Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uithuizen verdeeld zijn.

1. Italiaans Uithuizen

Rob Zonneveld

Net een eten gehaald… natte bende dat is echt de lastste keer een rare drap er overheen echt te smerig.

L. Epema

Ik had pizza shoarma besteld bij Dunia.

Ten eerste proefde ik bijna geen tomatensaus, en de saus die erop zat leek wel te zijn opgedroogd. Het zag er ook niet echt gezond uit. Ten tweede zat er kaas op, maar dat heb ik niet geproefd - het lijkt wel alsof er een soort jonge kaas op gesmolten was, en het was een erg smal laagje. Samen met de saus leek het wel een soort glazuur te vormen in plaats van een zachte en luchtige laag. Zacht qua smaak hoeft het niet te zijn, maar dat was het dus te veel.

De shoarma zelf was dik en had naar mijn idee ook niet erg veel smaak. Enige kruiden zaten er niet op, het was gewoon shoarma dat je zo uit een pakje haalt van de supermarkt. Eerlijk gezegd is het uit de supermarkt gewoon beter omdat dat in ieder geval niet heel droog is.

Ten slotte was de bodem wel goed, niet te dik, maar juist dun genoeg dat het wel slap hangt zoals het hoort. Er zat helaas wel erg veel bloem op (of wat het ook moest voorstellen). Samen met de smaakloze tomatensaus en kaas en de ietwat droge shoarma vormt het geen goeie textuur. Het is heel jammer, want Dunia had eerst altijd best goeie shoarmapizza... of ik ben gewend geraakt aan beter.

Liesanne

pizza salami en kapsalon besteld en afgehaald pizza was koud taai en smakeloos kapsalon salade was zuur patat was taai het enige wat nog lekker was, was de shoarma.

ikzelf zou hier niks meer van willen bestellen..

Kapsalon besteld. Het was niet lekker. Ten eerste wilden we doner kebab en thuis bleek het shoarma te zijn. Geen communicatie fout, want we hebben het meerdere keren bij de balie benoemd dat we doner kebab wilden. Ten tweede zat er patat onderin in plaats van aardappeltjes. Ten derde had het geen enkele smaak. Zonder kruiden. Wij hebben hier eenmalig besteld, de volgende keer bezoeken we een andere tent.

Reinie Heerema-Kremer

Heerlijk eten, de "verrassingsmenu's" zijn echt een aanrader. Erg gezellig, vriendelijk personeel, die ook nog eens tegen een grapje kunnen. En ėėn woord: een erg gezelige avond.

We rijden altijd van Groningen naar deze zaak. Omwegje waard, omwille van verzorgd en lekker eten. Gezellige sfeer en interieur.

Anoniem

Heerlijk gegeten bij Lunchroom de Blink. De bediening is top, altijd vrolijk en zeer klantvriendelijk! Het welbekende broodje hamburger Uithuizen was als gewoonlijk weer verrukkelijk. De eierbal en de zelfgemaakte kroket is ook zeker een aanrader! Toen wij eenmaal binnenkwamen, was er fantastische Hollandse muziek gaande, maar ook populaire liedjes. Kortom een echte aanrader!

8. Italiaans Uithuizen

We hebben een uur en een kwartier op ons eten moeten wachten. Toen de bediening voor zoveelste keer kwam vragen of we weer iets wilden drinken, hebben we maar eens gevraagd hoever het er nu mee stond. Hierna werden dan eindelijk onze pizza's opgediend, maar de bodems waren niet flinterdun en krokant, zoals je na al die mooie verhalen zou mogen verwachten, maar slap en smakeloos.

9. Chinees-Indisch Uithuizen

martinbenjamins

De Chinees in Uithuizen
    Ik ben er zojuist voor het laatst geweest!

