Croy De Kneut in Ulicoten

5. Betalen pin Master Card Visa

1352021917 82
1516531964 83
1531954781 82

1. Het eten en de sfeer is prima. We waren helaas de enige gasten op vrijdag. Dit mocht de pret niet drukken.

2. Vlotte bediening, lekker eten.

3. Vele malen bij De Kneut geweest voordat het van Croy was, toen een buitengewoon goed eetcafé, zie ook mijn review van 11 juli 2015.
    Laatst weer met een bon van vakantieveilingen hier geweest, nu is het een onderdeel van Croy restaurants. Helaas is dat te merken vooral aan de kwaliteit van het eten. Kwantiteit is nog steeds goed maar het is zeker niet meer de kwaliteit die het geweest is, erg jammer. We gaan op zoek naar een andere topper in de categorie eetcafés.

4. Verschillende keren wezen eten. Het was super!!
    Bedankt!!

5. Heel veel jaren heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Zullen het 4 gangen menu erg missen.
    Goede prijs kwaliteit verhouding. Vanmiddag om 4 uur zullen wij voor de laatste keer dineren ( 20-11-2016 ) Daarna wordt het op 1 december 2016 Croy de Kneut. Wij wensen Nico en Tessa Kurver heel veel succes en geniet van jullie zoon Daan.
    Bedankt voor het heerlijke eten van de afgelopen jaren. Ook complimenten aan jullie kok.
    Met veel groeten,
    Fam. Bul
    Gangboord 11
    4902 CB Oosterhout.

6. Lekker gegeten, alles zeer mooi en verzorgd gepresenteerd. Bediening tip-top. Het was niet onze eerste keer en we komen zeker terug.

7. Herman Troost

8. M. Vreeburg

Kom hier al jaren met mijn familie en altijd naar volle tevredenheid. Goede en uitgebreide kaart en altijd wat seizoensgebonden gerechten om uit te kiezen. De porties zijn behoorlijk groot dus je gaat hier altijd met een goed gevulde maag naar huis. Personeel is heel vriendelijk en attent en er hangt een ontspannen sfeer. Wij komen zeker terug hier!

9. Peter van de langenberg

We werden echt vreselijk afgescheept nadat we hadden gereserveerd met een bon van vakantieveiling nadat bleek dat de bon door ons te goedkoop verworven was. Echt een 1 voor service en klantvriendelijkheid voor de heer Nico Kurver.

10. J. Van de Graaf

11. Eten smaakte slecht. Zat een chemische smaak aan. Bediening ondermaats. Onaardig personeel. Iedereen komt hier eten met allerlei bonnen. Ik vind het echt niet kunnen dat iedereen goedkoop zit te eten en ikzelf de hoofdprijs moet betalen.

12. Via een bon van Vakantie veilingen zijn we vanavond in Ulicoten terecht gekomen. Een warme sfeer kwam ons tegemoet. Eėn serveerster bleek alle bezette tafels te doen, en dat deed zij heel goed bleek gedurende de avond.

Het eten: helemaal top! Ruime keuze en grote porties. Prachtig opgediend. Met goed bestek en een kwaliteit servet erbij konden we ervan genieten. De vier gangen werden vlot uitgeserveerd. Regelmatig werd gevraagd of alles oke was. Een lekker achtergrondmuziekje verhoogde de stemming.

We hebben heerlijk gegeten bij de Kneut en we komen zeker snel terug.

13. Via bonnen van vakantieveilingen in het afgelopen jaar een keer of 5 bij De Kneut gegeten. Het eten was elke keer dik in orde. Het zijn zeer behoorlijke porties! De sfeer in De Kneut is prima, zoals je verwacht van een eetcafe/restaurant.

Service ook prima, enige waar wat meer op gelet zou mogen worden is de snelheid van uitserveren van de gerechten. Soms stond het hoofdgerecht 2 minuten na het voorgerecht op tafel maar kwam het toetje pas 20 minuten na het hoofdgerecht. 5 a 10 minuten tussen 2 gangen is prima.

Al met al, zeker voor het geld wat je er voor betaald via vakantieveilingen is De Kneut een erg goede eetgelegenheid. Zelfs voor de normale prijs zou ik hier met alle plezier gaan eten.

