Op dit adres zit nu: Badhuis

Er zijn verschillende betaald parkeerplaatsen direct bij het restaurant. Betalen van 9:00 - 21:00 voor Eu 2,40 per uur.

• OV

Vanaf het CS is het 10 minuten met lijn 1 naar Vechtse banen. Uitstappen aan het Willem van Noortplein.

• Halal

1619034989 77
1628198618 79

1. Gwidone Bet

2. Caroline

Helaas niet meer wat het geweest is. Ongeinteresseerd en onervaren personeel. Ruim een half uur gewacht op kaart en vraag wat te drinken. Zo ging het verder. Eten is oke maar nergens echt verrassend qua smaak. Kom niet snel meer terug.

3. Maria Valke

Lekker eten. Vriendelijk personeel. Beetje traag af en toe. Beetje duur.

4. Het was een mooie avond bij Badhu. Heerlijk gegeten, een explosie van smaken.
    Vriendelijke en attente bediening. Klein nadeel, veel herrie waardoor we moeite hadden elkaar te verstaan.

5. Sfeer en bediening goed. Eten is wel ok, niet de echte Arabische smaaksensatie.

6. Samen met mijn vriend heb ik super lekker gegeten bij Badhu. De kok heeft heerlijke en bijzondere gerechtjes gemaakt. Doordat Badhu een open keuken heeft konden we precies zien hoe de kok te werk ging. Het zag er erg professioneel uit. Alle gerechtjes werden goed bereid en mooi opgemaakt. We hoefden verder niet lang op de gerechtjes te wachten.

De sfeer in Badhu is heel relaxt en ongedwongen. De bediening is vriendelijk en de bedrijfsleidster is heel enthousiast. Ze gaf ons goede tips voor lekkere drankjes en je kon merken dat zij veel horecakennis in huis heeft.

Ten slotte de prijs/kwaliteit verhouding. Je betaalt inderdaad iets meer dan in andere restaurants in de stad, maar daar krijg je ook hoogwaardig eten voor terug. Ze werken bij Badhu met duurzame producten en in veel gerechten zitten bijzondere ingrediënten. Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding dan ook goed!

7. Super plek! Lekker! Top bediening!

8. Caroline

Heerlijk gegeten, de tonijnsalade op Libanees brood bijvoorbeeld, echt smullen! Ook de salade gerookte makreel etc hmmmmm! En de drankjes zijn ook origineel en lekker, eindelijk een restaurant dat echte goeie pittige gember thee serveert! Dat zie je niet vaak! Bediening is erg aardig, vragen regelmatig of alles nog ok is en dat was het! Mooie inrichting en gezellige zitjes!
    Fijn om daar weer geweest te zijn en ga zeker binnenkort weer een keer!

9. Vorige week heerlijk gegeten bij Badhu met een groep van 6. De service was uitstekend, het speciaalbieraanbod groot en de sfeer goed. Er werd heel erg goed rekening gehouden met de pinda/lactose allergieën, ook al waren we vergeten dit op voorhand te vermelden.

De rekening op het eind was pittig, maar dit was ook te danken aan de onbezorgde sfeer die er voor zorgde dat we naar believen bleven bestellen zonder naar de prijs te kijken.

Al met al een heel geslaagd bezoek!

10. Pepijn van Mierlo

Erg lekker gegeten voor een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en een rustige gezellige sfeer.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Het was hier echt leuk, lekker en betaalbaar! Voor herhaling vatbaar!

12. Vaker gegeten hier en altijd tevreden. Maar gisteravond is alles me tegengevallen in Badhu. Met een groep gegeten van 14 mensen en hier ook ruim voor betaald. Maar hier zo weinig voor gekregen. Ik (en meerdere mensen uit de groep) dachten dat het hoofdgerecht nog moest arriveren na wat kleine hapjes. Maar tot onze gedeelde verbazing was dat hoofdgerecht ook al geweest. Bijna lachwekkend. De bediening was nors en weinig genegen bestellingen voor drankjes op te komen nemen. Bizar om steeds te moeten gaan vragen aan de bar of je alsjeblieft iets mag drinken. Al met al kreeg ik sterk de indruk dat Badhu niet zit te wachten op groepen eters. Dat kan, maar laat dat dan eerlijk weten van te voren in plaats van 14 mensen teleur te stellen, die dit ook echt wel weer aan anderen zullen laten weten.

13. Valt zwaar tegen, bediening niet attent en onvriendelijk (drankkaarten worden zo maar ongevraagd van tafel gehaald). Buitenmeubilair in zeer slechte conditie en erg vies (oogt allemaal onprofessioneel). Gerechten die totaal niet de naam mogen dragen, zoals de lamstagine, lijkt nergens op. Meeste gerechten hebben niets met de Arabische keuken gemeen. Sommige producten/gerechten die op de website worden vermeld, zijn niet te bestellen. Kortom zeer teleurstellend en zeker geen aanrader. Wil je de echte Arabische keuken proeven, dan moet je in ieder geval niet hier zijn.