Ik had 1 grote nasi, 1 grote bami, 1 foe yong hai, 1 babi bangang en 1 satésaus.
    Bij thuiskomst bleek de nasi lauw/koud. Aangezien onze magnetron het laatst heeft begeven was dit geen optie.
    Bovendien weet je dan ook niet of de nasi goed door verhit is en daardoor niet goed is bereid met alle gevolgen van dien.
    Ik dacht; ik bel er even over. Het duurde even voordat er werd opgenomen en toen nam mw. op. Ik gaf aan welke bestelling ik zojuist had opgehaald maar dat de nasi niet warm was. In plaats van haar reactie hierop te krijgen werd de verbinding verbroken!?
    Ik ben met het lauwe, inmiddels koude bakje nasi naar de chinees gereden. Ik wachtte totdat ik aan de beurt was. Mw. liep op me af en rukte het bakje zowat uit m’n handen. Ze gaf me niet de kans om te reageren. Ik kreeg na een poosje een nieuwe bak nasi zonder commentaar terug.
    Zelfs geen excuus voor het ongemak.
    Ik snap het wel; ze wilde geen discussie in het bijzijn van de klanten op dat moment.
    Heel onfatsoenlijk op z’n zachtst gezegd...
    Daar betaal je dan € 30,- voor!
    Eenmaal thuis was het enige dat nog warm was...De nasi

10. Chinees-Indisch Uithuizen

van der Knaap

Heerlijk gegeten, echt super kwaliteit en hopen dat ze dat ook zo gaan houden. Alles vers, echt ongelooflijk. Alleen heel jammer dat er enkel afhaalmaaltijden besteld werden en wij als enigen in het restaurant zelf zaten. Dit restaurant verdient beter, gezellige sfeer, hele leuke bediening, echt voor Chinees restaurant heel schoon en netjes. Kan iedereen aanraden hier naartoe te gaan en ze verdienen het.

Voor het eerst in Uithuizen samen met een vriend. Even een "klein slaatje" en een "broodje Hamburger Uithuizen" en wat drinken. Een openbaring..! Het kleine slaatje was onverwacht groot, zeer smakelijk en vers. De Hamburger huisgemaakt en ook supergroot. Een lekkere variant op het thema hamburger. Mooie zaak. Zeer vriendelijke en attente mensen. Het weer liet het helaas niet toe om op het terras te zitten (overigens wel een mooi stekje met het oog op een groot winkelplein). Maar binnen was het ook goed toeven.
    Een aanrader.

12. Chinees-Indisch Uithuizen

Jitse Knoop

Lekker gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Wel wat oubollig wat interieur betreft. Maar voor een ouderwets lekker hapje Chinees is dit een prima adres.

13. Nederlands Uithuizen

Een gezellige kroeg, altijd een leuk praatje doen en goed eten en betaalbaar.

M'n wekelijks adres voor patat. Nieuwe eigenaar en dat merk je: lekker en verzorgd eten, vriendelijke bediening.

Heerlijk gegeten. Allemaal verse producten en goed bereid. Vriendelijk personeel en prijskwaliteit helemaal top.
    Echt een aanrader!

Justin veenstra

Een erg gezellige lunch-room met zeer vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!

De Lunchroom was altijd een gezellige plek om een patatje te eten, maar sinds er een nieuwe eigenaar is is de sfeer iets minder geworden.

Heb voor het eerst weer een patatje besteld en toen ik het thuis proefde, was de patat eigenlijk nog rauw en zonder zout. Dit kan komen doordat het druk was in de zaak, maar dit hoort niet.

18. Chinees-Indisch Uithuizen

anoniem

Vandaag gezellig uiteten geweest.
    Lekker gegeten en heel creatief gemaakt allemaal.
    Echt complimenten.

19. Nederlands Uithuizen

lisanne bloem

Wij hebben de afgelopen maanden 4x bij Dunia gegeten. De Italiaanse gerechten zijn heerlijk, maar vooral nu ook de Griekse!
    De gerechten worden zeer smaakvol opgediend, er wordt echt zorg aan de opmaak besteed. En niet onbelangrijk, het smaakt ook uitstekend!
    De bediening is zeer correct en zeer vriendelijk. En altijd zijn ze weer langs gekomen of we nog iets wilden drinken en of het smaakte.
    Het afrekenen gebeurt doorgaans aan de balie, maar dat is op zich geen minpunt.

