Nieuwste foto's in Utrecht

Laatste updates in Utrecht

1. Mies's profielfoto
    Mies heeft een recensie geschreven voor Juliana

Zeer teleurgesteld over het (dure) tepanyaki diner bij dit restaurant. Weinig subtiel, en op veel gerechten (dezelfde) saus. En wat het vlees betreft: liever wat minder en dan van heel goede kwaliteit dan dit. Jammer! Verder betaal je extra (!) om een gerecht uit de menu’s om te wisselen. Dan moet je bijbetalen (coquilles wisselen voor groentegerechtje: bijbetalen! Idioot). Verder is het ergerlijk dat je geen kraanwater kunt bestellen. Willen wij best voor betalen. Maar er is alleen een fles Spa te bestellen.
    We gingen teleurgesteld naar buiten! Dit was de laatste keer dat we hier aten.

3,1
  2. Gerben's profielfoto
    Gerben heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Gezellige bistro waar je lekker kan eten en zeker niet duur, we hebben een gezellige avond gehad.

3. Sjoerd's profielfoto
    Sjoerd heeft een recensie geschreven voor Vapiano
    Italiaans Utrecht

Echt niet lekker. Eten komt niet tegelijkertijd maar ca 15 min later dan eerste bord. 45 minuten op het eten gewacht toen bleek het eerste gerecht in de oven hard geworden waardoor het opnieuw gemaakt moest worden. Om gek van te worden. Wat een leuk etentje met mijn dochter had moeten zijn bleek grote teleurstelling.. Bizar dat niemand de leiding neemt en het even met me oplost. Kortom een slechte vreetschuur!
    Ik ga hier nooit meer eten.

3,6
  4. Gürkan's profielfoto
    Gürkan heeft een recensie geschreven voor Sushi Today

Lekkere toetjes/eten/Drinken.
    Heel vriendelijk.

5. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor deKleineBaron

De high-tea was gewoonweg verrukkelijk! En dat voor zo'n lage prijs. We zaten aan een heel gezellig plekje bij het raam, zoals ik ook bij de reservering om had gevraagd. Super fijn dat er naar onze wens geluisterd werd! Personeel was erg vriendelijk, maar had het wel fijn gevonden als er af en toe gevraagd werd of alles nog naar wens was, aangezien we snel zonder heet water zaten. Maar al met al: deKleineBaron is een absolute aanrader!

6. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Hoera! De Paté en croûte staat weer op de kaart, we hebben er van genoten.
    Lekkere wijn, lekker eten, ook voor vegetariërs is er een goed gerecht.
    Fijn dat er een restaurant in Utrecht is waar je niet bij de buren op schoot zit en elkaar kunt verstaan. Ontzettend aardige bediening ook. Chapeau!

7. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor deKleineBaron

Feedback: theepot lekte, geen mes voor de scones, geen dessertlepels voor de mousse.
    Meebrengen van een 🐕 niet zo oke in een eetgelegenheid, ook al is het beestje nog zo lief en rustig:)

8. Nienke's profielfoto
    Nienke heeft een recensie geschreven voor Sunshine

Altijd fijn bij Sunshine! Gezellige sfeer, heerlijk eten en geschikt voor mensen die geen gluten eten. De kok kiest wat je krijgt (aangepast op je dieetvoorkeuren). Fijn plekje om betaalbaar uit eten te gaan!

9. FMPrak's profielfoto
    FMPrak heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Eten was heerlijk. Bediening liet te wensen over. Na binnenkomst lang moeten wachten voor we iets te drinken konden bestellen terwijl tafel naast ons, die veel later binnenkwamen, al lang een drankje hadden besteld en gekregen. Veel te veel tijd tussen de gangen door: na hoofdgerecht zelf maar eens de hand opgestoken voor de dessertkaart. Nadat we die gekregen hadden en 20 min. tevergeefs hadden zitten wachten zijn we naar de bar gelopen en hebben we de rekening voldaan en thuis maar koffie gezet. Niet adequaat personeel: gaan tafels poetsen en vaatwasser uitpakken terwijl 4 tafels op een vervolg zitten te wachten: ze zien het gewoon niet. Investeer in beter en goed geschoold personeel, dan komen wij graag nog eens terug want over de kok niets dan lof.

