ma lunch 11:30 - 15:30 diner 17:00 - 21:00
di lunch 11:30 - 15:30 diner 17:00 - 21:00

De unieke ligging en de rijke historie van Het Rechthuis aan den Amstel staan garant voor een onvergetelijk verblijf. Of het nu gaat om een heerlijk diner, een fijn weekendje weg of een uitgebreid bruiloftsfeest met trouwen op onze locatie, diner, festiviteiten en overnachtingen, bij het Rechthuis bent u aan het juiste adres.
Ook voor de zakelijke gasten zijn er interessante mogelijkheden in Het Rechthuis aan den Amstel.
Wij beschikken over aparte zalen voor vergaderingen en presentaties, al dan niet in combinatie met maaltijden en/of overnachtingen.

• High tea: € 21,50

1421020145 74
1440197506 74
1504122042 73

1. Anna 15 punten

De ontvangst was hartelijk en er stond zowel buiten als binnen een tafel voor ons gereserveerd, naar eigen keuze, met de mogelijkheid toch weer naar de binnentafel te gaan mocht het buiten gaan regenen. Maar we hadden geluk en we konden zalig buiten zitten in de luwte en met een prachtig uitzicht op water en bootjes. We hebben alle 4 iets anders besteld en alles was even lekker en voedzaam. Gezellige en vriendelijke bediening. Een heerlijke vaderdagslunch!

2. Patrick van den Berg

Mooi terras lekker buiten gegeten. Alles was goed. Wij hadden aangegeven dat onze dochter jarig was. En daar werd jammer genoeg niets mee gedaan. Maar ga er zeker nog wel een keer eten

3. Een aantrekkelijk keuzemenu voor een goede prijs. Correcte en vriendelijke bediening, maar bij drukte soms wat chaotisch. Jammer dat er geen kindermenu is.

4. Van der hoorn

Prima! Mooi terras aan de amstel.
    Genoeg keus op de lunchkaart.

5. Jose heller

Hebben heerlijk gegeten met uitzicht over de amstel echt top. Minpuntje dat mijn zoon een appelcider had die niet koud was .

6. Het was een fantastische dag, maar we konden geen tafel buiten reserveren.
    Daardoor was het zowel binnen al buiten erg druk en kregen we de indruk dat het personeel de drukte niet zo goed aankon. Het personeel wat er was, was wel vriendelijk.
    Eten en drinken was prima. Heerlijke gerechten voor een prima kwaliteit.

7. Gwen Bank

Goed, in het begin waren ze ons even vergeten in de hektiek maar werd al snel goed gemaakt, door de vriendelijkheid van de mensen

8. Fred vd Horst

Perfecte ligging en met mooi weer ideaal om op het buitenterras te eten. Misschien 1 min puntje. Een van mijn gasten nam een caesar salade en is vandaag met misselijkheid koppijn en diarree het bed in beland. Of het aan de salade lag… Dat weten we niet zeker… andere gasten hadden wat anders.

9. Gegeten met het mooie weer op het terras. Het terras werd verbouwd (kan gebeuren en geen last van gehad), en het is een heerlijke plek aan het water.
    Het hoofdgerecht is zeker niet bijzonder. De tournedos was zeer doorbakken, en het kip in het pannetje vonden wij niet zo lekker als verwacht (saus en het betreft een poot). De bijgeleverde patat was zeer zout.
    Het voorgerecht en nagerecht waren gelukkig lekkerder van smaak.
    Het personeel leek nog niet zo ervaren. Bestellingen werden gebracht bij de verkeerde tafel, brood werd vergeten, duurde lang voordat een bestelling was opgenomen (het item staat nog niet de lijst, dus volledig typen..).
    Er valt nog wel wat te verbeteren...

10. Greet en Carool Popelier

Met prachtig weer en uitzicht op de Amstel heerlijk gegeten. Fijne bediening en prima eten. De koffie met truffels was top! Komen zeker terug maar ook voor een kopje koffie met taart!

