Broadway in Utrecht

Restaurant Broadway, Juicy Steaks & Legendary Ribs

Betaald parkeren in een van de parkeergarages in de buurt of een stuk goedkoper bij een van de P+R plekken.(Parkeren en Reizen)
    P+R plekken zijn met 4 euro per dag veel goedkoper dan in de binnenstad parkeren. Een van de goedkopere parkeergarages is die op Paardenveld.

• OV

Gelegen op 7 minuten lopen van het CS

plan hier uw route met het OV:

ma 16:30 - 21:00
di 16:30 - 21:00

Omschrijving

Wij zijn Broadway

Wij serveren al 30 jaar het beste vlees, de mooiste wijnen en service met een glimlach. Maar wij gaan nog een stapje verder.

Wij zijn te vinden op een unieke lokatie: op loopafstand van de Dom in twee historische werfkelders. Weg van de drukte van Utrecht maar toch midden op de Oudegracht.

Wij houden van stoere luxe. Of je nu eet aan de extra lange bar met uitzicht op onze barmannen, op de leren banken temidden van alle levendigheid of elkaar diep in de ogen kijkend in onze cozy seats: alles staat in het teken van jouw beleving.

Wij zijn trots op ons menu: onze malse ossenhaas en onze legendarische spareribs van de houtskoolgrill, de kruidige vissoep of een mooie salade, en niet te vergeten onze prachtige desserts. Alleen de beste ingrediënten vinden wij goed genoeg.

De avond beginnen met een bijzonder aperitief? Geniet dan van een van onze Signature Cocktails, by Cocktail Professor®

Wij zijn Broadway en wij heten jullie van harte welkom!

Prijzen

1520440757 78
1681720219 75
1691207246 74

1. Marieke

Erg lekkere steak gegeten en vriendelijke en vlotte bediening. Aanrader!

2. Zeer goed restaurant in combinatie met de voorstelling van Nina tuner is dit de juiste combinatie gewoon passend in het geheel gedoede maaltijdenfe juiste sfeer. Al met al klasse goede bediening, kom zeker terug .

Michiel

3. Jolande

Het eten is perfect bediening ook als vriendelijk.

4. Top gegeten. Heerlijke spareribs en een hele mooie locatie.

5. Heerlijk gegeten en prima bediening

6. Geerte Vernooij

De heerlijke spareribs tot nu toe! Inmiddels voor de vijfde keer hier heen gereden (vanuit Zaltbommel).
    Helaas bleek (wat we tot nu toe niet wisten) dat er met shifts van 2 uur gewerkt wordt op zaterdagavond.
    Hierdoor moesten we in nog geen twee uur tijd ons voor-hoofd-na gerecht nuttigen, maar aan een door jullie gemaakt heerlijk nagerecht zijn we niet aan toegekomen. Dit hebben we hierdoor bij de mcdonalds gehaald. Erg jammer.. voor een zaterdagavond-uitje!

7. Mooie eetgelegenheid, gelegen in een werfkelder. Vriendelijke en goede service. Foutief opgenomen order van een glas wijn, werd zonder problemen omgeruild. Met 5 personen gegeten bij Broadway, bijzonder goede steaks en lekkere spare-ribs. Vanwege de grote hoeveelheden gekozen voor de laagste gewichten. (nog steeds meer dan voldoende). Kortom gezellige avond gehad!

8. Heerlijk en goed eten voor een eerlijke prijs! Sfeer en bediening zijn goed. Echt een aanrader voor de vleesliefhebber.

9. Hadden gereserveerd. Door vertraging gingen wij het niet redden om op tijd te komen. Naar Broadway gebeld, was geen probleem, zij zouden tafel gereserveerd houden. We moesten wat lang op het eten wachten, en 1 van ons moest de nachtdienst in. Dus vroegen we de toetjeskaart voor we het hoofdgerecht hadden. Toen we het hoofdgerecht kregen, vroegen ze ook of we koffie na wilden, dit werd ons aangeboden door Broadway omdat we lang hadden moeten wachten. Wij vonden dit super service. Het eten was overheerlijk. Zeker weten voor herhaling vatbaar.

