Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uitgeest verdeeld zijn.

1. Prima, niets op aan te merken, erg vriendelijke bediening!!

2. Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en goed!
    Wij vinden het een aanrader!

3. Zeer aan te bevelen! We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening en aandacht van het personeel is uitstekend. Ik hoop dat ze dit hoge niveau weten vast te houden. We komen zeker terug!

4. Heerlijk, maar dan ook echt heerlijk gegeten! Genoeg keus, heerlijk bereid en ook top service! Bediening die weet wat je hebt besteld, dat zie je bijna nergens meer. En dat alles voor een mooie prijs. Zeker een aanrader.

5. Wij hebben weer heerlijk gegeten zoals altijd!! Bediening is altijd zeer correct en vriendelijk en het eten altijd tip top in orde! Eetkamer bedankt weer voor de heerlijke en gezellige avond afgelopen zondag!

6. Heel lekker gegeten bij Klaas! Een echte aanrader: sfeervolle locatie en lekker druk (bijna alle tafels bezet). Het eten was goed, verse tonijn, sappige ribeye en een heerlijke chocolade keer waarbij de binnenkant nog vloeibaar was. Daarnaast prima wijnen en lekkere gin tonics, wij komen terug!

7. Anja Bouterse

Het was weer geweldig!!👍😊

8. Heerlijk gegeten, goede sfeer met vriendelijk personeel. Heel gezellig restaurant.

9. Een gezellig restaurant waar ik al lang kom. Na wisseling van eigenaar echter wat tegenvallend. Kwaliteit gerechten is goed. Echter: het is het net even 'niet' meer. Karig broodje vooraf. Soep zonder stukje brood. Elastiekje in muntthee. Rekening van andere klant. Met weinig inspanning en kosten zou men veel hoger kunnen scoren.

6,3
  10. Een goede vriend getrakteerd met een etentje bij Klaas. Van het begin tot het eind fantastisch! Ruime keuze en elk gerecht had een zeer hoge mmm-factor. Aandacht voor sfeer, smaak, én de persoonlijke benadering.

Een aanrader voor een gezellige avond!

11. We waren met 4 volwassenen en drie kinderen t.g.v. een verjaardag! Het was druk maar we kregen alle aandacht. Erg vriendelijke bediening. Eten was prima! We komen zeker vaker.

12. Top gegeten. Geen klagen. Een aanrader.

13. Daar wezen eten met mijn partner, zoon en zijn vriendin.
    De gastvrouw had alleen maar oog voor andere gasten , en drinkt zelf ook nog eens stevig mee van de drankbar.

14. De saté was niet lekker, te grote stukken, taai, niet gaar, de satésaus smaakte niet en was veel te zout. Kortom zonde van onze 40€ En we zijn niet de enige met deze klacht, mijn broer had dezelfde ervaring

15. Heerlijk gegeten. We zijn eerst op zondag wezen eten en meteen de volgende dag weer. Top restaurant! Heel gezellig. Goede bediening. Eten is heerlijk! :)

16. Afhaal en bezorg Uitgeest

Lammert Mink

Heerlijke Tjap Tjoy met Chinese garnalen gegeten, knapperig en vers, heerlijke smaak. Mijn vrouw (vegetarisch) Tjap Tjoy met Fujong Hai (gecombineerd), ook verrukkelijk. Bediening zeer enthousiast, warm en menselijk. Niet alleen dat het eten heerlijk is, maar je voelt je daar ook echt thuis. Een aanrader!!!

17. Goed gegeten, service moet nog leren hoe een fles wijn open moet. Tafels boven veel te dicht bij elkaar, het gesprek van de buren moest je volgen ook al had je daar geen behoefte aan. Niet zo handig in een klein dorp waar iedereen iedereen kent... Ook moesten we steeds heen en weer schuiven zodat de service bij de tafel naast ons kon. Concept van bijgerechten vinden wij niet goed, als je voor patat en salade kiest en jou partner voor iets anders zit je meteen met bijgerechten (volgens de service zijn die voor 2 pers.) voor 8 personen en ben je 15 euro verder... Heb de indruk dat het uitserveren van cocktails, mixjes en koffie meer op de voorgrond staan dan het eten, in elk geval meer uitleg en aandacht krijgt. Het is meer een bar waar je ook kunt eten.

18. Sabine Pronk

Gezellig met zijn tweeën wezen eten bij Klaas. Heerlijk eten. De carpaccio is zeker aan te bevelen. Top sfeer en een prima bediening. Ik kom graag nog eens terug! 😄

19. Petra kuil

We hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig, bediening perfect.

20. betty de wit

Voor het eerst bij Klaas gegeten. Was voortreffelijk. Dat vonden ook mijn zoons Sander en Ruud en mijn schoondochter Shelley. Ook een hele leuke en gezellige locatie. Heel vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

21. Een hele goede ervaring, alles was top. Tot weerziens Klaas. Oja. Wij waren met 9 personen.

22. Voor het eerst hier gegeten gister en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Bediening was top, sfeer is top, het eten was echt heerlijk net even met meer zorg en aandacht klaar gemaakt. En de rekening aan het einde viel ook reuze mee. Echt een aanrader!

23. Ria Ransijn

Iemand een fijne dag bezorgd, dankzij Klaas. Een heel bejaardenhuis weet nu hoe lekker je bij Klaas kunt eten. Alleen het ijs was te koud (haha)

24. Lida Aardenburg

Heerlijk gegeten, erg gastvrij en heel gezellig, een aanrader!

25. i stolp

Gisteravond gegeten in t Schippersrijk. Heerlijk eten. Vriendelijke en vlotte bediening. Heel prettige sfeer en een prachtig uitzicht. Wij komen zeker terug.

26. Arnoud en Bianca Hendrikse

Echt heerlijk gegeten. Erg gezellig ook. Top bediening, zeker een aanrader om daar eens lekker te gaan eten. Wij gaan het binnenkort zeker nog eens over doen, staan genoeg lekkere gerechten op de kaart.

27. Heerlijk! Gezellig! Dorps!
    Prachtig dat dit restaurant in Uitgeest zit.

28. Dick de Goede

Wij hebben heerlijk gegeten prachtige gerechtjes tegen een hele goede prijs. Klaas maakt waar wat ze willen neerzetten.

29. Erg lekker gegeten en gedronken leuke gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader!!!

30. Heerlijk gegeten! Het eten ziet er ook nog eens fantastisch uit. Ik was tijdens het eten alweer een reden aan het bedenken om hier binnenkort weer te kunnen eten.