Bezorgrestaurants in de buurt van De Fazant

1562085150 47
1619665898 64
1669020825 61
1701924110 64

1. Prachtig restaurant en sfeer waar alles klopt! Lunchgerechten smaakvol en mooi bereid, bediening vriendelijk echter grote stoorzender is dat ze steeds bij elkaar “klitten” en zich negatief ventileren over hun werk… zo jammer bij zo een topzaak!

2. Weer samen een hele avond heerlijk genoten. De ontvangst is als vanouds zeer hartelijk waarbij het top is alle oude gezichten terug te zien.
    Eten, de tournedos super zacht en voor ons perfect gebakken (rare) was heerlijk. Drinken altijd eentje teveel ;-)
    Dank voor de leuke avond!

3. Mooi locatie, geweldig mooie zaak. Bediening was echter treurig. Op de vraag welke trapist geschonken kon worden was het antwoord. Leffe blond. Toe wist ik het wel en vroeg naar de bierkaart. Die was er niet volgens de verder vriendelijke bedienster. Dan maar Leffe blond niet echt mij favoriet bier maar ik had er al niet meer zo'n zin om nog verder te vragen. Slecht gewoon. Dan blijkt het achteraf nog heel behoorlijk aan de prijs te zijn. 3 Thee en 2 Leffe blond 20 eurotjes. Dat maakt het alles bij elkaar toch een droevige ervaring. Jammer hopelijk volgende keer beter. Als die volgende keer er nog van komt.

3,7
  4. Tanja Verburgt

Vandaag 4 verschillende menu’s afgehaald. Goed geregeld en makkelijk besteld en we hebben heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Gaan we vaker doen in Coronatijd.

5. Eerste keer na de Corona tijd en weer een super hartelijk weerzien met iedereen in de bediening. Alleen dat is een reden om te blijven komen. En de C-tijd is goed benut, echt mooi geworden binnen! Eindfase komt in zicht. Eten en drinken is altijd goed. Dat iedereen de handen uit de mouwen steekt, ook Patrick staat de hele avond uit te serveren, geeft al aan dat de sfeer goed is. Top.

6. Al meerdere keren wezen eten en wat een pracht zaak! Het eten is heerlijk en de bediening is vriendelijk. De binnenkant zie je beetje bij beetje veranderen en dit is zeker in positieve zin. Top keuken. Ik ga hier iedere keer weer blij weg en zal zeker in de toekomst nog terug komen.

7. Olle Kroeze

Afgelopen zondag heerlijk genoten van een borrel en hapje op het prachtige verwarmde terras. De Fazant is een fijne plek, heeft fantastisch eten en de service is gewoonweg TOP!
    Ik kom zeker terug!

8. P. Horward

Helaas niets meer over van de oude warme sfeer. Gericht op snel serveren . De kwaliteit was zeker voldoende, maar de bediening te amicaal en vluchtig. Jammer. Ga hier niet snel naar terug i.v.m. waar voor geld en algehele beleving. Dit was eerst zeker anders.

9. Lotte Vermeulen

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en gezellige sfeer (inclusief mooi verwarmd terras). Ik kom zeker terug!

10. Ik kom vaker hier omdat de locatie bijzonder is.
    Dit is weliswaar geen rede voor onverschillige bediening.
    Er worden nooit jassen aangenomen, ook niet als het heel rustig is.
    Hang daar maar op, wordt er gezegd.
    Verschillende soorten thee? Ja die hebben we wel maar dan moet ik de theedoos halen.
    Het was er koud evenals de kroketten, afgelopen weekend.
    Wat jammer dat hier meestal niemand zijn best doet het de gasten naar de zin te maken.
    Gunstige uitzondering: een studente in de bediening tijdens de kerstdagen.

11. Zaterdagavond gegeten met zes volwassenen en drie kleine kinderen. Van de overname is binnen nog weinig te zien, op de toiletten na. Het was een tenenkrommend tafereel. Een aantal voorbeelden.
    We kregen ijskoude rode wijn, op kamertemperatuur was niet voorhanden (?)
    We vroegen brood bij het voorgerecht; wat krijgen we geserveerd: brood met smeersels, waarna we de smeersels retour stuurden aangezien we deze toch niet zouden gebruiken. Wat staat er op de rekening: u raad het al (a € 6,50!!).
    De oudere (ik werk omdat het moet) heer in de bediening, welke toch echt het voorbeeld moet vormen tussen de weekend(studenten)hulpen aldaar, noemde mijn dochter tot tweemaal toe knul (overduidelijk meisje).
    Eén van de gasten was nog aan het eten, de rest van de voorgerechten werd al afgeruimd. Toen ik vroeg of meneer haast had, zei hij letterlijk: “ze” begon ineens weer te eten.
    Het eten was overigens prima, maar daar is het ook mee gezegd. Sfeer en service lijken ze bij “De Fazant” niet te kennen. De locatie heeft potentie, echter het servicelevel móet echt omhoog, dat mag je namelijk ook verwachten gezien de prijzen die gevraagd worden. Aan het einde van de (vroege) avond betrof de rekening een slordige € 300 (5 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 3 nagerechten). Deze kun je overal in Breda beter uitgeven dan alhier. Tip: prima voor een drankje, maar het daar vooral bij laten!

