Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulvenhout verdeeld zijn.

Erg lekker gegeten en gedronken. Eigenaren erg gastvrij, heel leuk en gewoon! Inrichting is wat ouderwets, maar zeker sfeervol… Een aanrader als je een leuke avond uit wil!

De bami was duidelijk oud en opnieuw opgebakken. Toen we deze na een telefoontje terug kwamen brengen zijn we gewoon meerdere malen uitgescholden door 3 man personeel. Krijg je het verwijt dat je al van het cha sieuw gegeten hebt. Ongelooflijk, nog nooit mee gemaakt dit!

Het eten en de bediening perfect. Alleen was het erg tochtig en zo doende koud, dat was jammer.

Erik-Jan Voeten

Ik heb lekker gegeten, er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke behoeften en de benadering door eigenaars en personeel was vriendelijk en gedienstig.

Nadat we een eerste keer geconfronteerd werden met een minder " niet kloppend " gevoel, hebben we besloten om snel nog een keer te gaan eten bij Sharlot. Gelukkig werd ons idee bevestigd en hadden we nu die avond, zoals de indruk die in eerste instantie gewekt wordt. Gezellige, leuke sfeer, heerlijk eten en we kregen volledig aandacht voor al onze wensen.
    Sharlotte een dikke tien en we komen zeker weer terug. Tot gauw!

Ron van Haarlem

Het was heerlijk en goed verzorgd! We hebben genoten.

8. Eetcafé Ulvenhout

marijke voskuil

Was positief. We hadden een prettige avond en het eten was ook goed.

Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en mooi bijpassende wijn. Aanrader!

M vd Enden

Het blijft altijd een kwestie van smaak, maar voor 50 euro pp mag je iets verwachten. Behalve de ongemakkelijke stoelen heb ik hekel aan restaurants die gewoon water (ook nog lauw) in rekening brengen, niet meer van deze tijd. Verder waren de gerechten het net niet, soms te vet (te veel boter gebruikt) en de gerechten waren niet warm genoeg. Kortom, een mager zesje.

Tja, we wilden onze trouwdag vieren met een 5-gangen verrassingsmenu, incl wijn. Helaas, de bediening zei wel te weten welke wijn lekker is, maar niet wat het beste bij de afzonderlijke gerechten past. De sommellier was op vrijdagavond op cursus, vandaar. De dame die de drankjes kwam opnemen had geen idee welk merk alcoholvrij bier er was. 'Ben er even tussenuit geweest', zei ze. Heb ik eigenlijk helemaal niets mee te maken, dacht ik. We hebben gewoon een hoofdgerecht besteld: eend en beef. Beetje weinig vlees, maar verder oke. Het was dat we geen zin hadden ergens anders heen te gaan, maar helaas was Sjarlot beslist geen succes. Heb je wat te vieren? Zoek een ander restaurant! Gewoon informeel een hoofdgerecht? Niet goedkoop, maar redelijk eten.

Fred van Essen

Het eten was niet bijzonder. Toen het drukker werd zakte de bediening. Toppunt is de wijn; als enige (open) huiswijn van slechte kwaliteit. Wijnazijn is er nog lekker bij. Jammer, de entourage en prijs scheppen verwachtingen.

V. Vernooij-Straver

Wij hebben genoten van een prima uitgebalanceerd en heel erg lekker 5-gangen verrassingsmenu! Ook de daarbij geserveerde wijnen waren lekker en verrassend, met duidelijke uitleg over herkomst en de keuze in samenhang met de gerechten. Met de dieetwensen werd volledig rekening gehouden, chapeau. Wij eten altijd wat later, maar we konden in een rustig tempo ons diner nuttigen. De bediening is correct en attent. Kort samengevat een eetfeestje!

L.M.G. Voeten

Altijd gezellig en prima maaltijden.maak je maar geen zorgen we blijven komen

Murphy's law of gewoon gemiddeld niveau? Dat weet ik niet. Wij bezoeken met vrienden geregeld een restaurant in de regio. De ervaring bij Sharlot wijkt wel af van bezoeken bij andere restaurants: lang wachten, geen aandacht voor de tafel die graag een drankje wilt bestellen, rekening die niet klopt, dieetwensen vergeten enz. Wat ons betreft gauw vergeten en geen aanrader in ons netwerk.