11. Cora Roodhart

Lekker eten en goede wijnen. Prijs / kwaliteit zeer goed. Ik heb een paar voedsel allergieën en daar werd serieus rekening mee gehouden door de kok. Wel jammer dat op sommige plekken de tafels erg dicht op elkaar staan.

12. Het Rechthuis

13. Wij hebben via internet gereserveerd maar hier uiteindelijk niet gegeten. Locatie zag er mooi uit maar zelfs op een hele rustige maandagavond mocht er geen kleine hond mee naar binnen; erg jammer! Vooral ook omdat dit niet op de website staat vermeld.

14. Héérlijk gegeten. Prima service.

15. Sfeer en ambiance perfect, gezellige inrichting.
    Wij hebber er geluncht, kwalitatief goed, alleen hoeveelheid was niet bij alle gerechten naar tevredenheid. Maar geen reden om weg te blijven. Komen zeker terug.

16. J. Van der Heide

Heerlijk gegeten in prettige rustige sfeer met uitzicht over De Amstel.

17. Gezellig eten, goede prijs kwaliteit.

18. C. Koeleman

Met familie gegeten, 14 personen.
    Geen gastvrije ontvangst, slechte bediening, moesten steeds achter een fles water of wijn aan. De dames waren steeds erg druk in gesprek aan de bar en lette niet op de gasten.
    Op een gegeven moment werd zelfs gezegd dat we wel erg veel wijn dronken!

19. P.E.L. Leffers

Goede sfeer en stijlvol interieur. Met 9 personen hier goed gegeten met mooi uitzicht over de Amstel. Vriendelijke enthousiaste bediening. We hadden allemaal verschillende gerechten en iedereen was goed te spreken over de kwaliteit en de smaak. Ook de wijnen waren prima. Kom hier zeker weer eens terug.

20. Opvallend duur voor wat er geboden wordt. Zelfs de drankjes zijn duur. Hele koele en kale sfeer. Niet super sympathiek. Mooi schoon en vlees is redelijk van kwaliteit maar dat is niet genoeg reden om terug te gaan. Ik vond het ronduit ongezellig.

21. Max van Velzen

1E kerstdag gegeten met de familie. Heerlijke gerechten en fijne bediening. Kom er zéker nog eens terug.

22. Prima gegeten, kom hier al vaker. Leuke menu's, goede ambiance. Fijne bediening.

23. Hennie Courtier

We hebben er weer heerlijk gegeten en het was weer erg gezellig.
    Iedereen aan te raden.

24. Heerlijk gegeten in een prachtig versierde omgeving leuk kerstgevoel.

25. W.Oosterveld

Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was top en de sfeer ook.
    Voor herhaling vatbaar.

26. Ida Sietsma

We eten hier altijd heerlijk. Goede bediening. Leuk dat je een 3 gangen menu kan kiezen tegen een aantrekkelijke prijs.

27. K.G. Bakker

Jaren geleden voor het laatste geweest en nooit meer teruggekomen, vanwege heel erg tegenvallen.
    Nu de stoute schoenen weer aangetrokken. Interieur was zeer sfeervol in kerststijl ingericht. Fijne stoelen en dito tafels, ook voor de wat langere mens. Bediening hartelijk, vriendelijk en kundig.

Als voorgerecht tweemaal de tartaar van Corvina met Ansjovis. Erg lekker en mooi opgemaakt. Wel erg zout, volgens bediening door de Ansjovis, dat kan natuurlijk.
    Als hoofdgerecht de tournedos en de kaasfondue, beide heerlijk. Tournedos mals en prima medium gebakken, groenten knapperig en in een redelijke hoeveelheid (voor mij kan er nooit genoeg groente bij zitten ;-)), kaasfondue mooi van textuur en bleef goed vloeibaar. Enige minpuntje: teveel zout, bij beide gerechten.
    Als dessert het kaasplankje met een heerlijke oude Port en een Dame Blanche. Beide prima.

Ook de wijnen (Verdejo en Primitivo) smaakten prima.