10. Goede sfeer, aardig personeel en natuurlijk heerlijke babyribs. Ik kom hier al jaren en elke keer is het om je vingers bij af te likken. ;)

11. Eten:
    Best ribs in town - slogan waar ik het roerend mee eens ben. Eigenlijk best ribs ever. Ik kom al minimaal 10 jaar geregeld langs bij Broadway. De prijs-kwaliteit is nog altijd perfect en geen enkel restaurant kan tippen aan de sweet baby ribs die ze daar hebben: het vlees valt gewoon van het bot af, zo mals! Dat is echt de topper die iedereen eigenlijk een keertje moet hebben geprobeerd. Ik heb verschillende gerechten geprobeerd, maar ik blijf terugkomen voor de ribs. Rauwkost stel niet veel voor, maar is gewoon wat garnering. Dunne frietjes vind ik helemaal niet vet, in tegenstelling tot wat sommige andere recensenten zeggen, maar juist erg lekker! Je gaat altijd (heel) vol naar huis.

Decor:
    Ik ben hier sinds de verbouwing in 2015 alweer geweest en alles ziet er net iets frisser uit, ook de (voorheen) ietwat plakkerige menukaarten. Leuk plekje voor grote gezelschappen, niet voor romantische diners, want het kan er erg rumoerig zijn. Je hebt nu meer aparte eethoekjes, maar daardoor is de zitruimte nu ook wat meer beperkt. Verder een leuk plekkie in de werfkelders van de Oudegracht!

Personeel:
    Personabel personeel dat jou met een glimlach bedient en dat ook zeer behulpzaam is als je bijvoorbeeld een keer wat laat vallen.

Al mijn vrienden zijn nu gek op Broadway nu ze weten hoe het eten daar is - absolute aanrader dus! En ook reserveren; met name rond het weekend zit alles ook goed vol.

12. Slechte service. Duurde een uur voordat we het voorgerecht hadden. Lang wachten op de drankjes.

13. Dennis

14. We zijn hier diverse keren geweest, speciaal voor de spare-ribs, want nergens anders in Nederland zijn ze zo lekker! Heerlijk gekruid en zo zacht als boter..en ruim voldoende om nog een doggybag mee te kunnen nemen voor de volgende dag!
    De koolsalade met rozijntjes is top! Wat betreft bediening, sfeer, ruimte etc. hebben we geen klachten. Als er iets is, geef je dit gewoon aan en ga je niet je mond houden en achteraf klagen.

Zoals eerder aangegeven: het is een restaurant gespecialiseerd in steak- en ribgerechten. Ben je vis en/of pastaliefhebber, kun je beter voor een mediterraanse gelegenheid kiezen. Vind je het heerlijk om een hele avond aan tafel te zitten met 50er jaren achtergrondmuziek en bediening die je niet hoort aankomen, reserveer je bij een 6-sterrenetablissement. Vrije keuze..

Over smaak valt niet te twisten, maar het is er nagenoeg altijd vol en ze komen heus niet allemaal voor de leuke smoeltjes van de bediening en de langsvarende bootjes. Waar het eten lekker en niet te duur is, blijven mensen komen.

O, toch wat minpuntjes..het bakje met koolsalade mag wel 2 maatjes groter worden! Net als het Oreo toetje..

15. Heerlijke steak en spareribs gegeten bij Broadway! Ook de desserts zijn erg lekker!

16. maryse

17. Ik ben hier inmiddels al tweemaal wezen eten en het is me beide keren goed bevallen.

Eten & drinken: Ik heb zowel de eerste als de tweede keer spareribs gegeten (zoete en spicy). De smaak was goed en de hoeveelheden meer dan voldoende. Dit is een steak en spareribs restaurant, ik zag dat iemand geklaagd had over de zalm maar daar zou ik ook niet, in eerste instantie, voor naar dit restaurant gaan. Ik heb in ieder geval lekker gegeten en kijk uit naar een derde bezoek.

Service: Ik las dat er iemand had geklaagd over de meisjes die rondliepen in topjes waar de BH bovenuit kwam. Dit was voor mij geen probleem. :-D De meisjes zien er goed uit en zijn bovendien erg vriendelijk... Verder is het niet onhygiënisch of zo. Op straat lopen de vrouwen wel naakter rond. Deze dames waren in ieder geval leuk om naar te kijken en deden prima hun werk. Nogmaals, dit is een steak en ribs restaurant... Niet een tent met een Michelin ster.

