De Gouden Karper in Ursem

Ruime parkeerplaats op eigen terrein (gratis)

Stopt op 2 minuten lopen (buslijn 161)

Bezorgrestaurants in de buurt van De Gouden Karper

1284120613 58
1419744952 76
1466511965 72
1480542069 68

1. We zijn Maandag weer gaan eten bij de Gouden Karper.
    Het was weer perfect, heerlijk de naam gouden Karper doet jullie naam eer, aan er mag wel een ster bij.
    Tot de volgende keer.

Groetjes Yolanda.

2. 4 Puberale meisjes zonder leidinggevende, brutaal en onverschillig in de bediening die hun vriendjes aan de bar belangrijker vonden dan de gasten in het restaurant konden de rib i steak van angus met veel onkauwbaar schoenzolenspek, voor een persoon bijgerecht, terwijl wij met 4 waren, het gesmolten ijs en de vergeten koffie enz enz, zeker niet goedmaken.

3. Ria Vriend

Goed en gezellig personeel. Heerlijk gegeten en goede sfeer. Prima prijs.

4. R van der Poll

Wij eten al jaren en regelmatig in dit restaurant. En vinden dat het bedrijf qua service en sfeer achteruit gaat. Gisteren ( 25-3-2017) met zes man gegeten. Voorgerechten waren prima, de proeverij verrassend. Drie man bestelde daarna het boerderijkippetje. Deze waren echter droog en erg klein. Boerderij kuikentje zou meer passen bij het geserveerde. Overige hoofdgerechten waren wel volgens verwachting. Echter de ontvangst was niet echt hartelijk, de " buiten de kaart om" gerechten werden in er in 10 seconden doorheen gejast. De fles witte wijn die we bestelde kwam ongeopend in de koeler op tafel. Niet even proeven of zo, neerzetten en weg lopen. Het is fijn voor het restaurant dat het goed bezet was, maar voor de gasten moet uit eten een feestje zijn. Voor het personeel leek het meer een opgave. Als ik dan lees dat de aanbieding van de week die geldig was tot donderdag 23 maart, maar vandaag nog gewoon op de website staat, bevestigd dit onze indruk dat er nog veel te verbeteren valt voor de Gouden Karper.

5. Zeer onvriendelijk personeel.
    Na een klacht over het drinken kregen we een hele achterlijke reactie terug en het werd ook niet opgelost door de bediening.
    De kip van de clubsandwich was ook droog.

6. De kwaliteit van het eten is er goed. Meerdere malen gegeten.
    Een aanrader.

7. Remco willems

Prijs kwaliteit geweldig, veel verschillende menu's vis en vlees kwalteit goed prijs in het midden segment. De bediening is goed en vriendelijk kortom een restaurant op een leuke plek goed eten en vriendelijke bediening. Gegarandeerd een succes

8. Vraag mij af waarom dit restaurant altijd zo druk bezocht wordt. Bediening is traag en 'oud-Hollands" lomp en het eten niet zo goed als het prijskaartje beloofd. Ik heb hier nu 2x gegeten en ben 2x teleurgesteld. Voor mij geen derde keer meer.

9. Geen vriendelijke bediening. Snauwerig!

10. Vanavond hebben wij wederom weer heerlijk gegeten, dit keer op het buitenterras! Zeer vriendelijke bediening en goede service. Complimenten aan de kok/keuken. Tot spoedig ziens! ;-)

11. wim Becker

Veel te lang op hoofdgerecht moeten wachten en geen excuses van bediening. Ze waren ons gewoon vergeten. Uiteindelijk na herhaaldelijk navragen waar ons eten blijft arriveerde de maaltijd. Het gerecht voor mijn disgenoten was aspergers met ham wat volgens hun goed was maar niet echt werelds, ik had de geflipte kip. De laatste was niet naar wens smakeloos en taai. Ik had mij als bediening en als kok er voor geschaamd. Ik heb het gerecht teruggestuurd na ervan geproefd te hebben. Bij de afrekening stond het gerecht nog op de rekening. Na wat soebatten was de bedieningsdame bereid iets aan de prijs te doen. Van gastvrijheid en of service hebben deze amateurs nooit gehoord. Kan ook niet als je meisjes van 16 of 19 jaar in de bediening zet. Ga hier nooit meer naar toe.

12. Beukert

In heel mijn leven nog nooit zo'n slechte bediening en nonchalance meegemaakt!

13. Wij komen regelmatig. Het is allemaal heerlijk, goede kwaliteit, fijne bediening. Het is beslist niet het enige restaurant wat wij bezoeken maar deze staat hoog genoteerd. Kortom het wordt steeds beter.

