American Steakhouse Broadway in Utrecht

• vr 17:00 - 21:30
  • za 16:30 - 21:30
  • zo 16:30 - 21:00

• Telefoon 030-2312643

Betaald parkeren in een van de parkeergarages in de buurt of een stuk goedkoper bij een van de P+R plekken.(Parkeren en Reizen)
    P+R plekken zijn met 4 euro per dag veel goedkoper dan in de binnenstad parkeren voor 4,10 euro per uur.

Gelegen op 7 minuten lopen van het CS

plan hier uw route met het OV:

We komen speciaal naar Utrecht om bij jullie te eten’.

Deze zin horen we vaak, en dat maakt ons trots! Mensen komen van overal vandaan om een hapje bij ons te eten. Met onze heerlijke ribs, juicy steaks, unieke locatie aan de gracht, geweldig team én natuurlijk kat Eefje zijn we dan inmiddels ook een begrip geworden in Utrecht. Enne….laten we vooral niet onze wereldberoemde oreo taart vergeten!

Dus komt u hier al jaren over de vloer, of bent u gewoon benieuwd geworden of onze ribs écht zo lekker zijn? U bent altijd welkom om te genieten van een van onze gerechten of misschien wel om te kijken hoe een van onze barmannen een echte special Broadway cocktail voor u maakt….

Brooke Shields zei ooit: ‘’The thing about Broadway: they always welcome you with open arms.’’

En zo is het maar net! ; )
Zien we u binnenkort ook in ons restaurant?

Diëten Glutenvrij en lactosevrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in UtrechtFoto van American Steakhouse Broadway in Utrecht

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum en aan het water
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, huiselijk, gezellig, nostalgisch en hip
Voorzieningen
Afhalen, terras en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
165 zitplaatsen en maximaal 18 personen in één groep
Betalen