Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulestraten verdeeld zijn.

Anoniempje ulestraten

Geen prijslijst wat ophangt en erg duur geworden!
    Erg weinig saus op de frieten en snacks en sommige snacks veelste lang gebakken waardoor ze erg hard zijn!

2. Nederlands Ulestraten

Mooie zaak, maar wát een waardeloze uitbater…

Na 1,5 uur alleen een carpaccio gegeten, zonder (zoals op de kaart stond) grana Padano, terwijl 8 tafelgenoten hun soep samen met het voorgerecht geserveerd kregen.

Na de 3de keer de dames in de bediening hierover aan te spreken en zij zelf al aangaven, hier niks aan te kunnen doen.
    Ook wisten zij ons niet te vertellen hoe lang het nog zou duren, vooraleer ons hoofdgerecht (omdat mijn jarige moeder en ik onze kippensoep al hadden afbesteld) opgediend zou worden. Mijn vader is toen al vertrokken, hij voelde zich thuis al niet lekker.
    Uiteindelijk, omdat we hier zelf om MOESTEN vragen, kwam dan de verantwoordelijke/eigenaar ook eens aan. Niet met begrip of excuus, maar met een grote mond, bot en brutaal. Gewoonweg triest! Helaas wist ik mezelf toen niet meer in toom te houden en heb ik mij misschien niet zo netjes uitgedrukt, normaal gesproken zou ik mij hiervoor verontschuldigen, in dit geval niet!
    Zonder hoofdgerecht ben ik woedend vertrokken.
    Ik heb begrepen dat ze vanaf 1 November sluiten en in Geulle verdergaan. Ze kunnen beter per 1 November definitief sluiten.

3. Nederlands Ulestraten

Gisteren geluncht. Weer super gegeten en vriendelijke bediening.

Als je vroeg in de avond gaat heb ik het idee dat je de frieten van de vorige dag krijgt. Ze zijn te bruin, taai en snel hard. Erg jammer. Verder erg zuinig met de saus op oa de frikadel speciaal. Verder vriendelijk personeel, schoon en mooie inrichting. Dus jammer van de minpuntjes die gemakkelijk op te lossen zijn!

5. Nederlands Ulestraten

Na twee keer een uur gewacht te hebben op een gang hebben we ons beklag gedaan bij de eigenaar, een zeer klantonvriendelijke man. Zijn reactie: "het menu kost maar €14,95 dus hoe durf je te klagen. Als het je niet bevalt, kom je toch niet meer terug; er komen zat anderen hier eten. Advies hoef ik ook niet te krijgen van jullie want ik ben oud genoeg om te weten wat ik doe." De laatste opmerking terwijl hij zich met de rug naar ons toe draaide. Zo wensen wij niet behandeld te worden en komen daarom hier niet meer terug.

6. Nederlands Ulestraten

Verschrikkelijk!! 1,5 uur gewacht op het voorgerecht en daarna 1 uur op het hoofdgerecht. Toen ik dit zei werd de eigenaar heel grof en zei dat we maar moesten gaan als het ons niet beviel. Je zou toch op zijn minst verwachten dat ze hun excuses aanbieden voor het lange wachten! Echt een slechte ervaring, ik heb nog nooit zo een grof iemand meegemaakt.

7. Nederlands Ulestraten

Goede bediening heel vriendelijk.
    En super geluncht.
    Zeker komen we hier terug.

8. Nederlands Ulestraten

Het eten was lekker en de prijs is heel goed. Gezellige bediening zeker voor herhaling vatbaar.
    Het enig minpunt dat het er n de zomer altijd heel erg heet is. De airco staat nooit aan en als je ervoor vraagt zeggen ze meestal dat andere klanten er last van hebben maar ik ben ook een klant.

9. Nederlands Ulestraten

Heerlijk gegeten.
    Leuk wandelarrangement.
    Goede bediening.
    Zeker nog een keer terug.

10. Nederlands Ulestraten

Ik raad niemand aan om voor Bergrust Social Deal te nemen. Het scheelt maar € 0,20 pp. Je moet nl. kiezen uit een menu dat normaal 14,95 kost.

11. Nederlands Ulestraten

Was er in de zomer gaan eten, maar het is niet mogelijk om wat frietjes bij te bestellen bij het gerecht. Eigenaar zeer onaardig en niet vriendelijk, personeel is aardig. Ben er laatst toch weer gegaan en een tosti genomen van 6 euro!! Het was niet te pruimen en zielig "speciaal broodje" met ham en kaas, schandalig voor die prijs!

Mees Dost

Mensen zijn aardig, maar het is echt duur.

13. Nederlands Ulestraten

Vandaag in Bergrust gegeten voor de eerste keer. Om 19.00 gereserveerd. Het was erg druk, te druk, want dat bleek wel uit de bediening die het niet kon bij houden. Om 20.15 kregen we het voorgerecht en pas om 20.50 het hoofdgerecht. Wat het wachten goed maakte was dat het eten goed was.
    We hebben het wel aangegeven dat we lang hebben moeten wachten aan de bediening, die hier verder ook niks aan kon doen. Je zou zeggen dat ze ons als tegemoetkoming op zijn minst een kopje koffie aan zouden bieden, maar schijnbaar hebben ze hier van excuses niet geleerd en is verdienen belangrijker dan klantenbinding.
    Of we hier nog eens terug gaan weet ik niet, maar als het weer zo druk is en te weinig personeel dan blijven we niet weer zo lang wachten🍴😂

14. Nederlands Ulestraten

H.J. Kerkdijk

Wij eten hier regelmatig en kunnen niet anders dan vol lof zijn over hetgeen geboden wordt. Voortreffelijk en betaalbaar eten, een vriendelijke en goede bediening. Kortom, een topper!

