Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulvenhout verdeeld zijn.

1. Eetcafé Ulvenhout

Super gezellig "buurtcafe" met goed restaurant en leuke sfeer.

Silvana Marras

Hier al vaker gegeten met mijn partner en het was altijd super. Afgelopen zondag niet, zo erg tegengevallen dat we op zoek gaan naar een andere favoriete nieuwe stek in de buurt.

Na 4 gangen had ik echt nog razende honger. De tonijn met rijstblokjes was niet zoals het zou moeten zijn met droge smakeloze kleffe rijstblokjes.
    De kaas staat bij de toiletten zonder (plexi) glas erover heen. Soms ligt er een doek over, meestal niet. Ondanks mijn honger en zwak voor kaasplankjes, staat dit me erg tegen. Om die reden, na overleg met mijn partner dit voorzichtig aangekaart, daar werd door desbetreffende persoon zo lomp op gereageerd dat we de rekening maar gevraagd hebben en ik thuis nog een tosti gemaakt heb. De porties zijn inieminie, de bijbehorende prijzen zijn dat echter niet. Ook zit er niet een bepaalde "lijn" in de bediening; de ene is zeer amicaal, de ander erg stijfjes en weer 'n ander kijkt je niet eens aan.

Jammer, tegenvallende afsluiter van ons weekend.

Vandaag de lunch bij De Fazanterie in Ulvenhout genuttigd. Wat een afknapper!!! Onvriendelijke bediening, die overigens erg lang op zich laat wachten en dan de slechtste salade uit mijn leven voorgezet krijgen. Prijs-kwaliteit lijkt nergens op.

Carina Dirven

Na een vriendelijk gastvrij onthaal, hebben we genoten van een heerlijk kerstmenu. Dat mooi gedecoreerd uitgeserveerd werd door een vriendelijke dame. Kortom een mooie afsluiting van de kerstdagen 2016.

We hebben echt heerlijk gegeten. Gelukkig dat we terecht konden, binnen een half uurtje zaten we aan tafel. We waren even de file ontvlucht. We hebben een gezellige avond gehad, je voelt je echt klant. Moest er wel een stukje voor om rijden maar wil zeker nog wel eens terug komen.

Van mij krijgen jullie een dikke 10

6. Eetcafé Ulvenhout

Wij gaan hier regelmatig na het werk heen voor een hapje en drankje, ongedwongen sfeer en lekker eten voor een mooie prijs.
    Bruin café gevoel. 😊

Van der Corput

Weer eens gezellig en lekker gegeten voor een acceptabele prijs. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Voor ons was het te lang geleden. Jammer, want het was weer als vanouds.

Toon de Jong

Prima plek om de avond door te brengen. De gastheer doet zijn best om je het naar de zin te maken. Wij kozen voor Chef Choice; het 5-gangen verrassingsmenu met daarbij bijpassende wijnen. De door de gastheer gemaakte wijn keuzes verdient een compliment
    Jammer deze avond dat het eerste gerecht te koud werd geserveerd om de smaken tot zijn recht te laten komen. Ook het laatste gerecht (kaasplankje) viel wat uit de toon. Dat alles maakt dat de prijs/kwaliteit wat onder druk kwam te te staan.

Annemarie

Ik sluit mij aan in de rij van slechte recensies. Héél lang kun je wachten voor je een bestelling kunt opgeven. Eten is matig in verhouding met de prijs, te hoog. Je wordt gesommeerd een tafel van vier te verlaten daar je met twee personen bent en op de houtenlatten bank plaats te nemen. Kapotte toiletten, welke er onhygiënisch en overjarig uitzien, zithoogte pot tref je eerder aan bij de kleuterafdeling van de basisschool. En waar in hemelsnaam is die elitaire uit de hoogte houding aan te danken, van zowel merendeel gasten, als de voltallige bediening. Voor zo een oudbollige ambiance als de Fazanterie. Weinig Brabantse hartelijkheid in dit stukje Ulvenhout.