14. Zeer goed. Perfecte service. Eten perfect.

15. Heerlijk gegeten, leuk gezeten en de service was top! Zeker een aanrader.

16. Afgelopen zaterdag eens wezen eten. Wij kozen voor wild - en hoe dat werd gepresenteerd en smaakte, was kort samengevat: dik in orde! Erg smakelijk gegeten, en dat onder begeleiding van een uitstekende rode wijn. Het personeel was vlot en gastvrij. Hier gaan we nog eens eten!

17. Zaterdagavond 9 augustus binnengelopen zonder gereserveerd te hebben. Het restaurant was bijna vol maar hebben we een mooi plaatsje gekregen. De blonde serveerster was erg gezellig en vlot.
    Het eten was lekker, ook niet te duur. Eerst een gezellig broodplankje met een lekkere rode wijn, als hoofdgerecht een heerlijke tournedos en mijn man vond de spareribs perfect.Geen nagerecht genomen want het hoofdgerecht was meer dan voldoende. Tot volgende keer Gr Astrid

18. Gisterenavond hier gegeten, van alles wat aan keuze op de kaart. De bediening is erg vriendelijk en snel. Het eten was erg lekker (biefstuk ''De gouden karper'') en je kreeg veel bijgerechten (lekkere zak boerenfriet, aardappeltjes en salade). Zeker een aanrader.

19. Jacqueline

Afgelopen zondag zaten wij met mooi weer op het terras, wat redelijk vol was. Na 10 minuten werd bij ons de bestelling, 2 glazen wijn, opgenomen en vroegen om de kaart om ook een hapje te eten. Na een kwartier heb ik zelf maar de kaart van een andere tafel gepakt, want het duurde toch wel erg lang allemaal. Onze bestelling gedaan en ook dat duurde te lang. Toen wij zaten te eten kwam de serveerster met nog een bestelling voor ons, die niet voor ons was bestemd.

Er zaten al 2 andere bezoekers voordat wij gingen zitten. Zij hebben zo'n half uur moeten wachten voordat de serveerster eindelijk vroeg wat zij wilden hebben. Toen hebben zij nog zeker ruim tien minuten gewacht toen pas kwam hun bestelling.

De bediening liet zondagmiddag echt te wensen over. Tegen mensen die bij wijze van spreken de grootouders hadden kunnen zijn, werd gevraagd: "weet je het al?" Sorry hoor, dat vind ik echt niet kunnen.

Het eten en de wijn was goed, maar vanwege de bediening laten wij de Gouden Karper toch maar even links liggen.

20. rachelle

Erg nors personeel, kijken chagerijnig, hangen tegen de muur bij het opnemen van de bestelling, niet hygiënisch personeel.
    Het eten daarin tegen onwijs lekker. Jammer van het personeel, service en hierdoor geen fijne sfeer.

21. Wij kwamen 17:00 aan om er wat te eten. Na 30 min. kregen de kinderen hun patatjes en hadden wij na 2 uur nog niks gekregen. De bestelling van de nieuwe gasten werden wel elke keer geleverd. Volgens de bediening was de bestelling onder weg. Wij zijn met wat eten van de koude patatjes van kinderen weer naar huis gegaan. Zeer slecht.

22. Gisteren 11-1-2014 een voortreffelijke maaltijd genoten. Eerst Voorgerecht van verschillende warme en koude gerechten fantastisch gepresenteerd en verschrikkelijk lekker! Daarna Hoofdgerecht ik heb gekozen voor de Ierse biefstuk van de grill mooi roze van binnen precies goed gegaard! Daarbij een puntzak patat heel leuk gepresenteerd. Ook de bijgeleverde salade was heerlijk en de groente ook heel smakelijk!
    Tot slot het Grand dessert! Ook een hele speciale presentatie en ook weer van alles en voor ieders wat je maar wil! Geweldige avond gehad in dit restaurant zal ik beslist vaker komen!

23. Astrid Stam

Al twee keer gegeten met de familie, 17 man, in de Gouden Karper. Het eten was goed, lekker, voldoende. Ook een uitgebreide menukaart met voor ieder wat wils. Naast de standaard gerechten zoals in elk restaurant ook gerechtjes voor de wat avontuurlijker eter. De laatste keer met de kerst 2013 ook heerlijk met de familie à la carte gegeten (gelukkig geen standaard kerstmenu wat er "uitgegooid" wordt).
    Bediening was ook super aardig en attent! Kortom, een aanrader!

24. Wij hebben nu een aantal keer bij De Gouden Karper gegeten elke keer hebben ze ons overtroffen. Het is echt heerlijk. De service is perfect net als het eten. De sfeer is heel leuk met de openhaard aan. Je kan er ook twee bootjes huren. En met de speeltuin voor de kinderen achter het gebouw is het helemaal goed. De prijs is ook nog betaalbaar. Het is er altijd sfeervol en als je buiten zit met het teras verwarming aan is ook lekker.