Conclusie: we gaan hier (weer) vaker eten.

28. Dini Boonstra

Heerlijk gegeten, prima bediening en schappelijke prijzen. Voor mensen met een lengte tussen de 190 en 205 cm zijn de stoelen erg comfortabel, wat voor ons heel belangrijk is.

29. Guido de Groot

Heerlijk gegeten. Ondanks dat het restaurant vol zat, was de bediening super. Zelfs de kok kwam even aan tafel!!

30. Goed middenklasse restaurant. Beter dan verwacht. Leuke seizoensgerechten. Bediening was vriendelijk, maar leken het vooral druk te hebben met elkaar. Lange wachttijden tussen voor en hoofdgerecht en na hoofdgerecht.
    Te veel zout op de friet (maar dat kan persoonlijk zijn).

31. Lucas Levenbach

Relaxed koffie gedronken. Bediening van gezellig.
    De fietsers (geen wielrenners).

32. We waren zaterdag met z'n achten bij het Rechthuis gegeten. Er was voor ons een tafel op het terras én binnen gereserveerd zoals we hadden gevraagd. Dus buiten in het zonnetje een drankje en daarna binnen eten. Het Rechthuis heeft de ambiance van een hotel met goed zittende stoelen en mooi gedekte tafel, maar de ongedwongenheid van een eetcafé. Ook eetcafé prijzen trouwens en de bediening is vlot, klantvriendelijk en met gevoel voor humor. Het voorgerecht stond heel snel op tafel waarop we aangaven dat we het hoofdgerecht er niet te snel achteraan wilden hebben. Dit werd daarom netjes in overleg met ons geserveerd. Alles zag er mooi uit en was heel smakelijk. Omdat het voorgerecht niet zo heel groot was konden we genieten van een 3-gangen diner, want we hadden nog plaats voor een heerlijk nagerecht. We hebben een gezellige avond gehad en hebben heerlijk gegeten. Dank hiervoor.

33. Een prima en gezellig restaurant.
    Zeker voor een menu in deze tijd nog prettige prijs.
    Voor mij alleen jammer (zelf heel onhandig ) dat vis niet gefileerd word, zou het zeer op prijs stellen.
    Daardoor toch genoodzaakt iets anders te bestellen beetje jammer, maar voor de rest zeker een aanrader.

34. Luc Uffels

Prima eten porties aan de kleine kant maar een leuk gedekte tafel zou het geheel nog aantrekkelijker maken.

35. Andy Doornhein

De bediening weet precies het ze om moeten gaan met hun gasten, amicaal waar het mogelijk is en zakelijk als dat moet. Je voelt je er meteen thuis.
    Ieder gerecht is een plaatje om te zien en smaakt nog beter. Een restaurant wat aandacht schenkt aan ieder detail zonder meteen de prijs torenhoog te maken.
    Absoluut een aanrader.

36. Mooie locatie, aan de Amstel. Lekkere carpaccio, met één snee (oer)brood en diverse fruitsoorten als garnering/bijgerecht. Erg lekker. Gezellig personeel.

37. conny offerman

Was heerlijk, personeel vriendelijk locatie super, prijs iets te duur. (Salade 15, euro)

38. Triest dat als je als lunch iets met champignonnen besteld ze geen champignonnen in huis hebben
    AH op 2 minuut afstand.

39. Marlies

Heerlijk gegeten, super aardige en attente bediening, fijn terras. Leuk ook voor kleine gezelschappen op het terras; het zag eruit of dat ook allemaal vlekkeloos verliep. Top!

40. J.jager

Voor de tweede keer gegeten, eerste keer wat gezegd over het bakje van de mayonaise.
    Dit goed opgepakt.
    Goed en lekker gegeten.

41. k.balder

Prima gegeten met leuk uitzicht op de Amstel

42. hebben heerlijk gegeten met 6 personen, een 3gangen menu. was allemaal heerlijk ,aardige bediening

43. Lang wachten en bediening stug. Geen keus vegetarisch lunchgerecht. Slechts brood met geitenkaas of geitenkaassalade. Erg jammer en een misser. Zeker in deze tijd.
    Prijs ligt vrij hoog voor een sneetje brood.