14. Cees

15. jolanda

Zo'n 1,5 week geleden hebben we hier met een bon van de vakantieveiling gegeten.
    We vonden het restaurant er heel sfeervol uitzien, en we willen onze complimenten aan de kok geven. Het eten was heerlijk, elke gang was lekker, en de porties waren meer dan goed. Niet zoals je weleens ergens anders merkt, dat wanneer je met een bon komt, de porties ook meteen minder zijn.
    Het personeel had wat mij betreft iets gastvrijer mogen zijn, maar qua sfeer en uitstraling, en het goede eten kom ik hier zeker weer eens terug, en ik zou dit restaurant ook zeker bij anderen aanbevelen.

16. Na de serres in Brussel een tussenstop bij De Kneut. Lekker gegeten, goed verzorgd en voldoende. Jammer dat het zo ver is. Bedankt voor de goede verzorging.

17. Prima restaurant! Een paar maanden geleden voor de eerste keer geweest via Vakantieveilling en binnenkort gaan wij weer. Top service, lekker eten, leuke sfeer! Een echte aanrader!

18. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met 5 personen (2 volwassenen een 3 kinderen) bij 'de Kneut', dit met een Groupon voucher. Het eetcafe is mooi aangekleed en de bediening is vlot en keurig. Ons diner bestond uit een 4 gangen diner waar we met zijn allen heerlijk van hebben gegeten. Op de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten is niets aan te merken. We komen zeker nog eens terug.

19. RHB CCHAM

Zeer nieuwsgierig naar hoe het zou zijn met de gewonnen vakantieveiling bon... Maar;

Ontvangst: Top!
    Sfeer in het restaurant: Super aangekleed en lekker warm
    Bediening: 1 ober die werkelijk alles onder controle had, vriendelijk, snel en behulpzaam
    Eten: Nergens zo lekker en smakelijk gegeten (en keuze uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten).
    Hoeveelheid: Niets te weinig en dan ook nog eens mooi opgediend.

Kortom, dit restaurant is een 2e bezoek zeker waard!

20. Echt geweldig gegeten met een bon van vakantieveiling. Prima sfeer, goede bediening en erg lekker eten. Gewoon top en echt een aanrader. Wij zijn tamelijk grote eters en het was ook echt ruim voldoende. Gratis Advocaat bij de koffie (die slechts 2,25 euro kostte) vind je nergens. Nog een tip. Vraag naar de bierkaart. Geen verbeterpunten wat mij betreft.

21. astrid de bruin

Gisteren gezellige dag gehad met mijn vrijwilligerswerk. Met 88 personen heerlijk gegeten. Bedankt voor de gastvrijheid, die was geweldig. Het eten was ook heerlijk. Alles lekker vers.

22. Prima gegeten echt een aanrader, goede prijs kwaliteit verhouding.

23. Vanavond heerlijk gegeten met een bon van vakantie veilingen, het was voor ons de tweede keer.
    En weer uitstekend, het was gezellig druk en we werden vriendelijk bediend.
    Daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen.
    Bij jullie wordt er geen onderscheid gemaakt of je a la carte komt eten of via vakantie veilingen.
    Onze complimenten voor de koks en het personeel Bedankt, ga zo door!

24. Onlangs bij de Kneut gegeten met het gezin.
    Wat een gezellige sfeer voor een eetcafe de bediening was heel aardig en hulpzaam bij het uitzoeken van de gerechten.
    We hebben heerlijk gegeten zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht.
    Het toetje was ook heerlijk.
    Zeker een aanraden om daar eens te gaan eten.
    Wij komen zeker nog een keer terug !!!

25. Trudy 118 punten

Toen we binnen kwamen werden we eerst aangestaard zo van wat komen jullie hier doen. Toen vroeg ze al zwaaiend met een mes of we kwamen dineren. We werden naar buiten op het terras gebonjourd, keus om binnen te zitten was er niet want ze hadden al buiten gedekt en ze vertelde nog steeds zwaaiend met een groot slagersmes dat de meeste mensen liever buiten zaten. Dus er zat voor ons niet anders op dan naar buiten te gaan. Erg koud gehad tijdens het eten.

