ma lunch 11:30 - 15:30 diner 17:30 - 21:30

Gesloten

• 31 dec t/m 2 jan
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

De unieke ligging en de rijke historie van Het Rechthuis aan den Amstel staan garant voor een onvergetelijk verblijf. Of het nu gaat om een heerlijk diner, een fijn weekendje weg of een uitgebreid bruiloftsfeest met trouwen op onze locatie, diner, festiviteiten en overnachtingen, bij het Rechthuis bent u aan het juiste adres.
Ook voor de zakelijke gasten zijn er interessante mogelijkheden in Het Rechthuis aan den Amstel.
Wij beschikken over aparte zalen voor vergaderingen en presentaties, al dan niet in combinatie met maaltijden en/of overnachtingen.

• High tea: € 21,50

1319470348 59
1416419731 66
1495191106 74

1. Ida Sietsma

We eten hier altijd heerlijk. Goede bediening. Leuk dat je een 3 gangen menu kan kiezen tegen een aantrekkelijke prijs.

2. K.G. Bakker

Jaren geleden voor het laatste geweest en nooit meer teruggekomen, vanwege heel erg tegenvallen.
    Nu de stoute schoenen weer aangetrokken. Interieur was zeer sfeervol in kerststijl ingericht. Fijne stoelen en dito tafels, ook voor de wat langere mens. Bediening hartelijk, vriendelijk en kundig.

Als voorgerecht tweemaal de tartaar van Corvina met Ansjovis. Erg lekker en mooi opgemaakt. Wel erg zout, volgens bediening door de Ansjovis, dat kan natuurlijk.
    Als hoofdgerecht de tournedos en de kaasfondue, beide heerlijk. Tournedos mals en prima medium gebakken, groenten knapperig en in een redelijke hoeveelheid (voor mij kan er nooit genoeg groente bij zitten ;-)), kaasfondue mooi van textuur en bleef goed vloeibaar. Enige minpuntje: teveel zout, bij beide gerechten.
    Als dessert het kaasplankje met een heerlijke oude Port en een Dame Blanche. Beide prima.

Ook de wijnen (Verdejo en Primitivo) smaakten prima.

Conclusie: we gaan hier (weer) vaker eten.

3. Dini Boonstra

Heerlijk gegeten, prima bediening en schappelijke prijzen. Voor mensen met een lengte tussen de 190 en 205 cm zijn de stoelen erg comfortabel, wat voor ons heel belangrijk is.

4. Guido de Groot

Heerlijk gegeten. Ondanks dat het restaurant vol zat, was de bediening super. Zelfs de kok kwam even aan tafel!!

5. Goed middenklasse restaurant. Beter dan verwacht. Leuke seizoensgerechten. Bediening was vriendelijk, maar leken het vooral druk te hebben met elkaar. Lange wachttijden tussen voor en hoofdgerecht en na hoofdgerecht.
    Te veel zout op de friet (maar dat kan persoonlijk zijn).

6. Lucas Levenbach

Relaxed koffie gedronken. Bediening van gezellig.
    De fietsers (geen wielrenners).

7. Goed middenklasse restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. Correcte bediening. Het zou leuk zijn als je niet alleen en fles of een glas maar ook een karafje wijn zou kunnen bestellen.

8. We waren zaterdag met z'n achten bij het Rechthuis gegeten. Er was voor ons een tafel op het terras én binnen gereserveerd zoals we hadden gevraagd. Dus buiten in het zonnetje een drankje en daarna binnen eten. Het Rechthuis heeft de ambiance van een hotel met goed zittende stoelen en mooi gedekte tafel, maar de ongedwongenheid van een eetcafé. Ook eetcafé prijzen trouwens en de bediening is vlot, klantvriendelijk en met gevoel voor humor. Het voorgerecht stond heel snel op tafel waarop we aangaven dat we het hoofdgerecht er niet te snel achteraan wilden hebben. Dit werd daarom netjes in overleg met ons geserveerd. Alles zag er mooi uit en was heel smakelijk. Omdat het voorgerecht niet zo heel groot was konden we genieten van een 3-gangen diner, want we hadden nog plaats voor een heerlijk nagerecht. We hebben een gezellige avond gehad en hebben heerlijk gegeten. Dank hiervoor.

