Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulvenhout verdeeld zijn.

Prima restaurant. We zijn gaan eten met twee kleine kinderen en dat ging prima. Goed eten, aardige bediening en niet te lang hoeven wachten. Hier gaan we zeker vaker naartoe.

Heerlijk gegeten! Service mag iets beter en wat wel enigszins storend was, waren de volle tafels die niet opgeruimd werden nadat de gasten vertrokken waren. Prijs zou wel aangepast mogen worden, vind prijs/kwaliteitsverhouding beetje scheef. Tip is om te vragen of de gasten nog iets te drinken willen. Omgeving is top, zowel binnen als buiten.

Lange wachttijd, geeft niet direct een menu kaart bij binnenkomst en ook wordt vergeten te vragen of je iets wilt drinken. Daar zit je dan te wachten...We hebben zeker een half uur zo gezeten met een kind van 3,5 die zich overigens voorbeeldig gedroeg. Afijn na ruim een halfuur zijn we maar gewoon weg gegaan. En niemand van de bediening vroeg zich af waarom we weg gingen. Ze keken ons een beetje schaapachtig aan. Zo van hee waar komen die vandaan, deuh. Dat is echt niet normaal. Het was hemelvaartsdag, misschien hadden ze niet voldoende personeel. Maar dan nog, ik had dit niet verwacht!

Wij komen al een paar jaar in dit restaurant en zijn nog steeds enthousiast. Zeer vriendelijk restaurant met heerlijke niet alledaagse Chinese en Mongolische gerechten. Goed eten voor een betaalbare prijs. Personeel is altijd erg vriendelijk.

Het eten is er geheel naar wens, de porties zijn redelijk.

De bediening is goed en het leuke is dat ik de eigenaren ken omdat mijn collegaatje hun dochter is!

De prijs is ook redelijk!

Gerald en Hetty Sponselee

Gisterenavond 19 febr 2011 met zijn tweeën gegeten.

Het was fantastisch! Super lekker gegeten, heerlijke wijnen, uitermate klantvriendelijke bediening en erg gezellige ambiance. Hier gaan we vaker terugkomen! Verdient een ster!

Zaterdag j.l. voor het eerst daar gegeten. In een warm Bourgondisch kader een ware culinaire beleving. Uiterst vriendelijke ontvangst en mensen die goed adviseren bij de keuze van gerechten en goed passende wijnen. In een ontspannen sfeer héérlijk gegeten en genoten van spijs en wijn.

Het 4-gangen saisonnier menu was een schot in de roos.

Komen gauw weer met onze gasten.

Fr. en m. Van baal.

Phlip, Vera, Patrick en Gea

Hebben afgelopen zaterdag weer een heerlijke avond mogen doorbrengen in jullie restaurant; het was weer geweldig en als vanouds....! De salade met kreeft, zwezerik en ganzelever is nog steeds, ook na zo veel jaren, heerlijk!

De combinaties wijn/spijs, op advies van sommelier Marcel, waren geweldig goed gekozen. Een compliment voor jullie allemaal. Wij komen zeker, vanuit Drenthe, nog een keertje weer bij jullie genieten!

Zeer lekker gegeten. Personeel was toppie, eten was super.

Zeer positief, we komen er graag en regelmatig. Nooit teleurgesteld! Wel wat prijzig tegenwoordig.

Voor een restaurant waar we bij toeval binnenliepen zeer aangenaam verrast. Uitstekende keuken met heerlijke wildgerechten. Bediening aan tafel zeer adequaat, goed advies en uitleg. Personeel is zichtbaar trots op het produkt wat ze leveren.

hoi

Marc

Ik heb afgelopen zondag 19 September rond half 7 daar gegeten.

En het personeel was vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten daar. En de inrichting is ook erg mooi, 2 jaar geleden hebben we daar ook al gegeten maar toen met de familie erbij.

D. de Bont

Hoe iedereen toch een andere ervaring kan hebben in hetzelfde restaurant. Afgelopen week gegeten bij Bistro Sharlot met een groep van 10 vrienden. Keurige ontvangst door leuke dames en gastheer. Gereserveerd voor het 4-gangen verrassingsmenu en 3 kreeftenmenu van 4-gangen. De avond liep gesmeerd. We hebben het heel gezellig gehad, het ging niet te snel maar zeker niet te langzaam. De wijnen, geschonken in het wijnarrangement waren goed gekozen en zeker origineel te noemen. Minder bekende gebieden van Frankrijk en zelfs een echt super witte wijn uit Libanon bij het kreeft hoofdgerecht. Al met al een leuke, gezellig avond gehad met heerlijk eten, lekkere wijnen en koffie met likeurtjes. Uiteindelijk verlieten we het pand om kwart voor 12 na-genietend van een zeer geslaagde avond. Ga zo door!

