Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ursem verdeeld zijn.

1. Internationaal Ursem

We zijn Maandag weer gaan eten bij de Gouden Karper.
    Het was weer perfect, heerlijk de naam gouden Karper doet jullie naam eer, aan er mag wel een ster bij.
    Tot de volgende keer.

Groetjes Yolanda.

2. Internationaal Ursem

4 Puberale meisjes zonder leidinggevende, brutaal en onverschillig in de bediening die hun vriendjes aan de bar belangrijker vonden dan de gasten in het restaurant konden de rib i steak van angus met veel onkauwbaar schoenzolenspek, voor een persoon bijgerecht, terwijl wij met 4 waren, het gesmolten ijs en de vergeten koffie enz enz, zeker niet goedmaken.

JEKANKERVADER

4. Internationaal Ursem

Ria Vriend

Goed en gezellig personeel. Heerlijk gegeten en goede sfeer. Prima prijs.

5. Internationaal Ursem

R van der Poll

Wij eten al jaren en regelmatig in dit restaurant. En vinden dat het bedrijf qua service en sfeer achteruit gaat. Gisteren ( 25-3-2017) met zes man gegeten. Voorgerechten waren prima, de proeverij verrassend. Drie man bestelde daarna het boerderijkippetje. Deze waren echter droog en erg klein. Boerderij kuikentje zou meer passen bij het geserveerde. Overige hoofdgerechten waren wel volgens verwachting. Echter de ontvangst was niet echt hartelijk, de " buiten de kaart om" gerechten werden in er in 10 seconden doorheen gejast. De fles witte wijn die we bestelde kwam ongeopend in de koeler op tafel. Niet even proeven of zo, neerzetten en weg lopen. Het is fijn voor het restaurant dat het goed bezet was, maar voor de gasten moet uit eten een feestje zijn. Voor het personeel leek het meer een opgave. Als ik dan lees dat de aanbieding van de week die geldig was tot donderdag 23 maart, maar vandaag nog gewoon op de website staat, bevestigd dit onze indruk dat er nog veel te verbeteren valt voor de Gouden Karper.

6. Internationaal Ursem

Zeer onvriendelijk personeel.
    Na een klacht over het drinken kregen we een hele achterlijke reactie terug en het werd ook niet opgelost door de bediening.
    De kip van de clubsandwich was ook droog.

7. Internationaal Ursem

De kwaliteit van het eten is er goed. Meerdere malen gegeten.
    Een aanrader.

De Chinees is super lekker
    Service is echt heel goed altijd gezellig beste buurt snackbar wat je kan hebben

9. Internationaal Ursem

Remco willems

Prijs kwaliteit geweldig, veel verschillende menu's vis en vlees kwalteit goed prijs in het midden segment. De bediening is goed en vriendelijk kortom een restaurant op een leuke plek goed eten en vriendelijke bediening. Gegarandeerd een succes

10. Internationaal Ursem

Vraag mij af waarom dit restaurant altijd zo druk bezocht wordt. Bediening is traag en 'oud-Hollands" lomp en het eten niet zo goed als het prijskaartje beloofd. Ik heb hier nu 2x gegeten en ben 2x teleurgesteld. Voor mij geen derde keer meer.

11. Internationaal Ursem

Geen vriendelijke bediening. Snauwerig!

12. Internationaal Ursem

Vanavond hebben wij wederom weer heerlijk gegeten, dit keer op het buitenterras! Zeer vriendelijke bediening en goede service. Complimenten aan de kok/keuken. Tot spoedig ziens! ;-)

13. Internationaal Ursem

wim Becker

Veel te lang op hoofdgerecht moeten wachten en geen excuses van bediening. Ze waren ons gewoon vergeten. Uiteindelijk na herhaaldelijk navragen waar ons eten blijft arriveerde de maaltijd. Het gerecht voor mijn disgenoten was aspergers met ham wat volgens hun goed was maar niet echt werelds, ik had de geflipte kip. De laatste was niet naar wens smakeloos en taai. Ik had mij als bediening en als kok er voor geschaamd. Ik heb het gerecht teruggestuurd na ervan geproefd te hebben. Bij de afrekening stond het gerecht nog op de rekening. Na wat soebatten was de bedieningsdame bereid iets aan de prijs te doen. Van gastvrijheid en of service hebben deze amateurs nooit gehoord. Kan ook niet als je meisjes van 16 of 19 jaar in de bediening zet. Ga hier nooit meer naar toe.

14. Internationaal Ursem

Gisteravond hebben we H-E-E-R-L-I-J-K gegeten bij dit "top" restaurant. Zeer sfeervolle plek om uit eten te gaan, met super fijne bediening en ze serveren er stuk voor stuk de meest heerlijke gerechten. ;-) Kortom echt een aanrader!! Complimenten aan alle medewerkers/sters en wat ons betreft... tot spoedig ziens. ;-)

15. Internationaal Ursem

Beukert

In heel mijn leven nog nooit zo'n slechte bediening en nonchalance meegemaakt!

16. Internationaal Ursem

Wij komen regelmatig. Het is allemaal heerlijk, goede kwaliteit, fijne bediening. Het is beslist niet het enige restaurant wat wij bezoeken maar deze staat hoog genoteerd. Kortom het wordt steeds beter.