9. Een prima en gezellig restaurant.
    Zeker voor een menu in deze tijd nog prettige prijs.
    Voor mij alleen jammer (zelf heel onhandig ) dat vis niet gefileerd word, zou het zeer op prijs stellen.
    Daardoor toch genoodzaakt iets anders te bestellen beetje jammer, maar voor de rest zeker een aanrader.

10. Luc Uffels

Prima eten porties aan de kleine kant maar een leuk gedekte tafel zou het geheel nog aantrekkelijker maken.

11. Andy Doornhein

De bediening weet precies het ze om moeten gaan met hun gasten, amicaal waar het mogelijk is en zakelijk als dat moet. Je voelt je er meteen thuis.
    Ieder gerecht is een plaatje om te zien en smaakt nog beter. Een restaurant wat aandacht schenkt aan ieder detail zonder meteen de prijs torenhoog te maken.
    Absoluut een aanrader.

12. Mooie locatie, aan de Amstel. Lekkere carpaccio, met één snee (oer)brood en diverse fruitsoorten als garnering/bijgerecht. Erg lekker. Gezellig personeel.

13. conny offerman

Was heerlijk, personeel vriendelijk locatie super, prijs iets te duur. (Salade 15, euro)

14. Triest dat als je als lunch iets met champignonnen besteld ze geen champignonnen in huis hebben
    AH op 2 minuut afstand.

15. Marlies

Heerlijk gegeten, super aardige en attente bediening, fijn terras. Leuk ook voor kleine gezelschappen op het terras; het zag eruit of dat ook allemaal vlekkeloos verliep. Top!

16. J.jager

Voor de tweede keer gegeten, eerste keer wat gezegd over het bakje van de mayonaise.
    Dit goed opgepakt.
    Goed en lekker gegeten.

17. k.balder

Prima gegeten met leuk uitzicht op de Amstel

18. hebben heerlijk gegeten met 6 personen, een 3gangen menu. was allemaal heerlijk ,aardige bediening

19. Lang wachten en bediening stug. Geen keus vegetarisch lunchgerecht. Slechts brood met geitenkaas of geitenkaassalade. Erg jammer en een misser. Zeker in deze tijd.
    Prijs ligt vrij hoog voor een sneetje brood.

20. E.E. van Eijk

Goed gebalanceerde hoofdgerechten. Heerlijk vers dessert.
    Vriendelijke bediening.

21. 20-3-2017
    vlees was van slechte kwaliteit vol met spiertjes was niet te eten, diverse tafels gaven het eten terug
    tevens duur voor deze kwaliteit geen aanrader.

22. Eten was echt prima, heerlijk gezeten en goede porties. Maar wat een bediening, daar mag wel iets aan gedaan worden... Langzaam en niet erg vriendelijk.

23. Harry van Aken

Fijne ambiance en goede sfeer. Eten goed, maar niet top. Al met al goede prijs/kwaliteit vehouding.

24. Het eten was goed, de bediening vriendelijk en attent en de entourage gezellig met een prachtig uitzicht over de Amstel.

25. FransJozef

Heerlijk gegeten, goede sfeer en uitstekende bediening.

26. Eten was goed. Bediening stug en kortaf.

27. Gezellige sfeer, Gelukkig geen harde muziek en voldoende ruimte tussen de tafels, waardoor een goed gesprek mogelijk is. Vriendelijke en correcte service tegen een goede prijs.
    In een dergelijk eerijk en ongekunsteld restaurant zou het ook mogelijk moeten zijn een karafje wijn (0,5 L) te bestellen.