We kregen een amuse die zo uitgedroogd was dat hij volgens ons al een poosje gestaan had. Vervolgens hadden we carpatio die wel ging en een tomatensoep die uit eigen keuken kwam. Deze soep was een opgewarmde tomatensap met kant en klaar ballen en maggi. Toen het hoofdgerecht. We hadden een schnitzel die uit de frituurpan kwam op een bedje van ondefinieerbare groente en 2 champignons met 1 stukje spek 2 stukjes ui en 3 paprika stukjes. Die werd geserveerd met friet die het zelfde smaakte als de schnitzel, gebakken aardappel die niet echt gebakken was dus smaakte als gekookte aardappel en een bak met groen zonder dressing.

We hadden een dame blance besteld, maar we kregen iets anders. Aan de ober gevraagd wat dit was. Kreeg vervolgens toch nog een dame blance waarvan de chocolade te lang op had gestaan en bitter smaakte en het ijs zat vol schilvers. Heb nog nooit zo slecht gegeten en de service was bar en boos. Kom hier ook nooit meer terug en zal het ook niemand aanraden.

26. Maurice en Franka

Geweldig gegeten! Hier terecht gekomen met een bon van de vakantieveiling. Het eten smaakte erg goed en er was keus genoeg op de kaart. Vriendelijke bediening en een prettige sfeer. We hebben er echt ontspannen van kunnen genieten.Voor herhaling vatbaar.

27. Toon en Liset

Via vakantieveilingen bij de Kneut terecht gekomen . Het eten was top. Echt restaurant waardig. Een hele geweldige sfeer en het was er heel netjes. Hele vriendelijke bediening. We hebben samen een geweldige avond gehad. We kunnen het iedereen aanraden.

28. Koen 7 punten

22 mei, bon via vakantieveilingen gekocht. Buitengewoon goed restaurant met ruime keuze in de speciale menukaart. De gerechten perfect bereid en ruim voldoende, vriendelijke ontvangst en bediening. 10/10 voor de uitbater !

29. Dankzij een uitnodiging van een kennis bij dit restaurant aangekomen. Via vakantieveilingen een etentje gereserveerd en ik werd compleet verrast, al bij binnenkomst. Een sfeervol, schoon restaurant, smaakvol ingericht, zeker voor een 'dorps' restaurant. We worden netjes welkom geheten en te woord gestaan en naar onze plaats begeleid.
    Genoeg keuze aan gerechten, een lekker "voor- af- je" van de zaak. Drie gangen diner gekozen, netjes verzorgd, voldoende eten, met regelmatig de vraag of we nog wat willen drinken. Het toetje was eenvoudig, maar voldeed prima aan onze wensen.
    Kortom; Een adres waar je je vrij snel 'thuis voelt, maar 'toch ook weer een avondje uit bent.
    Mijn complimenten voor de jonge ondernemer die dit aangedurfd heeft!
    En we hopen dat hij inderdaad over een tijd de gasten ZELF aan kan schrijven, precies zoals hij het ons uitlegde.

30. Vanavond hier gegeten via Vakantieveiling.nl. Het was uitstekend, we hebben heerlijk gegeten. Mijn mening is wel dat het nagerecht wat minder groot mag zijn, maar verder was het perfect.

31. Via vakantieveiling gisteren hier gegeten.
    We werden naar een ietwat kleine tafel verwezen met z'n tweeën maar het was niet erg hinderlijk.
    Het eten was erg lekker, alleen de tijden tussen de verschillende gangen was erg wisselend.
    Moesten soms erg lang wachten maar op een ander moment kwam de volgende gang vrijwel direct na onze laatste hap.
    De bediening liep vaak wat haastig rond wat de klantgerichtheid niet ten goede kwam.
    Pluspunt was de kosteloze vegetarische uitwijkmogelijkheid die uiteraard afweek van het standaard vakantieveiling menu.
    Al met al was het eten erg lekker en hebben we een gezellige avond gehad.