3,1
  12. Ellie verdiesen

Het eten is het enige wat goed is. Er loopt veel personeel rond, maar er is totaal niets gecoördineerd. Bij binnenkomst komt er niemand naar je toe. Tafel was besproken en werden buitengezet met 10 gr. Eindelijk een tafel en na verloop van tijd komt iemand de bestelling opnemen, hallo we hebben nog geen kaart gehad. Moesten steeds iemand zelf roepen om iets te bestellen. Personeel had onderling ruzie en werd letterlijk gezegd door personeel die dombo mag blij zijn dat hij hier nog werkt aan onze tafel. Veel vuile glazen op de bar opgestapeld vlakbij onze tafel. Gaan hier nooit meer heen een aanfluiting voor de verjaardag van onze 85 jarige moeder.

13. Mitchel Wagner

14. Erg mooi verbouwd, lekkere gerechten en supersnel, ondanks het feit dat het echt hélemaal vol zat. Mijn complimenten voor de bediening en de vriendelijkheid.

15. Bea de Bont

Erg gezellig dachten we fijn op het terras van de fazanterie een lekkere lunch.
    Daar is het niet van gekomen. Na 20 minuten was er nog geen drankje opgenomen.
    We besloten navraag te doen bij de bediening.
    We moesten eens weten hoe druk ze het hadden en hoe onzettend ze hun best deden.
    Tien minuten verder waren we het helemaal zat en zijn vertrokken om niet meer vaak terug te komen, denk ik.

16. Teleurstellend. Gewoon even op het terrasje gezeten voor een drankje en wat te eten. Het was kwart voor 12 - 'Voor de lunch kunt u nog niets bestellen; de keuken gaat pas om 12 uur open' - Heeft u iets van gebak dan? - 'Gaat u binnen maar even kijken ....'.
    Huh?
    'Dag mevrouw, mijnheer. Welkom! Fijn dat u er bent! Officieel gaat de keuken pas om 12 uur open - mag ik u alvast iets te drinken inschenken?' - 'U wilt iets van gebak? Fijn. We hebben heerlijk appelgebak, progresgebak van de beste bakker uit de regio, mocht u nog verder willen kiezen, dan vraag ik u vriendelijk even met mij mee te lopen. Ik laat u graag zien wat we nog meer hebben.....' Beste mensen van De Fazanterie - u laat omzet liggen!
    O ja, en dan de menukaarten nog maar eens vernieuwen..... Daar hebben al heel wat chocoladehanden wel iets lekkers in kunnen uitzoeken....

5,9
  17. Gisteren heerlijk buiten op het terras gegeten. De prachtige ligging in het bos is op zichzelf al de moeite waard, maar de kaart en vrolijke bediening maakt het af. Op de kaart staat echt voor ieder wat wils, van een salade, tot biefstuk, kreeft, asperges etc...
    Voor de kinderen werd een pannenkoek geserveerd en die hebben zich ook niet verveeld dankzij de grote speeltuin, waarop je uitzicht hebt vanaf het terras. Een echte aanrader, we gaan snel terug!

18. Deze uitspanning was ook altijd een gezellige plek om na een wandeling koffie te drinken, maar vanmorgen was een groepje van zo' n 15 personen niet welkom, want er kon slechts per groep afgerekend worden. JAMMER, blijkbaar nieuwe huisstijl, want er bleken even later nog meer mensen niet welkom. Daar ga je nu ook niet snel meer eten.

1,5
  19. Afgelopen zaterdag hier gereserveerd, na een tip van een vriend. Absoluut een gezellige en bourgondische zaak, openhaard lekker aan, zeer sfeervol! Op de menukaart stonden veel lekkere gerechten. Heerlijk gegeten en aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!

