Nieuwste foto's in Utrecht

Laatste updates in Utrecht

1. Helen's profielfoto
    Helen heeft een recensie geschreven voor Chillz
    Internationaal Utrecht

Heerlijke kleine gerechtjes van verse producten. Subtiele smaken, geen standaard tapas en oh zo vriendelijke bediening. Buiten aan de gracht eerst lekker aan de cocktail. Toppers: Bulgar salade, tuna tartaar en ceviche van zeebaars. Voor vegetariërs ook echt een aanrader!

2. Nancy Ribbens's profielfoto
    Nancy Ribbens heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Nancy Ribbens

Heerlijke middag gehad op een fijn plekje, alles klopte voor een gezellige en lekkere lunch! De bediening is top! ☀️

3. Horecagek's profielfoto
    Horecagek heeft een recensie geschreven voor LE:EN
    Aziatisch Utrecht

Het was onze eerste maar ook tegelijkertijd laatste keer. Locatie galmt enorm, maar zag er industrieel best leuk uit. Bediening zeer jong en onervaren. Vergaten veel en helaas geen persoonlijke aandacht. Dan de keuken… Pompoensoep veel te peperig, sushi niet in verhouding (teveel rijst en een verkoolde sprinkhaan) werkelijk niet te eten. Salade paddo… smakeloos: niet eens op smaak gebracht, geen dressing… 3 kleine gamba’s wat een hoofdgerecht moest voorstellen… en als laatste de ossenhaas die helaas na een melding gedaan te hebben over onze ervaring tot dusver… maar helaas weer een teleurstelling. Geen lepel bij de koffie, koffie hoeveelheid die per keer verschilde, aangeboden dessert was net zo teleurstellend en niet spannend (spekkoek) als de rest. Een enorm verrassende teleurstelling waar we €130, - euro voor uitgegeven hebben (2 personen).

4. Gemma Tonneijck-Terlingen's profielfoto
    Gemma Tonneijck-Terlingen heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Gemma Tonneijck-Terlingen

Op 10 maart vierden we de 75e verjaardag van mijn man op de bovenverdieping. Mooie locatie met aan weerszijden een prachtig uitzicht op de Dom en op de schaal en het Slavernijmonument.
    Vriendelijke, snelle, correcte bediening en prima borrelgarnituur van worst, kaas, groentestengels.
    We gaan voor een volgend feestje zeker weer naar Peter’s Bistro!

5. Pieter Henstra's profielfoto
    Pieter Henstra heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Pieter Henstra

Lekker eten en goede service.

6. Wouter's profielfoto
    Wouter heeft een recensie geschreven voor Le Mignon

Kleinschalig restaurant met een soort huiskamer beleving wat de sfeer ten goede komt. Lekker eten, perfecte hertenbiefstuk. Alle gerechten ruime porties en een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening was persoonlijk en vlot. Tafeltje was een beetje krap maar al het andere maakte alles meer dan goed.

7. Ada Benjamins's profielfoto
    Ada Benjamins heeft een recensie geschreven voor Boro
    Oost-Europees Utrecht

Ada Benjamins

Wij vonden de bediening niet echt super. We hebben ze van het serveren van het eten tot het halen van de borden niet aan tafel gezien. Nadat we minstens 15 min uitgegeten waren, werd de tafel pas leeggeruimd…
    De kipfilet leek op een platgewalst stuk vlees, de biefstuk was een taai stukje.

8. Arne's profielfoto
    Arne heeft een recensie geschreven voor deKleineBaron

Prima!

• Eindcijfer 7,5
  9. Arriën Kruyt's profielfoto
    Arriën Kruyt heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Arriën Kruyt

Heerlijk in de zon op het terras genoten van een voortreffelijke lunch. De locatie is geweldig midden in het park.

10. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Sushi Today

Maarten

Lekkere sushi. De maki rolls waren goed maar het vlees vond ik echt heel smaakvol. Bovendien een zeer uitgebreid dessert buffet.
    Kortom, prima gegeten.

11. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Daheb

Lekkerste pasta carbonara ooit!

12. Moon's profielfoto
    Moon heeft een recensie geschreven voor Miss Shu

Eten is altijd goed, helaas is de bezorgtijd de laatste tijd veel te lang en de prijzen worden belachelijk duur. Tevens betaal je voor plastic, echter krijg je alles in karton. De twee Nederlandse mannen zijn altijd vriendelijk moet ik zeggen!

13. Peter Schrurs's profielfoto
    Peter Schrurs heeft een recensie geschreven voor Blij
    Nederlands Utrecht

Peter Schrurs

Echt lekker precies goed. Plezierige bediening en goede sfeer.

14. John Wilson's profielfoto
    John Wilson heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

John Wilson

Mijn vrouw en ik bezochten dit restaurant voor het eerst op Valentijnsdag. Ik werd erdoor aangetrokken door de informatie die ik op internet zag, zoals foto's, het menu en de beschrijving. We konden kiezen waar we wilden zitten. Alle tafels waren versierd met papieren hartjes, wat heel toepasselijk was. Als voorgerecht deelden we een heerlijk gerecht van Coquille met pernod beurre blanc saus, spinazie en truffel. Als hoofdgerecht hadden we kalfssukade. We sloten af met een kaasplankje. Het was allemaal erg lekker en we hebben er enorm van genoten.

De sfeer in het restaurant was intiem en romantisch, perfect voor Valentijnsdag. De bediening was vriendelijk en attent, en de gerechten werden mooi gepresenteerd en smaakvol bereid. De Coquille was perfect gebakken en de combinatie met de pernod beurre blanc saus was verrukkelijk. Het kalfssukade was zacht en vol van smaak, en de kaasplank was een heerlijke afsluiting van de maaltijd.

Al met al was onze ervaring in dit restaurant uitstekend en we kijken ernaar uit om terug te keren voor een volgende speciale gelegenheid. Het is zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een romantisch diner met heerlijk eten.

15. Patrick van der Voorn's profielfoto
    Patrick van der Voorn heeft een recensie geschreven voor Vegan Burger Brothers

Patrick van der Voorn

Gereserveerd maar niemand heeft ons verwelkomd of gecheckt of we gereserveerd hadden. Sfeer ongezellig. Tafels vies of wiebelden.
    Burgers niet bijzonder, frietjes bleek en service… niet bijzonder.
    Bestellen-eten-betalen-niet meer dan dat verwachten.

16. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Jacqueline

Heerlijke lunch. Leuke plek en vriendelijke bediening.

17. Juliette Koemans's profielfoto
    Juliette Koemans heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Juliette Koemans

Prima gelunched. Goede service.

18. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Vis Dock
    Vertaal van English naar Nederlands

Ongelofelijk lekkere vis, uitmuntend gebakken en héééle vriendelijke mensen!

19. Marnix Academie's profielfoto
    Marnix Academie heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Marnix Academie

De sfeer was gezellig en warm. Bediening zeer netjes, snel en beleefd. Het eten was fantastisch, smaakvol en de borden zagen er prachtig opgemaakt uit. Een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

20. Eelco's profielfoto
    Eelco heeft een recensie geschreven voor Mei Shi

Top avond gehad. Super vriendelijke bediening en lekker gegeten. Aanrader.