28. Marjolein Hagenbeek

Heerlijk gegeten, bediening goed, aardig en niet opdringerig. Prijs/kwaliteit verhouding prima: € 20,00 voor het hoofdgerecht wat van zeer goede kwaliteit was. 👍👍

29. Prima, goed verzorgd en erg lekker. Prima bediening.

30. Lekker gegeten op kerstavond in een sfeervolle locatie.

31. We hebben lekker gegeten. Alleen moesten we ruim drie kwartier wachten op het voorgerecht en dat terwijl er maar twee tafels bezet waren. Een beetje jammer.

32. Eten was prima, tolerantie naar de kleinkinderen prima, afruimen van leeg fust liet te wensen over.

33. Jacobus Smit

Alles was prima, lekker eten,leuke en vlotte bediening, beslist een aanrader!

34. E. Geudeke

Gezellig gegeten. Attente bediening maar het eten zelf was niet heel bijzonder. Lekker maar vrij standaard

35. Als altijd weer bijzonder lekker gegeten, met - ook als altijd - bijzonder plezierige bediening in een mooie ambiance (zo recht (huis) aan de Amstel. Aanrader.

36. Met 10 meiden heerlijk gegeten en gedronken. Bij de reservering hadden we gevraagd om een tafel een beetje apart van de rest van de gasten, zodat we met ons geklets de overige gasten niet teveel zouden storen. Dit was keurig geregeld. Ook het apart afrekenen was geen probleem.

1 minpuntje: men begon al met afruimen toen nog niet iedereen klaar was met eten, maar men stopte meteen met afruimen toen we dit aangaven.

Kortom; lekker eten voor een prima prijs en alles keurig geregeld.

37. Prima met zijn viertjes gegeten met zus en zwager. Ze hebben genoten van de lokatie en de ambiance. Tip top service van het personeel.

38. Eten is prima,elke keer is het leuk om daar te komen.
    Deze keer iets minder we hadden het gevoel dat ze ons vergaten.
    De tafel Werd vergeten om afgeruimd teworden en bij het dessert waren de aardbeien op.zelfs op de rekening moesten we lang wachten.

39. Willem Pronk

komen hier al lange tijd en is altijd gezellig, lekker en betaalbaar.

40. piet duijnmaijer

zeer leuke restaurant met goede bediening en zeer goed en lekker eten

41. Wij hebben met 7 personen gegeten, maar wij zijn zeer eensgezind wat en hoe onze ervaring was.

Wij vonden dat we lang moesten wachten op de kaart, ik wilde ze pakken, en toen werden ze gebracht, ook de bediening was traag met het vragen of we nog iets wilde drinken wilde,

Het diner was matig, tot zeer matig, tot mijn spijt kan ik er niets anders van maken.

Het was dus voor mij niet zo een leuk verjaardagsfeest

42. J.M. Verheul

Heerlijk geluncht op het terras, goede service en prima voedsel!!

43. van Dijk

Lekker gegeten, kwaliteit/prijs verhouding goed. Uitstekende bediening, service gericht en flexibel.

44. Héél erg lekker en gezellig gegeten vanavond bij Het Rechthuis! Fijne vriendelijke bediening ook. Heerlijk uitzicht op de Amstel (in de serre). Net te fris voor het terras. Maar was een waar feestje! Voor herhaling vatbaar.

45. Heb goed gegeten, mooie creatie's op het bord. Het Rechthuis is zeker vooruit gegaan. Ik zeg top!

46. koos boortman

ik had snoekbaars was erg goed en lekker, maar mijn schoondochter had asperges die niet gaar waren dat was jammer. Mijn vrouw had ook snoekbaars wat ook lekker was, mijn zoon had saté was goed. Met andere woorden we hebben lekker gegeten bediening was prima. echt een aanrader.