25. Wat een gezellige sfeer in dit restaurant wij hebben daar heerlijk gegeten en de bediening meer dan lof Gefeliciteerd het is weer een aanwinst voor deze omgeving vriendelijke groet aad en catrien

26. Loentje 447 punten

Vandaag 2 mei hier geluncht, ondanks de beperkte keuze, daar verbouwingswerkzaamheden in de keuken zijn uitgelopen toch heerlijk geluncht, met twee zaken partners. Uitsluitend koude gerechten konden worden geserveerd, maar de carpaccio die ik en een tafelgenoot had was heerlijk ook de gerookte zalm op brood moet heerlijk zijn geweest is mij verteld. De opmaak van de borden was vrij sober, maar goed. De bediening was verder ok, niet bijzonder, maar gewoon vriendelijk en vlot. M.b.t. de locatie hebben we heerlijk buiten in de zon gezeten, jammer dat het terras redelijk langs de weg is gelegen en niet meer zicht op het water geeft. Over de prijs/kwaliteitsverhouding heb ik geen idee, daar het werd betaald.

27. De lokatie is gezellig, maar de service viel tegen.
    We waren met 6 vw en 2 kinderen (2 en 5) op 25-3 om 17:15 aanwezig, drankje genomen en kregen 2 kleine broodplankjes. Veel sausjes weinig brood. Daarna was het lang wachten op het voorgerecht en voor de kids op het kindermenu (kozen voor patatjes en nuggets).
    Later was het 19:00 uur en nog geen hoofdgerecht. De kids hadden alle patatjes en nuggets op, terwijl wij nog moesten eten. Na paar keer navragen eindelijk het hoofdgerecht. Vele andere tafels die na ons binnenkwamen hadden al een voorgerecht gehad en zaten al aan het hoofdgerecht.
    Kennelijk kan de kok hun menukaart (krant) niet aan of kan de bediening het niet overzien.
    Als dessert diverse speciale ijssoorten, maar gekozen voor de dame blanche, er kwam een melkchocolade-saus bij, waarom niet doorgaans pure chocolade saus...

28. Wij hebben hier nu een aantal malen gegeten en elke keer was het heerlijk. Gezellige bediening, leuke locatie en een gevarieerd menu. Zeker de moeite waard om te bezoeken al kan het soms wel wat druk zijn maar dat heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat het bekend begint te worden dat je hier goed kunt eten.

29. Ben hier nu een paar keer geweest, maar het blijft heerlijk eten! super gezellige sfeer en je ziet met het verleden zoveel verbeteringen. Erg aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heb al hartstikke veel zin in de zomer lekker op het terras genieten. Ga zo door!

30. Paar weken terug voor het eerst gegeten in "De gouden karper". Uitgenodigd door kennissen die hier in de buurt wonen. Mooie tent, erg sfeervol. De op "open haard" maakt het geheel erg knus en huiselijk. Na een drankje, de Chateaubriand besteld. Helaas Ontzettend lang op het gerecht moeten wachten (ruim een uur) zonder dat er nog iemand kwam vragen of er een van ons nog iets wou drinken. Zelfs een klein voorafje of stokbroodje kon er niet vanaf. Het meisje van de bediening was waarschijnlijk nog in opleiding, want deze liet tot 2 keer aan toe ons bestek op de grond vallen, erg rommelig. Toen het gerecht er uiteindelijk was, was dit wederom helaas weer niet wat wij ervan verwacht hadden. De champignon "saus" was zo waterig, dat er niet op het vlees bleef zitten. Het vlees had een weeïge, bijna dierlijke smaak. De helft van het gerecht ontbrak overigens, want er werd gepofte aardappel bij beloofd. Met 4 personen kregen we bakjes met salade, friet en gevallen aardappelen, welke je normaal gesproken ook alleen krijg bij een hoofdgerecht. Voor een gerecht van maar liefst €54 vind ik dit en behoorlijke afknapper. Aangezien wij waren uitgenodigd door onze kennissen, heb ik hier niets over gezegd op de avond zelf. Al met al, een behoorlijke tegenvaller, en ik zal hier niet nog eens terug gaan. Zonde..

31. Afgelopen vrijdag hier het 3 gangen verrassingsmenu gegeten.
    Was onder de indruk van het aanbod en de variatie in het menu.
    Gerechten leuk gepresenteerd en goed van smaak.
    Zeker een aanrader om dit ook te proberen, restaurant gezellig en gelegen op mooie locatie.
    Ook onze tafelgasten waren zeer tevreden, met name over het stoofpotje van hert.

32. Afgelopen dinsdag hier gegeten, het eten was heerlijk!
    Friet, salade en gebakken aardappels als garnituur, ruim voldoende! Bediening zeer vriendelijk en snel.
    Interieur is ook zeer verbeterd vergeleken met vorig jaar!
    We komen zeker een keer terug!

