Parkeren in Ulvenhout is overal gratis.

Bus 132

Dagverse, biologische seizoensproducten, bij voorkeur uit eigen omgeving, worden met innovatieve ideeën en aangename bereidingen omgetoverd tot de heerlijkste gerechten.

Sharlotte Oomen opende 12 jaar geleden haar
 restaurant midden in het centrum van Ulvenhout. Een voormalig eetcafé werd
in een half jaar tijd omgetoverd tot wat ik al lange tijd ambieerde: Mijn
eigen restaurant. Ik heb gekozen voor een typisch Engels interieur dat
 zowel jong als oud aanspreekt, tijdloos is en misschien nog wel
 belangrijker: een huislijke en gastvrije warme sfeer uitademt. Dat is wat ik
probeer te bereiken, dat mensen zich thuis voelen en genieten. Dat Bistro Sharlot de
bijnaam heeft gekregen: De huiskamer van Ulvenhout is daarom ook niet
 verwonderlijk.

1312068764 84
1319144914 86
1474820220 86
1510200971 78

1. Afgelopen zaterdag weer heerlijk en gezellig gegeten bij Bistro Sharlot! Bij binnenkomst even schrikken, want -- ondanks een bevestiging en herinnering van eet.nu(!) -- bleek onze reservering bij Sharlot niet bekend. Voortaan toch maar even achteraan bellen(!?)
    Gelukkig was e.e.a. snel opgelost en konden we aan tafel.

Even getwijfeld over het 5-gangen menu, maar dat kan alleen per tafel ... dus maar niet gedaan en voor drie gangen a la carte drie gekozen. En te kiezen was er volop ... teveel eigenlijk!

We kozen uiteindelijk voor Coquilles, Yellowtail Kingfish, Procureur, Hamburger(!) en ree ... allemaal even lekker. Een paar deelnemers sloten af met een nagerecht, de rest ging meteen door naar de "complete" koffie. De keuze van de zoetigheden was niet helemaal de onze (o.a. marsepein en 43), maar over smaak valt niet te twisten. Het ging er tóch wel goed in.

De bediening was vlot en prettig, en Sharlotte charmant als altijd!

Super avond geweest. Tot de volgende keer!

2. Toon Vogels

3. Wat een heerlijke culinaire ervaring! Aan alle gerechten werd een verrassende twist gegeven, bijvoorbeeld hazelnootcrème bij romige parelgort met peer en blauwe kaas. Een smaaksensatie in de mond! De service was persoonlijk en aangenaam. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en het is er prettig zitten. Echt een aanrader, we komen zeker nog eens terug!

4. Tja het kon niet beter dus. Tevreden over alle aspecten. Daar is niets aan toe te voegen.

5. Wij hebben á la carte gegeten van Sharlot's nieuwe winterkaart. Het waren weer smakelijke juweeltjes die uit de keuken kwamen. Complimenten aan de chef. De service/bediening is professioneel, aan de wensen van de gasten wordt voldaan. Gezellige, leuke bistro. Wij hebben 'n fijne avond gehad die voor herhaling vatbaar is bij Bistro Sharlot.

6. Wat een feest om bij deze bistro te komen. Een bevlogen en zeer attente bediening, net een nieuwe seizoensgebonden kaart met echte toppers en goede wijnen erbij. De coquiles als voorgerecht zijn echt super en de sukade in beranaise saus was hemels. We komen snel weer.

7. Ilse van Opstal

Goede nieuwe kaart, heerlijk gegeten (ook vegetarisch!) mooi glas wijn afgestemd op de gerechten. Wij komen hier graag.

8. Dit was voor ons de laatste keer dat we hier zijn gaan eten. Belachelijke prijzen voor de kwaliteit die ze deze avond serveerden. Zo was de biefstuk (hert) compleet doorbakken en enkele onderdelen op het bord (puree / groenten) al min of meer afgekoeld. Daarnaast duurde het uitserveren zo lang, 2 gerechten (voor en hoofd) ruim 3 uur, waardoor we maar afzagen van een nagerecht.

1,7
  9. Het eten was goed. De bediening was zeer onder de maat. Wij hebben er wel eens veel beter gegeten en betere bediening. Kortom prijs/kwaliteit te duur. Wij gaan er niet meer heen.