47. Aad Kamer

Smakeloze maaltijd, maar wel een mooi uitzicht. De inrichting vond ik koel, niet passend bij de traditie van dit gebouw, miste elke warmte.

48. Sophie

De locatie is perfect, aan het water, heel mooi gelegen. Vandaar sfeer 4 sterren. Het eten is van lage kwaliteit en te duur voor zowel de kleine hoeveelheden als de smaak. Denk: dressing uit fles en andere niet verse, niet zelf bereide producten. Als je geitenkaas crème brûlée bestelt met bietjes krijg je twee mini hapjes geitenkaas met twee minischijfjes biet uit een potje en een paar blaadjes sla voor EUR 9,50! Terwijl het zo lekker klinkt op de kaart: "Geitenkaas crème brulee met aceto stroop, gemarineerde biet, amandel krokantje en frisse salade." Echt een tegenvaller!
    De appeltaart was wel goed en de koffie ook. Volgende keer dus geen lunch maar koffie met taart of misschien bier met frituur!

49. Fam. Fahey

Wat een heerlijk eten.
    We hebben een 3 gangen menu gekozen. Iedere gang was heel erg
    goed bereid. We hebben gesmuld van het zeer goede eten.
    Binnenkort zullen wij zeer zeker terugkomen in dit restaurant.
    Het was erg rustig de avond dat wij er waren.

50. Kwakelaar

Het Rechthuis met uitzicht op de Amstel is een prima restaurant om lekker te eten. Lekkere kaart en goede prijs/kwaliteit verhouding. Op een hele avond maar twee drankjes per persoon gedronken, dat kan beter door de bediening geregeld worden. Evenzogoed een aanrader.

51. Bediening vroeg 2 keer wat we aanvullend wilden drinken. Brengen van de drankjes duurde daarna wel lang. Eten was al bijna op. Bediening mag wat attenter.

52. Erg lekker eten, maar niet uit zich zelf vragen of het smaakte en of iets te drinken.

53. G de Fockert

Heerlijk gegeten en goede bediening.

54. Het eten was goed, leuke variatie en ook de bediening was goed.

55. Ontzettend leuke en lekkere avond gehad. Heerlijk gegeten, genoeg keuze en goede service. Jammer dat het rustig was in het restaurant maar we hebben een top avond gehad.

56. Ons etentje met 9 personen was een beetje een tegenvaller. We waren de enige bezoekers in het restaurant, de kaart was zeer beperkt en de gerechten waren van gemiddelde kwaliteit. De jarige kreeg wel een dessert met vuurwerk.

57. Wederom terug gekomen nu op Valentijnsdag. Was druk met een paar grote gezelschappen. Maar alles was prima en we hebben lekker genoten van de nieuwe kaart. Deze keer vlees en vis.

58. Het Rechthuis aan de Amstel is een prima locatie om lekker uit eten te gaan. Goede, afwisselende keus en prima prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast mooie omgeving, gezellig aangekleed, leuke sfeer. Voor herhaling vatbaar.

59. Arna Kroon

Heb heerlijk gegeten, ik vond de patat niet geweldig. Om te reserveren vond ik het jammer dat er nergens werd aangegeven dat het na de Kerst gesloten was, heb verschillende keren gebeld en hoorde dat ze 2 januari weer open gingen en kon daardoor toch Zondag lunchen.

60. Mark v.d. Zijden

Heb heerlijk gegeten aan een tafeltje bij het raam met uitzicht op de Amstel.

61. Hans van der Sluijs

Modern en gezellig restaurant met uitzicht over de Amstel. Hartelijke ontvangst en leuke bediening. Goede keuze aan lunches, decoratief opgediend en heerlijk van smaak. Terras buiten komen we bij beter weer proberen!