32. Via vakantieveiling hier enkele weken geleden gegeten.
    Het was in een woord goed, goede kwaliteit eten, ruime porties, en gezellige service.
    Je kreeg netjes een menukaart waaruit je kon kiezen.

Een gezellig eetcafe en leuk ingericht.

Voor herhaling vatbaar.

33. Fam Marijnissen

Goed dat we gereserveer hadden want alle tafels waren bezet en dan op vrijdagavond.
    Er was een fijne gemoedelijke sfeer.
    Het eten was zeer smakelijk en voldeed zeker aan de prijs-kwaliteitverhouding.
    We komen al vele jaren bij de Kneut en het wordt steeds een hoger niveau.
    Dus het is aan te bevelen om kennis te nemen wat er in de keuken voor de gasten wordt gekookt.

34. Gezellig, huiselijke sfeer, super goede bediening.
    Eten lekker!

35. zaterdagavond 7 oktober overheerlijk gegeten bij De Kneut! Personeel hartstikke aardig, dit is voor herhaling vatbaar. Hier weten ze nog wat een mens wil eten. Top!

36. Ad en Ellie

Heb via vakantieveiling hier gegeten, was echt top ook de bediening. Het eten was perfect en erg lekker. Kom zeker nog eens terug om te eten.

37. Na een eerdere (wat mindere) ervaring zijn we gisteren opnieuw bij de Kneut gaan eten via een vakantieveilingbon.
    Wat een verschil zeg!
    Voorgerechten: soep en zalmcarpaccio, waren beide heerlijk te noemen.
    Hoofdgerechten: Varkenshaasje met spek en een schnitzel van 250 gram met spekjes, uien champignons en paprika, gecompleteerd met heerlijke gebakken aardappeltjes, vlaamse frieten en een salade waren zeer zeker de moeite waard.
    Nagerechten: boerenroomijs met fruit en bosvruchten en perzikyoghurtijs in frambozencoulis waren een lekkere frisse afsluiter.
    kortom, alles wat fout gegaan de eerste keer is meer dan goed gemaakt nu.
    We gaan er zeer zeker nog eens a la carte eten in de toekomst!

38. Nu drie keer op een rij gegeten bij de Kneut via de vakantiebon. En je ziet het al voor de derde keer alleen maar tienen. Wat zonde dat deze zaak een beetje tever rijden is uit Rotterdam anders zouden we er iedere week wel een keertje gaan eten. Ondanks een grote verjaardagpartij en een zaal vol met mensen op leeftijd genoeg aandacht voor de overige klanten. Lekker buiten gegeten op het terras en als er een 11 te geven was aan deze zaak kregen ze hem van ons.

39. We gaan nogal eens ergens eten via vakantieveilingen, maar voor ons is De Kneut nummer 1. We hebben gisteravond geweldig lekker gegeten en de sfeer en bediening waren super. We komen zeker nogeens terug!

40. Natasja

Gister voor de 2e keer gegeten bij de Kneut, één keer a la carte en één keer Vakantieveilingen.
    Beide keren lekker gegeten, oké de groenten ietsje te gaar maar de gezellige sfeer en de service maakt alles goed.
    Erg kindvriendelijk restaurant ook.

41. Leuk restaurant/eetcafe. Goed eten, prima verzorgd en heel vriendelijke bediening.

Het is verstandig om van tevoren te reserveren, kan erg druk zijn!

42. Vanavond bij de Kneut gegeten. Een klein en gezellig restaurant. We hebben varkenshaas en sate gegeten en deze gerechten waren gewoon erg goed. Mals vlees, en grote porties. Het personeel is vriendelijk en de tijd tussen de gangen is perfect.
    In geen tijden bij zo'n goed restaurant gegeten. Absoluut een aanrader, ik heb er niets op aan te merken.
    Oja en de stoelen zitten echt heerlijk!!!

43. H Nijenhuis

Eten en drinken was heerlijk , echt een aanrader.
    Henk

44. Bert 11 punten

Via een gewonnen veiling op vakantieveilingen gaan eten bij De Kneut. Ons zien ze geen tweede keer terug. De chef kookt volgens mij graag met kant-en-klaar pakjes en diepvries ingrediënten. Waterige diepvries carpaccio, diepvries groenten, overgaar gekookte tongrolletjes (uit de diepvries?), ijsdessert dat vol zat met kristallen. Over de beschadigde borden hebben we het verder maar niet. Een aanfluiting. Jammer, want de zaak ziet er best oke uit.