17. Internationaal Ursem

Zeer goed. Perfecte service. Eten perfect.

18. Internationaal Ursem

Heerlijk gegeten, leuk gezeten en de service was top! Zeker een aanrader.

19. Internationaal Ursem

Afgelopen zaterdag eens wezen eten. Wij kozen voor wild - en hoe dat werd gepresenteerd en smaakte, was kort samengevat: dik in orde! Erg smakelijk gegeten, en dat onder begeleiding van een uitstekende rode wijn. Het personeel was vlot en gastvrij. Hier gaan we nog eens eten!

20. Internationaal Ursem

Zaterdagavond 9 augustus binnengelopen zonder gereserveerd te hebben. Het restaurant was bijna vol maar hebben we een mooi plaatsje gekregen. De blonde serveerster was erg gezellig en vlot.
    Het eten was lekker, ook niet te duur. Eerst een gezellig broodplankje met een lekkere rode wijn, als hoofdgerecht een heerlijke tournedos en mijn man vond de spareribs perfect.Geen nagerecht genomen want het hoofdgerecht was meer dan voldoende. Tot volgende keer Gr Astrid

21. Internationaal Ursem

Gisterenavond hier gegeten, van alles wat aan keuze op de kaart. De bediening is erg vriendelijk en snel. Het eten was erg lekker (biefstuk ''De gouden karper'') en je kreeg veel bijgerechten (lekkere zak boerenfriet, aardappeltjes en salade). Zeker een aanrader.

22. Internationaal Ursem

Jacqueline

Afgelopen zondag zaten wij met mooi weer op het terras, wat redelijk vol was. Na 10 minuten werd bij ons de bestelling, 2 glazen wijn, opgenomen en vroegen om de kaart om ook een hapje te eten. Na een kwartier heb ik zelf maar de kaart van een andere tafel gepakt, want het duurde toch wel erg lang allemaal. Onze bestelling gedaan en ook dat duurde te lang. Toen wij zaten te eten kwam de serveerster met nog een bestelling voor ons, die niet voor ons was bestemd.

Er zaten al 2 andere bezoekers voordat wij gingen zitten. Zij hebben zo'n half uur moeten wachten voordat de serveerster eindelijk vroeg wat zij wilden hebben. Toen hebben zij nog zeker ruim tien minuten gewacht toen pas kwam hun bestelling.

De bediening liet zondagmiddag echt te wensen over. Tegen mensen die bij wijze van spreken de grootouders hadden kunnen zijn, werd gevraagd: "weet je het al?" Sorry hoor, dat vind ik echt niet kunnen.

Het eten en de wijn was goed, maar vanwege de bediening laten wij de Gouden Karper toch maar even links liggen.

23. Internationaal Ursem

rachelle

Erg nors personeel, kijken chagerijnig, hangen tegen de muur bij het opnemen van de bestelling, niet hygiënisch personeel.
    Het eten daarin tegen onwijs lekker. Jammer van het personeel, service en hierdoor geen fijne sfeer.

24. Internationaal Ursem

Wij kwamen 17:00 aan om er wat te eten. Na 30 min. kregen de kinderen hun patatjes en hadden wij na 2 uur nog niks gekregen. De bestelling van de nieuwe gasten werden wel elke keer geleverd. Volgens de bediening was de bestelling onder weg. Wij zijn met wat eten van de koude patatjes van kinderen weer naar huis gegaan. Zeer slecht.

Het is een super buurtsnackbar, nooit gezeur, goed eten en een uitstekende service. Vroeger vergaten ze heel soms het bestelde eten erbij te doen maar dit was geen probleem want ze kwamen het direct brengen.

26. Internationaal Ursem

Gisteren 11-1-2014 een voortreffelijke maaltijd genoten. Eerst Voorgerecht van verschillende warme en koude gerechten fantastisch gepresenteerd en verschrikkelijk lekker! Daarna Hoofdgerecht ik heb gekozen voor de Ierse biefstuk van de grill mooi roze van binnen precies goed gegaard! Daarbij een puntzak patat heel leuk gepresenteerd. Ook de bijgeleverde salade was heerlijk en de groente ook heel smakelijk!
    Tot slot het Grand dessert! Ook een hele speciale presentatie en ook weer van alles en voor ieders wat je maar wil! Geweldige avond gehad in dit restaurant zal ik beslist vaker komen!

27. Internationaal Ursem

Astrid Stam

Al twee keer gegeten met de familie, 17 man, in de Gouden Karper. Het eten was goed, lekker, voldoende. Ook een uitgebreide menukaart met voor ieder wat wils. Naast de standaard gerechten zoals in elk restaurant ook gerechtjes voor de wat avontuurlijker eter. De laatste keer met de kerst 2013 ook heerlijk met de familie à la carte gegeten (gelukkig geen standaard kerstmenu wat er "uitgegooid" wordt).
    Bediening was ook super aardig en attent! Kortom, een aanrader!

28. Internationaal Ursem

Ingrid Gallego

De snacks vind ik niet bijzonder, echter de chinese gerechten zijn veel beter dan bij een gemiddeld chinees restaurant. Echt een aanrader!

30. Pizzeria Ursem

Vaak bestellen wij pizza's en ik kan u zeker de pizza beenham aanraden! Supertent en ook nog eens 5e van benelux!