Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uitgeest verdeeld zijn.

1. Sfeer was gezellig, personeel erg vriendelijk. Uiensoep was iets te zoet ipv zout, maar verder prima. Sate persoonlijk liever niet van kippendijen ivm veel flubbertjes. Verder heerlijk gegeten en de wijn is heerlijk.

2. Smaakvol eten en vriendelijke bediening

3. Een heerlijk relaxte avond gehad bij Klaas! Eten was goed en van zeer hoge kwaliteit. De uitgebreide drankkaart is een lust voor het oog. Een mooi gepassioneerd jong team heeft de zaak goed onder controle waarbij kwaliteit en perfectie het streven is. Al met al een leuke betaalbare culinaire avond gehad.

4. Aanwinst voor Uitgeest. Heerlijk gegeten. Relaxte sfeer.

5. Lekker eten en een gezellige ambiance!

6. Jan Nijman

Met groep van 40 personen perfect gegeten, leuke bediening en goede organisatie, echt een aanrader!!

7. We hebben heerlijk gegeten. Aardige bediening. Een leuk team. We komen zeker terug.

8. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening die erg goed oplet.
    Aanwinst voor uitgeest!

9. John en Kaat

Heerlijk gegeten!

10. Viswinkel Bont

Gezellig restaurant, super lekker gegeten. Wij komen zeer zeker terug... Ga zo door.

11. Was weer super lekker allemaal. Komen zeker gauw weer terug. Heerlijk gegeten!!!

12. Bart Jonk

Zeer goed en lekker gegeten. Mooie gerechten en goede huiswijnen. Twee enthousiaste eigenaren die een interessante visie hebben betreft de samenstelling van de menukaart. Aanrader!

13. Echt een aanrader! Verse producten van hoogstaande kwaliteit! Iedere keer heb ik de neiging om mijn bord af te likken. Ga zo door team Klaas!

14. Jan van Passem

Uitstekend gegeten, goede bediening en gerechten. Sfeer was ongedwongen en prettig.

15. Jolanda Gerding

Prima keuken met een niet al te uitgebreide menukaart, maar de gerechten zijn van een prima kwaliteit. Goede dressing over de salade, vlees goed gegaard, de saus goed op smaak en de bij geserveerde groente was ook smakelijk en met een goede bite. Goed idee om de gasten zelf de groente erbij te laten kiezen, de porties zijn ook voldoende. De bediening kan iets professioneler, gastvrouw zijn is een vak en daar kan nog wel wat verbeterd worden. Sfeer restaurant is ook prima en een verzorgde aankleding. De toiletten ook echt een visitekaartje met stoffen gastendoekjes en een hele frisse geur hing er, echt lekker schoon. Ik heb het allemaal positief ervaren.

16. Echte aanwinst voor Uitgeest! Heerlijk gegeten en gedronken! Zoals hier meer vermeld staat is de akoestiek nog niet helemaal top, maar de sfeer is verder goed.

Wij komen graag nog eens terug.

17. Het eten is zeker de moeite waard. Wel jammer dat er niet veel groenten bij de hoofdgerechten zaten, natuurlijk kan er dan gekozen worden voor een side dish, maar dit bestellen de mensen toch wel. Wij hadden een tafel vlakbij de wc's, dit vonden wij persoonlijk niet heel fris en ook heb je hier last van de mensen die continue langs lopen. De verlichting mag misschien iets zachter voor een nog huiselijkere sfeer. Maar zeker een herhaalbezoek waard!

18. Heel erg lekker en gezellig gegeten. De tafels staan ruim opgesteld. Bediening erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar!

19. Victor de Bruijn

Geweldige avond gehad! Het voelt dorps terwijl de service, de drankjes en het eten je elke keer verrassen.
    Dit keer had Jos (de Chef) een heerlijk stuk Roast wat we op een plank met garnering geserveerd kregen. Tevoren verontschuldigde Jos zich dat het niet uit kon voor de 20 euro die ze normaliter hanteren voor een hoofdgerecht. Maar dat begrepen we wel toen we het gerecht zagen en aten. Het was ondertussen al de 4e avond dat we iets buiten de kaart aten. Echt een aanrader! Altijd even vragen wat ze ook nog buiten de kaart hebben.

20. Buitengewoon verukkelijk - eten en sfeer. Een topper in Uitgeest. Welicht de allerbeste plek op dit moment. Raadzaam om te reserveren!

21. Piet Brandjes

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer, ook met kinderen waar aandacht aan wordt geschonken. Zeker een aanrader!
    Dit geldt ook voor de bediening.

22. Heerlijk eten!! Jos maakt van elk gerecht een waar kunstwerkje... Heerlijk op smaak en steeds weer verrassend.
    Ook de Gin Tonic is top!
    Sfeer is gezellig en ontspannen. Op zaterdag avond de hele zaak vol, chapeau!
    De eerste keer dat wij er gegeten hebben, vertelde Niek bij veel gerechten iets leuks (waar de aardappels vandaan komen bijv.) dat maakt de ervaring nog specialer.

23. R. Van Goethem

Gezellige omgeving, leuk jong team. Goed eten en drinken. Een aanwinst voor het dorp! Heel veel succes gewenst!

24. M W Blaazer

Wij hebben met 6 pers. heerlijk gegeten.
    Ruime portie's en heerlijke combi's ook zelf aan te passen.
    De prijs valt ook erg mee,
    we komen zeker weer terug!

25. Heel goede ervaring. Gehoord van een klant van mij. Een echte aanrader. Heerlijk gegeten.

26. Simone & Johan

Het is gewoon kwaliteit wat je krijgt.
    Restaurant Klaas is een hele grote aanwinst voor Uitgeest.

27. Rowan Mijnen

Lekker gegeten! Alhoewel het druk was vondt ik het uitserveren op een knap tempo lag. Top!

28. Gezellige tent.. het eten is perfect

29. Heerlijk gegeten.. wij komen zeker terug !

30. Marja Winter/ met vriedin

Heerlijk gegeten en gedronken. Was een gezellige avond. Smaakt naar meer.