45. Wies Schrickx

We hebben op zaterdag 7 juli heerlijke mosseltjes gegeten bij De Kneut met een uitstekende witte wijn.
    Samengevat: leuke sfeer, prima bediening en excellente kwaliteit van het eten en drinken!

46. Anja 11 punten

Wij hebben via vakantieveiling hier een 4 gangenmenu gegeten en vonden het eten goed en ruim voldoende alleen het vlees was wat te droog vond mij vriendin dus kan beter en iets meer v/h sausje erbij ik had vis en was erg lekker, de bediening was goed en vlot en dit allemaal voor 25,00 voor 2 pers., we hadden nog 'n capuchino besteld en was ook goed glaasje advocaat met slagroom en 2 bonbons erbij dus luxe! Wij vinden het zeker een aanrader!

47. Alex & Florence Zandstra

Via de vakantieveiling hadden wij voor € 21,- een heerlijke viergangenmenu. De keuze op de kaart was goed. We hadden genoeg keuze.
    De bediening was klantvriendelijk en altijd op tijd.
    Goeie aanrader.

48. Ook via vakantieveiling hier gegeten. En tegen de negatieve reacties van diegenen op deze site in zijn we zeer tevreden over de Kneut. We waren al enkele keren hier geweest, maar we zijn net zo netjes en gastvrij geholpen en hebben ook net zo goed gegeten als "vakantieveiling-gast".

Er werd ook gewoon netjes gevraagd hoe we het vlees wilden hebben en er was keus uit twee sausjes!! Ook de friet en aardappeltjes waren prima.

Dus Restaurant de Kneut is echt een aanrader!!! En tja, waarom zo kieskeurig als je voor 20 à 25 euro (goed) zit te eten met twee personen....

49. Met Vakantieveilingen kom je overal :) Nu op de grens en een heerlijke ervaring. Vanwege een weeralarm werd het terras al afgeruimd, maar op ons verzoek (rokers) konden we toch buiten borrelen en daarna eten. De viergangen met keuze waren zeer geschikt voor ons en smaakte prima. Zelden dat ik niet alles opeet, maar het was genoeg.

We hebben genoten van de onweersbui, de bediening en het eten, een prima avond dus.

50. Wij hebben slecht gegeten in eetcafe de Kneut. Misschien hebben ze een basic vakantieveiling menu wat afwijkt van de normale kaart. De smaakcombinaties van druiven en pathé, carpaccio en feta, sla met citroen sloeg nergens op.

Als vlees hadden we een varkenshaas. Hij was volledig doorbakken, werd zonder saus geserveerd. Er kwam werkelijk geen druppel vocht uit! Kortom totaal niet mals.

Bij het vlees kregen we stoofgroenten uit een zakje van iglo. Waar het vlees vet tekort kwam, droop bij de patat en aardappeltjes het vet eraf!

Jammer, voor een gezellige tent in een leuk gebied, dat er zo weinig aandacht besteed wordt aan het eten. Is dit alleen bij vakantieveiling ''winnaars'' of is dit altijd zo? Als het alleen bij vakantieveiling ''winnaars'' is dan hoop ik dat vakantieveiling snel stopt om hun aan te bieden. Dit is geen enkele bieding waard.

51. Wij zijn bij de kneut gaan eten doordat we een veiling hadden gewonnen op vakantieveilingen. Bij aankomst kregen we een totaal andere menukaart dan op vakantieveilingen.nl stond vermeld. Toen ik hier het personeel op aansprak werd mij verteld dat het menu regelmatig wisselt. Dit was niet waar want er waren geen nieuwe gerechten bijgekomen maar juist alleen afgehaald. Dat waren overigens ook de betere gerechten die op de kaart op de website stonden vermeld.
    Ik heb de bediening, en later ook de eigenaar, voorgesteld een gerecht naar keuze van de normale kaart te krijgen. Hiermee stemde hij niet in. Hij wilde enkel één drankje per persoon uit coulance vergoeden.
    We accepteerden dit want ja, voor 26 euro met twee personen een 3gangen menu eten.. tja Dan moet je ook niet zeuren.
    Toen we de gerechten kregen waren tot tweemaal toe de borden kapot. Hele stukken waren eruit. Dit mag echt niet bij een fatsoenlijk restaurant.