62. Diana van Bruggen - Bakker

Heel hartelijke ontvangst, leuke bediening, mooie plek! Ik zelf vond de saté van ossenhaas te rood, had niet gevraagd of het medium mocht, maar de andere 2 tafelgenoten vonden het prima! Lekker mals. We hebben een heerlijke lunch genoten en komen zeker weer terug, een aanrader. Ook de lieve opmerking van de bediening dat ze zag dat wij het heel gezellig hadden. Top! Prijs/kwaliteit is prima!

63. We hadden nog een dinerbon liggen in de la. We hebben heerlijk gegeten met z'n tweeën. Snelle en spontane bediening.

64. Wij eten hier gemiddeld acht keer per jaar en meestal naar tevredenheid. Dit keer waren wij met zijn 4en en hebben goed gegeten, de bediening was goed en de service uitstekend.

We blijven hier naar toe gaan.

66. Zeer gezellig en aan al onze wensen werd voldaan.. wij vroegen en het werd ter plekke geregeld. Helemaal top en we komen gauw weer.. groetjes vanuit veenendaal.

67. Zeer vriendelijk personeel en alle wensen gingen in vervulling.. eten top, gezellig en goed.. Dus een aanrader.

68. P.J. Lambooy

Een aangename plek om te vertoeven. Aardige bediening maar culinair bepaald geen hoogstand.
    Roodbaars besteld maar we kregen skrei. De bedienster bleef toch volhouden dat het roodbaars was.
    Naast de vis lag een plak gekookte spinazie zonder smaak. Het bord was wel aangemaakt met een saus.
    Verder krijg je friet, gebakken aardappeltjes en watermeloen. Voor dit alles heb je niet echt een kokschool nodig.
    Jammer. Het ziet er zo leuk uit.

69. Nooit meer.
    Verjaardag diner eens dichtbij, stom beter iets verder en dan sfeer en lekker.
    1. Keuze van de Kaart was beperkt en zogenaamd culinair, maar over smaak valt te
    twisten.
    De keuze was erg beperkt en weinig echt een aantrekker.
    Hierdoor vielen alle voorgerechten af.
    2. Dan maar wat aanpassen op het hoofdgerecht.
    I.V.M. allergie geen kaas, zou aan de keuken worden door gegeven.
    Ja hoor, het eerste wat opviel waren de kaas resten op een stukje bladerdeeg dat
    dienst als groente dekje, met onder de groente weer zo een kaas dekje.
    Groente zelf had heel weinig smaak, als of het groen uit de Amstel gevist was.
    De zal was op vel gegrild, maar het vel was niet verhit geweest.
    Slap en gewoon vies.
    Niet een verjaardag diner.

We zijn dan ook zonder fooi vertrokken en dat op een maandag avond zonder andere klanten.
    Bediening : een vrouwelijk en een mannelijk, niet echt servicegericht.

70. Martijn Luckers

Heel leuk restaurant!

Ik heb er laatst gegeten met mijn ouders en we waren allemaal erg te spreken over dit restaurant.

De locatie is echt top en het eten is echt geweldig.

Het is aan de prijzige kant, maar met zo'n locatie maakt dat niets meer uit.

Voor herhaling vatbaar!

71. D. Adriaanse

72. Voor de 1e Kerstdag gereserveerd om à la carte te eten. De locatie is prachtig maar de bediening is matig, je moet erg je best doen om hun aandacht te krijgen voor het bestellen van een drankje. Het voorgerecht, 3 garnalenhapjes, bij het garnalensoepje (bloedheet) verbrandde ik mijn mond, dit had duidelijk gekookt, de walm kwam eraf. Bij het hoofdgerecht, wild met cantharellensaus en rodekool werd patat geserveerd. Ik vroeg aan de bediening of er geen normale aardappeltjes bij geserveerd konden worden omdat ik patat bij zo'n gerecht nogal vreemd vond. Volgens de bediening waren daar meer klachten over geweest dus kreeg ik aardapelgratin, keihard. Het vlees had een penetrante smaak, dus de helft laten staan. De prijs voor dit alles stond dus ook niet in verhouding.

