Nieuwste foto's in Ulicoten

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Ulicoten

1. Con ny's profielfoto
    Con ny heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Lekker gegeten… leuke sfeer en mooie prijzen.

2. Jim Dentro's profielfoto
    Jim Dentro heeft een recensie geschreven voor De Kneut

Jim Dentro

We zijn met de buren wezen eten was een leuke avond gezellig en vriendelijk personeel leuke sfeer (huiskamer sfeertje ook zo ingericht) leuke gastvrouw en gast heer (de kok) komt ook even langs de tafels om te vragen of alles goed is leuk soort publiek alles was netjes en lekker aanrader voor een volgende keer afz Jim Dentro.

3. anneke de bruijn's profielfoto
    anneke de bruijn heeft een recensie geschreven voor De Kneut

anneke de bruijn

De beste spare ribs van de omgeving.
    Op vrijdagavond nog onbeperkt eten.
    Onder de 20 euro en een hele gezellige avond.

4. Voets's profielfoto
    Voets heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Kluis

Slecht, 1 uur gewacht op ons broodje en tosti en waren niet alleen daar. Gewoon ons drinken afgerekend want ze zegde altijd maar het komt eraan. Maar na 1uur weten we het wel gehad.

5. Gerdus's profielfoto
    Gerdus heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Wij hadden voor vandaag een wandelarrangement geboekt en dat is ons heel goed bevallen.
    We werden ontvangen door een alleraardigste mevrouw die ons voorzag van een kop koffie en thee en een heerlijke punt appelgebak.
    Na een duidelijke uitleg begonnen wij aan onze wandeltocht rondom het mooie Ulicoten.
    Bij terugkomst werden wij weer uiterst vriendelijk ontvangen en voorzien van een heerlijke lunch.
    Restaurant de Kneut is voor ons een hele leuke ervaring geweest.
    Een kraakhelder schoon restaurant, hele nette maar toch gemoedelijke sfeer en heel vriendelijk en bekwaam personeel.

6. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Heerlijk weer gegeten!! En heel leuk personeel. Zeker een aanrader!!!

7. Adriaanse's profielfoto
    Adriaanse heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Vriendelijk ontvangst in Valentijnsfeer. Helaas was het op internet vermelde keuzemenu niet bestelbaar. De sfeer in de zaak was goed maar waarschijnlijk door de drukte verliep het bestellen niet vlot. Ondergetekende vond het niet prettig dat de kelner regelmatig op zijn schouder hing.

8. Evelien Mastwijk Joling's profielfoto
    Evelien Mastwijk Joling heeft een recensie geschreven voor De Kneut

Evelien Mastwijk Joling

Gister avond gegeten bij restaurant de Kneut. Bij binnenkomst werden we al heel vriendelijk ontvangen. Wij hadden ons zoontje mee van 1 en hier gingen ze ook erg leuk mee om. Het eten smaakte goed en het restaurant zag erg gezellig sfeervol uit. En met name het personeel erg vriendelijk!
    Wij komen zeker nog eens terug mochten wij in de buurt zijn.

9. Brigitte Vries de's profielfoto
    Brigitte Vries de heeft een recensie geschreven voor De Kneut

Brigitte Vries de

Bij het reserveren werd het al gezellig. Op de avond dat we mochten aanschuiven aan de mooi gedekte tafel, werden we hartelijk ontvangen.
    Op je gemak een keuze kunnen maken. Het eten was heerlijk, de bediening zeer vriendelijk. We hebben genoten en raden het zeker aan om hier een keer te gaan eten.

10. Levina's profielfoto
    Levina heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Kluis

We vierden ons 47 jarige vriendschap met de meiden van de middelbare school. Het restaurant is sfeervol en het eten heerlijk. We misten alleen onze gevraagde salade gezien er geen groenten en/of salade als garnering op de borden zit. Helaas hebben we elkaar niet kunnen verstaan vanwege een luidruchtige tafel achter ons met kleinere kinderen die niet werden gecorrigeerd door de ouders. (Gillen en krijsen) we hebben een aantal keren gevraagd of het wat zachter kon maar het werd alleen maar erger. De andere tafels ergerden zich er ook aan en tafelden ook niet na. Ik gaf aan bij de eigenaresse dat het ontzettend rumoerig was en niet leuk voor de andere gasten. In plaats van zich te verontschuldigen of er iets aan te doen werd er gezegd dat ze er niets aan kon doen en ze ook niet weg kon sturen. Ik ben van mening als eigenaresse dat je je gasten kunt vragen om het wat zachter te doen zeker als er gasten hinder van ondervinden. Wij hebben het natafelen ook geskipd en komen er nooit meer terug. Jammer van de avond.

4,5
  11. Rien's profielfoto
    Rien heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Kluis

Op een warme junidag, beschermd door een schaduwrijk platanendak, alsof je in Zuid-Frankrijk zat, op ruim terras heerlijk gegeten. Attente bediening, prima sfeer.

12. Lia's profielfoto
    Lia heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Kluis

Gezellige bediening en lekker gegeten, zeker een aanrader!

13. P.'s profielfoto
    P. heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Kluis

Heb hier m´n 70e verjaardag gevierd met familie en vrienden. We boften want het was heerlijk weer. Buiten dat was het een supergezellige middag zeker ook dankzij Anita & team, dat zorgde voor een vlotte bediening.
    Het eten was ook heel goed. Bij het einde van het feest vielen er opmerkingen als; jammer dat het weer voorbij is.

Bedankt Anita voor alles.

14. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Het eten en de sfeer is prima. We waren helaas de enige gasten op vrijdag. Dit mocht de pret niet drukken.

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Enige tijd geleden hier gegeten. Een gezellige sfeer en een hartelijke bediening. Eten was goed. Weinig op aan te merken. Alhoewel… de bank zit niet lekker dus dat doe ik niet meer. Verder top. Fijne prijs voor 3 heerlijke gangen. Tot ziens!

16. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Kluis

Redelijk… niet bijzonder. Ontvangst wat afstandelijk. Piep jong meisje dus wat kan je verwachten. Cappuchino was koffie met warme melk. Geen schuimkraag. Nagerecht was lekker. Hoofdgerecht wat saai. Ik ga hier geen tweede keer heen.

6,5
  17. Kennis's profielfoto
    Kennis heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Kluis

Goedemorgen.
    Hebben jullie een andere kok?
    Wij hebben bij jullie al verschillende keren lekker gegeten, maar gisteren viel het tegen.
    De sissende boeren pan.

18. Chris Toonen's profielfoto
    Chris Toonen heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Vlotte bediening, lekker eten.

19. Nico Kurver's profielfoto
    Nico Kurver heeft gereageerd op een recensie van De Kneut

Hartelijk bedankt voor uw leuke reactie! we zien jullie in de toekomst toch wel zeker nog eens terug nu het een ander concept is ?

Mvg Nico Kurver