Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uitgeest verdeeld zijn.

1. Internationaal Uitgeest

Heerlijk gegeten , verassende wortelgembersoep vooraf en saté en ossenhaas als hoofdgerecht. Beide gerechten erg lekker en met heerlijke huisgemaakte frites. Hele prettige sfeer en de bediening is vriendelijk. We komen zeker terug.

2. Internationaal Uitgeest

Bert en Jolanda Lindsen

Heerlijk gegeten, uiensoep vooraf, en als hoofdgerecht kalfsoester met rode wijn saus.
    Zeer vriendelijk en kundige bediening.
    Jammer dat het niet zo druk was, want dan heb je meer sfeer in het restaurant.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Internationaal Uitgeest

Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. De sfeer is opzich prima, maar als het drukker is maakt dat het nog gezelliger. Dat wil niet zeggen dat het eten niet goed is, want dat was het zeker. Voor herhaling vatbaar.

4. Internationaal Uitgeest

Lekker gegeten. Zowel voor, hoofd en nagerecht waren prima in orde. Ondanks redelijke drukte nooit lang hoeven wachten. De bediening was ook heel prettig.

5. Internationaal Uitgeest

We hebben HEERLIJK gegeten!!
    De bediening was prima!
    We hadden het genoegen met de eigenaresse als serveerster waar we nog een leuk gesprek mee gehad hebben.
    De sfeer qua verlichting zou iets beter kunnen naar mijn mening.
    Voor herhaling vatbaar!

6. Internationaal Uitgeest

Gereserveerd via de deka actie. Lekker gegeten. Met name het hoofdgerecht, Kabeljauw en roodbaars.
    We moesten wel heel lang wachten op ons eten. Het restaurant zat bijna vol, een tafel met 6 personen wilde binnen een uur bediend worden. Er was 1 kelner, aardige gastvrije jonge man, die heel hard werkte. Excuses voor het lange wachten werden ongevraagd aangeboden en een drankje naar keuze (irish coffee) van het huis.

7. Internationaal Uitgeest

Verzorgd restaurant, hele aardige bediening. Het maandmenu was verrassend lekker, vooral de proeverij als dessert is een topper. De ossenhaasspies was lekker mals. De amuse met tonijn lekker. Het restaurant is dus een aanrader.

8. Internationaal Uitgeest

Marianne wijthoff

Goede keuken, heerlijk tonijn gegeten.
    Aan te bevelen 🍷🍷
    De inrichting is wat koel, misschien iets aan de verlichting verbeteren?

9. Internationaal Uitgeest

Stuifbergen

Lekker gegeten. Je merkt dat de chef liefde voor het product heeft.

10. Internationaal Uitgeest

Vincent Cleeren

Heerlijk gegeten voor niet al te duur. Op een zaterdagavond zonder te reserveren waren er nog tafeltjes vrij.

11. Internationaal Uitgeest

Gisteravond heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

Marion Ringsma-wijers

Wij hebben gisteren bij u gedineerd met 8 personen, waaronder mijn moeder van 93 jaar die slecht ter been is en nauwelijks de trap op kan lopen. Meteen zei een van u"neem de trap in de keuken maar dat gaat gemakkelijker" tijdens de tel. reservering.
    Wat mij bij aankomst het meest opviel en waar ik u een groot compliment voor geef was het feit dat meteen een van uw mederwerksters mijn moeder bij haar arm meenam de trap op en haar heel zorgzaam begeleidde en na het diner hetzelfde weer deed.
    Dus nogmaals groot compliment voor haar.
    We hebben trouwens heerlijk gegeten en de bediening was voortreffelijk.
    Jammer dat we zover weg wonen, maar zijn we weer bij mijn moeder op bezoek dan weten we Bistro 't Schippersrijk te vinden.

13. Internationaal Uitgeest

Sandra Kortekaas

Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en goed. Erg gezellig gezeten.

Vandaag gegeten in een gezellig buitentje bij bistro "t Schippersrijk" te Uitgeest met zicht op het Uitgeestermeer.
    Vriendelijk personeel! Mooi uitzicht!! Mooi weer!! Goed voer!! Alle ingrediënten voor een mooie zaterdagmiddag.

We hebben Saté van de Haas gegeten met Vlaamse frieten,
    en een kleine salade bestaande uit Rucola en Eikenblad met mais, perzik, tomaat en komkommer.
    Erg lekker en frisvers. De Saté was heel erg goed, mooi gegrild (langzaam, zoals het hoort) met een smakelijke saus.

Aan de kleine dingen kan je zien dat deze zaak GAAT voor kwaliteit. (aan de merken van bronwater bijvoorbeeld)

Wil iemand goed en smakelijk eten en ook van prima kwaliteit, ( het wel iets duurder, maar wat mij betreft is dat wel gerechtvaardigd), dan moet u hier zijn. BRAVO!

15. Snackbar Uitgeest

Deze zaak heeft comfortabel zit meubilair en is warm ingericht.
    In deze ruimte hangt een bord aan de wand waarop is vermeld dat de klant nummer 1 is.

Dit is geen loze kreet want je wordt hier met aandacht en vriendelijkheid geholpen.
    Aangezien ik een hamburgergek ben bestel ik deze.
    Pracht plaatje om te zien deze burger en deze wordt met enthousiasme gepresenteerd.