4,9
  10. Maria Claassens's profielfoto
    Maria Claassens heeft een recensie geschreven voor deKleineBaron

Maria Claassens

Wat een heerlijk ontvangst en ontzettend lekker gegeten!

Echt een aanrader.

Bijkomend voordeel nu nog gratis parkeren voor de deur.

11. Pommeren Van Chris's profielfoto
    Pommeren Van Chris heeft een recensie geschreven voor Juliana

Pommeren Van Chris

Wat een feestje had moeten zijn was een ware teleurstelling te noemen en zeker voor de prijs dar wij moesten afrekenen.
    Zeer slechte bediening, onvriendelijk en zeker niet gastvrij te noemen. Een chagrijnige kok, die rode wijn stond te drinken om tussendoor ons gerecht te “moeten” bereiden.
    Echt bizar te noemen. Als laatste gasten zat een medewerker klaar met de sleutels in de hand van… “ nu is het genoeg geweest, u kunt gaan. Is dit normaal voor bijna €500 ?

3,2
  12. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Kippegie

Superzaak!!
    Heerlijke kip die NIET droog is!! Gezellige informele sfeer.
    Aanrader om te gaan eten als je in Utrecht bent.

13. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Gezellig restaurant met vriendelijke personeel.
    Aantal vegetarische opties die erg lekker zijn!
    Zeker een aanrader.

14. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Café Lijn 4
    Kleine eetwaren Utrecht

Jacqueline

Erg gezellig café, groot aanbod spelletjes, spebi's en snacks.

15. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

We hebben genoten van de prettige bediening, de relaxte sfeer, de verrukkelijke en mooi gepresenteerde maaltijden en het prachtige uitzicht.
    Wij komen graag weer eens terug.

16. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor deKleineBaron

Prima, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteitverhouding goed

17. Kippegie's profielfoto
    Kippegie heeft gereageerd op een recensie van Kippegie
    Kippegie
    Van restaurant

Hoi Niels, bedankt voor je leuke reactie. Mocht je op de hoogte willen blijven van onze nieuwtjes volg ons dan via onze nieuwsbrief op www.kippegie.nl groetjes Team 't kippegie

18. Btissam's profielfoto
    Btissam heeft een recensie geschreven voor Aicha Restaurant

Vandaag bij het restaurant Aicha gegeten. Toen de pizza eindelijk klaar was zag ik dat deze nog rauw was. Bij het aangeven aan het personeel dat de rauwe deeg heel duidelijk te zien was, nam het personeel de pizza weer terug. Achteraf bleek dit de eigenaresse te zijn van deze tent. Tijdens het afrekenen nam de eigenaresse de rauwe pizza ook in rekening. Dit vonden wij belachelijk. Er was letterlijk niks gegeten van die rauwe pizza. De manier hoe deze eigenaresse haar klanten te woord stond was zeer onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Daarom adviseer ik aan een ieder die dit lees daar absoluut niet te gaan eten!

19. Souhaila's profielfoto
    Souhaila heeft een recensie geschreven voor Aicha Restaurant

We kregen een rauwe pizza, wij eten vaker bij Aicha we zijn inmiddels vaste klanten bij Aicha, de eigenaresse had de pizza meegenomen. Bij het afrekenen gaf de eigenaresse aan dat de pizza alsnog betaald moest worden. Wij hebben duidelijk aangegeven dat de pizza heel weer meegenomen is en rauw is?. De eigenaresse van het restaurant begon heel gemeen naar ons te communiceren met dat het alsnog betaald moest worden, als eigenaresse weet je hoe je je klanten moet behandelen, en bij Deze mevrouw is dat zeker niet het geval, mw. is bot en onprofessioneel.

20. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Daily Pokébowl

Eten wordt pas na ruim 2 uur gebracht. Bestelling was incompleet. Ze geven geen geld terug voor wat niet geleverd is en aanvullend komen ze het missende niet brengen.

Maar nog veel belangrijker het eten was zo ongelooflijk slecht.

Alles is beter dan deze toko