Toos van den Ackerveken

De biefstuk was niet te eten,met vier personen laten staan.De andere gerechten waren wel goed

Ik kan niet veel meer zeggen dan dat we heerlijk gegeten hebben. Bediening was uiterst vriendelijk.
    Enige minpunt: de stoelen zaten niet echt lekker

J.Versteeg

we hebben heerlijk gegeten. Wij hadden gekozen voor het vijfgangen verrassingmenu. Alle gangen waren voortreffelijk. Min-puntje: we moesten wel heel lang wachten op de laatste gang. Verder alle hulde voor de kok. Sfeer: gezellig.

Niet het beste, droge kipsaté met saus uit een pakje met lauwe friet. Zal hier niet veel meer komen

Toon

Gewoon wat je kan verwachten als je Sushi gaat eten. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Bediening snel en netjes.

Dolpff Wigbers

Het was onze eerste keer in Bistro Sharlot en zeker niet de laatste keer.

Wij hadden het 5 gangen verrassingsmenu en was qua hoeveelheid goed afgepast. Vier van de vijf gerechten waren zeer goed en met name het toetje deed het hem. De dames waren enthousiast over de kaasplank. Er werd ook duidelijk rekening gehouden met tarwe-vrij en gluten-vrij en werd steeds mooi opgelost. De lokale rode wijn viel wat tegen maar de andere wijnen maakten het weer goed.

Er zat wel een beetje teveel tijd tussen het eerste en tweede gerecht. De bediening was kundig en niet opvallend en dat is heel prettig.

Wij hadden, samen met vrienden, een hele mooie avond in dit restaurant.

Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.

Michiel

vers, lokaal en met een vriendelijke bediening. Top gegeten! Komen zeker terug!

Goed gegeten voor een bijpassende prijs met erg goede bediening!

F Lang

Erg leuk en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Eten was erg goed. De prijs is er ook naar, maar je krijgt wel waar voor je geld in een gezellige ambiance

M.Haamers

Heerlijk gegeten, bijzondere kok en geweldige bediening.

Ad Alewijnse

Heerlijk gegeten met 4 personen. De asperges waren perfect, prijs/kwaliteit is prima, niks mis mee. We gaan zeker nog eens terug.

Leuke sfeer, goede bediening en heerlijk 3 gangmenu.

Gelunched vandaag was op deze mooie zonnige dag erg druk maar goede bediening en heerlijk: meter lunch op top!

Jos

Het was vandaag de eerste avond met de nieuwe kaart, en wij (4 personen) kozen allen voor een aperitief gevolgd door een viergangenkeuzemenu. Twee van ons (de niet-BOBs) maakten daarvan een arrangement zoals op de kaart beschreven: "Als arrangement: incl. aperitief, passende wijnen, water en koffie of thee +20 of +25". Tenminste, dat dáchten we.

Over de gerechten kunnen we kort zijn: stuk voor stuk juweeltjes die uit de keuken komen! Verrassende smaken en leuke combinaties. Gewoonweg superieur ... wat we al jaren gewend zijn van Bistro Sharlot.

De service/bediening/afwerking was deze avond toch wat minder, helaas.
    Het begon met een discussie over kraanwater of fleswater, waar we niet echt een voet aan de grond kregen. De wachttijd tussen de tweede en derde gang (tussengerecht en hoofdgerecht) was al gauw zo'n 45 minuten ... geen ramp omdat we genoeg te bespreken hadden, maar het werd wel een héle lange zit. Bij navraag over de wijn bij het nagerecht werd door de vrouwelijke bediening (naam niet opgevangen) doodleuk verteld dat het wijnarrangement bij een viergangenmenu slechts bestaat uit 3 glazen i.p.v. 4. Dat hadden we nog nooit gehoord, en het werd gelukkig ook al snel door Jeck rechtgezet.
    Bij het bestellen van het nagerecht was er ook nog wat mis-communicatie, zodat de bedoelde kaasselectie van de Chef er nooit gekomen is.
    Toen de rekening kwam bleek niet het "arrangement" zoals boven beschreven te zijn gehanteerd, maar een "wijnarrangement" (vier glazen wijn, dus zonder aperitief, water en koffie/thee). Gevolg: aperitief en water waren apart in rekening gebracht. We schijnen bij het bestellen het woord "wijnarrangement" te hebben gebruikt i.p.v. "viergangenkeuzemenu-als-arrangement", vandaar.

