La Senorita in Utrecht

1476482019 76
1478820645 77
1495191029 70
1502206908 65

1. Met een vrijgezellenfeest met een groep van 13 personen heerlijk gegeten. Met de bediening bij aankomst de bedoeling/wensen doorgenomen en ze zijn op ons op alle vlakken enorm tegoed gekomen en hebben meer gekregen dan van te voren afgesproken was zonder extra te hoeven bij te betalen, heel netjes. De groep was ook tevreden over het eten.

2. Erg slechte ervaring: wij werden erg onvriendelijk behandeld door de 'eigenaar' (niet door het personeel want die excuseerden zich voor zijn onpasselijke gedrag) en moesten zelfs vertrekken omdat we zogenaamd te weinig drank en geen eten hadden besteld. Wij hadden wel degelijk wat tapas besteld maar dit werd nooit geserveerd. Jammer dat de klantvriendelijkheid ten koste gaat van een door geld beluste eigenaar

3. alex klaver

Het duurde erg lang voordat we onze hoofdgerechten kregen. De spareribs waren best droog. Het glas rode wijn die we besteld hadden hebben wij nooit gekregen. De bediening was niet vriendelijk en heeft nooit gevraagd of alles naar wens was. Er liep een kat door het restaurant. Dit leek mij niet erg hygiënisch. Ik zou dit restaurant niet aanraden.

4. Ambiance: tegelvloer en kille inrichting. Doet me aan een goedkoop eetlokaal denken.

Eten: Broodje met smeersels: prima. 1e gang koude tapas en pinchos: geen pinchos, ham uit de vacuum verpakking en op koelkast temperatuur en wat losse meloen. Hoofd: typische aardenwerken tapas schaaltjes met allerlei lekkers. Opzich prima maar zeker niet goed of uitmuntend. Dessert: wat scheppen ijs en wat grof gesneden fruit op een bord.

Bediening: een groep van 'mooiboys' van tussen de 20 en 30 zonder gevoel voor horeca.

Oordeel: ik zou La Senorita zeker niet aanbevelen.

5. Net thuis laten bezorgen! Echt super lekker. Dankzij thuisbezorgd was het wel iets aan de late kant, dit heeft la senorita subliem opgelost en is hier direct achter aan gegaan. Het was het wachten meer dan waard! Mijn complimenten.

6. Hoofdgerecht smaakte goed, bediening heeft ons goed geholpen, de wijnen zijn goed. Wij zijn heel erg tevreden over ons avondje in dit restaurant.

7. Heerlijk gegeten. Bediening meedenkend en attent. Gerechten goed op smaak. Wij hadden meerdere gerechtjes genomen op aanraden van de ober, wat ook goed is bevallen. De Sangria is voortreffelijk.

8. Door goede verhalen te horen over La Senorita ben ik het uit gaan proberen. Erg smakelijke gerechtjes. Als hoofdgerecht hadden we meerdere soorten gerechtjes. Zeer tevreden.

9. Zeer goede ervaring bij La Senorita. Bediening is erg vriendelijk en hulpzaam. Het eten was fantastisch, verschillende soorten gerechtjes besteld, alles kwam netjes op tijd, zelfs iets te snel maar dat kwam goed uit want we hadden nogal trek. Locatie is ook erg goed. We zaten lekker aan het water met een sangria. Perfect!

10. Paaul Boerefijn

Wat een slecht terras op een mooie plek in Utrecht. Dit moesten ze verbieden! De bediening staat liever te roken dan ze werken, Zelfs een bestelling opnemen gaat niet goed. Vieze tafels. Een cappuccino met een vies lepeltje, bah. Dan nog een broodje gezond met een wit broodje terwijl je bruin besteld hebt en achteraf zeggen dat er geen bruin is. En salade met vis terwijl je carne besteld hebt. Personeel verknalt alles zo. Wat een feestje moet zijn wordt een grote ergernis. Er is ook iets goeds, de salade is lekker, maar snel weer weg en nooit weer terug.

11. Vorige week hier gegeten, het eten is erg lekker en kwalitatief. We hadden verschillende soorten tapasgerechtjes besteld (vis, vlees en vegetarisch).
    Gastheer en Gastvrouw waren erg vriendelijk. Decor is ook mooi, prachtige bloemen die buiten staan. Aanrader.

12. Wij dachten lekker tapas, dat viel ff tegen. Spare-ribs waren niet te eten, gewoon smaakloos.

Prijs Was veel te duur voor wat je kreeg, en dan is de kwaliteit ook nog eens ontzettend slecht.

Wc's waren smerig.

Marokkaanse muziek in een Spaans restaurant is ook niet echt de sfeer waar je in wil zitten als je tapas gaat eten en geen couscous!!!

