Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulicoten verdeeld zijn.

Het eten en de sfeer is prima. We waren helaas de enige gasten op vrijdag. Dit mocht de pret niet drukken.

Enige tijd geleden hier gegeten. Een gezellige sfeer en een hartelijke bediening. Eten was goed. Weinig op aan te merken. Alhoewel… de bank zit niet lekker dus dat doe ik niet meer. Verder top. Fijne prijs voor 3 heerlijke gangen. Tot ziens!

Redelijk… niet bijzonder. Ontvangst wat afstandelijk. Piep jong meisje dus wat kan je verwachten. Cappuchino was koffie met warme melk. Geen schuimkraag. Nagerecht was lekker. Hoofdgerecht wat saai. Ik ga hier geen tweede keer heen.

Goedemorgen.
    Hebben jullie een andere kok?
    Wij hebben bij jullie al verschillende keren lekker gegeten, maar gisteren viel het tegen.
    De sissende boeren pan.

Vlotte bediening, lekker eten.

Vele malen bij De Kneut geweest voordat het van Croy was, toen een buitengewoon goed eetcafé, zie ook mijn review van 11 juli 2015.
    Laatst weer met een bon van vakantieveilingen hier geweest, nu is het een onderdeel van Croy restaurants. Helaas is dat te merken vooral aan de kwaliteit van het eten. Kwantiteit is nog steeds goed maar het is zeker niet meer de kwaliteit die het geweest is, erg jammer. We gaan op zoek naar een andere topper in de categorie eetcafés.

Verschillende keren wezen eten. Het was super!!
    Bedankt!!

Heel veel jaren heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Zullen het 4 gangen menu erg missen.
    Goede prijs kwaliteit verhouding. Vanmiddag om 4 uur zullen wij voor de laatste keer dineren ( 20-11-2016 ) Daarna wordt het op 1 december 2016 Croy de Kneut. Wij wensen Nico en Tessa Kurver heel veel succes en geniet van jullie zoon Daan.
    Bedankt voor het heerlijke eten van de afgelopen jaren. Ook complimenten aan jullie kok.
    Met veel groeten,
    Fam. Bul
    Gangboord 11
    4902 CB Oosterhout.

Lekker gegeten, alles zeer mooi en verzorgd gepresenteerd. Bediening tip-top. Het was niet onze eerste keer en we komen zeker terug.

Herman Troost

M. Vreeburg

Kom hier al jaren met mijn familie en altijd naar volle tevredenheid. Goede en uitgebreide kaart en altijd wat seizoensgebonden gerechten om uit te kiezen. De porties zijn behoorlijk groot dus je gaat hier altijd met een goed gevulde maag naar huis. Personeel is heel vriendelijk en attent en er hangt een ontspannen sfeer. Wij komen zeker terug hier!

Jacqueline

Komen hier regelmatig eten. Menukaart geeft veel mogelijkheden, veranderd regelmatig. Je kan er lekker en goed eten. Een aanrader.

Peter van de langenberg

We werden echt vreselijk afgescheept nadat we hadden gereserveerd met een bon van vakantieveiling nadat bleek dat de bon door ons te goedkoop verworven was. Echt een 1 voor service en klantvriendelijkheid voor de heer Nico Kurver.

J. Van de Graaf

Eten smaakte slecht. Zat een chemische smaak aan. Bediening ondermaats. Onaardig personeel. Iedereen komt hier eten met allerlei bonnen. Ik vind het echt niet kunnen dat iedereen goedkoop zit te eten en ikzelf de hoofdprijs moet betalen.

Via een bon van Vakantie veilingen zijn we vanavond in Ulicoten terecht gekomen. Een warme sfeer kwam ons tegemoet. Eėn serveerster bleek alle bezette tafels te doen, en dat deed zij heel goed bleek gedurende de avond.

Het eten: helemaal top! Ruime keuze en grote porties. Prachtig opgediend. Met goed bestek en een kwaliteit servet erbij konden we ervan genieten. De vier gangen werden vlot uitgeserveerd. Regelmatig werd gevraagd of alles oke was. Een lekker achtergrondmuziekje verhoogde de stemming.

We hebben heerlijk gegeten bij de Kneut en we komen zeker snel terug.

