Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulvenhout verdeeld zijn.

Jarenlang met veel plezier in het Nippeltje gegeten. Met hele gezin. Super hartelijke ontvangst, alle medewerking en lekker eten. Maar... de laatste keer was het anders. Na een dagje uit in Brabant dachten we weer lekker friet met nog wat te gaan eten. Bij binnenkomst weer de hartelijke ontvangst. We gingen zitten naast een jong stel; bord niet leeg, donkerbruine, harde en vette frieten... Dit kenden we niet. Ze stapten op, zonder veel te hebben gegeten. De uitbater kwam vertellen dat ze over waren gestapt op andere frieten. Dat was de tweede waarschuwing. En inderdaad... de frieten waren gewoonweg heel slecht. Donkerbruin, vet, hard. Onvoldaan weg. Als ze deze frieten blijven bakken zien ze ons niet meer. Heel jammer, want naar het Nippeltje 1 of 2 keer per jaar was inmiddels een familietraditie. Binnenkort gaan we weer proeven...

Eten en drinken
    Hadden het 3-gangen menu genomen voor € 35,- per persoon. Erg lekker gegeten. Voorgerecht was gerookte kabbeljauw. Echt een aanrader. Smaak was perfect. Enige minpuntje was dat het gerecht iets te koud was. Volgens mij was het niet zo lang van tevoren uit de koeling gehaald. Hoofdgerecht was rundvlees met sukade van rundvlees. Het rundvlees was prima rosé gebakken en goed op smaak. Stampotje en de huisgemaakte frietjes waren ook prima.

Tja, horeca is en blijft een vak apart. Hier verstaan ze het vak! Het enthousiasme straalt er bij bistro Sharlot van af. Ze zorgen ervoor dat je niets tekort komt en het personeel is erg vriendelijk. Je voelt je erg welkom.

Sfeer
    Is persoonlijk. Over de inrichting...niet mijn smaak, maar over smaak valt niet te twisten. Wel straalt het restaurant gezelligheid uit.

Prijs/kwaliteit
    Is prima in orde. Producten zijn van goede kwaliteit. Er wordt veel aandacht aan het eten en de opmaak van de borden besteed.

Bistro Sharlot is een aanrader!

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, mooie gerechten, aandacht voor eten en gast!

Zeer goed gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Gerechten zien er ook mooi uit.
    Bediening mag iets beter.

Hetty Bastiaansen

Een aanrader, heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met prettige bediening.

Fam. Bonneke

We hebben genoten van het 5gangen menu. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

Henk Dute

Wij hebben met vieren heerlijk gegeten. De bediening was uitmuntend, persoonlijk en met een goede uitleg van wat we te eten kregen.

We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren zeer smaakvol. Klein minpuntje is dat het wat koud was in de eetgelegenheid.

Marjolein van Spronsen

Prima prijs/kwaliteit verhouding, lekker gegeten in een prima sfeer en vriendelijke bediening!

M.van 't Geloof - van Nispen

We hebben een heerlijke avond gehad. Er viel niets op aan te merken. Geweldig eten, vriendelijke bediening. Gewoon gezellig!

Heerlijk gegeten op 2de kerstdag. Wij waren nog nooit bij de Bistro geweest maar waren zeker blij verrast. Heerlijk 5 gangen menu en een ontspannen, gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug!

Jan met zijn gezin

Heerlijke kerstsfeer en prima ontvangst. Wij hebben genoten van een 5 gangen kerstdiner, Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Wij waren blij om deze locatie gekozen te hebben.

E norton tofohr

Erg prettig restaurant. Lekker eten, vriendelijke service.

Heerlijk gegeten met z'n vieren. Gezellig en sfeervol met buitengewoon vriendelijk personeel. De gerechten zagen er prachtig uit.

thea van dooren

Zeer geslaagde avond gehad met ons gezin. Alle gerechten zeer smaalvol en mooie porties. De geschonken wijnen waren uitstekend. Bediening vlot en prettig. Heerlijke avond gehad.

H. de Neef den Ambtman

Prettige ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. Uitleg wijnen prettig. Eten zeer smakelijk. Hadden een zeer prettige avond.