21. Chinees-Indisch Uithuizen

geertruida

Zondagavond hadden we iets te vieren en dachten we, we gaan weer naar Uithuizen daar is het altijd goed. Het eten was erg lekker en de kok bij de wok erg vriendelijk. Dit was alles wat positief was aan deze avond. De dame in de bediening had geen zin en kwam niet langs, ze speelde liever met haar mobiel achter de bar. Voordat de drankjes er waren had ik al soep geserveerd gekregen en dit drankje was ook het enige wat we kregen. We hebben 7 minuten geprobeerd contact met haar te krijgen. Ze keek wel maar kwam niet. We hebben met borden gekletterd, hard gepraat, lawaai gemaakt, maar haar mobiel was belangrijker. Bij het afrekenen moest ik ook nog eens voor mijn dochter van net drie betalen, wat ik in Uithuizen nog nooit eerder heb gedaan. Er werd ook niet gevraagd hoe oud ze is. We kwamen er vaak op zondag en het blonde meisje in de bediening was altijd super aardig maar dit meisje heeft het zo verpest.. wij gaan wel ergens anders eten.

Het was in een woord geweldig.

Ontvangst door de dame erg enthousiast en super vriendelijk. Eten erg goed, de kok kwam naar tafel.

We komen zeker heel gauw weer een keer langs. Wel reserveren vooraf is zeer gewenst.

We werden hartelijk ontvangen in het restaurant, alles zag er nieuw uit alleen mistte het net een beetje sfeer. We zijn naar Dunia gegaan vanwege het feit dat er een Griekse kaart aan het menu toegevoegd was, en daar zijn we gek op. We namen lekker wat tzatziki vooraf wat heerlijk was, er zaten lekker gekruide broodjes bij en het werd geserveerd met een glimlach.

Het hoofdgerecht was alleen een beetje teleurstellend, maar dat kan ook komen omdat we een beetje verwend geraakt zijn na verloop van tijd. Het is natuurlijk een moment opname, maar voor ons zat er weinig smaak aan (behalve de smaak die vlees van nature heeft). Het was verder wel lekker, maar niet wat je zou verwachten van een grieks menu.

24. Chinees-Indisch Uithuizen

Willy Grondsma

25. Chinees-Indisch Uithuizen

w grondsma

Erg goed eten, erg lekker. En goedkoop. Je wordt vriendelijk geholpen.

26. Chinees-Indisch Uithuizen

Prima eten! Alles lekker warm en veel keus. Het wokken is daar hartstikke goed!
    Én goed betaalbaar.

27. Italiaans Uithuizen

We zijn hier nu een paar keer geweest. De bediening is erg professioneel en duidelijk ervaren. Het decor is netjes, er zijn wat verhogingen in de zaak en het geheel heeft een warme uitstraling, wat je van een pizzeria mag verwachten. Het eten is erg goed. Bij de vleesgerechten zitten hele creatieve sauzen. De pizza's hebben een lekker krokante bodem en zijn goed belegd. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Een groot pluspunt is dat de kok, zodra het wat rustiger wordt, langskomt voor een praatje, kijkt of alles naar wens is en duidelijk een goede band met zijn klanten heeft.

Ja,was hier met mijn vrouw en kleinzoon.
    Eerst heerlijk lunchen hier met elkaar, mooie uitsmijter met ham en kaas, dan de Borg bezoeken.
    Wat een sfeer hier, geweldig.
    De prachtige Menkema borg, met daar voor een heerlijk terras buiten in de zon.
    Allemaal klasse, Rijksmuseum is eigenaar hier.

Jantina

We hebben hier heerlijk gegeten.
    De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
    Het week menu was super lekker een goede prijs kwaliteitsverhouding.
    Dit hotel raden wij u zeker aan om eens te gaan eten.
    Wij komen zeker weer gauw terug.

We hebben een geweldige avond gehad. De bediening was uiterst vriendelijk en bekwaam. Het zag er allemaal super netjes en gezellig uit. Het eten was zeer lekker en de opmaak was goed. Hier komen we zeker weer een keer terug