Sfeer: Niks van te zeggen, gezellige bedrijvigheid. Ik had het idee dat de mensen het over het algemeen goed naar hun zin hadden. Het "kelder-naast-de-gracht" idee is wel redelijk knus. Voegt op zich wel wat toe.

Prijs en kwaliteit: Voor onder de €20 had ik lekker en voldoende gegeten. Er zijn veel restaurants waar me dit niet lukt.

Laat ik het zo zeggen.. Ik ben zeker van plan om nog eens terug te gaan!

18. Gisteren hier gegeten voor de tweede keer,mix grill besteld alles op een bord gestapeld wat niet makkelijk eet.
    Het vlees was niet smaakvol en veel vet.
    De medium bestelde biefstuk was bijna rauw.
    de sauzen zijn niet smaakvol.
    De poes in de zaak is gezellig maar als je er allergisch of bang voor bent is dit erg vervelend.
    De bediening was wel snel maar er liep een meisje rond die duidelijk liet zien dat ze er vandaag geen zin in had..
    De sfeer in het restaurant was wel gezellig en een leuk interieur.

3,7
  19. Marcia Meijer

Ongelooflijk druk, smerige menu kaarten met de gaten er in. Bediening loopt rond in topjes en de bh's komen er gewoon bovenuit.

Het eten was erg matig. Een stukje zalm voor 15 euro valt best mee, maar nadat ik alle graten er zelf uit had gepeuzeld was het ook nog eens waanzinnig droog. Dan is 15 euro ineens wel veel. Patat veel te droog en krokant.

Kom hier nooit meer terug!

2,5
  20. Nu twee keer gegeten. De spareribs zijn zeker aan te raden, zeker voor de prijs. De drukte binnen geeft ook wel een bepaalde gezelligheid. Voor een snelle hap moet je hier niet gaan eten, maar als je gezellig uiteten wil is dit prima!

21. Heerlijke spareribs gegeten! Zeker een aanrader. Goede service!

22. Denise

23. Het eten in dit restaurant is prima. Lekker brood met kruidenboter vooraf, wat niet in rekening wordt gebracht.

De hoofdgerechten zijn goed verzorgd en smakelijk.

Maar de bediening... ronduit treurig. Het duurt allemaal een eeuwigheid en het bedienend personeel hangt ondertussen wat doelloos rond zonder echt iets te doen, althans, die indruk wekt het. Ook als je nadrukkelijk aangeeft dat het wel erg lang duurt, geen enkele reactie of excuus.

Mayonaise besteld, wel betaald maar niet gekregen. Een beloofd glaasje water om medicijnen in te nemen: komt eraan, maar wanneer?

Ik heb hier nu twee keer gegeten, de tweede keer was met "het voordeel van de twijfel". Dat voordeel is nu weg. Jammer!

24. Ik heb hier het afgelopen jaar meerdere keren gegeten en naar alle tevredenheid. Het vlees is echt een 10 waard; het vlees valt bijna van het bot en de Tender Loin hoef je eigenlijk niet eens te kauwen zo mals.

Het personeel bestaat vermoedelijk uit studenten uit deze studentenstad en dat kan je een beetje merken, maar is niet storend. Het restaurant is vaak druk en lawaaierig; als je je daar niet aan stoort is dit een prima keus. De prijzen liggen iets aan de hoge kant, maar ik vind de prijs/kwaliteitverhouding zeer zeker de moeite waard.

Bijzonder: ben je kattenliefhebber? Er lopen katten in dit restaurant rond die komen bedelen (niet erg hinderlijk overigens). Ooit heb ik een kat languit op de monitor van de kassa zien slapen, erg lief.

Let op: de toegang tot dit restaurant (aan de gracht) is slechts bereikbaar via een steile trap en in het restaurant bestaan niveauverschillen. Niet geschikt voor mindervaliden.

25. We hebben hier gegeten met het hele bedrijf, niet voor herhaling vatbaar.

Het personeel is zeer onervaren en ongastvrij, we moesten diverse keren vragen om een drankje en sausjes.

Het eten was op zich wel goed, veel vlees!

26. Met regelmaat ga ik hier met mijn vrienden eten.

Het is een steakhouse dat bekend staat om zijn goede spare ribs, en dit kan ik alleen maar beamen.

Het vlees valt bijna van het bot en is erg lekker gekruid.

