MOEDERDAG 12 mei 2024
Mama's willen ook graag verwend worden en zeker op deze dag. Een dag zonder in de de keuken te staan. Tuurlijk kan u/jij de hele dag in de keuken staan om een Moederdag maaltijd te verzorgen...maar u/jij kunt haar ook meenemen naar ons restaurant of een maaltijd bestellen en afhalen.
MOEDERDAG SPECIAL  verkrijgbaar tussen 12 tot 17uur 3 gangen menu €24.85 pp (inhoud zie Agenda)
OF toch liever MOEDERDAG HIGH TEA €20.50 pp

Welkom op de site van de Gouden Karper

Wij zijn De Gouden Karper, een restaurant met een warme huiselijke sfeer en een kleinschalig 3 ster hotel..
Sinds 1930 is dit voor chauffeurs, fietsers, motorrijders en wandelaars een prima plek om tijdens de rit even te pauzeren voor koffie, lunch en/of diner.
Maar ook om even gezellig bij te kletsen en/of af te spreken met vrienden, familie of collega's /zakenrelaties is het goed toeven.

Wij zijn 7 dagen in de week open vanaf 0900uur tot 2200uur (keuken vanaf 1000uur tot 2100uur)  en hebben een ruime gratis parkeergelegenheid voor de deur (of achter het pand).
Door de goede bereikbaarheid vanaf de wegen richting Hoorn, Alkmaar en Heerhugowaard en aan de rand van het dorp Rustenburg (Noord-Holland) met uitzicht op de "water"molens en aan de dijk kunt u nieuwe energie opdoen om straks uw tocht voort te zetten.

U kunt het gehele jaar bij ons terecht voor eerlijke no-nonsens vlees en visgerechten (ook enkele vegetarische gerechten verkrijgbaar) met verse groenten en daarbij oerhollandse frites. En vergeet onze lunchkaart niet met daarop Oud Hollandse lunch met soep, 2 sneeen boerenbrood met gebakken ei en een runderkroket.
In de winter hebben ook echte Hollandse pot zoals Erwtensoep en Stoofvlees- en als het winterweer doorzet kunt u zelfs uw schaatsen meenemen om even op het ijs te staan.

De Gouden Karper ligt in Rustenburg, Noord-Holland.
Het dorp Rustenburg zou ontstaan zijn als bewoning bij de herberg die gevestigd was bij de plaats waar de Ringvaart en de Schermer Vaart samenkomen. De plaats is tegenwoordig vooral bekend door de strijkmolens die bij het dorp staan en de ouderwetse sluis die tot 1995 altijd met de hand opengedraaid werd.
Tijdens de mooie zomerdagen beschikken wij over een zonovergoten terras waar u, met uitzicht op de 3 historische water/strijkmolens

Buiten ervaart u de elementen van de natuur.
Binnen heerst een warme, huiselijke sfeer, dat is wat we willen uitstralen.
Gewoon, goed en lekker eten: eerlijke vlees en visgerechten

Tevens kunt u uzelf of uw (zaken) relaties bij ons onderbrengen voor een overnachting.
De Gouden Karper beschikt over 10 basiskamers die voldoen aan de eisen (de kamers hebben allen een eigen badkamervoorziening/boxsprings/flatscreentv/koffie-thee faciliteiten).

Daarnaast bestaat voor alle bezoekers de mogelijkheid om gebruik te maken van gratis WIFI.

Kortom, De Gouden Karper kan u een totaalpakket bieden.

Wij heten u van harte welkom,
Team De Gouden Karper

PRE-LUNCH 1000 uur tot 1200 uur
LUNCH vanaf 1200 uur (ivm frituur dan pas aan) tot 1700 uur
DINER 1700 uur tot 2100 uur

TAKE AWAY mogelijk vanaf 1000uur (va 12 uur pas frituurwerk) tot 2100uur
(bijna) de gehele menukaart is mogelijk (op enkele desserts na)

TEL NR 072 502 12 82
info@degoudenkarper.nl

(email wordt 2x per dag gelezen)

KONINGSDAG 27 APRIL/ OUDJAARSDAG 31 DEC en NIEUWJAARSDAG 1 JAN ZIJN WIJ GESLOTEN

Partners

www.restaurantcirkus.nl/