet te eten, beetje drapperig en niet een mousaka wat het had moeten zijn. De serveerster liep door de zaak te schreeuwen in het Italiaans naar een andere medewerker en als je langs kwam lopen werd je vals aangekeken.
    Ik raad het niemand aan.

9. We waren gister met een groep uit eten hier en ik moet eerlijk zeggen... Ik heb nog nooit zo'n vieze pizza gehad, heb er nu we een dag later zijn nog last van. Om over de klantvriendelijkheid nog maar te zwijgen want deze was ver te zoeken! Er kwam stokbrood wat onze tafel niet besteld had en toen dit werd aangegeven werd de eigenaar gewoon agressief, en dat gebeurde helaas nog een aantal keer. Kortom er hing een nare sfeer,het was er totaal niet schoon en het stonk er verschrikkelijk.
    Het interieur zag er oud en versleten uit kortom dit was de 1e en de laastste keer dat ik hier gegeten heb.

10. Beste lezer,

Ik kom al jaren bij Mr Jacks. het personeel is super vriendelijk. Soms is het erg druk, dan vergt de drukte wat meer van het personeel, en dan is alles wat vlugger, maar dit is begrijpelijk. De vaste medewerkers zijn erg vriendelijk, en ik kom hier nu al zo vaak dat Mr Jacks zonder de vaste crew niet denkbaar is.

Het is een super gezellige tent, en het eten is overheerlijk, en voor de prijs? Hah de prijs is echt super, gunstig geprijsd, lekker eten en super service. De bediening is super, echt super, en de eigenaar is een hele vriendelijke man, laatste zondag was de beste dag van mijn leven.

11. Heerlijke pizza gegeten, rijk gevuld, prijs kwaliteit klopt en gezellige sfeer.

12. Terwijl wij in afwachting van ons 1e drankje waren, hebben wij de zeer slechte recenties gelezen en schrokken ons rot. Wat nu? Rennen we weg? Nemen we ons drankje en verzinnen we dat we met spoed naar huis moeten? Blijven we zitten en wagen we het erop?
    Gelukkig hebben we gekozen om te blijven. Echt lekker gegeten, vriendelijke bediening, prima prijs... Echt geen klagen. Geen verzoek was te veel, zoals paprika uit gerechten laten. De slechte recensies kunnen een restaurant finaal de grond in trappen en dat vinden wij niet terecht...

13. Wat een slechte zaak! Oud en gedateerd. Geen service en over de kwaliteit nog maar te zwijgen. Ik kom hier nooit meer....

14. Anna5578

Het eten is erg goedkoop, maar zelfs te duur voor wat je krijgt. Nog nooit zo'n vieze pizza gekregen. Personeel was onprofessioneel, niet netjes en vergaten bestellingen op te nemen. Decor is een puinhoop en niet hygiënisch. Ik raad het iedereen af om hier te gaan eten!!

2,3
  15. Mijn laatste ervaring bij Mr. Jacks was dramatisch slecht. Bediening: slecht. Eten: niet gekregen. We werden bediend door een jongen die kortaf en chagrijnig was. Hij was nog te beroerd om de gasten van een menukaart te voorzien. Hij nam de bestellingen niet of verkeerd op. De eerste drankjes werden na drie kwartier gebracht. Het eten duurde zo lang dat we uiteindelijk maar zijn weggegaan. De baas snauwde zijn gasten af. Om te janken, zo triest. Volgens mij kunnen ze de tent beter sluiten.

16. Geen ongezellig restaurant. We komen hier met regelmaat om het lekkere en goedkope eten. De bediening mag dan wat minder goed zijn, het eten is prima. Een aanrader voor mensen met een wat minder groot budget.

