Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Urk verdeeld zijn.

Kees zwarthoed

Altyd de koffie klaar gratis super scherpe prijzen en vaak wordt het gewicht naar beneden afgerond en vriendelijke hulp en de gebakken vis is van topkwaliteit en nergens goedkoper te vinden op urk.

Geertje Couperus

Super lieve mensen.
    Altijd een bakje koffie.
    Zeer goede vis.
    Toppers.

Jan van beek

Gewoon de allerbeste fantastisch.

Heerlijke 1e kwaliteit super verse vis voor super scherpe prijzen!!

Henk Jonkman

A.G.K. Miltenburg

Van daag naar Urk de jongens v/d Fant. Geen paling wat jammer maar kibbeling gegeten en meegenomen tong, zalmslaatje en makreel en zure haring gerookte zalm. Zag er goed uit we gaan zeker vaker naar de jongens.

Nico Markhorst.

Geweldige zalm slaatje gehad. Lekerbek van kabeljauw. Zeer goede prijsverhouding. Kan het iedereen van harte aanbevelen. Ben er nu voor de derde keer geweest. Kom gegarandeerd weer terug.

Nick Muller

Erg slechte service heb nu voor de derde keer besteld wachttijd minimaal 1 1/2 tot 2 uur steeds excuus ja meneer de voice is ervoor erg druk ja het is vrijdagavond het is druk nou het was nu zaterdag avond was het nu ook weer druk hoop dat ze wat anders gaan zoeken want zelf kunnen ze ook niet 1 1/2 tot 2 uur wachten.

Als we van Drachten naar Urk gaan. Komen we altijd even langs bij de Jongens van de Fant.
    Nergens anders kun je lekkerder kibbeling eten dan daar.
    Zalm van zeer goede kwaliteit.
    Mijn vrouw is een rasechte Urker.
    En sinds 2 jaar woont onze dochter op Urk. Getrouwd met een Urker.
    Maar de broers en zusters van mijn vrouw wonen er nog.
    Dus de Jongens van de Fant kunnen ons veel vaker zien verschijnen.
    Echt heerlijke vis.

Fam. Van der Galiën, Drachten

11. Internationaal Urk

28 Aug 2018 geweest bij dit bedrijf met een giftforyou kado kaart voor de lunch.
    Voor die tijd gebeld voor reservering maar kreeg als antwoord dat ze vol zaten toch zijn we naar dit bedrijf gefietst en wat schetst onze verbazing hele zaak leeg om 13.00 Uur op 1 tafel na.
    Serveersters met ons verhaal geconfronteerd en kreeg heel onvriendelijk als antwoord dat ze per dag niet meer dan een bepaald aantal giftcard mochten aan nemen en dat ze daar anders geen geld voir kregen dit is natuurlijk onzin.
    Jammer dat een bedrijf meedoe met zo'n actie en daar zelf regels bij bepaald.

Met 25 personen, waaronder, 13 beperkten hebbeb heerlijk bij jullie gegeten. Dienstverlening prima, product top. Bedankt.

Dirkje de boer

Ik was om ong zes u bij de snackbar er waren 2 mensen voor mij. Ik heb 20 min gewacht. Is het misschien de bedoeling dat we allemaal bestellen. Want er werden nr genoemd na mijn nr die eerder klaar waren. Een andere mevrouw zei er wat van en werd nogal afgeblaft. Ik vond dat niet zo netjes. Ik zou graag duidelijkheid willen. Want dan ga ik ook bestellen mvgr.

Mijn invalide vrouw kwam regelmatig.
    Nu kon zij dat door een beroerte een poos niet meer.
    Deze keer waren we bovendien te laat de laatste paling was verkocht..😟 maar de jongens zagen haar en verrasten haar door de rookkast te openen en hebben mijn telefoon gevraagd, en maakten er een mooi filmpje van SCHITTEREND!
    Nu moet ik dat filmpje op deze site zien te worstelen..
    Wij zijn in elk geval twee wandelen reclame maken!
    Geweldig hoe deze jongens voor hun passie leven. En het gekke is: je proeft het!
    Corrie en Frank Wienneke

Gisteren op urk geweest fam.bezoek en heerlijke zalm meegenomen voor de hele familie den ham en omstreken toppie.

