Op dit adres zit nu: Burger Bar

La Noche in Utrecht

1. Allereerst was het reserveren niet makkelijk, om 7 uur was er geen plaats meer, kon wel terecht in een zustertestaurant, toen ik vroeg hoelaat er wel plaats was werd gezegd 6 uur of 9 uur. Uiteindelijk konden we om half 7 wel reserveren. We kwamen aan in een nagenoeg leeg restaurant, waar tot 8 uur slechts 3 van de ong 20 tafels bezet waren. Na 2 keer gevraagd te hebben hoe groupon precies werkt werd ons niet gewaarschuwd dat het om 5 tapas in totaal ging en niet per persoon. Een karaf water kon er niet af, want die hadden ze niet genoeg (bij bezetting van 3 tafels al te weinig karaffen vind ik erg vreemd) bij de 2e ronde bestelling, we hadden toen ieder 3 tapas gehad en zaten daarmee dus al boven die totaal 5) vroeg ik of ik ook een salade kon bestellen, dat kon niet, wederom werd niet even gezegd dat we al aan onze max zaten. Toen uiteindelijk de rekening kwam zagen we ineens 5 tapas erop staan naast de drankjes... We schrokken hier erg van, zitten op een strikt budget en hadden alleen de wijn berekend om te hoeven betalen... Ik geef toe dat we ook zelf de groupon beter hadden kunnen bestuderen, of gerichter kunnen vragen naar de hoeveelheid, maar 2 keer uitleg vragen en niet te horen krijgen op hoeveel tapas je recht hebt vind ik schandalig, slechte service noem ik dat. We zullen hier nooit meer heen gaan. Het eten zelf was na ruim 45 minuten wachten op bereiding (met bezetting van 3 tafels!!!) best lekker overigens.