17. Tot onze grote spijt, hebben wij hier afgelopen zondagavond gegeten. We kwamen rond 18:15 uur binnen, normaal gesproken is dit voor de gemiddelde Nederlander een normale tijd om te dineren, echter het was stil en verlaten. Geen hartelijke ontvangst dus, we moesten zelf op zoek naar het personeel. Er stond een vrouw de ramen aan de binnenkant te lappen, dit bleek de bediening te zijn. Zonder ons te groeten wees ze ons een tafeltje bij het raam, echter wij negeerden dit aanbod want er was immers plek zat. Van binnen zag het er heel armoedig uit, tafelkleden met gaten, versleten stoelkussens en bovendien rook het er muf en stoffig. Toen we gingen zitten vroeg de bediende wat we zouden willen drinken, we bestelden een cola ( zonder ijs ) en een icetea. Een paar minuten later ging het al mis: Ze kwam aanzetten met 2 cola ( met ijs ) had ze het soms verkeerd begrepen? Even later kwam ze aanzetten met de icetea, die teleurstellend smaakte. Geen Nestea of Lipton, maar misschien één of andere onbekend merk van de Lidl-supermarkt. We vroegen naar stokbrood + kruidenboter en konden in de tussentijd een keuze maken uit de 100 gerechten welke in de menukaart stonden. Het aanbod was wel heel erg groot, waardoor het moeilijk wordt tot een keuze te komen. Het ‘stokbrood’ was een soort van hard gebakken stuk korst met een zurige kruidenboter, niet echt superlekker dus. Toen we gekozen hadden voor een giros-pizza en Griekse vleesschotel, konden we ondertussen genieten van de ergste muziek die ik in jaren heb gehoord. Het kaarsje op de tafel, kon ook niet zorgen voor een intieme en romantische sfeer. Ondertussen werd er flink op los gevloekt in de keuken, onverstaanbaar met al die verschillende culturen. Het hoofdgerecht viel zwaar eten, de smaakloze giros-pizza werd geserveerd met een soort van zure yoghurt-achtige knoflooksaus. Mijn vriendin had minder kritiek op haar vleesschotel, maar de ongezellige sfeer in het restaurant zorgde ervoor dat ze niet zoveel honger meer had. We hebben uiteindelijk meer als de helft laten staan, echt zonde van het geld. De bediende is niet langsgekomen om te vragen “of alles naar wens was” en vroeg ook niet of het gesmaakt had. Ze zei alleen maar heel onbeleefd “zijn jullie klaar?” Zonder kritiek te uiten op het waardeloze eten, hebben wij maar om de rekening gevraagd. We hadden ondertussen maar besloten om elders een dessert te nuttigen. Toen de bediende het bonnetje kwam brengen, kwam er een vieze rookwalm uit haar mond. ( ze had beter die pepermuntjes kunnen opeten ) Het totaalbedrag was iets van € 35,50, ik had 2 briefjes van 20 euro en € 5,50 aan muntgeld neergelegd om het makkelijker te maken. Ik verwachtte dus een biljet van 10 euro terug, aangezien wij absoluut geen fooi wilde geven aan dit personeel. Ze wilde mij voor 10 euro aan muntgeld teruggeven, daar ging ik dus niet mee akkoord. Zonder iets te zeggen liep ze weg en kwam 5 minuten later terug met een biljet van 10 euro. Echter toen ontdekte ze dat de stokbrood + kruidenboter niet op de rekening stond gespecificeerd. Ik riep dat het haar eigen schuld was en wij zijn vervolgens het restaurant uitgelopen rond een uur of 20:00. Toen zaten waren er inmiddels al 6 andere bezoekers die “genoten” van hun diner.
    Het was grote één teleurstelling. Wij komen hier nooit meer terug!

18. Wij hebben een heerlijke pizza gegeten. Er werd een paar keer gevraagd of alles naar wens was. We hebben heerlijk genoten voor 2 personen voor maar 14 euro incl. drinken. Een goede aanrader.

19. Mr. Jacks bezoeker

Het is te goedkoop en er is teveel keuze om goed en vers te kunnen werken. Mijn tip voor het restaurant: veel minder keuze en iets hogere prijzen, waardoor er vers gekookt kan worden.

20. Bij binnenkomst, zag er allemaal goed uit. Vriendelijk ontvangen.

Vervolgens erg lang wachten op het drinken, 4x er om moeten vragen! Eten was niet goed, en veel te laat gebracht. Sauzen waren ''vergeten'' dus die kwamen er later nog bij, toen het bijna op was. Halverwege weggegaan, en het dessert maar elders gehaald.

Bij het indienen van de klacht begon de restauranthouder zelfs te schreeuwen! Zeer onvriendelijk.

3,2
  21. Ik ben hier enkele maanden geleden geweest en heb nog niet eerder zoiets gezien. De ambiance is erg goedkoop en het meubilair? Allemachtig, het tafellaken was vastgepind met punaises en bovendien zaten er allemaal gaten in. We werden bediend door een ongeinteresseerde jongeman die niet vriendelijk overkwam. Het was enorm lang wachten op het eten, wat, toen het kwam gewoon vies was. Zelfs de cola smaakte smerig. We hebben halverwege de maaltijd maar om de rekening gevraagd... deze werd zonder enige verwondering snel gebracht...

1,6
  22. We zijn er gaan eten met een groep en we kregen 10 procent korting. Dat vond ik mooi, eindelijk iemand die mee denkt aan de crisis. Het eten was lekker, geweldige sfeer.
    We komen zeker terug met onze groep.

23. harm en astrid van pieterburg

Ik was vorige week bij mr Jacks en ik vond het op zich meevallen, maar als je aan tafel zit proef je echt de Griekse sfeer. Het was nog al druk maar we werden vriendelijk naar binnen gehaald door de ober. Vervolgens heeft hij ons aangeraden om de stifado te eten en dat hebben we gedaan.
    Het was echt heerlijk, complimentje. Alleen een minpuntje; er lopen wat rare figuren rond die geen Nederlands kunnen, maar ja, er loopt 1 iemand die wel Nederlands kan en dat is voldoende. Een prima tent, lekker eten, ik raad het iedereen aan. Ga er een keer naar toe en je zult het mee maken.
    Groeten, Harm en Astrid.