We vonden het een beetje teleurstellend. We kregen het idee dat de Kneut de mensen van vakantieveilingen niet serieus namen. Het lijkt ons juist voor het restaurant de gelegenheid om je tent vol te krijgen danwel je restaurant te promoten. In ons geval dus niet geslaagd.

52. Piet 5 punten

10 mei. In de kneut gegeten via vakantie veilingen, leuke sfeer, heerlijk eten, leuke vlotte bediening. Een tent waar ik zeker terug kom. Prijs kwaliteit zeer goed. Kort om een toptent.

53. Gisteren avond hier voor de derde keer gegeten, het was weer geweldig. Vriendelijke bediening. Het eten was super -lekker

54. sjan 13 punten

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij De Kneut in Ulicoten.

We waren hier al eens eerder geweest via vakantieveiling en dat was ons zo goed bevallen dat we nu de van de kaart wilde eten.Als voorgerecht hadden we een trio van vis en een aspergesoep echt aanraders...heerlijk
    Daarna een perfect gebakken tournedos met pepersaus en een enorm lekkere zeetong....
    Als nagerecht hebben we een huisgemaakte tiramisu en een koffie de Kneut op een perfecte afsluiting van deze gezellige avond. Zeker de moeite waard ook zonder vakantieveilingbon.

55. Engelen

Via Vakantieveilingen een bon voor 2 personen 4 gangen diner voor 20 euro.
    Het eten was absoluut niet meer waard! De vers gemaakte tomatensoep was vers uit blik met toegevoegd tomatensap, en opgewarmd in de magnetron.
    De carpaccio was nog bevroren en waterig dus niet vers.
    Het stoofpotje met rundvlees was erg vet en te veel aangelengd met water, bovendien opgewarmd in de magnetron.
    Het nagerecht (dame blance) was opgewarmde chocoladepasta.
    De inrichting was wel erg gezellg en sfeervol.

Het eten was absoluut niet meer als 20 euro waard!
    Tip voor de eigenaar: Neem een echte kok! i.p.v. een magnetronkok en je heb een toptent!

56. Op donderdagavond weer een bezoekje gebracht aan de Kneut.
    Lekker gegeten, een echte aanrader, een hele gezellige locatie, en op donderdagavond een hele leuke serveerster.

57. Voor de tweede keer hier gegeten via de vakantieveiling bon.
    Voor de tweede keer kan ik alleen maar overal een 10 voor uitdelen. Leuke gezellige en sfeervolle zaak. Heerlijk gegeten en vooral ruime keuze zodat er voor iedereen wel wat bijzit. Goede en attente bediening. Komen graag nog een keertje terug. Bedankt Kneut.

58. 21 maart 2012 wat hebben wij een gezellige en heerlijke avond gehad.
    We gaan vaak via vakantieveilingen uit eten maar dit was de allereerste keer dat het echt super was. Alles was lekker en ruim voldoende en zeer vriendelijke bediening en mooie gezellige sfeer.
    Men had voldoende keuze op de kaart die samengesteld was voor vakantieveilingen, men kon ook voor 12.50 euro meer pp gebruik maken van de gehele menukaart
    Maar dit was voor ons niet nodig.
    Voorgerecht mosterdsoep in een broodje en tomatensoep
    hoofdgerecht. Ik was aan het twijfelen tussen de tongrolletjes of zalm. De serveerder zei dat de zalm erg lekker was
    dus nam ik deze en wat was de zalm lekker, wel erg groot. Ook de garnalensaus was super, zo ook de satespies en ook zeker het dessert gewoon super.
    Alleen de amuse van het huis waren ze bij ons vergeten dus hadden we 3 gangen ipv 4 maar we hebben gewoon lekker en ruim voldoende op.
    We komen hier zeker een keertje terug.
    Top van eetcafe de Kneut.

