Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Urmond verdeeld zijn.

1. Internationaal Urmond

Wij dachten nog eens lekker te gaan eten met kids bij de valk. Stokbrood 3 waren vers andere 3 stuks zo droog als wat. Serveerster zou t doorgeven. Niks meer vernomen. Tournedos van 25 euro was megaklein terwijl meneer naast ons 3× zo groot exemplaar had. Verder lagen er 2 wortels op t bord. Dat was t. Maar wat ik echt slecht vond waren de 2 kommetjes met sla en friet. Ik vroeg waar mijn frietjes en sla bleven maar dat bleek dus voor ons tweeën te zijn. Nog te weinig voor 1 persoon. Laat staan voor 2… dus… laatste keer hier gegeten.

2. Internationaal Urmond

Esther

In dit VanDerValk restaurant vind je niks meer terug van het oude concept.
    Recentelijk een nieuw concept HOOM geintroduceerd, waarbij de prijzen ook zijn mee gestegen.
    Ik vind het geen aanrader, deze vernieuwing.

3. Internationaal Urmond

Zeer slecht gegeten bij van der Valk in Urmond. Werkelijk niets klopte van het gerecht. Ik bestelde lambsrack. In plaats van een rack kreeg ik 4 lamscoteletjes, die niet zoals gevraagd medium gebakken waren maar tot schoenzool doorgebakken. Daarbij 4 asperges die oud en ongaar waren en bovendien overgoten waren met een vleesjus. Dat is vloeken in de kerk.
    De bijgeleverde gebakken aardappeltjes waren rauw en niet krokant gebakken. Kortom ik heb gezocht naar iets positiefs maar heb het niet kunnen ontdekken. Met hun HOOM formule trekken ze duidelijk een te grote broek aan. Waardeloos eten tegen culinaire prijzen. Nooit meer en ik zal dat duidelijk aan anderen uitdragen. Wegblijven daar!

4. Internationaal Urmond

Ik kom hier regelmatig lunchen. Altijd goed. Snel, lekkere gerechten, goed bereid, grote porties en vlot geserveerd. Nu na de kerstmarkt in Maastricht met vrienden gedineerd. Eerste keer, dus we waren benieuwd. Heerlijk maandmenu, het daarbij horende voorgerecht was op, mochten vrij van de kaart een alternatief voorgerecht kiezen, super service dus. Eten werd vlot geserveerd, weer heerlijk, vers, goed bereid, T-bone helemaal naar wens gebakken, superformaat en alles was echt lekker. Veel bijgerechten en eindelijk een normale portie groente in de horeca. Warme groenten bij hoofdgerecht en gratis gebruik van de saladebar. Altijd genant om als volwassenen appelmoes te bestellen, maar toen het bij het buffet bleek te staan was het toch wel erg lekker...
    Hier rijden wij volgende keer graag voor om...

Jean Heijen

Al diverse keren gegeten en elke keer heel tevreden erover, kwaliteit, prijs en service. Zullen er nog vaker gaan eten.

6. Internationaal Urmond

men.

Het was even zoeken om binnen te komen. Het restaurant was moeilijk te vinden vanaf buiten, een bordje of pijl plaatsen maakt het wat handiger.
    We vroegen aan de barman / ober waar we konden eten maar deze arrogante man gaf geen antwoord. Toen hadden we zo iets van zullen we omdraaien en vertrekken?
    Maar we zijn toch maar even verder gaan kijken en daar waren fatsoenlijke mensen aan het werk. Het eten, de schnitzel en saté waren goed en de saladebar was oké. Alleen de wc's zijn zo ontzettend ver weg. Natuurlijk hebben we de arrogante medewerker niet mee geteld bij de service want dan konden we beter niks geven.

Prima gegeten voor een hele billijke prijs. Uitstekende menu's. De frites en satesaus worden zelf gemaakt. Sateh gemaakt van varkenshaas en zeer mals. De hamburger kwam van de plaat en niet uit de frituur.