Ook de ambiance vind ik erg goed en het personeel is tegen mij altijd vriendelijk geweest.

Samengevat, een steakhouse dat moet worden gezien in perspectief. Ben je een vleesliefhebber dan kom je hier goed aan je trekken, eet je liever culinair, dan ben je niet aan het goed adres.

27. Na een lange reis in de auto besloten om met zijn tweetjes iets te gaan eten in Utrecht, gezellig aan de gracht.

De service was ronduit verschrikkelijk.
    Na een boze blik een klein tafeltje aan de rand van de gracht gekregen, een wiebelig, scheef tafeltje waar je het gevoel had dat je de gracht in viel.

Het duurde bijna 20 minuten voor onze drankjes er waren en ook de bestelling kwam kenbaar niet goed door.

Voor 20 euro aan gerechten op de rekening zien staan wat we niet besteld hadden. Ook om mayonaise gevraagd die we niet gekregen hebben maar wel mochten betalen.

De zalmschotel was droog en niet goed gaar. De steak smaakte nergens naar en een sausje ontbrak.

Wegens allergieen gevraagd om bepaalde garnituur weg te laten, toch gewoon op het bord gekregen.

Wel een leuke sfeer, maar is het restaurant niet waard.

Nooit meer.

28. Vreselijk onaardig personeel, veel te druk, kwaliteit eten zeer matig.

29. Heerlijk gegeten, en prima naar mijn zin gehad.

Wij hadden gereserveerd met een groep van 6 personen en hadden een mooi plekje gekregen.

Erg gezellig in die bunker daar beneden.

Eten hadden wij vrij snel en was heerlijk.

Soms wat gestuntel bij het personeel, maar daar konden wij alleen maar om lachen. Personeel was allemaal hard aan het werk en wouden het echt naar je zin maken.

Kees.

30. Paul 27 punten

Jammer genoeg hadden ze geen T-bone meer, dus had ik mixed grill genomen. Ik heb nooit zoveel vlees op een bord gezien! Eten was lekker en service was goed.

31. Eten is prima. Bediening is erg snel (maar natuurlijk ook met een reden). De bediening is beleefd, maar niet ontzettend vriendelijk. Als liefhebster van vlees kom ik hier wel graag.

32. Wel gezellig. Drukke zaak, maar het eten is matig. Bediening kan ook beter, maar wel beleefd.

33. Het is er altijd gezellig druk. De bediening vriendelijk en als het om het eten gaat komen ze altijd precies op tijd.

Heerlijke steaks en ribs, maar die maiskolf gaat er ook in.

Ik kom hier al vele jaren en ben nog nooit teleurgesteld.

Voor grote groepen is het ook aan te bevelen, als je hun natuurlijk op tijd belt.

Ja, zowel in winterse dagen als in zomerweer op het terras, is het leuk vertoeven. Hou wel een plaatsje vrij wanneer ik er ben, want ik kom er graag.

34. Ik kom hier ongeveer eens per jaar - altijd zonder reserveren - en tot nog toe hadden ze altijd een behoorlijke plek voor mij en mijn tafelgenoot. Het eten is er heerlijk (de gemarineerde steaks en gepofte aardappels doen het bij mij altijd heel goed) en er is een goede sfeer, zo aan de Oude Gracht. Aanrader!

35. Al vaker gegeten in dit restaurant en alle keren een uitstekende bediening.
    Erg lekker eten op tafel geserveerd gekregen.

36. Ondanks dat ik op een vrijdag zonder te reserveren een tafel kreeg (uiteraard ergens tussen gepropt, maar dat accepteer ik) was het geen goede ervaring.

Kreeg een schandalig stukje vlees voor een zeer hoge prijs. Ook de bediening was zeer matig en vind het altijd vreemd als mensen die later binnen komen al aan hun hoofdgerecht zitten als jij nog op brood zit te kauwen.

Kom hier dus zeker niet meer terug!

3,3
  37. SnakeDoctor, Nieuwegein op 17 jun 2009

Vandaag wezen eten hier; weinig gezien van het restaurant zelf; maar lekker buiten op het terras aan het water gezeten. De spareribs zijn voor iedereen aan te bevelen; super! Bediening netjes/behoorlijk snel en vriendelijk. Kom zeker weer eens terug hier! Aanrader!