24. Afgelopen weekend geweest, samen met een vriend van me.

Hij had deze tent aangeraden om te eten. Eerste verwachting zag er leuk uit, mooi pand en leuk aangekleed.

Eenmaal aan tafel geschoven en geholpen viel er ons een aantal dingen op.

- Menukaart was eeuwen oud en smerig.

- Menukaart was enorm veel, te veel keuze en spotgoedkoop!

- Tafellakens waren vies, oud en smerig.(alsof ze er al jaren lagen)

- Personeel dat ons hielp (bestaande uit 1 persoon) rook enorm naar zweet!

- Sinterklaas versiering hing er nog...

- Drinken duurde 15-20 minuten. (bij een bezetting van 3 tafels)

- Muziek alsof de Griek zelf creatief is geweest, afschuwelijk.(miste de echte Griekse muziek)

Wij kozen voor het zekere en probeerde nog zo snel mogelijk weg te komen daar zonder het drankje af te wachten. Daar kwam de manager al aan die graag wou weten wat we gingen doen. Ons drankje stond al klaar en we hebben het maar op gedronken. Zelfs de ice tea was niet bepaald lekker.

Mijn oordeel :

Ga hier niet eten, aangezien ze niks doen met deze resencies.

25. hendrik en de familie

We waren gisteren gaan eten bij Mr. Jacks en je raadt het al, echt een leuk gezellig restaurant. Hmm, lekker eten en ook nog mooie Griekse muziek, dit is echt een aanrader.

p.s Leuk personeel waarmee je kan lachen, alleen de baas is een beetje een stressfiguur. Ik kom zeker terug.

Groetjes, Hendrik en de familie.

26. Wij hadden een leuk avondje met de klas gepland en gereserveerd. Er werd ons verteld dat er een leuk tafeltje voor ons geregeld zou worden en dat we ook apart konden afreken achteraf....

We hebben een half uur op onze drankjes moeten wachten en anderhalf uur op ons eten. Toen ik mijn eten kreeg was de helft al klaar. Toen we iets zeiden over het ranzige eten en de bediening ging de eigenaar helemaal tekeer tegen een klasgenoot, tot angstwekkend toe. Afgerekend en wegwezen dachten we toen!

Niet normaal! O, en hij begreep niet eens wat ik bedoelde toen ik een glas water vroeg en om peper en zout (wat ook echt nodig was)

Eén tip: Ga hier nooit heen!

27. Vreselijke tent, bediening is zeer slecht, lopen allemaal van die straatjongetjes die dan nu door moeten gaan als bediening. Ook de baas is een grote schreeuwlelijk die je naast een grote bek ook dingen aandringt. Als je een keer iets te drinken wil kan je een half uur op je drankje wachten.

Dan zal ik het over de ambiance nog maar niet hebben, deze is net zo triest als de bediening, foute hitjes in een verouderde neppe griekse sfeer, zeer jammer.

Het eten was ook gewoon niet te vreten, ik had een pasta met kip-brokken erin die ik nog geneens aan mijn hond zou gevens, vieze stukke (oude) kip maakte het geheel erg onsmakelijk. En dan lees ik hier reacties, ja hier eten vooral studenten en de prijs is laag... ongelovelijk aangezien je hier nog steeds een behoorlijk bedrag kwijt bent en wat je er dan voor terug krijgt is buitengewoon triest!

Als je weinig kwijt wilt en even snel wil eten ga naar de snackbar om de hoek, maar NIET naar mr Jacks... BAH!

28. ik ben er met mijn vriend er wezen eten
    en het is een rastaurant waar ik zeker nog wel een keer ga eten.
    het is er gezelig.
    leuke bediende.
    oke het is er niet perfect, maar dat verwacht ik ook niet van koks in de leer en voor zo weinig geld.
    echt een aanrader voor iedereen

29. Esther

Samen met mijn nichtje hier wezen eten, we vonden de prijs/ kwaliteit verhouding uitstekend. Ook het eten smaakte prima. Wij vinden het een prima restaurant, gezien de prijs en dergelijke. Bij relatief goedkoop eten, hoeft men niet te rekenen op de beste kwaliteit, bovendien eten er veelal studenten.

30. slechte kwaliteit voor weinig geld

3,4
  31. Bij een redelijke maaltijd kreeg mijn vriendin helaas niks meer te drinken, want het schijnt dat je dat in dit restaurant een aantal keertjes mag vragen voordat je serieus genomen zal worden. Daarna vanwege de gezondheid een dessert ZONDER chocolade gevraagd, maar dat kan natuurlijk niet in 1 keer goed gaan he. Bij het verschijnen van het dessert met chocolade kreeg mijn vriendin te horen dat ze best om de chocolade heen kon eten. Wat een zielige, smakeloze, wanpresterende en onbeschofte bediening voor die paar centen. Een tent waar je misschien liever een keertje voorbijloopt inplaats van naar binnen!!!!