73. Ik ben twee maal met vrienden gaan lunchen in het Rechthuis.

Omdat dat zeer goed was bevallen, koos ik ervoor om op mijn verjaardag met het gezin te gaan dineren. Een enorme tegenvaller! Vooraf een drankje genomen, en toen dat na geruime tijd op was, werd er onverwachts broodjes met dipjes voor bij de drankjes geserveerd. Wat nu... dan nog maar een drankje besteld, wat niet gemakkelijk was daar de bediening moeilijk bereikbaar was (er waren slechts drie tafels bezet die avond). Op het moment dat wij de drankjes konden bestellen stond ineens de bediening bij onze tafel met het voorgerecht in de handen. Wij waren hoogst verbaasd, en merkten op dat we net de warme broodjes hadden gekregen, met de vraag waarvoor die dan wel waren. Ze bleven alle twee (oudere vrouw en jonge man) zwijgend voor ons staan; waren niet van plan voor een oplossing te zorgen. Onze reactie: nou, zet dan maar neer, want dan weten wij het ook niet meer. Inmiddels had het derde gezelschap van vijf volwassenen met een ong. achtjarig meisje aan een tafel of twee verderop plaats enomen. Dat meisje begon al snel rondjes door de halve zaak te rennen, met de bocht langs onze tafel. Dat heeft ze een volle twintig minuten volgehouden. Afkeurend kijken hielp niet, het personeel ondernam helemaal niets. In grote ergernis hebben wij snel het hoofdgerecht naar binnen gewerkt, en zijn toen meteen vertrokken. Voor de geplande cappuccino hebben wij een andere zaak opgezocht. Fijne verjaardag! Totaal verziekt. Ik moet dit restaurant sterk afraden, want het blijft een gok, en voor die prijs is dat heel erg zonde.

74. Ik heb sateh gegeten; het was uitermate slecht. Het leek wel of de kummel pot erover was gestrooid. Toe ik aangaf dit niet te eten te vinden, kreeg ik alleen maar de vraag of ik meer frites wilde. Toen ik aangaf dat ik het gerecht te sterk vond smaken gaf de bediende aan: we maken het nu eenmaal zo.

Rommelige bediening; jammer, het ligt er erg mooi.

75. Fantastische lokatie om met leuk gezelschap een ontspannen lunch te nuttigen. De lunch (geitenkaas / walnoten / oerbrood) werd sierlijk gepresenteerd, ruim voldoende en uitstekend van kwaliteit. De bediening was vriendelijk en accuraat.

De prijs is voor een restaurant met deze klasse en uitstraling prima in orde.

Kortom; een aanrader waar wij zeker nog eens terugkomen.

76. Prijs Kwaliteit Uitstekend. Perfecte locatie. Aanleg plaats voor boot.

Heerlijk gegeten op terras aan het water. Zeer vriendelijk personeel. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

77. Cynthia

Op een mooie zonnige dag heerlijk genoten en gegeten met ze vieren op dit terras. Prijs / kwaliteit prima in orde, en personeel zeer vriendelijk en gastvrij.

78. Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant, aanrader!

79. Gezellig en uitstekend restaurant.

De service is goed en het personeel is vriendelijk en accuraat.

Het restaurant ligt aan het water en bij een brug (Mennonietenbrug) en dat zorgt voor afwisseling en vertier voor groot en klein, want voor grote boten moet de brug omhoog. Je kunt ook aanleggen bij het restaurant wat meerdere keren gebeurde toen wij er zaten. De (jonge) eendjes zwommen ook af en aan.

Wij vonden het een geslaagd adres en komen er zeker vaker.

80. E Jones

Sunday evening, beautiful weather and great to sit on the terrace.

Friendly staff, but the food was a big disappointment. Way too expensive, badly (and a little sadly) presented. Six little rounds of bread in a basket that could hold so much more (suggestion: use a smaller bread basket, looks less mean).