59. Een dagje naar Baarle-Nassau geweest om te kijken hoe dat huis nou door de Belgisch-Nederlandse grens verdeeld was.

Daarbij gebruik gemaakt van een vakantieveilingen voucher om De Kneut te testen.

Zeer stijlvol en mooi interieur. Bij de deur van harte welkom geheten, dus we voelden ons welkom
    Bediening was jong, doch vakkundig. De vragen (heeft t gesmaakt; wat wilt u drinken etc) werden op de juiste momenten gesteld.
    Het menu was wel vastgesteld, maar genoeg keus uit ongeveer 4 opties per gang. De mosterdsoep was goed en ook de zalmfilet was goed (gewoon net goed; volgens mij een dokter Zalm in de keuken; was ie even nog verder gegaard, dan zou t m.i. droog worden. Nu was t gewoon goed); de zalmfilet had een lekkere garnalensaus, origineel.

Het toetje (boerenroomijs) was ok, maar wat mij betreft had het fruit (partjes appel, ananas en peer geloof ik) weggelaten kunnen worden, omdat het fruit volgens mij niet helemaal kakelvers meer was. Ik had het wel weggewerkt, maar mijn vrouw liet het staan.
    Bovendien was de presentatie van het fruit simpel; de blokjes waren onregelmatig gesneden (ene blokje groot, ander klein) en op een hoopje gegooid.

Beoordeling goed, aangezien voor- en hoofdgerecht dik in orde waren; ook toetje ok (behalve dus het fruitgedeelte, maar dat kan volgens mij makkelijk verbeterd worden) + interieur en vriendelijke (Brabantse gastvrijheid) bediening.

Zeker een plek om weer eens terug te komen als 'gewone' gasten, mochten we weer eens in de buurt zijn tijdens volgend tripje naar Breda/Baarle-Nassau en omstreken.

60. Wat zijn wij blij dat we dit restaurant ondekt hebben.
    Prima personeel en bediening, gezellige sfeer en een hele aardige eigenaar. (drankje van het huis).
    Wij zijn nu al 3 keer geweest, en komen zeker weer.

Onlangs gegeten; voorgerecht, bospaddestoelensoep heerlijk.
    Hoofd gerecht; een heerlijke rundertournedos met van alles erbij.
    Perfect wijntje erbij, in een woord geweldig.
    En een Champagne dessertbuffet om van te smullen.

Zeer zeker een aanrader en betaalbaar.

61. Jan en Rita

Wij hadden via vakantieveiling een bod gedaan en zijn op onze 33-jarige huwelijksdag gaan eten bij De Kneut.
    Het was heerlijk, niet overdadig veel, dus je gaat niet met een overdreven gevoel naar huis, de hoeveelheden zijn precies goed. De rode wijn was ook een echte aanrader, drink heerlijk bij een dinertje. Wij komen zeker nog eens terug.

62. Heb met Kerstmis hier gegeten: na 2 eerdere positieve ervaringen, viel het nu erg tegen: is er een andere kok?
    Voor een kerstmenu erg lage kwaliteit: hoofdgerecht vis was duidelijk opgewarmd, wildsoep bevat weinig wild maar kip, dessert was supersimpel.
    Snackbarniveau voor een volwassen prijs (60E pp )
    Een echte afknapper.

63. Wat een leuke lokatie!
    Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten.
    Prijs/kwaliteit klopt helemaal!

64. Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening. Jammer dat we zo'n leuke plek niet eerder hebben ontdekt!

65. Hans en Marianne

Heerlijk en gezellig eten voor een redelijke prijs. Vooral de zeetong was heerlijk en supergroot, en dat voor die prijs. Het personeel erg attent en gezellig.

Vooral het grand dessert mmmmmmmmmmmmmmmmm.

Ze kunnen ons nu rekenen tot vaste gasten.

66. Mooi en lekker eten voor geen dure prijs, kom er graag en gezellige mensen.

67. Een echte aanrader... super gerechten,

Erg aardige en attente bediening, een aangename verrassing......

Zalig buiten gezeten achter op een beschutte gezellige patio... prijzen zijn redelijk!