Via bonnen van vakantieveilingen in het afgelopen jaar een keer of 5 bij De Kneut gegeten. Het eten was elke keer dik in orde. Het zijn zeer behoorlijke porties! De sfeer in De Kneut is prima, zoals je verwacht van een eetcafe/restaurant.

Service ook prima, enige waar wat meer op gelet zou mogen worden is de snelheid van uitserveren van de gerechten. Soms stond het hoofdgerecht 2 minuten na het voorgerecht op tafel maar kwam het toetje pas 20 minuten na het hoofdgerecht. 5 a 10 minuten tussen 2 gangen is prima.

Al met al, zeker voor het geld wat je er voor betaald via vakantieveilingen is De Kneut een erg goede eetgelegenheid. Zelfs voor de normale prijs zou ik hier met alle plezier gaan eten.

Cees

jolanda

Zo'n 1,5 week geleden hebben we hier met een bon van de vakantieveiling gegeten.
    We vonden het restaurant er heel sfeervol uitzien, en we willen onze complimenten aan de kok geven. Het eten was heerlijk, elke gang was lekker, en de porties waren meer dan goed. Niet zoals je weleens ergens anders merkt, dat wanneer je met een bon komt, de porties ook meteen minder zijn.
    Het personeel had wat mij betreft iets gastvrijer mogen zijn, maar qua sfeer en uitstraling, en het goede eten kom ik hier zeker weer eens terug, en ik zou dit restaurant ook zeker bij anderen aanbevelen.

Na de serres in Brussel een tussenstop bij De Kneut. Lekker gegeten, goed verzorgd en voldoende. Jammer dat het zo ver is. Bedankt voor de goede verzorging.

Prima restaurant! Een paar maanden geleden voor de eerste keer geweest via Vakantieveilling en binnenkort gaan wij weer. Top service, lekker eten, leuke sfeer! Een echte aanrader!

Magdalena

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met 5 personen (2 volwassenen een 3 kinderen) bij 'de Kneut', dit met een Groupon voucher. Het eetcafe is mooi aangekleed en de bediening is vlot en keurig. Ons diner bestond uit een 4 gangen diner waar we met zijn allen heerlijk van hebben gegeten. Op de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten is niets aan te merken. We komen zeker nog eens terug.

RHB CCHAM

Zeer nieuwsgierig naar hoe het zou zijn met de gewonnen vakantieveiling bon... Maar;

Ontvangst: Top!
    Sfeer in het restaurant: Super aangekleed en lekker warm
    Bediening: 1 ober die werkelijk alles onder controle had, vriendelijk, snel en behulpzaam
    Eten: Nergens zo lekker en smakelijk gegeten (en keuze uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten).
    Hoeveelheid: Niets te weinig en dan ook nog eens mooi opgediend.

Kortom, dit restaurant is een 2e bezoek zeker waard!

Echt geweldig gegeten met een bon van vakantieveiling. Prima sfeer, goede bediening en erg lekker eten. Gewoon top en echt een aanrader. Wij zijn tamelijk grote eters en het was ook echt ruim voldoende. Gratis Advocaat bij de koffie (die slechts 2,25 euro kostte) vind je nergens. Nog een tip. Vraag naar de bierkaart. Geen verbeterpunten wat mij betreft.

astrid de bruin

Gisteren gezellige dag gehad met mijn vrijwilligerswerk. Met 88 personen heerlijk gegeten. Bedankt voor de gastvrijheid, die was geweldig. Het eten was ook heerlijk. Alles lekker vers.

Prima gegeten echt een aanrader, goede prijs kwaliteit verhouding.

Vanavond heerlijk gegeten met een bon van vakantie veilingen, het was voor ons de tweede keer.
    En weer uitstekend, het was gezellig druk en we werden vriendelijk bediend.
    Daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen.
    Bij jullie wordt er geen onderscheid gemaakt of je a la carte komt eten of via vakantie veilingen.
    Onze complimenten voor de koks en het personeel Bedankt, ga zo door!

Onlangs bij de Kneut gegeten met het gezin.
    Wat een gezellige sfeer voor een eetcafe de bediening was heel aardig en hulpzaam bij het uitzoeken van de gerechten.
    We hebben heerlijk gegeten zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht.
    Het toetje was ook heerlijk.
    Zeker een aanraden om daar eens te gaan eten.
    Wij komen zeker nog een keer terug !!!