44. E.E. van Eijk

Goed gebalanceerde hoofdgerechten. Heerlijk vers dessert.
    Vriendelijke bediening.

45. 20-3-2017
    vlees was van slechte kwaliteit vol met spiertjes was niet te eten, diverse tafels gaven het eten terug
    tevens duur voor deze kwaliteit geen aanrader.

46. Eten was echt prima, heerlijk gezeten en goede porties. Maar wat een bediening, daar mag wel iets aan gedaan worden... Langzaam en niet erg vriendelijk.

47. Harry van Aken

Fijne ambiance en goede sfeer. Eten goed, maar niet top. Al met al goede prijs/kwaliteit vehouding.

48. Het eten was goed, de bediening vriendelijk en attent en de entourage gezellig met een prachtig uitzicht over de Amstel.

49. FransJozef

Heerlijk gegeten, goede sfeer en uitstekende bediening.

50. Eten was goed. Bediening stug en kortaf.

51. Gezellige sfeer, Gelukkig geen harde muziek en voldoende ruimte tussen de tafels, waardoor een goed gesprek mogelijk is. Vriendelijke en correcte service tegen een goede prijs.
    In een dergelijk eerijk en ongekunsteld restaurant zou het ook mogelijk moeten zijn een karafje wijn (0,5 L) te bestellen.

52. Marjolein Hagenbeek

Heerlijk gegeten, bediening goed, aardig en niet opdringerig. Prijs/kwaliteit verhouding prima: € 20,00 voor het hoofdgerecht wat van zeer goede kwaliteit was. 👍👍

53. Prima, goed verzorgd en erg lekker. Prima bediening.

54. Lekker gegeten op kerstavond in een sfeervolle locatie.

55. We hebben lekker gegeten. Alleen moesten we ruim drie kwartier wachten op het voorgerecht en dat terwijl er maar twee tafels bezet waren. Een beetje jammer.

56. Eten was prima, tolerantie naar de kleinkinderen prima, afruimen van leeg fust liet te wensen over.

57. Jacobus Smit

Alles was prima, lekker eten,leuke en vlotte bediening, beslist een aanrader!

58. E. Geudeke

Gezellig gegeten. Attente bediening maar het eten zelf was niet heel bijzonder. Lekker maar vrij standaard

59. Als altijd weer bijzonder lekker gegeten, met - ook als altijd - bijzonder plezierige bediening in een mooie ambiance (zo recht (huis) aan de Amstel. Aanrader.

60. Met 10 meiden heerlijk gegeten en gedronken. Bij de reservering hadden we gevraagd om een tafel een beetje apart van de rest van de gasten, zodat we met ons geklets de overige gasten niet teveel zouden storen. Dit was keurig geregeld. Ook het apart afrekenen was geen probleem.

1 minpuntje: men begon al met afruimen toen nog niet iedereen klaar was met eten, maar men stopte meteen met afruimen toen we dit aangaven.

Kortom; lekker eten voor een prima prijs en alles keurig geregeld.

61. Prima met zijn viertjes gegeten met zus en zwager. Ze hebben genoten van de lokatie en de ambiance. Tip top service van het personeel.

62. Eten is prima,elke keer is het leuk om daar te komen.
    Deze keer iets minder we hadden het gevoel dat ze ons vergaten.
    De tafel Werd vergeten om afgeruimd teworden en bij het dessert waren de aardbeien op.zelfs op de rekening moesten we lang wachten.

63. Willem Pronk

komen hier al lange tijd en is altijd gezellig, lekker en betaalbaar.

64. piet duijnmaijer

zeer leuke restaurant met goede bediening en zeer goed en lekker eten

65. Wij hebben met 7 personen gegeten, maar wij zijn zeer eensgezind wat en hoe onze ervaring was.

Wij vonden dat we lang moesten wachten op de kaart, ik wilde ze pakken, en toen werden ze gebracht, ook de bediening was traag met het vragen of we nog iets wilde drinken wilde,

Het diner was matig, tot zeer matig, tot mijn spijt kan ik er niets anders van maken.