10. We zijn nu een keer of 6 a 7 bij Bistro Sharlot geweest. Het eten is constant goed. Ik heb deze keer als voorgerecht de bitterballen gemaakt van bloedworst gegeten, erg smakelijk en niet alledaags. Als hoofdgerecht had ik tongschar, deze was perfect gegaard en dus erg lekker. Het personeel is vriendelijk, je wordt direct ontvangen en de sfeer is ongedwongen. Wij komen graag terug.

11. Astrid Bentvelsen

Ons 2 jaarlijkse uitje naar Bistro Sharlot is echt een avond waar we naar uit kijken en waar we nog lang van nagenieten. Het eten is perfect, mooie wijnen erbij, veel aandacht van Sharlot en haar partner die dit restaurant runnen.
    Eten bij Sharlot staat garant voor een top avond!

12. Erg lekker gegeten en gedronken. Eigenaren erg gastvrij, heel leuk en gewoon! Inrichting is wat ouderwets, maar zeker sfeervol… Een aanrader als je een leuke avond uit wil!

13. Erik-Jan Voeten

Ik heb lekker gegeten, er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke behoeften en de benadering door eigenaars en personeel was vriendelijk en gedienstig.

14. Nadat we een eerste keer geconfronteerd werden met een minder " niet kloppend " gevoel, hebben we besloten om snel nog een keer te gaan eten bij Sharlot. Gelukkig werd ons idee bevestigd en hadden we nu die avond, zoals de indruk die in eerste instantie gewekt wordt. Gezellige, leuke sfeer, heerlijk eten en we kregen volledig aandacht voor al onze wensen.
    Sharlotte een dikke tien en we komen zeker weer terug. Tot gauw!

15. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en mooi bijpassende wijn. Aanrader!

16. M vd Enden

Het blijft altijd een kwestie van smaak, maar voor 50 euro pp mag je iets verwachten. Behalve de ongemakkelijke stoelen heb ik hekel aan restaurants die gewoon water (ook nog lauw) in rekening brengen, niet meer van deze tijd. Verder waren de gerechten het net niet, soms te vet (te veel boter gebruikt) en de gerechten waren niet warm genoeg. Kortom, een mager zesje.

17. Tja, we wilden onze trouwdag vieren met een 5-gangen verrassingsmenu, incl wijn. Helaas, de bediening zei wel te weten welke wijn lekker is, maar niet wat het beste bij de afzonderlijke gerechten past. De sommellier was op vrijdagavond op cursus, vandaar. De dame die de drankjes kwam opnemen had geen idee welk merk alcoholvrij bier er was. 'Ben er even tussenuit geweest', zei ze. Heb ik eigenlijk helemaal niets mee te maken, dacht ik. We hebben gewoon een hoofdgerecht besteld: eend en beef. Beetje weinig vlees, maar verder oke. Het was dat we geen zin hadden ergens anders heen te gaan, maar helaas was Sjarlot beslist geen succes. Heb je wat te vieren? Zoek een ander restaurant! Gewoon informeel een hoofdgerecht? Niet goedkoop, maar redelijk eten.

18. Fred van Essen

Het eten was niet bijzonder. Toen het drukker werd zakte de bediening. Toppunt is de wijn; als enige (open) huiswijn van slechte kwaliteit. Wijnazijn is er nog lekker bij. Jammer, de entourage en prijs scheppen verwachtingen.

19. V. Vernooij-Straver

Wij hebben genoten van een prima uitgebalanceerd en heel erg lekker 5-gangen verrassingsmenu! Ook de daarbij geserveerde wijnen waren lekker en verrassend, met duidelijke uitleg over herkomst en de keuze in samenhang met de gerechten. Met de dieetwensen werd volledig rekening gehouden, chapeau. Wij eten altijd wat later, maar we konden in een rustig tempo ons diner nuttigen. De bediening is correct en attent. Kort samengevat een eetfeestje!

20. L.M.G. Voeten

Altijd gezellig en prima maaltijden.maak je maar geen zorgen we blijven komen

21. Murphy's law of gewoon gemiddeld niveau? Dat weet ik niet. Wij bezoeken met vrienden geregeld een restaurant in de regio. De ervaring bij Sharlot wijkt wel af van bezoeken bij andere restaurants: lang wachten, geen aandacht voor de tafel die graag een drankje wilt bestellen, rekening die niet klopt, dieetwensen vergeten enz. Wat ons betreft gauw vergeten en geen aanrader in ons netwerk.