Beetje jammer dit

13. Hier gezeten aan de oudegracht op het terras. Wij waren ontvangen door een hele attente jonge man die ons heeft begeleid naar ons tafeltje. Na aanraden van de jonge heer een verrassingsmenu genomen. Wat ons zeer is bevallen. Het eten was goed op smaak. De gamba's, calamaris en lamsspiesjes zijn zeer bevallen. De zelfgemaakte sangria is ook een aanrader.

14. De mensen die in de keuken staan zijn kunstenaars, hoe het eten wordt geserveerd en hoe het er allemaal uit ziet is prachtig en het smaakt ook lekker (heb als hoofdgerecht Zalm met patatas bravas gegeten). Ik ben voor het eerst hier gekomen en heb opgemerkt dat het restaurant erg uniek is vergeleken met andere tapasrestaurants. Het zit bij de grachten, dus de zaal is erg groot. Bediening weet wat die doet. Helaas hebben ze geen Heineken, maar Spaanse pilsener van de tap is ook top!

15. Gister wezen eten met vriendinnen. Personeel is zeker niet klantvriendelijk te noemen (vooral de eigenaar). Drinken kwam pas na een half uur (net als de menukaart). De eerste ronde van het eten kwam pas na ruim anderhalf uur (over de tweede ronde nog maar niet gesproken). Eten was van slechte kwaliteit.

Na te hebben aangegeven dat wij niet tevreden waren, kregen wij meerdere "specialiteiten" van het huis. Helaas waren deze "specialiteiten" ook weer op de bon te vinden. Na beklaag zijn deze er wel weer af gehaald. Bon moet zeker worden gecontroleerd, want wij hadden wel vijf dingen die niet klopten. Naast ons zat eveneens een grote groep. Deze groep heeft twee uur gewacht voor de eerste ronde.

Kortom; eten is niet denderend en de service maakt het totaalplaatje voor dit restaurant nog slechter! Je kan ergens anders smaakvollere tapas krijgen voor een redelijke prijs.

P.S. er worden door het personeel ongevraagd foto's gemaakt van dinerende mensen. Hetgeen ik als knap vervelend heb ervaren.

16. Angel

17. Lila

18. Habiba

1 punt
  19. Heel slechte service, 4 obers die aan het roken waren en ons 15 minuten lang genegeerd hebben. Eten was niks bijzonders.

20. Mooie lokatie, fijne bediening. Helaas zaten we aan een tafel nabij het toilet zodat we steeds in de herrie van een handendroger zaten; dat drukte de sfeer enigzins.
    Het eten was beduidend minder. Alles was zo zout dat de smaak van de gerechten totaal verloren ging. Ik heb vaak Tapas gegeten maar nog nooit zo zout en dus totaal niet lekker.
    De vis zat vol met graten en was nog zouter dan zout. Tapas kan heerlijk zijn als de kok weet hoe je de diverse kruiden en smaken tot hun recht moet laten komen. Deze kok wist dat beslist niet. Zo zout had niet gehoeven, er stond immers een zoutvaatje op tafel voor mensen die het eventueel niet zout genoeg zouden vinden. Helaas maar nooit weer.

2,1
  21. NvG

1 punt
  22. Wij hebben hier vrijdag met een groep gegeten en dat was echt ideaal. We kregen een aparte ruimte omdat we met ongeveer 40 mensen waren. We hoefden hier geen extra kosten voor te betalen. We hadden van te voren al het eten besproken. Eenmaal aangekomen hoefden we dus alleen nog maar door te geven wat we wilden drinken. Zonder iets te hoeven zeggen stond het brood met kruidenboter aioli en olijven tapenade met 5 minuten op tafel. Vervolgens kregen we meloen met seranoham en daarna stond de hele tafel vol met tapas. Het smaakte allemaal heel goed . Als afsluiter hadden we een grand dessert met koffie en thee.

23. We hebben hier gegeten met een groep collega's. De bediening is vriendelijk, daar is niets op aan te merken. Maar de kwaliteit van het eten laat te wensen over; het zijn inderdaad kleine hapjes zoals je zou verwachten, maar smaak is ver te zoeken. Ik zou er niet snel nog een keer naar toe gaan.

24. Angela van Bekken

We hebben hier laatst gegeten met een groep vrienden. Het is ons erg goed bevallen. We hebben gekozen voor een menu waarmee we brood kregen, een voorgerechtje en ruime hoeveelheid tapas. We mochten ook nog een dessert uitkiezen.
    Het voorgerechtje was meloen met seranoham. Bij de tapas vielen de ossenhaas, calamaris gehaktballetjes en kip erg in de smaak. Ook het dessert was ontzettend lekker.
    De sfeer is hier goed en de bediening vlot en attent. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

25. Vanavond ben ik met mijn vriendin gaan eten bij la Signorita, we hebben gebruik gemaakt van een grouponbon. In eerste instantie leek het erg leuk, vriendelijk werd onze tafel gewezen.
    Toen we eenmaal tapas wilden bestellen was het voor het personeel lastig om de gerechten te onthouden en wanneer we wat wilden (voor en hoofd). Ze vergaten drinken te brengen, namen de helft van de vieze borden mee en het bestek was niet schoon. Ik had als voorgerecht de zelfgemaakte vissoep, dit was daadwerkelijk een ramp.