15. Nederlands Ulestraten

Waardeloze ervaring. 3 maanden van tevoren gereserveerd om met een groep te komen eten. Op bewuste datum ruim 2 uur op hoofdgerecht moeten wachten. Uiteindelijk vertrokken zonder gegeten te hebben. Een echte aanfluiting!

16. Nederlands Ulestraten

Slecht, slecht, slecht, kan niet anders zeggen, het eten is van bizar slechte kwaliteit, friet is verzopen in het eigen vet!. Alle sauzen komen uit pakjes, zakjes of grote blikken! Niets is wat het lijkt aldaar.
    Restaurant (als je het al zo kan noemen) is, samen met bar, zwaar irritant. Super als je het gezellig vindt om met een stelletje zuiplappen geconfronteerd te worden. Luidruchtig, bediening is zwaar ondermaats, er lopen een stelletje vrouwen rond die werkelijk niet weten wat ze doen!
    Nee, 1 keer en echt nooit meer, heb eten laten staan na de eerste hap om maar een echte maaltijd te scoren! Afrader. Locatie nog veel slechter, tussen de A2 ingebouwd aan beide kanten.

Jaap Schiffer

Beste eigenaar, patatzaak! Dit betekent dat je goede patat bakt en niet kleine kruimelige rotzooi. Erg jammer. Kroket met mosterd!? Heb je denk ik nog nooit van gehoord. Erg jammer, daarentegen zijn de rest van je producten goed! Maar patat dat is de basis (toch).

18. Nederlands Ulestraten

j.pfeifer

Met deal gaan eten, super lekker. Prima prijs/kwaliteit, vriendelijke bediening.

19. Nederlands Ulestraten

Uitgenodigd en via een deal gaan eten. Porties waren zeer mager en spartaans. Zo kan ik ook 50% korting geven. De 3 menu's waren speciaal voor die deal samengesteld. Grote misser om zo je zaak aan te prijzen. Zelf zou ik er nooit naartoe gaan.

20. Nederlands Ulestraten

Zijn er vorige week gaan eten met een deal. Eten was niet slecht, maar als je dan een mixed grill krijgt en later bij iemand anders ziet wat de mixed grill van de gewone kaart is. Een wereld van verschil...

Tevens bij het afrekenen vermeld dat we de aardappelkroketjes niet ontvangen hebben (kregen we toen ons bord leeg was). We kregen toen van de "eigenaar"te horen dat we die dan maar bij een volgend restaurant moesten gaan halen.

Wat een zeer slechte service. We zullen er dus nooit meer naar toe gaan en het ook niet aanraden.

21. Nederlands Ulestraten

We hebben er lekker gegeten dat staat voorop. De maaltijdsalade was goed maar het had best wat meer mogen zijn. De tong was ook prima. Zuurvlees was lekker, de portie frites was ook nét genoeg. De wachttijd van 50 minuten was echt onacceptabel.

R.Ramak

Duidelijk erop achteruit gegaan sinds de vorige eigenaar.
    Frites regelmatig niet vers gebakken, maar nogmaals meegebakken. Sito sticks veel te lang gebakken. Mensen proberen vriendelijk te zijn, maar de kwaliteit van het eten is veel minder.

23. Nederlands Ulestraten

Nou nou, wat een lawaai aan de bar. Niets voor een restaurant. Eten was niet gaar, heel jong personeel en veel te weinig. Lang moeten wachten. Sfeer was niet leuk door het luidruchtige aan de bar. Wij gaan hier nooit meer terug!

Afgelopen week-eend gaan eten en drinken in de Walk-Inn. Zeer goed bevallen. De zaal was mooi als restaurantje ingericht, klein, maar knus. Mooie entourage. Het eten was echt ontzettend lekker. Normaal en betaalbaar. Later nog wat gedronken in het gezellige cafe. Een compliment voor de kok! En ook voor de gastvrouw voor de leuke bediening. Wij gaan er zeker nog eens terug. Een echte aanrader.

Schone zaak,maar dat was bij die vorige 2 uitbaters ook al.
    Niet meer zo vriendelijke mensen, nepfriet, veel poespas om een bitterbal en zak friet aan de man te brengen (Circus snackpoint)
    Mooie vitrine, wel veel zooi tussen de snacks liggen. Lekkere burger. Leuke kidsboxen

Vriendelijke bediening. Goede kwaliteit. Ruime hoeveelheid voor een relatief lage prijs. Gezellige, frisse, schone zaak. Begrijpelijk, dat deze zaak zo hoog gescoord heeft.

Geen vitrine, koude frieten en snacks bij thuiskomst! (Woon ook nog eens in Ulestraten, 1 minuut ervandaan)

Slechte kwaliteit. Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar!

1,3

tim klein

hoi
    ik woon zelf in ulestraten
    het is een mooie en goede frituur
    goed vet lekker eten en lekker drinken
    en veel aanbiedingen
    en mooi geworden
    mooie tafels
    alles digital geen borden meer waar je kan op kijken wat je moet hebben
    maar nu lekker allemaal lg tv
    latersssss

Goede service
    Wanneer je lege halve liters inlevert krijg je er volle voor terug. Waar heb je dat nog.

eten is goed bediening idd dronken en het is er koud en kil geen vitrine is wel zwaar minpunt