Het was er weer behoorlijk druk, maar lekker gegeten.

Ik kan mij helaas niet vinden in de kritiek van mijn voorgangers, friet is vers gemaakt en dat ze klantonvriendelijkheid zijn dat kan ik niet zeggen. Kom er voor de friet en snacks en niet voor sociale bla bla.

Vorige week heb ik hier eten gehaald, nadat we er al een tijdje niet meer geweest waren. Dit is ook echt de laatste keer geweesr dat we hier eten halen. De kwaliteit is ronduit slecht. Echt jammer van deze zaak, de vorige eigenaren hadden een goede reputatie opgebouwd maar die reputatie is weg met de nieuwe (onvriendelijke) eigenaren..

1,1

Personeel is niet klantvriendelijk. Ze nemen alleen de bestelling op en rekenen af. Verder geen binding met hun klanten. Sinds de zomer zijn zij nieuw in de frituur: kwaliteit is aanzienlijk minder als hun voorganger. Kipfingers zijn steeds aangebrand...

Herbert Florax

Kwamen hier jaren. Kwamen... Toen Frans en Miep er zaten, super. Hun opvolgers, super. Maar de kwaliteit bij de nieuwe eigenaar, slecht. Sinds enkele weken is deze friture overgenomen door nieuwe Chinese eigenaren. Helaas, vandaag de laatste keer geweest!

13. Internationaal Urmond

Recent hier door de week gaan eten. Eten was lekker, alleen ik had een arrangement genomen (incl. drank) en mijn man niet. Hier waren ze niet attent genoeg op, moest iedere keer om drinken vragen.

Friet niet lekker hier, snacks zijn goed. Bediening altijd even netjes en vriendelijk. Zeer schoon alles hier binnen.

Zit een leuk jong stel in die precies begrijpen hoe het moet. Je word er vriendelijk geholpen en we hebben er lekker gegeten. De kipsaté is verrukkelijk en huisgemaakt, helemaal zoals het hoort! Het patatje chili, van het huis, dat mijn partner besteld had was ook helemaal top! Alles vers en met liefde gemaakt. Ik rij er graag nog een keer voor om! De foto's heb ik eerlijkheidshalve van hun facebook pagina geleend omdat ik zelf geen toestel bij me had. Maar ik kan bevestigen dat het er werkelijk er allemaal zo lekker uitziet en smaakt! Verder vertelde de eigenaresse van de cafetaria dat ze later dit jaar ook broodjes e.d. als gezonde tegenhanger willen gaan verkopen. Zodat ze de sportievelingen die regelmatig dit mooie Maasdorp per fiets of al wandelend aandoen ook een lekkere en, waarschijnlijk, meer verantwoorde lunch kan bieden. Wij zijn enthousiast!!!

Hugo

17. Internationaal Urmond

Is en blijft een valk restaurant, hoewel ik hier toch wel eens graag kom, want eten is niet verkeerd, als ik geen zin heb in fritur, maar ook geen zin heb om uitgebreid uit te gaan eten, ga ik hier wel eens heen. Eten is opzich goed, en bediening is altijd correct...

18. Internationaal Urmond

Vanuit mijn werk weer gelegerd in Urmond. Vandaag een nieuwe kaart aangetroffen. Verrassend. Geen voorgerecht genomen, met de wetenschap dat een hoofdgerecht toch fors aan de maat is. Een visstoofschotel genomen, zag er leuk uit, en heel goed gevuld met vis. Kwam mosselen, garnalen, kleine stukjes kabeljauw, iets van wijting en surimisticks tegen. Afgemaakt met een witte wijnsaus. Saus had iets minder mogen zijn, overheerste iets te veel. Daarnaast uiteraard de ozo bekende frietjes, gebakken aardappels en een groente (knolrapen, zeker niet mijn favoriet, maar smaakte redelijk goed) Als nagerecht maar eens gekozen voor de aloude van der Valk-sorbet. Smaak en uitvoering is nog net als 25 jaar geleden, kan dus niet veel verkeerd mee zij, alleen erg voedzaam. Kortom, geen tegenvaller en wat je van van der Valk kan verwachten.