20. Vandaag de lunch bij De Fazanterie in Ulvenhout genuttigd. Wat een afknapper!!! Onvriendelijke bediening, die overigens erg lang op zich laat wachten en dan de slechtste salade uit mijn leven voorgezet krijgen. Prijs-kwaliteit lijkt nergens op.

21. Annemarie

Ik sluit mij aan in de rij van slechte recensies. Héél lang kun je wachten voor je een bestelling kunt opgeven. Eten is matig in verhouding met de prijs, te hoog. Je wordt gesommeerd een tafel van vier te verlaten daar je met twee personen bent en op de houtenlatten bank plaats te nemen. Kapotte toiletten, welke er onhygiënisch en overjarig uitzien, zithoogte pot tref je eerder aan bij de kleuterafdeling van de basisschool. En waar in hemelsnaam is die elitaire uit de hoogte houding aan te danken, van zowel merendeel gasten, als de voltallige bediening. Voor zo een oudbollige ambiance als de Fazanterie. Weinig Brabantse hartelijkheid in dit stukje Ulvenhout.

22. Niet het beste, droge kipsaté met saus uit een pakje met lauwe friet. Zal hier niet veel meer komen

23. Gelunched vandaag was op deze mooie zonnige dag erg druk maar goede bediening en heerlijk: meter lunch op top!

24. Vanmiddag hebben wij zitten lunchen bij de fazanterie. Hier hadden wij 2 cappuccino's, een uitsmijter fazanterie en een broodje gezond zonder ham en ei. Het duurde 1 kwartier voordat wij drinken konden bestellen en nadat wij de lunch hadden besteld duurde het driekwartier voordat wij die voor ons hadden staan. Van het broodje gezond was het brood droog en zat er geen boter op. Tevens vragen ze dus voor droog brood met kaas en een beetje sla 7.65 euro. De uitsmijter was half gaar en het brood was gewoon op elkaar gestapeld met daar overheen de half gare ei en dit alles voor 10.70. Wij hadden ook nog een kleine van 9 maanden bij, hier hadden ze niet eens fatsoenlijke kinderstoeltjes voor. Degene die ze hadden kon ie gewoon door naar beneden schuiven. Al met al een zeer slechte eet gelegenheid!!

3,1
  25. Echt heel lekker eten. Alleen mag de biediening (met name de ober) iets minder lomp doen voorkomen. Zijn kroeg-achtige manier van serveren en praten doet echt afbreuk aan de ambiance. Een beetje bescheiden en rustig doen graag.

27. Met de AH aktie wezen eten bij de Fazanterie. In het donker lastig te vinden in het bos. Echter eenmaal aangekomen zeer de moeite waard. Een sfeervolle gelegenheid, correcte bediening, en een prima maandmenu oktober.
    Wij kozen voor hertenham, wild zwijn en tarte tatin. Het is immers wildseizoen!
    Het zijn smakelijke gerechten met bijpassend garnituur, het menu is evenwichtig samengesteld, de porties zijn ruim voldoende.

De aktie heeft doel getroffen: wij hebben prettig kennisgemaakt met de Fazanterie en zullen daar beslist weer komen. Misschien het maandmenu november?

28. Rene Tazelaar

Mooie lokatie, vriendelijk en betrokken personeel. Goede kaart, prima wijn en heerlijk eten. Een aanrader.

29. M b kok

Hallo, hebben hier zondag 20 -8-2013 gegeten, eten was prima, bediening slecht, jammer. Prijzen niet in verhouding, aan de hoge kant. Geen aanrader om even binnen te wippen.

30. Op 25 april gingen we richting Fazanterie om een hapje te gaan eten op het terras, het weer was er goed voor. We zaten lekker in de zon toen de serveerster naar ons kwam met de mededeling dat we niet konden eten omdat ze 3 groepen hadden en wat mensen op terras. Eh sorry? Omdat ik aangaf dat ik het slecht geregeld vond werd de serveerster nog boos ook!! Als wij een glaasje wijn hadden gekregen hadden wij wel gewacht hoor, we zaten prima. Nu zullen we wel 2 x nadenken voordat wij weer een keer gaan. Slechte voorbereiding en service, zeker omdat je weet dat het mooi weer wordt!