Slechte service. We waren niet blij met de kwaliteit van het eten en werden ook nog eens boos aangekeken toen we hier iets van zeiden!

Ron van Haarlem

B Pothoven

Vooral niet de Indische rijsttafel bestellen! Erg vet, oud vlees, taai. Meteen de prullenbak in. We waren anders gewend!

Ria

N luijkx

We moesten ons schaaltje kroepoek betalen wat je normaal krijgt bij een drankje vooraf. Dat kwam de bediening even zeggen nadat we er net aan begonnen waren. Dit omdat we het niet gratis kregen omdat wij geen grote hoofdmaaltijd namen.
    Erg jammer en een beetje zielig om je als restaurant zo te moeten verlagen.
    Eten wel lekker.

Gisteren heerlijk buiten op het terras gegeten. De prachtige ligging in het bos is op zichzelf al de moeite waard, maar de kaart en vrolijke bediening maakt het af. Op de kaart staat echt voor ieder wat wils, van een salade, tot biefstuk, kreeft, asperges etc...
    Voor de kinderen werd een pannenkoek geserveerd en die hebben zich ook niet verveeld dankzij de grote speeltuin, waarop je uitzicht hebt vanaf het terras. Een echte aanrader, we gaan snel terug!

22. Eetcafé Ulvenhout

F hollander

Geweldig, alles top.
    Een opmerking, de afzuigkap moet beter afzuigen, want dat wordt als onvoldoende beschouwd, door de bezoekers, incl. ons.

Man

Het was voor ons de eerste keer. We waren aangenaam verrast door de chefkok. Alles was perfect! De gastvrouw was zeer vriendelijk.

Pepijn Neger

Vertaal van English naar Nederlands

Het eten was lekker; zowel sushi als de andere gerechten. Er was niets bijzonders gebeurd met de sushi, maar de kwaliteit was uitstekend (vooral de geflambeerde zalm-nigiri; echt een aanrader). Het personeel was vriendelijk. Ik zat er leuk, maar achterin kon je de geuren uit de wc's ruiken. Wat een minpunt! Ook is er daar overlast van kleine kinderen. Gelukkig zijn de plekken voorin erg gezellig. Duur was het niet, want voor het onbeperkt eten van lekkere sushi vind ik ongeveer €30,- per persoon (exclusief drankjes) vrij goedkoop. Ik had een prettige ervaring.

Gerbrand

Enigszins teleurstellend. We begonnen met een heel vuile servet (>slordig). Voorgerecht de "Jamon Iberico" was een (half) onsje ham, zonder enige opmaak. Bij het hoofdgerecht was de geserveerde raapsteeltjesstamp niet warm. De extra geserveerde (en extra betaalde) frietjes waren heel slecht gebakken.

Smit-Schrauwen

Super gezellige sfeer, speelden snel in op onze vegetarische wensen.
    Lekkere en verrassende gerechten.
    Super goed bediening!
    Al met al een fijne beleving!

Deze uitspanning was ook altijd een gezellige plek om na een wandeling koffie te drinken, maar vanmorgen was een groepje van zo' n 15 personen niet welkom, want er kon slechts per groep afgerekend worden. JAMMER, blijkbaar nieuwe huisstijl, want er bleken even later nog meer mensen niet welkom. Daar ga je nu ook niet snel meer eten.

Met ons drieën een gezelige avond doorgebracht en heerlijk gegeten. De baars en ierse biefstuk waren uitstekend.
    Jammer dat mijn oesters niet op een bedje van ijs in de schelp werden geserveerd, nu waren zij lauw,
    (vandaar een 7)

29. Eetcafé Ulvenhout

Carlo Verkijk

Geweldige sfeer, en lekker eten, ongedwongen alles top.

Afgelopen zaterdag hier gereserveerd, na een tip van een vriend. Absoluut een gezellige en bourgondische zaak, openhaard lekker aan, zeer sfeervol! Op de menukaart stonden veel lekkere gerechten. Heerlijk gegeten en aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!