Staf en Annemie van Aelst

Wij waren 37 jaar getrouwd en hadden een tafel gereserveerd.

Bij aankomst waren we aangenaam verrast. De tafel was romantisch versierd. Het kreeftenmenu was uitstekend en de serveertijd van de gangen was perfect. Lekkere Ochoawijn en prettige bediening. Bij het nagerecht was er een leuke attentie.

Zeker een aanrader voor sfeervol dineren en wij komen zeker terug.

Helaas,

We zijn hevig teleurgesteld door ons maandagavondje uit bij Bistro Sjarlot. Aangetrokken door de zeer goede recenties en door het Kreeftenmenu, hebben we gereserveerd bij Bistro Sjarlot. Om 19.00 uur aanwezig, pas tegen 20.00 uur (op ons eigen nadrukkelijk verzoek!) de kaart. Geen kreeftenmenu meer, wel een verrassingsmenu voor 4, inclusief wijnarrangement en losse gerechten voor de jongelui in de groei. Lang wachten op de gerechten (na 4 uur nog niet aan het toetje toe), vragen om een start met de wijn van het arrangement en rond kwart over 10 pas het hoofdgerecht. Toen rond 11 uur nog niet was geinformeerd naar de nagerechtwensen (ook niet in het kader van het menu), beloten we de avond af te sluiten. Geen laatste gang, geen laatste wijntje, wel de volledige rekening (ook voor dat drankje).

Voor ons zijn er echt grote fouten gemaakt: buiten het zeer lange wachten op kaart en gerechten, het niet informeren naar wensen voor afsluiting, werden we nadrukkelijk herinnerd aan het feit dat een grote groep (we waren met 7 mensen) langer moesten wachten, dat een menu een avondvullend programma was, dat (en dit gebeurde op hoorbare afstand en op onaangename toon) we de volledige kosten (ook die van het niet gedronken glas wijn uit het "wijnarrangement") moesten betalen.

Zo'n manier van afhandelen is korte termijn gewin voor de eigenaar, maar uiteraard een hele slechte reclame voor de zaak.

Thuis de avond afgesloten met een wijntje uit de eigen fles en een toetje voor de jongelui.

De opdiening van de gerechten, de bijgeleverde informatie waren in orde. De lage cijfers voor de sfeer hebben vooral betrekking op de manier waarop personeel onderling communiceerde.

Uitstekend gegeten, prima sfeer en bediening. Was tot in de puntjes verzorgd. Chapeau...!

Na een drukke gezellige zussendag in Breda en een leuke workshop kwamen wij in rest. Sharlot. We hebben heerlijk gegeten, en zijn lekker verwend in rest. Sharlot. Aan alles is heel veel aandacht besteed. Van jassen tot aan het toilet. We hadden het verrassingsmenu, alles een dikke negen. Heerlijk!

Heerlijke Italiaanse gerechten. De keuken beperkt zich gelukkig niet tot pizza en pasta, alhoewel deze ook heerlijk zijn. Zelfgemaakte tiramisu en andere nagerechten zijn heerlijk.

Super bediening & kindvriendelijk. Kom hier graag eten. Aanrader!

Het restaurant van de glimlach!
    Super gastvrij en heerlijk gegeten.

Doorgaan zo!

Wij hebben 1 ste kerstdag bij Bistro Sharlot gegeten. Het was geweldig, bediening top. Hulde aan de koks,

Groetjes, Truus en Henk, wij komen snel terug.

Angela Gielen

Afgelopen zaterdag hebben wij wederom genoten bij Sharlot.

Deze keer van een 5 gangen verrassingsmenu. Helemaal goed.

Verrassende combinaties, heerlijk eten en vriendelijke bediening.

N.O.

N.O.

Prima cafetaria!, niks op aan te merken, heerlijke frieten en snacks!

Bistro Sharlot

Ferdinand Looman

Heerlijk gegeten op 23 mei, mijn verjaardag. Zeer bijzondere en smakelijke Spaanse ham gegeten en rundvlees van het Wagyu rund. Super van smaak en met een goed gebakken plak ganzenlever.

Ze maken hier een echt lekkere Irish Coffee, maar ook de Mojito met verse munt en limoen ipv van een spoom maakte van mijn verjaardag een echte feestje.

Heerlijk gegeten, het menu van Oosterscheldekreeft is een echte aanrader als je van kreeft houdt! Topwijntjes ook per glas te bestellen.

Perfecte en vriendelijke bediening en de afsluiter, het dessert van diverse mooie kaasjes (op een groot houten dienblad getoond, erg leuk) maakte de avond voor ons compleet. We komen zeker binnenkort terug.