Het was dus voor mij niet zo een leuk verjaardagsfeest

66. J.M. Verheul

Heerlijk geluncht op het terras, goede service en prima voedsel!!

67. van Dijk

Lekker gegeten, kwaliteit/prijs verhouding goed. Uitstekende bediening, service gericht en flexibel.

68. Héél erg lekker en gezellig gegeten vanavond bij Het Rechthuis! Fijne vriendelijke bediening ook. Heerlijk uitzicht op de Amstel (in de serre). Net te fris voor het terras. Maar was een waar feestje! Voor herhaling vatbaar.

69. Heb goed gegeten, mooie creatie's op het bord. Het Rechthuis is zeker vooruit gegaan. Ik zeg top!

70. koos boortman

ik had snoekbaars was erg goed en lekker, maar mijn schoondochter had asperges die niet gaar waren dat was jammer. Mijn vrouw had ook snoekbaars wat ook lekker was, mijn zoon had saté was goed. Met andere woorden we hebben lekker gegeten bediening was prima. echt een aanrader.

71. Aad Kamer

Smakeloze maaltijd, maar wel een mooi uitzicht. De inrichting vond ik koel, niet passend bij de traditie van dit gebouw, miste elke warmte.

72. Sophie

De locatie is perfect, aan het water, heel mooi gelegen. Vandaar sfeer 4 sterren. Het eten is van lage kwaliteit en te duur voor zowel de kleine hoeveelheden als de smaak. Denk: dressing uit fles en andere niet verse, niet zelf bereide producten. Als je geitenkaas crème brûlée bestelt met bietjes krijg je twee mini hapjes geitenkaas met twee minischijfjes biet uit een potje en een paar blaadjes sla voor EUR 9,50! Terwijl het zo lekker klinkt op de kaart: "Geitenkaas crème brulee met aceto stroop, gemarineerde biet, amandel krokantje en frisse salade." Echt een tegenvaller!
    De appeltaart was wel goed en de koffie ook. Volgende keer dus geen lunch maar koffie met taart of misschien bier met frituur!

73. Fam. Fahey

Wat een heerlijk eten.
    We hebben een 3 gangen menu gekozen. Iedere gang was heel erg
    goed bereid. We hebben gesmuld van het zeer goede eten.
    Binnenkort zullen wij zeer zeker terugkomen in dit restaurant.
    Het was erg rustig de avond dat wij er waren.

74. Kwakelaar

Het Rechthuis met uitzicht op de Amstel is een prima restaurant om lekker te eten. Lekkere kaart en goede prijs/kwaliteit verhouding. Op een hele avond maar twee drankjes per persoon gedronken, dat kan beter door de bediening geregeld worden. Evenzogoed een aanrader.

75. Bediening vroeg 2 keer wat we aanvullend wilden drinken. Brengen van de drankjes duurde daarna wel lang. Eten was al bijna op. Bediening mag wat attenter.

76. Erg lekker eten, maar niet uit zich zelf vragen of het smaakte en of iets te drinken.

77. G de Fockert

Heerlijk gegeten en goede bediening.

78. Het eten was goed, leuke variatie en ook de bediening was goed.

79. Ontzettend leuke en lekkere avond gehad. Heerlijk gegeten, genoeg keuze en goede service. Jammer dat het rustig was in het restaurant maar we hebben een top avond gehad.

80. Ons etentje met 9 personen was een beetje een tegenvaller. We waren de enige bezoekers in het restaurant, de kaart was zeer beperkt en de gerechten waren van gemiddelde kwaliteit. De jarige kreeg wel een dessert met vuurwerk.

81. Wederom terug gekomen nu op Valentijnsdag. Was druk met een paar grote gezelschappen. Maar alles was prima en we hebben lekker genoten van de nieuwe kaart. Deze keer vlees en vis.