Het is verschrikkelijk vooral als je het laat bezorgen. Duurt megalang dat je al geen honger meer hebt als het komt meestal moet ik anderhalf uur wachten dus voor mij nooit meer.

Klaas en Alie

Heerlijke ambachtelijke broodjes zalm en paling. Uitstekende kibbeling met een erg lekkere saus. Vlotte, vriendelijke bediening.

FKB

FKB

Koelbox gekocht, speciaal voor boodschappen bij "De Jongens". Verse zalm, vacuum verpakt, thuis invriezen: net zo sappig en mals als uit de rivier. Hoe ze dat voor elkaar krijgen, geen idee maar man, wat is dat lekker! Natuurlijk gaan er ook altijd een paar pakken gerookte zalm mee, plus die heerlijke slaatjes.

Houen zo, jongens.

Gisterenavond met 4 personen gereserveerd bij De Kaap in Urk.
    4 Voorgerechten waarvan er 3 als eerste werden uitgediend. Na het personeel te hebben gevraagd waar of het 4de voorgerecht bleef kwam deze na ongeveer een half uur.
    De Hoofdgerechten: dit was ronduit onsmakelijk: geen verse vis (en dat in Urk).
    De bediening was erg onervaren en de keuken kon het gewoonweg niet aan…
    De koffie smaakte naar azijn…
    Jammer: op de mooiste locatie van Urk verwacht je een goed restaurant. Dit is voor ons eenmalig!

1,7

Willems

Na een paar dagen in de polder te zijn geweest, vamdaag weer terug naar Limburg. Maar eerst nog paling gekocht bij jullie. En inderdaad hij was voortreffelijk. Normaal gingen we naar Harderwijk maar helaas dit wordt nu toch echt Urk. Top kwaliteit en niet te duur!

Broodje besteld en aangegeven dat ik hem om 12:50 op zou halen. Alsnog tot 13:20 zitten wachten omdat iedereen die binnen kwam geholpen werd behalve ik. En dat voor een simpel broodje. Ook was het personeel erg onvriendelijk en niet sociaal. Herinnerde me opeens weer waarom ik nooit naar Willem de Boer ga. Ondanks alles was het broodje wel lekker.

Ellis Hetebrij

Baarssen

Goede pizzas

Ik heb genoten van het eten en het is er altijd superschoon. Bestellingen zijn wel een beetje laat altijd maar dat heb je in een druk restaurant.

F. van Elst

Gezien de positieve recensies, gisteren speciaal naar Urk gereden voor de kibbeling. De stukken vis zijn dik en van goede kwaliteit, de porties royaal. Helaas was de paneerlaag om de vis mega zout! Gewoon niet gezond meer. Jammer!

Zaterdag 30 juni 2018 hier weer gegeten met z’n vieren. Tegelijkertijd was er een bruiloft. Nou dat hebben we helaas geweten!
    De hoofdgerechten waren nu blijkbaar gehalveerd voor dezelfde behoorlijke prijzen. Varkenshaas volgens menu 250 gram voor € 23.50! Op het bord zo’n 150 gram. Saus erg waterig en mist de champigons. Ondanks extra bijbesteld. Ook de groente en aardappel garnituur waren voor 1 persoon, terwijl je met 4 personen zit te eten. Bij de dame blanche was de chocoladesaus ver te zoeken, een bodem in een kannetje. Al die tijd geen bediening te bekennen met de vraag of alles naar wens was. Terwijl we er net zaten kwam er al een bordje met gereserveerd op de tafel te staan! Onbehoorlijk! Lopende bandwerk?
    Kortom: in tijden van drukte/bruiloft betaal je hier de hoofdprijs, voor halve porties, weinig aandacht besteedt aan het eten, en slechte service! Geen aanrader meer dus.
    Erg erg jammer! Dit was ons vaste goede restaurant op Urk waar we toch regelmatig kwamen.

Gisteravond voor het eerst in dit restaurant geweest met mijn vriendin. De ligging is prachtig en we hadden geluk met het mooie weer. Het personeel was erg vriendelijk, de bestellingen werden snel geserveerd en het eten van een hoog niveau. Het was hartstikke lekker! Een absolute aanrader waar we zeker in de toekomst terug zullen keren. Beide het restaurant individueel beoordeeld met als eindcijfer een 9.1!

Matthias Hammer

H v d Vegt

Paling bij jullie gekocht heeeerlijk en betaalbaar ga zo door