33. Donderdag avond 15 sept gegeten met een groep, eten was niet echt smaakvol, de roerbak vis was weing aandacht aan besteed ( vis amper te vinden ), de mosselen waren doorgekookt zodat ze naar rubber smaakten, toetje matig. Bediening niet handig en hartelijk.
    Jammer, we hebben er meerdere keren gegeten, maar de kwaliteit gaat achteruit.

34. Slechte ervaring. Eten was niet lekker.

De tournedos had meer weg van een gehaktbal.

Bediening was wel vriendelijk maar niet hartelijk.

Wel een mooie plek, maar dat maakt het voor mij niet meer goed.

35. Ron en Patricia

Wij komen regelmatig in dit restaurant, laatste maanden frequenter dan voorheen. Het bedrijf heeft duidelijk een stap voorwaarts gemaakt, het interieur en de sfeer is aangenamer geworden. Gelukkig toont de kaart nu een overzichtelijk aantal "elk wat wils "keuzes die er toe doen en is de "menu-krant" met ontelbare variaties op een gelijk thema definitief verdwenen. Zelfs enige durf van de chef kok valt te ontdekken als je hier iets vaker eet, terwijl de prijs schappelijk is. Nu de wijnkaart nog even beetpakken en oppassen dat jonge mensen in de bediening niet vroeg "los"mogen maar een eerlijke kans krijgen.

36. jeannet en yvon

19-8-2011

Hebben een heerlijke lunch gehad, personeel was erg vriendelijk de locatie mooi. Voor herhaling vatbaar.

Tot ziens!

37. We waren er een week geleden. Geen avond om een kaart over naar huis te sturen.

Het eten was ok, niet veel keuze. De kaart lijkt meer op een eetcafe dan een Restaurant, alleen wat duurder.

De bediening stond te kletsen en had ook verder niet veel met de gasten te maken… gewoon werken zonder passie.

Beetje jammer, het is een echt mooie lokatie.

38. Els 50 punten

Helaas slecht geluncht. Bij de verse jus d'orange ontbrak een roerstaafje. Hierom gevraagd, maar werd een tonic prikker die uit het lage, wijde glas valt op de kale tafel. Tafel niet voorzien van een placemat onder het bord, zodat na gebruik servet het bestek niet meer naast het bord gelegd kan worden. De club sandwich zalm en garnalen viel tegen. Wit brood (niet gevraagd bij bestelling of men wit, bruin of geroosterd wenst) was lekker, beleg zeer karig. Zalm en garnalen met vergrootglas te zoeken.

Niet voor herhaling vatbaar.

39. Wij waren met 11 vrouwen en we hadden een mooie tafel, uitzicht op het water. Lekker wijntje gedronken. Daarna kwam het eten en het smaakte voortreffelijk, leuke bediening en een mooie gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar maar dan hoop ik dat mijn klein dochter Floor ook aan het werk is.

Graag tot ziens.

Groeten Ria Feld.

40. Wij hebben heerlijk gegeten... en dat is de mening van alle personen! Complimenten aan de Chef-kok! De bediening is vriendelijk en de prijs / prestatie verhouding is goed. Ook het biertje mag er wezen. Gelukkig is er geen luide muziek aanwezig zodat je normaal met elkaar kunt praten... heerlijk! De inrichting is "landelijk" eenvoudig, maar netjes. Het "nieuwe jasje", indien hiermede ook het interieur bedoeld is, heb ik niet echt kunnen ontdekken. Voor een nog gezelligere sfeer heeft het interieur en "update" nodig, maar dat doet niets af aan het geheel. Een bezoek aan De Gouden Karper is echt een "aanrader"!

41. Ben 5 punten

Puike tent, niet alleen het pilsje is er top, ook het eten is van buiten gewone kwaliteit. En het personeel, op schaal van 1 tot 10, van mij een 12!

42. We hadden gehoord dat er een nieuw management gekomen was en wilden dit wel uitproberen.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

Ben benieuwd hoe het er in januarie uitziet na de facelift.

43. P.van Houter

Afgelopen zondag zijn wij hier wezen eten.. Wat een afknapper!

Wij zaten eerst op het terras en kregen al niet eens de menukaart. We vroegen om de menu kaart en mochten geen voorgerecht bestellen (ivm drukte en verkeerde inkoop).

Het personeel liep allemaal met een chagrijnige kop.... En daar betaal je dan wel voor... Wat een flop zeg. Eerste keer maar ook echt de laatste keer.

P.S. Als je echt een horecamens bent, dan hoor je te stralen tijdens je werk....Zeker als het druk is, dat is toch juist kicken als je tentje bijna vol zit in deze tijd! En is het de kunst om niet bij de tafel van je klanten te staan zeuren als je het druk hebt.....erg zonde! Om zo'n negatieve ervaring te moeten schrijven.