19. Internationaal Urmond

We hebben nu al meerdere keren bij het Van der Valk gegeten. Met de kerstdagen hebben we het buffet geprobeerd. Ook live cooking hebben we geprobeerd. Binnenkort willen we ook graag de schnitzelactie proberen. Tot nu toe vonden we het altijd een geslaagd etentje. De bediening was altijd vriendelijk en correct. En ons zoontje verheugt zich al op het nieuwe doeboekje van Toekan. Wij komen hier graag eten.

20. Internationaal Urmond

Van mijn werk uit een midweek daar gezeten. Eten viel zeker niet tegen, enige nadeel is dat er overal (behalve bij de spaghetti) frites geserveerd wordt. Het wildplankje en wildragout is zeker een aanrader (te bestellen via het menu van 23 euro) Als nagerecht een keer een kaasplankje gehad met een glaasje port, zeker ook een aanrader.

21. Internationaal Urmond

Dit restaurant is normaal geschikt voor een snelle lunch of diner, maar afgelopen weekend hebben we erg lang moeten wachten. De bediening was erg traag (circa 20 minuten wachten na bestelling van drank, meerdere malen moesten we vragen waar drankjes bleven). Royale porties, maar bijgerechten niet echt warm. Hertenbiefstukjes zouden medium geserveerd worden, maar waren goed doorbakken. Warme appeltaart was koud. Met een beetje meer aandacht zou dit restaurant een stuk hoger kunnen scoren, nu niet meer dan middelmaat.

22. Internationaal Urmond

Afgelopen vrijdag hier samen met mijn vader uit eten geweest. Ik moet zeggen dat het er erg mooi is, het is absoluut een chique restaurant, het is er netjes en een goede combinatie van klassiek / modern (gek genoeg kan dat). Het eten was best goed, natuurlijk had het nog wel beter kunnen zijn (het was een beetje standaard) maar naar de prijs was het heel redelijk. Het personeel vond ik ook niet perse vervelend, maar de jonge obers straalden weinig interesse uit. Het leek ze niet echt te interesseren of we het eten oprecht konden waarderen, het waren duidelijk de standaardvragen die ze snel afliepen.

Dit vond ik wel jammer, wat meer enthousiasme had dit een veel leukere ervaring kunnen maken. Ook was het opmerkelijk dat we nogal lang stonden te wachten bij de kassa, we moesten iemand attenderen dat we wilden afrekenen voordat er iemand kwam.

Uiteindelijk waren we redelijk tevreden, maar ik kan niet zeggen dat ik sta te springen om er weer heen te gaan. Het blijft dus een beetje neutraal in dat oogpunt, maar ik zal niet snel iemand afraden er eens heen te gaan.

23. Internationaal Urmond

familie m.

zaak is mooi verbouwd maar het eten is er niet beter op geworden. Opgewarmd eten en vooral gefrituurd. Is veel beter geweest. Saladebuffet zeer karig.

Zeer goed en schoon, frites zijn erg lekker en de snacks zijn oke.

Vriendelijke bediening.

Jammer dat jullie stoppen.

Altijd even vriendelijk en constante goede kwaliteit.

De vele behaalde prijzen zeggen genoeg.

Zó bijzonder vind ik 't eten niet hier!

Heb lekkerdere friet gehad. ( en versere)

Zeer goede kwaliteit, zeker ten opzichte van de prijs.

Zeker een aanrader. Super vriendelijke bediening.

De beste friet en bediening die ik ken en ik kan het weten.

als westerling via het bedrijf hier terecht gekomen,en een uitstekende gyrosschotel genuttigd,absoluut een aanrader.

Gewoon heerlijke friet! Stomme belg, dit is gewoon de beste friet!