Helaas heb ik toch wat verbeterpunten: doe nooit voorgesneden ui op de bakplaat. Dit geeft een onprettig bittertje.
    De hamburger zelf heeft geen krachtige vleessmaak! ( is die van de slager?).

Opmerkingen zijn goed bedoelt, en ik weet zeker dat het jullie aandacht heeft!
    Ik kom zeker terug! Gezellig!

L. Willemsem

Onverwachts hier gegeten. Helaas moesten we snel weer door en maar kort kunnen genieten van het mooie uitzicht, de gezellige sfeer en de goede nette service. Het eten was heerlijk en snel klaar. Verse vis was precies goed net als de kip steak met kokos pindasaus. En de prijs viel reuze mee. Aanrader!

Vriendelijk ontvangen, het eten was prima, alleen vond ik het een beetje vreemd dat de ene tafel gewoon karaf kraanwater aangeboden kreeg en dat wij water in de fles geserveerd kregen, nou ja kregen, 7 euro.
    Ook hebben van een nagerecht genoten, misschien kan dat op een iets groter bordje gepresenteerd worden.

René Esvelt

Gisteren hebben wij met 6 mensen een heerlijke avond gehad. Een fijn ontvangst, goede service en een hoop smaaksensaties.

Al met al een zeer goede recensie waardig. We komen zeker terug!

Lunchgerechtjes .. op het oog zag het er prima uit, maar alles was koud (gamba's, soepje, kroketje). Aardappelsalade (huisgemaakt) was waterig. Kortom, zware tegenvaller. Ik heb het gerecht niet hoeven af te rekenen. Al met al een zware teleurstelling. Ik heb dus uiteindelijk niets opgegeten.

20. Internationaal Uitgeest

Susanne

Heerlijk gegeten, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Gerechten zijn uitstekend verzorgd en prima qua smaak.

21. Internationaal Uitgeest

A.Kasper

Vanavond lekker gegeten. Met ons 4 tjes. Eerst een lekkere amuse. Het Dagmenu Is een aanrader! Heel vriendelijke bediening! Prima eetgelegenheid in Uitgeest.

Marcel blaich

Fantastische avond gehad. Goed eten goede fijne bediening geen haast alles lekker op ons gemak. Top
    Schippersrijk bedankt

23. Internationaal Uitgeest

Eerst een aperatiefje op het terras en daarna heerlijk gegeten. Het eten wordt met veel vakmanschap en liefde bereid, en prachtig verzorgd opgediend. Alles vers, sauzen en patat zelf gemaakt.

Met zijn vieren gegeten, allemaal wat anders en iedereen was tevreden en voldaan.

De bediening is vriendelijk en attent, maar nog wat onervaren (beter dan ervaren en ongeïnteresseerd).

Het restaurant is mooi licht en rustig ingericht. Bij mooi weer kun je plaatsnemen in de gezellige binnentuin. Prettig om te vertoeven.

Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Het maandmenu (3 gangen) kost €27,50. Voorgerechten à la carte rond €9,--, hoofdgerechten rond €21,--.

Kortom: echt een aanrader

Henk

Zojuist terug van een etentje bij Klaas. Voor de eerste keer hier en als het aan mij ligt zeker niet de laatste keer.
    Zowel voor, hoofd als nagerecht top. Als ik dan toch een klein puntje van kritiek moet noemen, het maken van het nagerecht duurde lang tov de andere gangen.

25. Internationaal Uitgeest

rene notenboom

Je voelt zo gauw thuis huislijk en het eten was heerlijk, we hebben genoten dr van. Ga zo door. Tot een volgende keer joel

Johan&Denise

Gister voor het eerst het eten laten bezorgen in Akersloot! Ontzettend lekker gegeten en het eten was warm (en de milkshakes lekker koud!). Veel succes verder met het bezorgen in Akersloot!

27. Internationaal Uitgeest

Voor het eerst bij Bistro Nadar gegeten. De lunch was voortreffelijk. Alle gerechten waren mooi opgemaakt.
    We hadden het weer mee dus konden we heerlijk op de gezellige binnenplaats eten. De bediening was heel vriendelijk, niets was hun teveel.
    Het was voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste.
    Bistro Nadar: Ga zo door!

28. Internationaal Uitgeest

Nel Castien

Gisteren heerlijk gegeten, restaurant ziet erg gezellig en fris uit. Alles netjes en schoon. Bediening was super, hebben verstand van zaken en waren zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

Jet

We hadden met de familie een bowl-arrangement met grill gereserveerd.
    Bowlingbaan is flink verouderd. Schoenen veelal versleten en ballen aan vervanging toe. Handmatig invoeren van de bowlers niet meer van deze tijd!
    Gezien de prijs van het arrangement (29 euro p.p., zonder consumpties) mag je een goede kwaliteit van het vlees verwachten. Dit was echter snackbar kwaliteit.
    Spreek ik nog niet eens over kwaliteit van de vegetarisch gerechten.
    Patat was wel smakelijk. En het gezelschap was meer dan top.

30. Internationaal Uitgeest

Frederique

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super!
    De gastvrouw was erg vriendelijk en nam alle tijd om ons te helpen.
    Wanneer een van ons, na het serveren, aangaf liever de steak Well done te eten, werd dit meteen geregeld.
    Verder hadden we drie keer het seizoensmenu, met garnituur van asperges!
    En als toetje nam een van ons het kaasplankje, ook die viel goed in de smaak.