22. Man 5 punten

Het was voor ons de eerste keer. We waren aangenaam verrast door de chefkok. Alles was perfect! De gastvrouw was zeer vriendelijk.

23. Gerbrand

Enigszins teleurstellend. We begonnen met een heel vuile servet (>slordig). Voorgerecht de "Jamon Iberico" was een (half) onsje ham, zonder enige opmaak. Bij het hoofdgerecht was de geserveerde raapsteeltjesstamp niet warm. De extra geserveerde (en extra betaalde) frietjes waren heel slecht gebakken.

24. Smit-Schrauwen

Super gezellige sfeer, speelden snel in op onze vegetarische wensen.
    Lekkere en verrassende gerechten.
    Super goed bediening!
    Al met al een fijne beleving!

25. Met ons drieën een gezelige avond doorgebracht en heerlijk gegeten. De baars en ierse biefstuk waren uitstekend.
    Jammer dat mijn oesters niet op een bedje van ijs in de schelp werden geserveerd, nu waren zij lauw,
    (vandaar een 7)

26. Toon de Jong

Prima plek om de avond door te brengen. De gastheer doet zijn best om je het naar de zin te maken. Wij kozen voor Chef Choice; het 5-gangen verrassingsmenu met daarbij bijpassende wijnen. De door de gastheer gemaakte wijn keuzes verdient een compliment
    Jammer deze avond dat het eerste gerecht te koud werd geserveerd om de smaken tot zijn recht te laten komen. Ook het laatste gerecht (kaasplankje) viel wat uit de toon. Dat alles maakt dat de prijs/kwaliteit wat onder druk kwam te te staan.

27. Toos van den Ackerveken

De biefstuk was niet te eten,met vier personen laten staan.De andere gerechten waren wel goed

28. Ik kan niet veel meer zeggen dan dat we heerlijk gegeten hebben. Bediening was uiterst vriendelijk.
    Enige minpunt: de stoelen zaten niet echt lekker

29. J.Versteeg

we hebben heerlijk gegeten. Wij hadden gekozen voor het vijfgangen verrassingmenu. Alle gangen waren voortreffelijk. Min-puntje: we moesten wel heel lang wachten op de laatste gang. Verder alle hulde voor de kok. Sfeer: gezellig.

30. Dolpff Wigbers

Het was onze eerste keer in Bistro Sharlot en zeker niet de laatste keer.

Wij hadden het 5 gangen verrassingsmenu en was qua hoeveelheid goed afgepast. Vier van de vijf gerechten waren zeer goed en met name het toetje deed het hem. De dames waren enthousiast over de kaasplank. Er werd ook duidelijk rekening gehouden met tarwe-vrij en gluten-vrij en werd steeds mooi opgelost. De lokale rode wijn viel wat tegen maar de andere wijnen maakten het weer goed.

Er zat wel een beetje teveel tijd tussen het eerste en tweede gerecht. De bediening was kundig en niet opvallend en dat is heel prettig.

Wij hadden, samen met vrienden, een hele mooie avond in dit restaurant.

31. Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.

32. Michiel

vers, lokaal en met een vriendelijke bediening. Top gegeten! Komen zeker terug!

33. Goed gegeten voor een bijpassende prijs met erg goede bediening!

34. F Lang

Erg leuk en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Eten was erg goed. De prijs is er ook naar, maar je krijgt wel waar voor je geld in een gezellige ambiance

35. M.Haamers

Heerlijk gegeten, bijzondere kok en geweldige bediening.

36. Ad Alewijnse

Heerlijk gegeten met 4 personen. De asperges waren perfect, prijs/kwaliteit is prima, niks mis mee. We gaan zeker nog eens terug.

37. Leuke sfeer, goede bediening en heerlijk 3 gangmenu.

38. Dumoulin G.

Mooie en over het algemeen smakelijke gerechten. Prijs/kwaliteit zeer goed. Buiten de dessertwijn goed gekozen wijnen in het arrangement. Vrouwelijke serveersters zijn niet horeca-geschoold en dat merk je. Pluim voor de mannelijke bediening en de vrouwelijke chef!

Leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar.

39. We hebben gekozen voor het 5-gangenmenu chefs choice. Mooie gerechtjes komen er voorbij met voorafgaand een amuse van het huis. De bediening is enthousiast en vriendelijk. Houden alles prima mee in de gaten.

40. Verrassende smaakcombinaties, deskundige uitleg over de bijpassende wijnen en plezierige bediening. We voelen ons altijd zeer welkom!