We had the rib eye and the duck. Asked what side dishes would come with the and were told 'compleet, met aardappelen en snijbonen'. Meat itself was fine, but both came served on cold noodles, with a sad little triangle of a potato waffle (something from McD's breakfast?!?) and the saddest was a small little bowl of a few snijbonen mixed with spinach. Overall impression given was that they were serving the leftovers - I even wondered if it was because they'd run out of ingredients over the long weekend. Ridiculously over-priced for what is on offer.

I usually don't write reviews, but was left with such a strong feeling of having been 'had', did mention all of above to the waitrress, who was very sweet.

81. 23-05-2009
    Wat een prachtige zaak! Met ons gezin een onvergetelijke dag gehad. Vriendelijk ontvangen door de medewerkers, heerlijk gegeten, super gezeten aan het water, buiten gewoon goed verzorgd. Een absolute aanrader voor groot en klein.

Kotom een groot compliment, we komen graag bij jullie terug.

82. Chantal

Prachtige locatie aan het water. Met mooi weer heerlijk genieten... mits de zus van de eigenaresse niet aanwezig is.

Kinderen worden hier liever niet gezien. Op een zonnige zondagmiddag genoten wij heerlijk van het zonnetje op het terras. Maar onze jongens van 2 en 7 mochten vooral niet lopen en niet met hun schoenen de kussens van hun met nieuwe lounge stoelen aanraken (er werd zeker niet op gestaan of gesprongen, dat mogen ze thuis ook niet). Ook mochten ze niet een kijkje nemen binnen bij de bar. Ze werden genadeloos teruggestuurd naar hun stoel op het terras. Ons werd verteld dat we onze kinderen niet konden opvoeden! Onze kinderen zijn verre van perfect, maar welk kind is dat wel? We proberen ze naar eer en geweten op te voeden.

Wij waren trouwens niet de enige ouders die middag die zich verbaasden over deze dame. Andere ouders stonden ook versteld over het feit dat de zus van de eigenaresse hun kinderen keer op keer terecht wees. De ouders dachten werkelijk dat alleen hun kinderen zo "vervelend" waren. Nadat we wederom werden uitgemaakt voor lakse ouders nadat onze kinderen en de kinderen van de andere ouders in de kisten kropen waar de buitenkussen in opgeruimd worden 's avonds (deze staan onafgesloten op het terrras buiten) zijn wij opgestaan om naar huis te gaan. Ik heb binnen (zonder bijzijn van andere gasten) nog wel verteld wat ik er van vond.

Uiteindelijk werd mijn man voor sukkel uitgemaakt en zijn wij vertrokken. Dit restaurant pretendeert op hun eigen site kindervriendelijk te zijn. Kinderstoelen, kindermenu's en kleurplaten dragen hier zeker toe bij, maar kindervriendelijk personeel achten wij zeker net zo belangrijk.

83. Rene 1267 punten

Bijzonder mooi gelegen restaurant met leuke mensen in de bediening.

Geeft je een heerlijk gevoel als je aan het water zit in de zon lekker te eten.

Je moet wel een beetje tegen dure mensen kunnen want die zitten hier wel vaker.

Overigens is het wel leuk om te zien dat mensen hun boot kunnen vast maken aan de steiger en dan zo het restaurant in kunnen lopen.

84. Remie Hendriks

goed eten in rustige ambiance

85. Els Doornebal

Hebben een heerlijk weekend gehad,waren 1 jaar getrouwd. Ze hebben ons geweldig verwend. Heerlijk hotel en hele lieve mensen. Dicht bij Amstelveen en met de bus naar Amsterdam. Een ware aanrader!

86. Mensen, niet heen geen... hier krijg je geen service of lekker avondje uiteten. Basic food voor hele hoge prijzen. Een echte afrader!