Ik begrijp heel goed dat niet alles altijd op rolletjes kan lopen bij een restaurant maar deze keer was het wel erg. Bij het hoofdgerecht hadden we ossenstaartpuntjes, garnalen en spareribs. De ossenstaartpuntjes waren erg rauw dus dat hebben we helaas terug moeten sturen. Tijdens het eten ging ik even naar de wc, bij de wc aangekomen ben ik snel omgedraaid... dit was te vies voor woorden, de vliegjes vlogen me om de oren. Toen ik ging betalen realiseerde ik me dat we geen sangria hadden gekregen die bij de grouponactie inbegrepen zat. 1 drankje werd dan ook van de bon afgehaald, wat netjes was.

We hadden meer van onze avond verwacht!

26. Ze waren onze bestelling vergeten en na een uur gewacht te hebben zelf actie ondernomen. Het eten kwam vervolgens snel op tafel maar alsnog ontbrak er een onderdeel van het menu. Geen excuses of niks vanuit het personeel. Hierbij zelf (weer) aangegeven wat er fout is gegaan en vervolgens 20% op drankjes gehad. Tot nooit!

27. marielle

Ik vond het erg gezellig en goede service. Ben er vorige week wezen eten. Qua smaak viel het mij een beetje tegen. Het een is heel krachtig van smaak en gekruid. Het andere had weinig smaak helaas.

28. 29 maart zijn we met een grote groep bij la Senorita gaan eten.

Ik was eerder al eens met een vriend bij El Olivo gaan eten, een wat kleiner restaurantje aan de Zakkendragerssteeg, en daar vertelde de eigenaar toen dat hij een nieuw restaurant zou gaan openen aan de Oude Gracht.

Omdat het bij El Olivo goed beviel, besloot ik met een groep van werk bij La Senorita wat te gaan eten. Het is een supermooie grote locatie. We hebben met 40 mensen gereserveerd en kregen een aparte ruimte aangewezen.

Daar begonnen met het bestellen van een aantal flessen wijn en wat broodjes met saus op tafel laten zetten. We besloten voor het tapasmenu te gaan, waarbij de keuken een samenstelling van het eten maakt zodat het kiezen niet allemaal te lang duurde.

Dit bleek een goede keuze te zijn, want er werd een heerlijke selectie van verschillende tapas op tafel gezet. Onder andere gehaktballetjes, garnaaltjes, aardappeltjes, en inktvisringetjes. goed gevulde tafel en iedereen had genoeg te eten en genoeg variatie ook. Heerlijk!

Later nog wat karafjes sangria op tafel laten zetten en dat was ook verrukkelijk! Lekker zoet en smaakvol.

Nadeel was misschien dat er een aantal wijnen alleen per fles te bestellen waren. Nou was dat bij ons als groep geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen direct een fles wil bestellen.

De bediening was erg vriendelijk en attent. We hebben een top avond gehad. Zeker ook een aanrader voor grote groepen!

29. Afgelopen zaterdag bij La Senorita gegeten, een nieuw tapasrestaurant aan de oude gracht in Utrecht. Bij toeval liepen we langs, en we zagen een nieuwe naam op het bord staan. Nou vinden mijn vriend en ik het heel leuk om nieuwe plekjes in Utrecht te ontdekken, want hoe lang je er ook woont, er is altijd wel weer iets nieuws te zien. Nou maar eens kijken of het eten er ook lekker is dachten wij!

Na het aflopen van de trap (het restaurant zit aan het water), werden we door de bediening verwelkomd. We kregen een mooi plekje en er werd wat te drinken opgenomen.

Het restaurant ziet er van binnen erg mooi uit! Mooie grote lampen die gezellig licht schijnen en hele mooie muurschilderingen. Sjiek, maar niet té.

We hebben het tapasmenu besteld, waarbij je een schaal met tapashapjes krijgt, samengesteld door de keuken. Dit was een mix van vlees, vis en vegetarisch, met onder andere heerlijke garnaaltjes in knoflook en ook gegrilde groenten. Erg lekkere combinatie van verschillende hapjes.

Al met al een hele fijne sfeer en lekker eten. Het was gezellig druk en de bediening was attent. Wij komen zeker nog eens terug, een fijne nieuwe aanwinst van Utrecht dit!

Zeker ook een aanrader om met het komende mooie zomerweer eens op het terrasje te zitten.