41. Eten en drinken
    Hadden het 3-gangen menu genomen voor € 35,- per persoon. Erg lekker gegeten. Voorgerecht was gerookte kabbeljauw. Echt een aanrader. Smaak was perfect. Enige minpuntje was dat het gerecht iets te koud was. Volgens mij was het niet zo lang van tevoren uit de koeling gehaald. Hoofdgerecht was rundvlees met sukade van rundvlees. Het rundvlees was prima rosé gebakken en goed op smaak. Stampotje en de huisgemaakte frietjes waren ook prima.

Tja, horeca is en blijft een vak apart. Hier verstaan ze het vak! Het enthousiasme straalt er bij bistro Sharlot van af. Ze zorgen ervoor dat je niets tekort komt en het personeel is erg vriendelijk. Je voelt je erg welkom.

Sfeer
    Is persoonlijk. Over de inrichting...niet mijn smaak, maar over smaak valt niet te twisten. Wel straalt het restaurant gezelligheid uit.

Prijs/kwaliteit
    Is prima in orde. Producten zijn van goede kwaliteit. Er wordt veel aandacht aan het eten en de opmaak van de borden besteed.

Bistro Sharlot is een aanrader!

42. Hetty Bastiaansen

Een aanrader, heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met prettige bediening.

43. Fam. Bonneke

We hebben genoten van het 5gangen menu. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

44. Henk Dute

Wij hebben met vieren heerlijk gegeten. De bediening was uitmuntend, persoonlijk en met een goede uitleg van wat we te eten kregen.

45. We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren zeer smaakvol. Klein minpuntje is dat het wat koud was in de eetgelegenheid.

46. Marjolein van Spronsen

Prima prijs/kwaliteit verhouding, lekker gegeten in een prima sfeer en vriendelijke bediening!

47. M.van 't Geloof - van Nispen

We hebben een heerlijke avond gehad. Er viel niets op aan te merken. Geweldig eten, vriendelijke bediening. Gewoon gezellig!

48. Heerlijk gegeten op 2de kerstdag. Wij waren nog nooit bij de Bistro geweest maar waren zeker blij verrast. Heerlijk 5 gangen menu en een ontspannen, gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug!

49. Jan met zijn gezin

Heerlijke kerstsfeer en prima ontvangst. Wij hebben genoten van een 5 gangen kerstdiner, Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Wij waren blij om deze locatie gekozen te hebben.

50. E norton tofohr

Erg prettig restaurant. Lekker eten, vriendelijke service.

51. Heerlijk gegeten met z'n vieren. Gezellig en sfeervol met buitengewoon vriendelijk personeel. De gerechten zagen er prachtig uit.

52. thea van dooren

Zeer geslaagde avond gehad met ons gezin. Alle gerechten zeer smaalvol en mooie porties. De geschonken wijnen waren uitstekend. Bediening vlot en prettig. Heerlijke avond gehad.

53. H. de Neef den Ambtman

Prettige ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. Uitleg wijnen prettig. Eten zeer smakelijk. Hadden een zeer prettige avond.

54. Fantastisch gegeten afgelopen week bij Bistrot Sharlot. Gestart met "iets met bubbels": Dat bleek een Scandinavische cider. Zou ik nooit kiezen, maar smaakte uitstekend. De voorgerechten waren een plaatje. We hadden het geluk om nog de laatste "Noordzeetongavond" mee te maken, de tong was perfect gebakken. Sharlot verraste ons met een bijzonder toetje met een drankje dat het midden hield tussen wijn en cassis. Perfect!

55. Leo en Monica Tulp-Schwalbach

Een verrassend goed restaurant: gezellig ingericht, fijne bediening en mooie verrassende gerechten waarvan de prijs-kwaliteit helemaal in orde is!

56. J de Vries

Zeer fijne gerechten komen er uit de keuken van de 2 koks. Lokale produkten, fijne wijnen en goed gastheerschap. We hebben een fijne avond gehad. Het restaurant zat terecht helemaal vol. We komen zeker terug.

57. Heerlijk gegeten wederom, met echt verrassende smaken en een prima gastheer.
    Hier wordt met het hart gekookt en gewerkt!

58. Fijne avond vol eerlijke gerechten en heerlijk genieten. Gastvrouw trots op haar restaurant en terecht!

59. Truus de Bruyn

Heerlijk eten, lekkere wijn. We komen terug.