Onze conclusie: Bistro Sharlot blijft een gewéldige plek voor een gezellig en smakelijk avondje uit (de gezelligste huiskamer van Ulvenhout), en is zonder meer een aanrader! Wees echter wel bijzonder duidelijk bij het doorgeven van de bestelling -- wijs het desnoods op de kaart aan -- want misverstanden liggen op loer.

Dumoulin G.

Mooie en over het algemeen smakelijke gerechten. Prijs/kwaliteit zeer goed. Buiten de dessertwijn goed gekozen wijnen in het arrangement. Vrouwelijke serveersters zijn niet horeca-geschoold en dat merk je. Pluim voor de mannelijke bediening en de vrouwelijke chef!

Leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar.

iz

We hebben gekozen voor het 5-gangenmenu chefs choice. Mooie gerechtjes komen er voorbij met voorafgaand een amuse van het huis. De bediening is enthousiast en vriendelijk. Houden alles prima mee in de gaten.

Verrassende smaakcombinaties, deskundige uitleg over de bijpassende wijnen en plezierige bediening. We voelen ons altijd zeer welkom!

We wilden hier onderweg naar huis wat gaan eten. We werden achterin de zaak geplaatst, omdat daar nog een tafel vrij was. Het viel op dat achterin veel mensen zaten die niet zaten te eten en allemaal naar de bediening zaten te kijken. Nadat we plaats genomen hadden duurde het even voordat er iemand kwam om te vragen wat we wilden drinken. Dit werd snel geserveerd en we kregen de menukaart.

Achter ons zaten mensen die al voor ons binnen gekomen waren, maar waar nog niet eens aan gevraagd was wat ze wilden drinken. Wel was er bestek neergelegd, maar geen menukaart. Naast ons zat een ouder echtpaar die al wel iets besteld hadden. Hier hadden ze lang op moeten wachten (+/-45 minuten voor soep). Hier werd helaas het bestek vergeten. Hier moest om gevraagd worden en werd ongeïnteresseerd op tafel gelegd. Aan een ander tafel zaten mensen met een klein kind. Zij hadden wel al te drinken gehad, maar zijn na een uur weggegaan, omdat het bestelde niet geserveerd werd.

De bediening liep hierdoor tegen elkaar te schreeuwen en te tieren dat iedereen in de zaak dit kon horen. Na 3 kwartier waren ze nog steeds niet geweest om de bestelling voor het eten op te nemen en zijn wij ook maar vertrokken. We hebben het geld voor de drankjes op tafel gelegd en zijn vertrokken. Ze hebben ons zien vertrekken, maar hebben verder niets gezegd.

Kortom: een zaak waar ze wel geld willen verdienen maar sch... hebben aan de klanten. Hier moet nooit iemand meer naar toe gaan.

Dit restaurant kun je beter vermijden. Dat ligt niet aan het eten zelf maar wel aan de service. Hoe klanten behandeld worden is echt totaal van het padje af. Op 9 feb 2016 bestelden we hier 2 gerechten. Een tepan gerecht dat OK was. En ook een 'ananasboot' (kip met ananas). Na een half uur wachten bracht de serveerster de 'ananasboot'. Na een beetje er van geproefd te hebben bleek dit een 'meloenboot' te zijn (rundvlees met meloen). Na een opmerking hierover werd hier heel lauw op gereageerd. Je zou verwachten dat ze excuses maakten maar helaas bleken excuses erg duur. Toen hebben we zelf maar voorgesteld om het niet bestelde gerecht te accepteren als we de drankjes gratis zouden krijgen. Dit werd niet geaccepteerd. Voorgesteld werd de ananasboot alsnog te brengen. Omdat we geen zin hadden om weer 30 minuten extra te wachten, hebben we dit afgeslagen en de meloenboot terug gestuurd. We hebben er toen bij gezegd dit gerecht niet te betalen. Dat was akkoord. Toen we de rekening kregen, bleek dat er voor rijst extra gerekend werd, het tepan gerecht was ineens 2 euro duurder geworden dan op de menukaart stond en de drankjes waren ook duurder. Blijkbaar werd alles uit de kast gehaald om maar zo veel mogelijk euro's binnen te halen. Ook na de foute rekening volgden geen excuses. Dit is geen manier van zaken doen, dit is ronduit onbeschoft gedrag en oplichting. Absoluut vermijden deze tent.