Fantastisch gegeten afgelopen week bij Bistrot Sharlot. Gestart met "iets met bubbels": Dat bleek een Scandinavische cider. Zou ik nooit kiezen, maar smaakte uitstekend. De voorgerechten waren een plaatje. We hadden het geluk om nog de laatste "Noordzeetongavond" mee te maken, de tong was perfect gebakken. Sharlot verraste ons met een bijzonder toetje met een drankje dat het midden hield tussen wijn en cassis. Perfect!

Leo en Monica Tulp-Schwalbach

Een verrassend goed restaurant: gezellig ingericht, fijne bediening en mooie verrassende gerechten waarvan de prijs-kwaliteit helemaal in orde is!

J de Vries

Zeer fijne gerechten komen er uit de keuken van de 2 koks. Lokale produkten, fijne wijnen en goed gastheerschap. We hebben een fijne avond gehad. Het restaurant zat terecht helemaal vol. We komen zeker terug.

Heerlijk gegeten wederom, met echt verrassende smaken en een prima gastheer.
    Hier wordt met het hart gekookt en gewerkt!

Fijne avond vol eerlijke gerechten en heerlijk genieten. Gastvrouw trots op haar restaurant en terecht!

Truus de Bruyn

Heerlijk eten, lekkere wijn. We komen terug.

Frank en Bernadet

We hebben een gezellige avond gehad en hebben heerlijk gegeten! De kok hadden we de vrije hand gegeven om vegetarische gerechten te maken. Alles smaakte echt voortreffelijk en er waren zeer verrassende gerechten bij. Goede kwaliteit, fijne kwantiteit en verrassende smaaksensaties. We hebben er ongeveer 4 uur gezeten voor een vijfgangenmenu, maar dat voelde niet lang. Echt een aanrader!

D.G. Augustijn

Goed en gastvrij.

Net per toeval hier gegeten, super kaart met verse en lokale gerechten met een vriendelijke prijs! Wij komen hier zeker terug!

Wim van der Made

Waren er rond 18.00 uur. Even later was het al gezellig druk, voor donderdag avond. We gaan er regelmatig eten. Het is altijd goed. Deze keer de tong genomen, is nu nog de tijd, met lekkere dikke frieten met eigen gemaakte mayonaise en een heerlijke salade. De nagerechten zijn ook heerlijk. Aan te raden.

Een fantastische zaak, lekker eten, leuk personeel en een geweldige sfeer. Een echte aanrader! Als we weer in de buurt zijn gaan weer zeker weer daar eten.

Vanmiddag hebben wij zitten lunchen bij de fazanterie. Hier hadden wij 2 cappuccino's, een uitsmijter fazanterie en een broodje gezond zonder ham en ei. Het duurde 1 kwartier voordat wij drinken konden bestellen en nadat wij de lunch hadden besteld duurde het driekwartier voordat wij die voor ons hadden staan. Van het broodje gezond was het brood droog en zat er geen boter op. Tevens vragen ze dus voor droog brood met kaas en een beetje sla 7.65 euro. De uitsmijter was half gaar en het brood was gewoon op elkaar gestapeld met daar overheen de half gare ei en dit alles voor 10.70. Wij hadden ook nog een kleine van 9 maanden bij, hier hadden ze niet eens fatsoenlijke kinderstoeltjes voor. Degene die ze hadden kon ie gewoon door naar beneden schuiven. Al met al een zeer slechte eet gelegenheid!!

Service zónder glimlach, friet die over was wordt gewoon opnieuw gebakken en verkocht. 3.55 voor een middelfrietje op bord. Is dan bruin, hard en vet. Als je nieuwe vraagt voor twee krijg je een portie nieuwe. Als je friet speciaal bestelt krijg je naast je friet een klein bakje met curry, mayo en uitjes, even grote portie als een portie mayo. Friet is uit de diepvries.

Uitbater heeft niet geleerd friet te bakken en laat dat aan een jong meisje over.

1,1

Echt heel lekker eten. Alleen mag de biediening (met name de ober) iets minder lomp doen voorkomen. Zijn kroeg-achtige manier van serveren en praten doet echt afbreuk aan de ambiance. Een beetje bescheiden en rustig doen graag.