60. Frank en Bernadet

We hebben een gezellige avond gehad en hebben heerlijk gegeten! De kok hadden we de vrije hand gegeven om vegetarische gerechten te maken. Alles smaakte echt voortreffelijk en er waren zeer verrassende gerechten bij. Goede kwaliteit, fijne kwantiteit en verrassende smaaksensaties. We hebben er ongeveer 4 uur gezeten voor een vijfgangenmenu, maar dat voelde niet lang. Echt een aanrader!

61. Wim van der Made

Waren er rond 18.00 uur. Even later was het al gezellig druk, voor donderdag avond. We gaan er regelmatig eten. Het is altijd goed. Deze keer de tong genomen, is nu nog de tijd, met lekkere dikke frieten met eigen gemaakte mayonaise en een heerlijke salade. De nagerechten zijn ook heerlijk. Aan te raden.

62. Vorige week zaterdag hebben we met vier mensen bij Sharlot gegeten. Ik heb voor alle onderdelen een tien gegeven en niet voor niets. Het eten was heerlijk. De keuken had het menu op mijn verzoek (-vooraf aangegeven-) voor mij vegetarisch gemaakt en heeft dat met veel creativiteit en aandacht gedaan. De wijnen bij het arrangement waren heerlijk en de uitleg daarbij leuk. Gastheer en -dames waren vriendelijk en ontspannen en gaven ons een welkom gevoel. We hebben een heerlijke avond gehad en gaan zeer zeker nog eens terug!

63. Begin oktober hebben we samen met mijn vriend hier uitstekend gegeten. Alles was heel lekker en ze maakten verrassende combie's van ingredienten. Een echte warme ontvangst aangezien dat we op een donderdag avond kwamen en weinig gasten binnen troffen!

64. hans 382 punten

We hebben hier gisteravond fantastisch gegeten in het kader van de week van de keuken. Een vorige keer was het eten prima maar duurde het allemaal ontzettend lang, nu was het bijna omgekeerd en werd er aan het begin van de avond een tempo ingezet wat gelukkig naar mate de avond vorderde omlaag ging. Een 7 gangen diner met bijpassend wijnarrangement wat "af "was. Ook onze vegetarische gast was super enthousiast en dat zie je zelden dat men ook voor vergetariers zoveel moeite doet. Hier gaan we zeker terug naar toe. Enige klein minpuntje; als het druk was net als nu dan is het geluidsniveau aan de hoge kant. Maar verder prijs kwaliteit was dik in orde. Een aanrader!!

65. andre van beurden

66. Gerald en Hetty Sponselee

Gisterenavond 19 febr 2011 met zijn tweeën gegeten.

Het was fantastisch! Super lekker gegeten, heerlijke wijnen, uitermate klantvriendelijke bediening en erg gezellige ambiance. Hier gaan we vaker terugkomen! Verdient een ster!

67. Voor een restaurant waar we bij toeval binnenliepen zeer aangenaam verrast. Uitstekende keuken met heerlijke wildgerechten. Bediening aan tafel zeer adequaat, goed advies en uitleg. Personeel is zichtbaar trots op het produkt wat ze leveren.

68. D. de Bont

Hoe iedereen toch een andere ervaring kan hebben in hetzelfde restaurant. Afgelopen week gegeten bij Bistro Sharlot met een groep van 10 vrienden. Keurige ontvangst door leuke dames en gastheer. Gereserveerd voor het 4-gangen verrassingsmenu en 3 kreeftenmenu van 4-gangen. De avond liep gesmeerd. We hebben het heel gezellig gehad, het ging niet te snel maar zeker niet te langzaam. De wijnen, geschonken in het wijnarrangement waren goed gekozen en zeker origineel te noemen. Minder bekende gebieden van Frankrijk en zelfs een echt super witte wijn uit Libanon bij het kreeft hoofdgerecht. Al met al een leuke, gezellig avond gehad met heerlijk eten, lekkere wijnen en koffie met likeurtjes. Uiteindelijk verlieten we het pand om kwart voor 12 na-genietend van een zeer geslaagde avond. Ga zo door!

69. Staf en Annemie van Aelst

Wij waren 37 jaar getrouwd en hadden een tafel gereserveerd.

Bij aankomst waren we aangenaam verrast. De tafel was romantisch versierd. Het kreeftenmenu was uitstekend en de serveertijd van de gangen was perfect. Lekkere Ochoawijn en prettige bediening. Bij het nagerecht was er een leuke attentie.