82. Het Rechthuis aan de Amstel is een prima locatie om lekker uit eten te gaan. Goede, afwisselende keus en prima prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast mooie omgeving, gezellig aangekleed, leuke sfeer. Voor herhaling vatbaar.

83. Arna Kroon

Heb heerlijk gegeten, ik vond de patat niet geweldig. Om te reserveren vond ik het jammer dat er nergens werd aangegeven dat het na de Kerst gesloten was, heb verschillende keren gebeld en hoorde dat ze 2 januari weer open gingen en kon daardoor toch Zondag lunchen.

84. Mark v.d. Zijden

Heb heerlijk gegeten aan een tafeltje bij het raam met uitzicht op de Amstel.

85. Hans van der Sluijs

Modern en gezellig restaurant met uitzicht over de Amstel. Hartelijke ontvangst en leuke bediening. Goede keuze aan lunches, decoratief opgediend en heerlijk van smaak. Terras buiten komen we bij beter weer proberen!

86. Diana van Bruggen - Bakker

Heel hartelijke ontvangst, leuke bediening, mooie plek! Ik zelf vond de saté van ossenhaas te rood, had niet gevraagd of het medium mocht, maar de andere 2 tafelgenoten vonden het prima! Lekker mals. We hebben een heerlijke lunch genoten en komen zeker weer terug, een aanrader. Ook de lieve opmerking van de bediening dat ze zag dat wij het heel gezellig hadden. Top! Prijs/kwaliteit is prima!

87. We hadden nog een dinerbon liggen in de la. We hebben heerlijk gegeten met z'n tweeën. Snelle en spontane bediening.

88. Wij eten hier gemiddeld acht keer per jaar en meestal naar tevredenheid. Dit keer waren wij met zijn 4en en hebben goed gegeten, de bediening was goed en de service uitstekend.

We blijven hier naar toe gaan.

90. Zeer gezellig en aan al onze wensen werd voldaan.. wij vroegen en het werd ter plekke geregeld. Helemaal top en we komen gauw weer.. groetjes vanuit veenendaal.

91. Zeer vriendelijk personeel en alle wensen gingen in vervulling.. eten top, gezellig en goed.. Dus een aanrader.

92. P.J. Lambooy

Een aangename plek om te vertoeven. Aardige bediening maar culinair bepaald geen hoogstand.
    Roodbaars besteld maar we kregen skrei. De bedienster bleef toch volhouden dat het roodbaars was.
    Naast de vis lag een plak gekookte spinazie zonder smaak. Het bord was wel aangemaakt met een saus.
    Verder krijg je friet, gebakken aardappeltjes en watermeloen. Voor dit alles heb je niet echt een kokschool nodig.
    Jammer. Het ziet er zo leuk uit.

93. Nooit meer.
    Verjaardag diner eens dichtbij, stom beter iets verder en dan sfeer en lekker.
    1. Keuze van de Kaart was beperkt en zogenaamd culinair, maar over smaak valt te
    twisten.
    De keuze was erg beperkt en weinig echt een aantrekker.
    Hierdoor vielen alle voorgerechten af.
    2. Dan maar wat aanpassen op het hoofdgerecht.
    I.V.M. allergie geen kaas, zou aan de keuken worden door gegeven.
    Ja hoor, het eerste wat opviel waren de kaas resten op een stukje bladerdeeg dat
    dienst als groente dekje, met onder de groente weer zo een kaas dekje.
    Groente zelf had heel weinig smaak, als of het groen uit de Amstel gevist was.
    De zal was op vel gegrild, maar het vel was niet verhit geweest.
    Slap en gewoon vies.
    Niet een verjaardag diner.

We zijn dan ook zonder fooi vertrokken en dat op een maandag avond zonder andere klanten.
    Bediening : een vrouwelijk en een mannelijk, niet echt servicegericht.

94. Martijn Luckers

Heel leuk restaurant!

Ik heb er laatst gegeten met mijn ouders en we waren allemaal erg te spreken over dit restaurant.