14. Wijngebied heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant. Ikzelf heb een tarwe en lactose intolerantie. Dit was keurig op de kaart aangegeven. Op verzoek konden sommige gerechten aangepast worden en er was zelfs glutenvrij brood aanwezig. Kortom super!!

De porties waren voor mij groot genoeg. Ik had 3 gerechtjes uitgekozen waaronder overheerlijke linzensoep. Mijn man had 5 gerechtjes, waaronder brood en een dip. De bediening was goed, maar ietwat onervaren. Wij waren inclusief thee en Marokkaanse wijn € 60 euro kwijt.

15. Mooie zaak. Met wat ongemakkelijke zitgelegenheid, hoewel geheel in sfeer, je zit niet echt comfortabel.
    Bediening is geheel onervaren. Er komen drie verschillende serveersters een eerste drankje opnemen. Men werkt blijkbaar niet met eigen tafels, of 'wijken'. - Een biertje komt in een flesje, zonder glas. + Thee komt in een prachtig potje.
    Duidelijke kaart, waarop men hapjes besteld, zo'n 4 pp wordt uitgelegd Hoewel de smaak goed is, zijn de porties erg klein. Maak er maar min. 5 gerechtjes pp van, grote eters misschien wel 6 of meer. Dat maakt het natuurlijk prijzig.
    Nadeel: hoewel badhu niet in het centrum ligt, is er betaald parkeren en moeilijk om een parkeerplaats te vinden (zelfs op dinsdag avond).
    Gerechtjes kunnen onder andere glutenvrij. Door de rommelige bediening komt dat niet door in de keuken en eet je 'gewoon met de pot mee'. Ga er dus niet eten met een ernstige allergie, want je kan er niet van op aan.

6,1
  16. We hadden een ruimte gereserveerd voor 14 personen t.g.v. de 65e verjaardag van iemand in de groep, maar de reservering was duidelijk niet doorgekomen, er was geen ruimte voor ons vrij. Na een tijdje buiten wachten konden we in een hoek gaan zitten waar we elkaar niet konden verstaan door de harde muziek en de slechte akoestiek. De porties die men serveert zijn erg klein en daardoor behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt, terwijl er geen enkele uitleg werd gegeven bij het serveren van de schotels. We moesten vaak proberen de aandacht van de bediening te krijgen om nog iets te kunnen bestellen en de sfeer onder het personeel was onprettig.

17. Verrassend. Prima gegeten. Vooraf recensies gelezen en voorbereid op matige bediening. Bleek echter prima te gaan; zal ongetwijfeld te maken hebben met wie wanneer werkt en de wisselwerking tussen gast en bediening.

18. Voor de eerste keer wezen eten bij Badhu. Een erg mooi pand, zowel van binnen als van buiten bij aankomst.

Leuke bankhoeken en tafeltjes. Maar helaas geen Marokkaanse muziek.

We bestelden 2 biertjes. En kregen na een lange poos vluchtig 2 flesjes Heineken op de tafel toegereikt. En toen liep de bediening weer vluchtig weg. Zonder glazen!

Toen we vroegen of we een glas konden krijgen was het antwoord; U wilde een glas? Verder was het eten helaas niet warm, dit kan zijn door het lange wachten op de bediening.

Het eten had wel veel smaak en was erg lekker, daar was niets op aan te merken. Alleen zouden de porties wel iets groter mogen zijn.

Ik hoop dus dat er snel andere bediening komt en dan kom ik misschien wel terug!

6,7
  19. De gerechten waren stuk voor stuk verrassend en zalig. Ook de ambiance was erg fijn, zeer sfeervol.

Minpunt was de bediening, 4 fouten op 1 tafel is echt te veel. Ook veel wisseling in het bedienend personeel waarvan een deel niet erg vriendelijk was.

Tip voor Badhu: Zet je personeel vast op tafels en zorg in ieder geval voor continuïteit in de drankvoorziening, dat maakt langere wachttijden op eten bij drukte minder storend!

20. Heerlijk gegeten, sfeervol interieur in een oud badhuis. De geitenkaas met wilde zalm op een bedje van noten was mijn favoriet, 2 maal besteld. Doen!

21. Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten die je nooit eet. Maar allemaal even heerlijk! Mooie aankleding en hele aardige bediening. Echt een heel leuk avondje uit!

22. Heerlijk gegeten, allemaal kleine gerechtjes op de kaart, vooraal dadels met honing en kaneel waren niet te versmaden. Heerlijk modern Arabisch interieur. Zeer zeker een aanrader.

23. Erg lekker gegeten, heel apart allemaal, een keertje helemaal wat anders! Een aanrader wat mij betreft.