Zeker een aanrader voor sfeervol dineren en wij komen zeker terug.

70. Helaas,

We zijn hevig teleurgesteld door ons maandagavondje uit bij Bistro Sjarlot. Aangetrokken door de zeer goede recenties en door het Kreeftenmenu, hebben we gereserveerd bij Bistro Sjarlot. Om 19.00 uur aanwezig, pas tegen 20.00 uur (op ons eigen nadrukkelijk verzoek!) de kaart. Geen kreeftenmenu meer, wel een verrassingsmenu voor 4, inclusief wijnarrangement en losse gerechten voor de jongelui in de groei. Lang wachten op de gerechten (na 4 uur nog niet aan het toetje toe), vragen om een start met de wijn van het arrangement en rond kwart over 10 pas het hoofdgerecht. Toen rond 11 uur nog niet was geinformeerd naar de nagerechtwensen (ook niet in het kader van het menu), beloten we de avond af te sluiten. Geen laatste gang, geen laatste wijntje, wel de volledige rekening (ook voor dat drankje).

Voor ons zijn er echt grote fouten gemaakt: buiten het zeer lange wachten op kaart en gerechten, het niet informeren naar wensen voor afsluiting, werden we nadrukkelijk herinnerd aan het feit dat een grote groep (we waren met 7 mensen) langer moesten wachten, dat een menu een avondvullend programma was, dat (en dit gebeurde op hoorbare afstand en op onaangename toon) we de volledige kosten (ook die van het niet gedronken glas wijn uit het "wijnarrangement") moesten betalen.

Zo'n manier van afhandelen is korte termijn gewin voor de eigenaar, maar uiteraard een hele slechte reclame voor de zaak.

Thuis de avond afgesloten met een wijntje uit de eigen fles en een toetje voor de jongelui.

De opdiening van de gerechten, de bijgeleverde informatie waren in orde. De lage cijfers voor de sfeer hebben vooral betrekking op de manier waarop personeel onderling communiceerde.

71. Na een drukke gezellige zussendag in Breda en een leuke workshop kwamen wij in rest. Sharlot. We hebben heerlijk gegeten, en zijn lekker verwend in rest. Sharlot. Aan alles is heel veel aandacht besteed. Van jassen tot aan het toilet. We hadden het verrassingsmenu, alles een dikke negen. Heerlijk!

72. Wij hebben 1 ste kerstdag bij Bistro Sharlot gegeten. Het was geweldig, bediening top. Hulde aan de koks,

Groetjes, Truus en Henk, wij komen snel terug.

73. Angela Gielen

Afgelopen zaterdag hebben wij wederom genoten bij Sharlot.

Deze keer van een 5 gangen verrassingsmenu. Helemaal goed.

Verrassende combinaties, heerlijk eten en vriendelijke bediening.

74. N.O.

75. Bistro Sharlot

76. Heerlijk gegeten op 23 mei, mijn verjaardag. Zeer bijzondere en smakelijke Spaanse ham gegeten en rundvlees van het Wagyu rund. Super van smaak en met een goed gebakken plak ganzenlever.

Ze maken hier een echt lekkere Irish Coffee, maar ook de Mojito met verse munt en limoen ipv van een spoom maakte van mijn verjaardag een echte feestje.

77. Heerlijk gegeten, het menu van Oosterscheldekreeft is een echte aanrader als je van kreeft houdt! Topwijntjes ook per glas te bestellen.

Perfecte en vriendelijke bediening en de afsluiter, het dessert van diverse mooie kaasjes (op een groot houten dienblad getoond, erg leuk) maakte de avond voor ons compleet. We komen zeker binnenkort terug.

78. Eten in dit restaurant was een aangename ervaring. Goede keuken, attente bediening. De 'kenners' van de gidsen vergeten een restaurant.

79. M. Pietersen

Geweldig valentijnsdiner gehad! Erg leuk en lekker menu waarin een romantisch voorgerecht en dessert. De wijnen in het arrangement waren erg goed en niet duur.

80. Heerlijk eten, leuke bediening en je kunt als je dat wenst wat langer tafelen. Echte aanrader!

81. J.C. Jansen

Dit restaurant is in een woord geweldig.

82. Adrienne

Geweldige bediening. Alles huisgemaakt en dat proef je!!! Superaanrader!

83. Goed eten, leuke service en een zeer gezellige tent.
    Aanrader!