De locatie is echt top en het eten is echt geweldig.

Het is aan de prijzige kant, maar met zo'n locatie maakt dat niets meer uit.

Voor herhaling vatbaar!

95. D. Adriaanse

96. Voor de 1e Kerstdag gereserveerd om à la carte te eten. De locatie is prachtig maar de bediening is matig, je moet erg je best doen om hun aandacht te krijgen voor het bestellen van een drankje. Het voorgerecht, 3 garnalenhapjes, bij het garnalensoepje (bloedheet) verbrandde ik mijn mond, dit had duidelijk gekookt, de walm kwam eraf. Bij het hoofdgerecht, wild met cantharellensaus en rodekool werd patat geserveerd. Ik vroeg aan de bediening of er geen normale aardappeltjes bij geserveerd konden worden omdat ik patat bij zo'n gerecht nogal vreemd vond. Volgens de bediening waren daar meer klachten over geweest dus kreeg ik aardapelgratin, keihard. Het vlees had een penetrante smaak, dus de helft laten staan. De prijs voor dit alles stond dus ook niet in verhouding.

97. Ik ben twee maal met vrienden gaan lunchen in het Rechthuis.

Omdat dat zeer goed was bevallen, koos ik ervoor om op mijn verjaardag met het gezin te gaan dineren. Een enorme tegenvaller! Vooraf een drankje genomen, en toen dat na geruime tijd op was, werd er onverwachts broodjes met dipjes voor bij de drankjes geserveerd. Wat nu... dan nog maar een drankje besteld, wat niet gemakkelijk was daar de bediening moeilijk bereikbaar was (er waren slechts drie tafels bezet die avond). Op het moment dat wij de drankjes konden bestellen stond ineens de bediening bij onze tafel met het voorgerecht in de handen. Wij waren hoogst verbaasd, en merkten op dat we net de warme broodjes hadden gekregen, met de vraag waarvoor die dan wel waren. Ze bleven alle twee (oudere vrouw en jonge man) zwijgend voor ons staan; waren niet van plan voor een oplossing te zorgen. Onze reactie: nou, zet dan maar neer, want dan weten wij het ook niet meer. Inmiddels had het derde gezelschap van vijf volwassenen met een ong. achtjarig meisje aan een tafel of twee verderop plaats enomen. Dat meisje begon al snel rondjes door de halve zaak te rennen, met de bocht langs onze tafel. Dat heeft ze een volle twintig minuten volgehouden. Afkeurend kijken hielp niet, het personeel ondernam helemaal niets. In grote ergernis hebben wij snel het hoofdgerecht naar binnen gewerkt, en zijn toen meteen vertrokken. Voor de geplande cappuccino hebben wij een andere zaak opgezocht. Fijne verjaardag! Totaal verziekt. Ik moet dit restaurant sterk afraden, want het blijft een gok, en voor die prijs is dat heel erg zonde.

98. Ik heb sateh gegeten; het was uitermate slecht. Het leek wel of de kummel pot erover was gestrooid. Toe ik aangaf dit niet te eten te vinden, kreeg ik alleen maar de vraag of ik meer frites wilde. Toen ik aangaf dat ik het gerecht te sterk vond smaken gaf de bediende aan: we maken het nu eenmaal zo.

Rommelige bediening; jammer, het ligt er erg mooi.

99. Fantastische lokatie om met leuk gezelschap een ontspannen lunch te nuttigen. De lunch (geitenkaas / walnoten / oerbrood) werd sierlijk gepresenteerd, ruim voldoende en uitstekend van kwaliteit. De bediening was vriendelijk en accuraat.

De prijs is voor een restaurant met deze klasse en uitstraling prima in orde.

Kortom; een aanrader waar wij zeker nog eens terugkomen.

100. Prijs Kwaliteit Uitstekend. Perfecte locatie. Aanleg plaats voor boot.

Heerlijk gegeten op terras aan het water. Zeer vriendelijk personeel. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina