Aicha Restaurant in Utrecht

• Telefoon

Bezorgrestaurants in de buurt van Aicha Restaurant

Online eten bestellen

• Bezorgen

1. Vandaag bij het restaurant Aicha gegeten. Toen de pizza eindelijk klaar was zag ik dat deze nog rauw was. Bij het aangeven aan het personeel dat de rauwe deeg heel duidelijk te zien was, nam het personeel de pizza weer terug. Achteraf bleek dit de eigenaresse te zijn van deze tent. Tijdens het afrekenen nam de eigenaresse de rauwe pizza ook in rekening. Dit vonden wij belachelijk. Er was letterlijk niks gegeten van die rauwe pizza. De manier hoe deze eigenaresse haar klanten te woord stond was zeer onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Daarom adviseer ik aan een ieder die dit lees daar absoluut niet te gaan eten!

2. We kregen een rauwe pizza, wij eten vaker bij Aicha we zijn inmiddels vaste klanten bij Aicha, de eigenaresse had de pizza meegenomen. Bij het afrekenen gaf de eigenaresse aan dat de pizza alsnog betaald moest worden. Wij hebben duidelijk aangegeven dat de pizza heel weer meegenomen is en rauw is?. De eigenaresse van het restaurant begon heel gemeen naar ons te communiceren met dat het alsnog betaald moest worden, als eigenaresse weet je hoe je je klanten moet behandelen, en bij Deze mevrouw is dat zeker niet het geval, mw. is bot en onprofessioneel.