Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulvenhout verdeeld zijn.

D. de Bont

Hoe iedereen toch een andere ervaring kan hebben in hetzelfde restaurant. Afgelopen week gegeten bij Bistro Sharlot met een groep van 10 vrienden. Keurige ontvangst door leuke dames en gastheer. Gereserveerd voor het 4-gangen verrassingsmenu en 3 kreeftenmenu van 4-gangen. De avond liep gesmeerd. We hebben het heel gezellig gehad, het ging niet te snel maar zeker niet te langzaam. De wijnen, geschonken in het wijnarrangement waren goed gekozen en zeker origineel te noemen. Minder bekende gebieden van Frankrijk en zelfs een echt super witte wijn uit Libanon bij het kreeft hoofdgerecht. Al met al een leuke, gezellig avond gehad met heerlijk eten, lekkere wijnen en koffie met likeurtjes. Uiteindelijk verlieten we het pand om kwart voor 12 na-genietend van een zeer geslaagde avond. Ga zo door!

Staf en Annemie van Aelst

Wij waren 37 jaar getrouwd en hadden een tafel gereserveerd.

Bij aankomst waren we aangenaam verrast. De tafel was romantisch versierd. Het kreeftenmenu was uitstekend en de serveertijd van de gangen was perfect. Lekkere Ochoawijn en prettige bediening. Bij het nagerecht was er een leuke attentie.

Zeker een aanrader voor sfeervol dineren en wij komen zeker terug.

Helaas,

We zijn hevig teleurgesteld door ons maandagavondje uit bij Bistro Sjarlot. Aangetrokken door de zeer goede recenties en door het Kreeftenmenu, hebben we gereserveerd bij Bistro Sjarlot. Om 19.00 uur aanwezig, pas tegen 20.00 uur (op ons eigen nadrukkelijk verzoek!) de kaart. Geen kreeftenmenu meer, wel een verrassingsmenu voor 4, inclusief wijnarrangement en losse gerechten voor de jongelui in de groei. Lang wachten op de gerechten (na 4 uur nog niet aan het toetje toe), vragen om een start met de wijn van het arrangement en rond kwart over 10 pas het hoofdgerecht. Toen rond 11 uur nog niet was geinformeerd naar de nagerechtwensen (ook niet in het kader van het menu), beloten we de avond af te sluiten. Geen laatste gang, geen laatste wijntje, wel de volledige rekening (ook voor dat drankje).

Voor ons zijn er echt grote fouten gemaakt: buiten het zeer lange wachten op kaart en gerechten, het niet informeren naar wensen voor afsluiting, werden we nadrukkelijk herinnerd aan het feit dat een grote groep (we waren met 7 mensen) langer moesten wachten, dat een menu een avondvullend programma was, dat (en dit gebeurde op hoorbare afstand en op onaangename toon) we de volledige kosten (ook die van het niet gedronken glas wijn uit het "wijnarrangement") moesten betalen.

Zo'n manier van afhandelen is korte termijn gewin voor de eigenaar, maar uiteraard een hele slechte reclame voor de zaak.

Thuis de avond afgesloten met een wijntje uit de eigen fles en een toetje voor de jongelui.

De opdiening van de gerechten, de bijgeleverde informatie waren in orde. De lage cijfers voor de sfeer hebben vooral betrekking op de manier waarop personeel onderling communiceerde.

Uitstekend gegeten, prima sfeer en bediening. Was tot in de puntjes verzorgd. Chapeau...!

Na een drukke gezellige zussendag in Breda en een leuke workshop kwamen wij in rest. Sharlot. We hebben heerlijk gegeten, en zijn lekker verwend in rest. Sharlot. Aan alles is heel veel aandacht besteed. Van jassen tot aan het toilet. We hadden het verrassingsmenu, alles een dikke negen. Heerlijk!

Heerlijke Italiaanse gerechten. De keuken beperkt zich gelukkig niet tot pizza en pasta, alhoewel deze ook heerlijk zijn. Zelfgemaakte tiramisu en andere nagerechten zijn heerlijk.

Super bediening & kindvriendelijk. Kom hier graag eten. Aanrader!

Het restaurant van de glimlach!
    Super gastvrij en heerlijk gegeten.

Doorgaan zo!

Wij hebben 1 ste kerstdag bij Bistro Sharlot gegeten. Het was geweldig, bediening top. Hulde aan de koks,

Groetjes, Truus en Henk, wij komen snel terug.

Angela Gielen

Afgelopen zaterdag hebben wij wederom genoten bij Sharlot.

Deze keer van een 5 gangen verrassingsmenu. Helemaal goed.

Verrassende combinaties, heerlijk eten en vriendelijke bediening.

N.O.

N.O.

Prima cafetaria!, niks op aan te merken, heerlijke frieten en snacks!

Bistro Sharlot

Ferdinand Looman

Heerlijk gegeten op 23 mei, mijn verjaardag. Zeer bijzondere en smakelijke Spaanse ham gegeten en rundvlees van het Wagyu rund. Super van smaak en met een goed gebakken plak ganzenlever.

Ze maken hier een echt lekkere Irish Coffee, maar ook de Mojito met verse munt en limoen ipv van een spoom maakte van mijn verjaardag een echte feestje.

Heerlijk gegeten, het menu van Oosterscheldekreeft is een echte aanrader als je van kreeft houdt! Topwijntjes ook per glas te bestellen.

Perfecte en vriendelijke bediening en de afsluiter, het dessert van diverse mooie kaasjes (op een groot houten dienblad getoond, erg leuk) maakte de avond voor ons compleet. We komen zeker binnenkort terug.

Eten in dit restaurant was een aangename ervaring. Goede keuken, attente bediening. De 'kenners' van de gidsen vergeten een restaurant.

een plaats waar je graag terug wilt komen

kzegers

Wat een geweldig restaurant... wat een locatie.. wat een eten... ps vooral de appeltaart niet vergeten... rechtstreeks uit den hemel !! ik moet me inhouden om niet een liedje te gaan zingen hier !

M. Pietersen

Geweldig valentijnsdiner gehad! Erg leuk en lekker menu waarin een romantisch voorgerecht en dessert. De wijnen in het arrangement waren erg goed en niet duur.

Heerlijk eten, leuke bediening en je kunt als je dat wenst wat langer tafelen. Echte aanrader!

Vriendelijke uitbater en gemotiveerd personeel.Netjes en goeie prijskwaliteit. Daar wordt ik vrolijk van.

J.C. Jansen

Dit restaurant is in een woord geweldig.

Adrienne

Geweldige bediening. Alles huisgemaakt en dat proef je!!! Superaanrader!

Goed eten, leuke service en een zeer gezellige tent.
    Aanrader!