31. Sinterklaasavond met ons gezin gegeten bij de Fazanterie. Restaurant was ruim bezet. Na een prettige ontvangst werd ons de gereserveerde tafel gewezen. Na het serveren van de drankjes werd een mandje met brood, licht en bruin, en twee soorten boter gebracht. Waarna we een keuze maakten uit de menulijst. We waren met 5 en maakten ieder een keuze.
    We hoefden niet lang te wachten op voorgerecht. Ondanks het aantal bezette tafels en de komst van Sint en Piet was de bediening zeer attent in het afruimen van leeg glaswerk en servies. Ook het hoofdgerecht kwam na een niet te lange, gepaste, pauze op tafel. Voor eenieder bereidt zoals verzocht. Regelmatig werd gevraagd of drinken en eten voldoende was en werd op verzoek bij geserveerd.
    Al met al een zeer geslaagde avond, goede sfeer, lekker eten en prettige bediening. Zeer zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar.

32. Pauline en Guido

Zondag 07 okt 2012
    Na een heerlijke boswandeling op het terras beland van de fazanterie, waar een zeer slechte bediening was.
    Het ene moment liepen er 4 obers rond op een klein deel van het terras, vervolgens zag je een half uur niemand meer, terwijl het terras vol zat.
    Uiteindelijk een plate sate kunnen bestellen, na 55 minuten gewacht te hebben , bleek onze bestelling niet te zijn geplaatst in de keuken.
    Het enige nette van deze middag was, dat de koffie uiteindelijk van het huis hebben gekregen.

Hier zien ze ons nooit meer.

33. Op 9 augustus jl. waren wij (gezin met twee kinderen) te gast bij uitspanning De Fazanterie. Als voorgerecht bestelden we twee kindertomatensoep, één Toscaanse tomatensoep en een salade Nicoise. De kindertomatensoep bevatte niet de ingrediënten die kinderen veelal lekker vinden: balletjes en sliertjes. Het was een 'kale' tomatensoep. De Toscaanse tomatensoep van manlief was weliswaar meer dan twee Euro duurder, maar bevatte weinig meer dan de kindertomatensoep: enkel wat sla en wat kaasschraapsels. De salade Nicoise werd op de kaart een klassieker genoemd, maar van het klassieke recept was duidelijk afgeweken. Ik kreeg er namelijk garnaaltjes bij, hetgeen niet op de kaart werd vermeld. Ik vind garnalen niet lekker. De gegrilde tonijn in de salade was erg rauw; alleen de zijkanten waren gegrild. Een tegenvaller à E 12,95.
    We hoopten op beterschap bij het hoofdgerecht. Mijn man bestelde gevulde varkenshaas, ikzelf de drie soorten ravioli en de kinderen frietjes met resp. kipfilet en een spies met vijf bitterballen. De gevulde varkenshaas was ingesneden, maar van enige vulling was geen sprake. Die was er wellicht tijdens het bakken uitgevallen. Mijn drie soorten ravioli zagen er alle eender uit en dreven in een melige bonensaus. Als bijgerecht kregen wij friet en een klein bakje salade. Voor meer dan 18 en 17 Euro had er zeker nog wat warme groente bij gemogen! De oudste zoon had zeer weinig friet, een droge kipfilet en een piepklein bakje appelmoes, de jongste had vijf bitterballen waarin geen vlees te herkennen was.
    Na deze desillusie hebben wij geen nagerecht meer besteld. Toen de serveerster vroeg of e.e.a. gesmaakt had, hebben wij eerlijk te kennen gegeven dat we het eten middelmatig vonden, meer de kwaliteit van een (slecht) eetcafé. De serveerster zei pinnig dat ze dit zou doorgeven aan de keuken. De chef en/of baas is echter niet met ons komen praten. Met elk een drankje erbij betaalden we 102 Euro. Dit vinden we een schandalige prijs voor het gebodene. Ook inzake de omgang met ontevreden klanten kan naar mijn idee nog het nodige verbeterd worden. Ik daag het management uit om eens contact op te nemen. Ik zou wel weten hoe het beter kan! Echt zonde van zo'n mooie tent.

34. Lange wachttijd, geeft niet direct een menu kaart bij binnenkomst en ook wordt vergeten te vragen of je iets wilt drinken. Daar zit je dan te wachten...We hebben zeker een half uur zo gezeten met een kind van 3,5 die zich overigens voorbeeldig gedroeg. Afijn na ruim een halfuur zijn we maar gewoon weg gegaan. En niemand van de bediening vroeg zich af waarom we weg gingen. Ze keken ons een beetje schaapachtig aan. Zo van hee waar komen die vandaan, deuh. Dat is echt niet normaal. Het was hemelvaartsdag, misschien hadden ze niet voldoende personeel. Maar dan nog, ik had dit niet verwacht!

1,5